Idd heel ellendig. We wonen nu een half jaar hier en in al die tijd heb ik het eigenlijk niet gehad, of eerlijk gezegt, niet toegestaan. En nu, nu komt alles eruit. Geeft niets moest toch een keer. Thanks voor je lieve berichtje.
@nynke: heimwee is een heel overheersend iets.. ik vind het heel naar voor je. wanneer kan/kom je weer naar NL? of is dat juist niet goed? alleen maar huilen, huil.... snif.. kan je er wel goed over praten met nynkeman? en gaan jullie wel een soortvan leuke oud en nouveau proberen te hebben? knuffel ..
Als het kan willen we in Februari naar Nederland. T'is nu zo heftig omdat we de kerst altijd bij mijn fam waren en dat was zo gezellig en met oud en nieuw waren we vak bij vrienden. Als je dan alle plannen hoort is dat gewoon even heftig. Maar goed komt goed! Kan er heel goed met manlief over praten gelukkig. Oud en nieuw doen we lekker vieren met gezin. En we knallen 2010 goed in met een heerlijke champagne!! Alles sal reg kome!!!!!!!!!!!!!
thats the spirit nynke!!! misschien kom je in het nieuwe jaar, na alle feestdagen, ook wel een beetje van de heimwee af. dat hoop ik. als het mooier weer wordt en jullie eigen plannen wat meer kunnen gaan beginnen? smak! en zeker: PROOST!
poeh poeh..... jullie hebben heerlijk doorgezakt gisteren en ik maar de heerlijk aroma de hele avond nog in mn neus voelen hihihihihi. Heb net mijn leven geriskeerd voor een paar oliebollen pffffff jeetje eest sta je een uur buiten in de vieskou in de rij te wachten tot je netjes aan de beurt bent... en dan ben je aan de beurt zijn ze bijna op... grrrrrr nou ja dan maar een paar bollen..weet niet wat het is maar alles wat ik eet blijft op mn buik en heupen hangen*hahahahaha* hond is niet bang voor het vuurwerk gelukkig is haar 1e x en valt me niet tegen ze schrikt nu nog nergens van in ieder geval. Ga strakkies chilli concarne maken voor de mannen hier in huis. dus kunnen die ook knallen om 12 uur vanacht de oudste loopt buiten met rotjes te gooien...is het eerste jaar dat ie bij ons is met o&n normaal is ie bij zijn moeder. de poepbroek ligt op bed te slapen...en dit hormonen monster gaat strakkies ook even plat anders zie ik 9 uur niet eens denk ik hahahaha *Proost met een groot glas melk op jullie lieve dames*
@sil: PROEST dat je de mannen ook laat knallen!!! *domme vraag* wie zijn de mannen precies? lekker dat je bollen binnen hebt, ga ik ook even regelen. ik wil natuurlijk weer persee ' naar de grote stad ' , HEMA- en Ah technisch. dus ik peer m zo door de melk(!)bussen die ze laten knallen hier. carbid ofzo? vreselijk eng! kat zit binnen en gilt niet eens tegen t dichte luikje! denk dat hij daarom ook nog leeft; hij snapt gevaar beter dan zn zus en grote broer... ohja @silvia: heb jouw verzekeraar aan de lijn gehad, maar ze vergoeden ' maar ' 1600 voor ICSI, tsk, volgens mij zegt iedereen weer wat anders bij alle klantenservices, gek word je ervan! als dat zo doorgaat vlucht ik terug naar menzis, daar heb ik inmiddels zo mijn bekende mensen en weggetjes gevonden.. @melk: drink jij alleen melk? geen sapjes? J&J champie? dikke oudjaarssmak!! (ook voor meeleestinkerbel!!! )
Lieve Klingelbeeb, Ik lees net dat je een dappere poging doet tot oliebollen hengelen, waarbij je enge melkbussen probeert te omzeilen. Ik ken een heleboel enge verhalen over carbid. Je schijnt er iemand mee te kunnen onthoofden Nou wat een fijn verhaal weer.... Katje wel veilig binnen? Sumobeest is mega-irritant. Op elke knal moet enthousiast gereageerd worden met een uitbundige blaf. Het volume van de top 2000 gaat elke paar minuten iets omhoog om de knallen buiten te overstemmen. Alvast een fijne avond en laat de champ maar knallen. De Champony (champagne met schattige cartoonpoppetjes voor kleine kindjes) staat hier al koud. Ik zal op je troosten meid! Dikke knuffel en ook een dikke knuffel voor Nynke voor de hele nare heimwee
De mannen zijn MIJN man uiteraard... mijn zoontje van anderhalf en mijn stiefzoon van 10 jaar die dit jaar voor het eerst bij ons oud op nieuw komt beleven!!!!! Carbid knallen ze hier ook pfffffff wat een lawaai..knap toch dat die kleintjes gewoon doorslapen door dat geweld pfffff. 1600 euro maar? geld alleen voor de behandeling in het buitenland dan??? medicijnen had ik via de gyn hier in NL Ik heb zelf nooit iets hoeven bij betalen bij hun..heel vaag allemaall alleen laatst de assisted hatching terwijl ik die de vorige keer wel kreeg vergoed... volgens mij is het maar net wie je declaratie in de handen krijgt ofzo... en tja..ik drink normaal ook eigenlijk vij weinig alcohol en als ik al drnk dan is het bacardi cola maar daar hebben ze geen alcohol vrije variant van en als ik nu ga proosten met een bacootje ben ik meteen een slechte moeder hihihihihi melk is gezond en drink ik alleen als ik zwanger ben...normaal vind ik het niet zo heel lekker . maar colaatje of 7-upje altijd wel lekker en ranja ook heel erg goed te doen..... ook voor jou een hele dikke oudjaars smak en knuffffffffffffff
@sil: ik denk dat het idd nogal af hangt van wie de brief in handen krijgt voordeel bij Menzis, waar ik zat/zit: het meisje dat mijn brieven krijgt heeft zelf IVF gehad.. @trees: wek! onthoofden?? tis echt vreselijk oorlogsachtig hier, gekke drenten! sumo vindt t maar gezellig dus? gekke honti!!! @champony: wat een leuk woord! ik proost ook op jou hoor. op een mooi en broedzaam jaar met als klap op de treespijl: een prachtige prachtige treesbeeb! ik weet nu al zeker dat het een geweldig prachtig lief frummelig blommig beebje (waarom wou ik nou weer jongetje schrijven??) wordt!! @miranke: zwaaaiiii! @silvia: aha, als het die mannen maar zijn is t goed @all: dikke knuffel en smak met vuurwerkgeur (die naar binnen trekt hier!!!!!!)
Ik heb zo te lezen een gezellig borrelavondje gemist Hier geen carbid knallen maar gewone knallen. Straks nog maar even een rondje met de honden, gelukkig zijn ze totaal niet bang. @Silvia, veel plezier vanavond met DE mannen, knallen jullie er maar lekker op los. @Nynke, heimwee is verschrikkelijk. En ik kan me het zeker voorstellen als je voorheen altijd de feestdagen met vrienden en familie doorbracht. Dan verlang je met dit soort dagen gewoon nog veel meer naar je familie. Meid, veel sterkte, en denk alvast aan februari. En net als jullie sluit ook ik vanavond om 23:59 uur de koffer, neem een grote slok champagne, en kijk alleen nog maar vooruit. En daarna proost ik voor iedereen op een positief, happy en vruchtbaar 2010...dat al onze wensen maar uit mogen komen. *Proost meiden*
Lieve allemaal: ik wens jullie een fantastische, geweldig, liefdevol, gelukkig maar vooral vruchtbaar 2010. dat al jullie dromen mogen uitkomen.
Happy New Year !!!!!!!!!!!!!!! beetje laat natuurlijk maar niet minder gemeend dikke nieuwjaarsknufffffffffffffffffffffffffffffffff
Klingel heeft een KATER!!!!!!!!!!!!! Gezellig avondje gehad Klingel? Hier smaakte de wijn en champagne erg goed.