PROEST! wat heb ik nu weer ontketend! arme man. zit daar lekker met fles voor zn piem, wordt ie aan alle kanten onderzocht&besprongen!
ja hallo, als je je ogen dicht doet en je zoekt gewoon naar de flessenhals.. kan ik toch niets aan doen dat ik dan aan een ander tuitje ga zuigen!
Maar ik wil juist niet aan het tuitje ZUIGEN... Klingel, ik snap dat het via S op een andere manier is gegaan. Maar in de natuur......................
Ga nu echt naar huis, kijken of ik thuis nog een tuitje kan vinden . Hahahahahaahahahahahahahahahaahahahahaha. Klingel, jij MOET je ogen goed openhouden hoor!!! Dan kan je je niet vergissen. *Sabrien piest bijna in broek*.
@sikki: ach, S of natuur; is allemaal hetzelfde! (ahem) @sabrien: heh bah, sit jij nu te plassen hier bij de wodkaman? ik vlucht weer t atelier in, maar niet voordat ik jullie een belangrijk TUITadvies geef: ZUIGEN, NIET BLAZEN!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Maar ik wil niet te veel dubbel liggen anders kom ik straks bij de collegapiem hier terecht. En ook al "schoot hij zo stoer in 1x raak" DAT WIL IK ECHT NIET IEUUUUWWWW!!! Hihihihiihiih, maar die wodkapiem daarentegen... die ziet er zuigklaar uit hoor
SAS! niet je collega, laat staan zijn schietpiem, bespringen!! dat kan echt niet!! hou je IN!! wacht, hier is een lekkere vent wiens sappen je ook kan zuigen! misschien dat je daar wat van afkoelt! Bekijk bijlage 66516 so, ik hoop dat ik op tijd ben met deze reddingsactie...
:xik kan verdorie ook niet even naar de speeltuin toe. Er wordt gelijk weer gezopen en gezogen. Lieve lieve Maartje, wat een klote zooi. Ik had, net als de andere dames, zoveel hoop voor je. Weer een negatest. Die vreselijke stomme hoopvolle symptomen toch ook altijd. Die geven je zoveel hoop, hoop die je zo vreslijk hard nodig hebt in de mmm. Maar één zo'n stomme test boord al die hoop zo weer de grond in. En dan moet je weer verder. Hoe in vredenaam moet je je nu weer opladen? Waar moet je weer de hoop vandaan halen? Vandaag ga je mokken, janken en gillen. En desnoods neem je gewoon een glas wijn of wodka. Mag allemaal. Weet je eigenlijk MOET je gewoon een borrel nemen. Drink die ellende gewoon even weg, al is het maar voor 1 dag. Kruip lekker bij je mannetje en jank maar even samen.
Dank je wel Nynke. Hoe is het mogelijk dat jij als nietmmmmeisje de juiste woorden weet te vinden?? In ieder geval, dank je wel. Toen mn vriend net thuis kwam probeerde ik eerst nog ff niets te hierover te zeggen, dacht laat hij eerst ff fatsoenlijk zn jas uit kunnen doen, maar hij zag direct aan mij dat er iets was... En toen pas kwamen de tranen. Net namelijk eerst nog niet gejankt (dat terwijl janken de laatste tijd mn specialiteit is). Samen op de bank gehangen: ik jankend en hij heel stil. Hij is niet zo'n prater/janker. Maar ik kon net niet ophouden met janken. 4 potentiele kindjes zijn in mn buik doodgegaan, hebben het niet gered. Ik ben zo kwaad op mezelf en op mn *&%$#%^lichaam. Waarom mag het WEEEEEEER niet zo zijn... Zit nu alweer plannen te broeden. Stilstaan wil en kan ik niet. heb nog 1 emmy in de vriezer liggen, maar als er twee terug worden geplaatst niet 1 het red, dan heeft het ook geen zin om 1 terug te laten plaatsen. Daarom dit plan: 1) ongi worden 2) NIET aan de pil te gaan 3) starten zodra ik opnieuw ongi ben geworden 4) 30 eitjes laten halen 5) ze per 3 laten terugplaatsen. 6) zwanger worden van de eerste TP. Ben zo bang dat als ik nu straks niet vlot door ga, ik nooit meer durf te starten. Al die kutzooi, al die hormonen, me zo vreselijk voelen, me zo vreselijk gedragen, mn vriend die dan niet zo goed met mij weet om te gaan (en ik met hem) die kutnarcose, die kutbuikpijn, dat gemene wachten en je ondertussen zo zwanger voelen van de kutmedicijnen... Heb er genoeg van... Denk dat als ik eenmaal tijdelijk uit dit circuit stap, ik nooit meer op die trein durf te springen. Niet aan nde pil gaan trouwens om deze reden: eerste keer spuiten was ik eerst ook niet aan de pil geweest, toen had ik 6 eieren met slechts 25 eenheden puregon Toen de overgang in gespoten ivm dat die eieren cystes waren geworden en die niet foetsie wilden gaan. Vanuit overgangssituatie gestart met IVF (43 eenheden Puregon) en toen weinig respons en poging afgebroken. Nu in DD IVF gestart met pil en toen met 225 + 75 (gonal en luverius) 9 eitjes waarvan 5 bevrucht. Als ik nu niet weer eerst aan de pil ga, dan misschien met 300 eenheden 30 eieren!! Dan kan ik mooi 10 x 3 doen! S0!!
@nyn: ja ik vind het ook niet kunnen hoor, dat ZE allemaal gaan zuipen&zuigen zodra je je hielen licht! @maartje: wat een GOED plan is dat! het is alleen al fijn dat het klaarligt, ondanks dat we nog doorduimen. ik vind ook helemaal dat je het recht hebt het op deze manier te willen gaan doen. tuurlijk kan je nog even voor de vorm luisteren naar de mening en advies van herr uber S, maar daarna gewoon HOP flink veel eieren, desnoods klingstyle (uberstimu&rust&zwang) en per 3 trug. hoop dat dit actieplan wat rust geeft. verder nu janken en mokken en ben t weer met nyn eens: JIJ MOET EEN BORREL!!! knuffel moet ook. opruimsmak.
Klingel, ieuuwwww wat een vieze vent! En dan druk ik het nog zachtjes uit!!! Vruchtbaar slijm heeft die vent in ieder geval genoeg Geef mij die wodkawonderpiem maar hoor Maartje, er ligt weer een plan! Dat is een mooi begin! Maar ondanks dat plan duim ik ook nog even stug door!
hallo lieve dames kom me even melden kort. heb kort gereageerd in het dd topic op onze lieve maartje mok helaas heb ik momenteel weinig energie en zin om uitgebreid te schrijven...veel harde buiken en andere gerelateerde pijnlijke zwangerschapskwalen... en tot overmaat van ramp loop ik helemaal vol met vocht!!!!! mijn voeten zijn echt afschuwelijk en doen me zo zeer...gister had ik echt een dag dat ik alleen maar kon huilen elke stap die ik neem doet me zeer me lichaam is moe en op en ik wil de tijd 4 weken vooruit spoelen zodat ik mischen dan eindelijk mijn dusselduo in mn armen kan sluiten.vrijdag op controle weer en kijken wat de gyn ervan zegt.... volgende week is Mathijs jaig word mn man alweer 2 jaar hebben een cars taart voor hem besteld hij is de 28e jarig en we vieren het voor mijn brabantse fam op 1 mei en als we dat gehad hebben dan mogen de dusselbeebs van mij wel komen en ben ik e echt klaar mee!!!!!!!!!! mn ogen branden gewoon van de tranen die eruit willen de hele dag door.... zit e echt helemaal doorheen.... sorry voor mijn gezeur en ego bericht maar moest het even kwijt. ik dnk aan jullie en voornamelijk aan klingelmama en Sikki die vol in de UW zit...het sal reg kom het moet het moet..... dikke knuffellllllllllllllllllllll voor iedereen
*kijkt voorzichtig om het hoekje, na hard te zijn weggerend voor vieze vent* Gelukkig veilig, hij staat op de vorige pagina! Sil, lieverd. Doe je wel rustig meis! Je mag hier lekker komen huilen hoor. Gewoon doen! Wat er in zit moet er uit! (en dat geldt niet alleen voor de beebs) Je hebt ook hormonsters voor 2! Nog effe volhouden meis en dan mag je je wondertjes in je armen sluiten. KNUFFEL
@Maartje: dat is nog eens daadkracht. Wat een goed plan. Maar je mag nu ook best nog even verdriet hebben.en heel stiekum mss nog wat hoop? Mei wordt voor jou gewoon de maand. @Lieve Silvia, wat een heftige laatste weken voor jou. Huil maar lekker hoor. Het is gewoon heel zwaar nu en daar mag jij je best rot en verdrietig onder voelen. Ik hoop dat je straks kan genieten van matthijs zijn verjaardag. En Dusselbeebs luisteren jullie eens even heel goed naar "tante" Nynke 3 mei is een hele mooi dag om geboren te worden. Papa,Mama en Matthijs, en het volledige babyrinth, zijn heel nieuwschierig naar jullie. Wees wel heel eerlijk tegen de gyn hoor zoals het nou gaat is bijna niet meer te doen. (((((Megapletknuff))))) @Klingel: jij stookt het hele zootje hier op om te gaan zuipen en verteld mij niets.:x Klaar met opruimen?
*Ligt helemaal in een deuk* Ik mis ook alle lul ehhhh lol @Silvia, doe je wel rustig aan. Maar wat een ellende al dat vocht en ohhhh wat zal je er klaar mee zijn. Zoals Sikki schrijft, gooi het er hier maar uit meis. Hoe lang willen ze het nu eigenlijk nog gaan rekken voordat de kleintjes mogen komen? @Maartje, zo te zien alweer een heel strijdplan klaar. Denk je ook wel een beetje aan jezelf. Ik zit zelf dan nog niet middenin de behandelingen maar ik kan me voorstellen dat je nu het gevoel hebt dat je door moet gaan omdat je anders misschien niet meer durft. Als ik jullie verhalen lees durf ik soms al niet eens te gaan beginnen, bang om in die zeer zware emotionele achtbaan plaats te nemen. Bang om mezelf te zullen verliezen door de hormonen, emoties en teleurstellingen. KNUFFEL
wel alle piemels op een drumstel........beetje hier de boel vervuilen met rondvlieged slijm en wodka........Dat mis ik dan weer he... Maartje ik vind het knap dat je al weer zo strijdlustig klinkt na die megateleurstelling van vandaag.....let je ook wel een beetje op jezelf meis? Lekker mokken huilen gillen schreeuwen. En dan weer volle kracht vooruit! Sterkte meis!!! En niks is zeker tot het echt zeker is dus ik blijf hopen voor je! Lieve Sil meis...schrik van je berichtje! Pas je goed op jezelf en doe rustig aan! En geen gezeur hoor het is nu ook zwaar voor je....mok hier maar lekker. Dikke knuf!! Emma ook jij bent een sterk MMMmeisje dat ben en moet je wel als je hier beland! Ik weet ook zeker dat jij dat aan kan! Knuf!