Tjeetje denk zal dit topic ff openslaan, maar wat lees ik nou allemaal.... anaaltattoo's, piemels..... Gelukkig ben ik wel wat gewend...8) fijne avond, dames...
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH dat had ik nu NET nodig! *kruipt snel tegen lookalike aan* smak allemaal en @seth: SORRY! dan doen we anders nooit! alleen sikki, die lust er wel piemelpap van!
Lieve Sabrien, wat ontzettend -niet in woorden uit te drukken- afschuwelijk... Ik jank en grom en mok en scheld en tier met je mee!!! Gvdddddddd wat is het toch ontiegelijk fucking gemeen allemaal!!! :'( @t silvia: administratie gedaan, gewerkt, vergaderd met sportclub, gesekst. Dat heb ik vandaag gedaan... (dit topic staat toch al boordevol met piemels en seks enzo dus dit kan er ook nog wel ff bijdacht ik zo. Net in dd-topic wat geschreven, zit nu op iPhone, dus copieren is lastig en opnieuw verhaal typen ook, dus kom maar ff spieken. Ohja nog ff over seks.. Sinds punctie doet seks beetje AUWWW!! Zelfs nu: anderhalf maand na punctie. Schimmel kan het niet zijn (progesteron inbrengen voel ik niets van) en als we seksen en ik bepaal en langzaam eerst, dan is het te doen *bloos* en zodra ik over een bepaald punt heen ben is het oke. Alleen als we klaar zijn fikt het weer zo... Reageer ik vaginistisch??? Ik ben dat nooit geweest maar dit is zo raar... (ohja, als julliedenken getverderrie bah ik wil er niets over horen, beschouw dut berichtje dan maar als niet gelezen ) x
@ Nynke, vriendin een goede echo én hartje gezien! Das alvast het eerste goede nieuws En nu moet het gewoon goed blijven gaan, ik duim samen met de meisjes hier.
Zo dat is een lekkere binnen komer zeg!! @Klingel: heb jij mijn meel als reactie op jou meel gehad? Ja, dinnetje is heel blij en ik dus ook. Op naar een plakbeeb voor lief dinnetje. Ik zou toch gewoon voor atelier gaan. Gewoon je gevoel volgen deze keer. Wat een mooie woorden voor Sikki en Sabrien. *huil* Veel plezier bij de echo!! @Maartje: dat was een druk dagje zeg. Ik kan je niet helpen bij de pijn bij de sex. Ben je misschien wat droger als anders? Vandaag nog testen of ga je afwachten? @Saskia: echt heel fijn idd. Lief dat je mee blijft duimen. Hier alles lekker. We genieten echt van het heerlijke weer. Gisteren was het weer rond de 27 graden in de zon en dan verwachten ze voor vandaag weer. Vanmiddag dus weer lekker naar de grote speeltuin en pootje baden in het riviertje.
Klingel, FOEIIIIIIII. Ik open dat plaatje hier op mijn werk vliegen me de piemels om de oren. Hahahahahahahahaha. Humorrrrrrrr is zoooo belangrijk, dit geeft mij de kracht om verder te gaan . Wat een ontzettende lieve woorden van je!!!!! Je beurt me echt weer op. Zit er eigenlijk wel een beetje doorheen op het moment, van buiten functioneer ik wel (doe net alsof er niets aan de hand is, struisvogeleffect) maar van binnen ga ik kapot. Heb amper 3 uur geslapen vannacht. Ons verdict is inderdaad slecht zaad, heeeeel slecht zaad. Helaas heeft mijn mannetje een aangeboren afwijking waardoor er weinig en slecht zaad geproduceerd wordt. We hebben bij de 2e ICSI meegemaakt dat er helemaal geen zaad werd gevonden NA de punctie dus weg poging........ mijn waardevolle eicellen konden niet bevrucht worden maar werden zo de prullebak ingesmeten. Wilde ze het liefst aan iemand geven aan iemand die ze kon gebruiken op dat moment. Bij mij is alles bij de pogingen eigenlijk goed gegaan. Veel en goede kwaliteit eieren gelukkig!! Zelfs een keer dreigende overstimulatie gehad bij de 1e ICSI waardoor poging is afgebroken VOOR de punctie. Bij 32 follikels zijn ze maar gestopt met tellen. Dus gelukkig zit het bij mij tot zover wel goed. Heb echter alleen nooit een HSG, hysteroscopie of wat dan ook gehad. Alleen maar heeeeeeeel veel echo's en bloedprikken etc. In het "nieuwe ziekenhuis" willen ze dat wel allemaal gaan doen en daar heb ik zelf ook een goed gevoel bij. Alles eens goed laten onderzoeken! En die stempel, och ja zal me er maar niet te veel van aantrekken. Heeft inderdaad niet veel te zeggen er zijn klinieken en ziekenhuizen genoeg die ons willen helpen (lees, geld willen innen). We gaan binnenkort wel een afspraak maken om het hele financiele plaatje te horen zodat we weten wat er op ons afkomt. Denk dat ik toch niet te lang kan stilzitten. Sorry wat een lang verhaal is het geworden . Klingel, lekker geshopt!!!!!!!!!!!!! LEUKKKKK. En wanneer hebben jullie ook alweer de echo voor geslachtsbepaling? Maartje, het is ook fucking gemeen allemaal!!!!!!!!! En over seks gesproken, nee na de puncties nooit last van gehad eigenlijk. Misschien is het allemaal nog gewoon gevoelig van al het gewroet binnenin. Anders gewoon eens vragen aan je arts hoor, hoef je je echt niet voor te schamen!!! We zijn allemaal mensen en hebben allemaal onze behoeftes hihihihi. Dikke kus voor jullie allemaal hier in babyrinthje!!!
Nou ja zeg, KLINGEL! Waar beticht jij mij van! Het licht in m'n ogen ging spontaan uit na het openen van je plaatje! Ik draag al sinds jaar en dag deze. Kijk maar, hij is enorm veel gedragen! Misschien juist omdat Sikki er pap van lust...
Lieverds, voor jullie allemaal een knuffel voor vandaag! En een extra dikke voor Maartje en Sabrien! Ik ga nu écht een poging doen te werken. Heb zoveel te doen, maar kan m'n gedachten er gewoon niet bijhouden als ik te veel in het babyrinth neus. Hmmm, waar zouden die gedachten toch naar afdwalen...
*PROEST* KLINGEL FOEI ! Ik open je plaatje terwijl ik op mijn werk zit en schrik me wild. Ik keek direct om me heen of niemand het plaatje zag, hahahaha. Toen niemand het zag heb ik die mannen en hun gereedschap toch even goed bekeken . Sikki , wel sexy hoor! En tja, ik moet ook maar weer gaan werken, alhoewel dat plaatje van Klingel op mijn netvlies zit gebrand :x
*proest* heel geloofwaardig Sikki je verhaal. Waar je gedachten naar afdwalen? Naar het plaatje van Klingel misschien? Ik bedoel je bent volledig ZEN!!!jij maakt je toch helemaal niet druk om een stomme test die je moet gaan doen? Of om wat er gebeurd in je buikje en in het babyrinth? Gelukkig hoef je nog "maar" twee dagen te werken toch? Kom op we slepen je er doorheen door. Zal ik je gedachten even op wat anders zetten? Emma kijk jij ook maar even naar de onderstaande foto. Ik hoop niet dat jullie het verkeerd opvatten dat ik deze foto plaats lieve meiden.
Tuuuuurlijk niet, lieve Nynke! Wat een leuke foto! En voor wat betreft die piemfoto... ik zit ook op mijn werk en ben er blij mee Heb ik ook eens wat lekkers te zien op mijn werk. Van mijn mannelijke collega's moet ik het echt niet hebben hoor hihi Misschien maar goed ook, daardoor kan ik werk en privé PERFECT gescheiden houden hihihihi!
Ooooo lieve Nynke, wat een heeeeeerlijke foto! Waar mijn gedachten nu zijn? Bij twee uberschattige meisjes. Bij een klein grappig jongetje wat graag het water in springt. Bij mooie blije kindjes, wat vast komt door die mooie blije omgeving (en een mooie mama en papa die blij in de wijn hangen ) Mijn oog ziet links in het hoekje iets van de prachtige omgeving. En speur ik daar niet iets van een wijngaard??????? Jep, Sikki is blij! Thanks Nynke! En heb hierdoor weer een paar minuten niet in de titten lopen prikken... En ja, alleen vandaag en morgen nog werken. En dan vrijdag bij een collegaatje (die in een ver verleden samen met mij probeerde zwanger te worden) een high tea doen. Ze heeft echt een plaatje van een dochtertje, dus daar ga ik mijn moedergevoelens maar op botvieren! En dan...dan is het zaterdag...
Nynke wat een geweldige foto!!! Wat een mega knappe kindjes zeg!!!! Kan daar ook echt van genieten . Sikki, dus alleen vandaag en morgen nog werken. Vrijdag goede high-tea afleiding en dan inderdaad dan is het zaterdag.......... Dat titten prikken is mij ook bekend, kneep ze zelfs bijna bont en blauw. Pffffffffff die laatste dagen zijn echt killing he!
Thnx voor reacties op mijn vieze praatje Ik ga het idd maar aan de dokter vragen (als ik genoeg lef heb hahaha) Vandaag weer getest: weer negatief getest. Straks de dokter mailen voor overleg over welke medicijnen deze keer. Nu straks ongi worden en dan weer gaan met die banaan.
Nynke, wat een leuke foto . Ze zien er net zo lief uit als dat jij bent, of heb ik het mis . Ik heb de piemfoto als achtergrond op het beeldscherm van mijn werkcomputer gezet ...maar niet heus, zou niet durven. Maar net als bij jou Saskia hoef ik de mannen hier op kantoor ook niet naakt te zien 8). Ik zou gillend wegrennen!