Sylvia, Jeetje zeg helemaal vol vocht gelopen. Vreselijk lijkt me dat zeg!!!! Doe rustig aan en denk goed aan jezelf. En kom hier bij ons maar mokken en huilen. Wij mokken en huilen met je mee (geen probleem). Hoop dat je je de komende tijd wel beter gaat voelen en dat het niet zo blijft. Dat is toch niet vol te houden? Rustig aan meissie!!!!! Dikke knufffffffff *Pats, boem, paf Sabrien is uit bed gevallen* heeft gedroomd over tuitjes, vruchtbaar slijm, wodka . Ben extra vroeg gaan werken zodat ik vanmiddag met een rustig (hopelijk mits ontdooiing) gevoel vrij kan pakken na TP. *zoef gaat hard aan het werk* Tot straks!!!!!
Bonjour lieve meiden, @Maartje: hoe gaat het vandaag? @Elif: volgens mij heb jij het gesprek vandaag. Succes. @Sabrien: duimen draaien, kaarsjes branden. Op naar een goede ontdooiing en tp. @Klingel: lekker aan het genieten in de tuin? Of ben je te druk met het indelen van de babykamer? Morgen weer echo toch? @Sikki: ben je inmiddels als knettergek aan het worden van de UW? Waarneer wil jij gaan testen? @Emma: niet schrikken van de verhalen. Wij slepen je er met zijn allen gewoon doorheen. @Sil: gewoon een knuff voor jou. @Alex: waarneer ga je beginnen bij je nieuwe baan? SMAK voor allemaal.
haai! @sil: ach lief schatje, helemaal vol vocht en en en je bent nu echt wel op/aan t einde he. maar wat een wonders heb je ook bij je, dat kost zoveel kracht! nog even doorzetten.... dan zijn ze er.... knuffel knufffffffffff! en hoop dat je een leuk maar rustig aan verjaardagje kan vieren! @emma: snap dat het eng lijkt, je bent aan t voorbereiden op IUI en dan al die enge ICSIVFverhalen. voordeel: IUI is inderdaad een stuk minder ingrijpend. ik durf zelfs te zeggen dat ik het relaxt vond! dus als je nu gewoon het bij IUI houdt... KNUF! @nyn: geen tuin, regen! aan t opruimen, hop van de ene la naar de andere kast! volhouden en vasthouden, dit gebeurt mij niet wekelijks! klingman keek er ook van op en deed heel zachtjes om me niet af te leiden! @droom: ja gets, allemaal piemels en slierten en drank!! wie maakt er dan ook zo'n ranzig zooitje van in dit maagdelijke onschuldige doolhof?????? ik vind het eigenlijk niet kunnen hoor, dat jullie hier zo ranzig doen. ik denk dat ik hier een moderator op ga aanspreken. so.
Hey meiden, Helaas geen goed nieuws, de cryo's zijn uit elkaar gevallen op het laatste moment . Voorlopig even rust en dan BELGIUM HERE WE COME!!! We geven echt niet zomaar op. Never nooit niet!!!!!!!!!!
Wel verdorie Sabrien!!:x Wat een kut nieuws. Sorry voor mijn taalgebruik. April is echt niet DE maand zeg. Jeetje wat zal jij je nu rot voelen. Je klinkt strijdkrachtig maar dat is, volgens mij, een beetje uiterlijke schijn. En dan mag hoor. Maar je mag je verdriet ook wel even toelaten. Nu even een paar maanden? rust en dan op naar Belgie. Waarom Belgie en niet DD als ik vragen mag? pletknuff voor jou! Wat nou dan Klingel regen? Je had ook gewoon hier heen moeten vliegen. Stomme aswolk ook.:x Hier is het helder blauw en de zon schijnt volop. Ik denk dat het vanmiddag wel weer zo'n 24 graden gaat worden. Maar ga jij maar verder met opruimen hoor. Is ook héél belangrijk. zonnigesmak
GOTVRRRRRRRRRR!!!!!!!! neee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klote klote dit had ik eigenlijk niet verwacht snif... slaat arm om sabrien en huilt zachtjes..
Dank je lieverds!!!!!!! Nynke, we wonen vlakbij dat ziekenhuis in Belgie en zijn daar vorig jaar al voor een informatief gesprek geweest en voelde ons erg prettig daar. Hele prettige mensen. We gaan het gewoon proberen, al moet ik naar Amerika toe gaan...........als ik weet dat het lukt dan heb ik het daar voor over. En natuurlijk is er verdriet, heel veel verdriet. We hebben de afgelopen 2 jaar alleen maar ge-IVF't (goh is dat ook al een wachtwoord?). En zal over 2 weken afscheid moeten nemen in ons huidige ziekenhuis met een grote stempel UITBEHANDELD om mijn voorhoofd. Daar heb ik vooral moeite mee dat ik na die jaren knokken en vechten nog met lege handen dat ziekenhuis uitloop. Maar toch geloof ik erin, ooit komt voor ons die dag........ Bedankt lieve Klingel voor jouw dikke knuffel dat doet me goed!!
Sabrien, ook hier een dikke knuffel voor joe!!!!!! Klingel, *proest* maagdelijk onschuldig doolhof?!?! In welk doolhof heb jij verkeerd de afgelopen weken cq maanden? Moet ik je helpen herinneren aan bv anustattoo's? Ik zal de verduidelijkende plaatjes dit keer achterwege laten Pssst, wisten jullie dat Sikki vanaf vandaag nog 'maar' een week hoeft te uberuwen! Tegen die tijd kun je me trouwens wel opvegen. Zelfs collega's beginnen aan me te vragen was er los ist!
Thanks Sikki . Jij nog 1 weekje, rustig aan he!!!!!!!!!!!! Denk aan jezelf!!!!!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmm zooooooooooo megahard!!!!
Wat een slecht nieuws allemaal de laatste dagen in het babyrinth Das niet de bedoeling van april! Dat zou dé maand zijn meiden... @ Sabrien, niet goed ontdooid, wat kut!!!!!! so, dat moest er ff uit Verdomd oneerlijk :x @ Silvia, rustig aan lieverd! Wat zal jij het zwaar hebben en wat zal jij extra super blij zijn als jij je dusselduo in je armen kunt sluiten. Huil maar lekker, het is ook mega mega zwaar die laatste loodjes! Je hebt 2 kanjers in je buik zitten en die maken het je nu niet makkelijk. Maar wat zullen dat straks een schatjes zijn! Knuf!
@All dank jullie wel meiden doet mn hormonen hartje goed zoveel lieve woordjes vandaag hetzelfde eigenlijk als gisteren alleen minder last van de hormonsters.... vanmiddag lekker even geslapen tegelijk met Mathijs en daar ben ik wel van opgeknapt mentaal. therapie gehad vandaag heerlijke massage even das altijd lekker morgen naar de kapster even haartjes verven en knippen zodat ik er weer netjes bij loop en lig mocht ik gaan bevallen kijk ontzettend uit naar de controle vrijdag en hoop dat ik dan meer duidelijkheid krijg van de gyn. Sabrien jeetje wat een vette teleurstelling en dan net op het laatste moment. Ik hoop dat ze in Belgie meteen goede resultaten boeken en je vet posi test de eeste keer. de rest allemaal een dikke knuffel en waar is Maartje gebleven vandaag?????????????????
@Sabrien: bij deze is ivf ook een werkwoord. Fijn dat de kliniek jullie een goed gevoel geeft. O, wat zal dat heftig zijn om met een stempel uitbehandeld weg te lopen. Het klinkt zo definitief maar gelukkig is dat het niet. Ik hoop echt dat Belgie jullie het grote geluk gaat brengen. @Sikki: kom anders lekker even hier heen gereden. Lekker zonnetje, stiekum een wijntje en de week zal omvliegen. Ik kan me je uw zo voorstellen. Maar ga je pas volgende week testen of toch het weekend? @Silvia: jij die massage is altijd heerlijk. Fijn dat je je mentaal iets beter voelt. ik hoop mee dat de gyn je meer duidelijkheid gaat geven. Welke gyn heb je? Mag ik even een beetje goed nieuws komen vertellen? Mijn lieve vriendinnetje had vandaag haar echo en beeb is 6,3 weken oud en ze hebben een hartje zien kloppen. Het blijft mega spannend want ze hebben al vaker een kloppend hartje gezien en dan ging het daarna alsnog mis. Maar ze durft iets wat blij te zijn.
Nynke, zulk nieuws mag je zeker komen vertellen!!! Heerlijk, eindelijk mooie berichten en dat zelfs nog in april! Dus april kan toch goede berichten opleveren. Wanneer mag ze weer voor een echo? Ik wou dat ik naar je toe kon komen. Maar voor dat wijntje hoeft ik het niet te doen want stiekum heb ik die net (eentje) bij het eten ook gehad, nou ja, nu niet meer zo heel stiekum dus Als ik zaterdag nog niet ongi ben dan gaan ik (indien ik durf) er een testje aan wagen. Andere keren werd ik 12, 13, 14 een 16 dagen na punctie ongi. Alle varianten heb ik dus al gehad. Manlief wordt nu langzaam ook uw. Maar ook hij verkeerd liever in het ongewisse met de gedachte dat we ooit een kindje krijgen, dan hard geconfronteerd worden met omo.
Over twee weken mag ze weer voor een echo. Tenzij ze zelf al eerder wil dan kan ze bellen. En gelijk heb je Sikki. al doe breezersletjes drinken zich ook een kater dus mag jij best 1 glaasje wijn. ik heb bij alle zwangerschappen zelfs wel eens een glas gedronken. De Uw is toch ook zo logische. Liever hoop houden dan zo'n stomme omo test. Is dit jullie laatste poging of toch nog een straks?
Wauw Nynke wat een goed nieuws van je lieve dinnetje!!!!!! Dat horen we graag!!!!!!!!! Sikki, misschien zaterdag testen? WAT MEGA SUPER SPANNEND!!! Je kan het niet voorstellen hoe hard ik duim voor je!!!!
We hebben natuurlijk nog 2 cryo's. Dus die worden eerst geïnd. En dan, tja, dat hangt van de mood af denk ik. Maar ik kán het gewoon nog niet opgeven. En manlief al helemaaaaaal niet. Dus tja, dan toch maar weer een poging denk ik. Maar dan eerst een heeeeeel uitgebreid gesprek in DD en misschien zelfs wel een overstap naar Gent. Maar ja, die eieren he... *Sikki steekt nog effe d'r kop in het zand*
Nog even niet over nadenken Sikki. Eerst deze poging en dan verder nadenken. dag voor dag bekijken. Vraag maar aan Klingel. Opgeven? was dat? kan je dat eten? Nee opgeven staat voorlopig niet in het woordenboek Sikki. KLINGEL????????????ligt weer in bad zeker?:x
haai! trug uit spontaan shopmiddagje en koken voor klingmansouders, die nu met zoon en al hier halve finale voetbal kijken. SO oninteressant! @sabrien: lieverd. IVF is meer dan een WERKwoord. het is een (open) ZENUWwoord, een LEEGTEwoord, een KLOTEwoord, en toch ook het MIDDELTOTDOELwoord. dus uiteindelijk SUCCESwoord. maar niet voor nu, oh no. weet je wat je eerst krijgt als je het woord IVF wil intoetsen op je GSM als je het woordenboek (T9) hebt aanstaan? probeer maar eens. zo is het maar net namelijk.... de stempen die dit ZH op jou wil plakken, is een klotestempel. edoch, het is EEN stempel van EEN zhuis. weet je, als ik in klungelmeppel was gebleven, had ik nu NOG aan de IUI gezeten. en in heerenveen doen ze geen IVF, dus ook daar was ik een mislukt geval. wat ik maar wil zeggen: er zijn ziekenhuizen, klinieken GENOEG ook voor jou en binnen jouw bereik waar jij je wens wel kan laten uitkomen!! niet, nooit vergeten! .. als je uiteraard de klacht en de power hebt, om door te willen gaan. en ik kan de vechtlust hier gewoon ruiken!!! wat is jullie ' verdict ' eigenlijk? qua zaad/ei/enz? IVF, geen ICSImateriaal? en wat zijn de plannen nu, na de welverdiende rust? knuffel! @sikki: wat IK en anaaltattoo's? is daar bewijs van? ik ben een maagdelijk rein kind! ik word hier in mijn eigen puriteinse doolhof aan alle kanten me piemels en drank om de oren geswaffeld, maar ik ben onschuldig! ik HOU helemaal niet van piemels! daarom heb ik ook ICSIVF gedaan, omdat ik niet van piemels hou! OOO soms maak ik een grap die ik zelf ook echt niet vind kunnen hoor! @sikki: nog maar 1 week! wat is er gebeurd????? zo snel! UWWWWWWW!!! nu wordt het toch wel heel erg spannend en ENG. heb je je assortiment testen al in hause? en NATUURLICH mag jij een (fles) wijn. en sikman ook! beter voor de ZEN! en nu mag het nog; jij moet zelfs op new years eve nuchter blijven (terwijl ik onder een fust bubbels hang ) @sil: fijn dat de hormonsters je wat met ruhe hebben gelassen vandaag. maar ai ai wat heb jij het letterlijk zwaar nu. nog een foto, of wil je niet meer spammen wegens klaarmetbuik? toch is elke dag voor dusselduo in sillybuik nog fijn he. dus nog even volhouden schatz! @nyn: wat FYN van vriendinecho!! spannend he, die eerste echos. steeds weer de angst of het nog wel goed zit. brr! ik duimmmm voor haar! @sikki: ik ben heel erg blij te horen dat je nog power hebt voor een evt neue pogung. als je de kracht hebt (en das geld ) en nog niet wilt opgeven, dan ga je ervoor! en wij met jou!!! @nyn: hhaaha, zo ver was ik nog niet! hebben net (in de rust) even staan vergaderen in het atelier als beebkaam. en of toch de logeer als beebkaam. gevoel zegt atelier, verstand zegt logeer. ARGH! komt goed. nu wijn serveren (grom) en sap consumeren (mok) en m dan in badbed peren. morgen echo! en 14 weken! whoeiii! (het blijft elke dag een fokking wonder ... ) huil! smak! ohja voor ik t vergeet: wie zei er hier dat ik niet van piemels hield? heb IK dat gezegd? hebben jullie daar bewijs van, TSK? zwaaaaaaaaaAHaaaaaaaaaiiiii!!!!! Bekijk bijlage 66851 PS als jullie hierna NOOIT meer wat van me vernemen, dan ben ik terecht door de mods voor eeuwig van de site geflikkerd!