Heb haar al een tweet gestuurd dat ze ons moet verlossen! Maar...ik ga slapen, morgen weer een lange dag. Dan maar een paar minuutjes eerder uit bed om even te komen spieken!!! Welterusten! SMAK
Nynke: KEN Zuurtje: BARBIE Milk: KEN Loesje: KEN Sikki: KEN Annedore: BARBIE Bowen: KEN Milla:KEN Gabbel:KEN Silvia: KEN Small:BARBIE Tisch: BARBIE Pookie: BARBIE Zara:BARBIE Vlinderbloem: BARBIE Marb: KEN Female: BARBIE Leonie: BARBIE Miranke: BARBIE Saskia:BARBIE Maartje84: KEN Emma:BARBIE Elif:KEN Jem:KEN 12-12 gelijkspel!! Klingel toe vertel nou??
so.... een vrouw in mijn toestand kan niet eens even rustig naar een wijnles gaan seg! wat IS dat hier voor herrie en drukte en gekakel in mijn babyrinth? ik moet hoognodig slapen!! WOW een POLL! even kijken hoor wat de mening is, dan sal ik gillen wat er in buik sit. nee wacht ik plaats een FOTO! trouwens, ook buikfoto's in album! ik seg: er gebeurt iets in/met/aan buik!
tis wat klingman al sinds de 1e posi zwangerschapstest ' zeker wist ' en die gekke silvia al had voorspeld voor die tijd (ik kom je dus zoals beloofd champagne brengen!!! ): het is een jongetje, het is KEN!!!!!!!! gaaf he!!!!!!