Je hebt gelijk. Ken is veels te jong. Arme kind heeft niet eens de kans om onschuldig de wereld te betreden. Ga snel de gordel insnoeren. En naar bed. Dromen over 9 cm klein geluk (hmmm, volgens mij moet de gordel nog iets strakker ) En als ik weer wakker word is er weer een dag voorbij... SCHMACK!
lekker slapen liefsik. des te eerder is het donder, vrij, zatestderdag.... alle posi powerrrr wapper ik door naar joe!! hier ook douche en slapen. KUS op allemaal en dank voor hartverwarmende blije kakelende meeleefkrijsjes. hoe is t mogelijk, dat dat zomaar kan. *zwanger jankje* KUS!
He Klingel, Tranen in mijn ogen nu........(voor de anderen, ik "klingel" al van langggg geleden) .....een jongentje.....ozoooooo leuk. Heb er eentje van 15 mnd nu. Een echte knuffel kont en lachebek!! Geniet ze en ik ga je volgen! Liefs
@goofy: heeeeeeejjjjj halloooooooo!!! ja 100 jaar geleden zaten we samen in de NODlijst he. toen zouden we samen zwanger worden, maar ja ik was even fashionably 2 jaar later .. toch nog samen zwanger, gefeliciteerd jij ook nogmaals!
Potver, zit ik ff rustig teevee te kijken, mis ik het moment supreme! Maar een KEN dus, fantastisch! Wel even omschakelen Maar truitje met glittertractor is helemaal oké! Zag bij KEN en glitters al een soort Joling dreumes voor me En hoe ik die buikfoto kan bekijken......I dunno?? Anyhoe....van harte met jullie mannetje Groetjes Annedore
thanx annedore! ja even omschakelen voor de BARBIEvoorspellers he ikzelf dacht laatste 2 weken dat t een meisje was, proest! maar van omschakelen geen sprake op een of andere manier. werd daar op gyntafel wel overspoeld door een wonderlijk soort liefde die ik nog nooit had gevoeld... bizar... nu maar uitkijken dat we ons niet verspreken... KEN is de werktitel! slaaplekker lieverds, ik moet naar bed!!! KNUF!
Lieve *snik* Klingel *snik*! Ik heb mijn wekkertje niet voor niks 5 minuutjes eerder gezet!!!! Wat een heerlijk nieuws!!!! Superdeglitterdegildeschreeuwenknufpluskuzzzzzzzzzzknuffel!!!! Van harte gefeliciteerd met die leuke nieuws!!! EEN JONGETJE!!!!!!! Geniet ervan!!! SMAK
@Ken Wauw......wat ontzettend gaaf dat je een piemel in je buik hebt Klingel!!!!!!!! JOngetjes zijn zo leuk en stoer..... en ik kan het weten hihihihihi...... Ik ben wel zooooooooooooooooooooooooooooooooo ontzettend blij dat ik gelijk heb gekregen qua droom swang van Ken......dat geeft goede hoop voor mn laatste droom *kijkt hoopvol naar Sikki* super gaaf dat je het nu al kon zien zeg..... mijn kapster heeft ook echo gehad met 14 weken nog wat en die weet ook al dat ze een meisje krijgen.... was ook wel leuk nieuws... (kapster woont bij mij de poort uit dus we zien en spreken elkaar regelmatig) ze heeft al een dochtertje van 2 1/2 jaar dus onze kids liggen mooi bij elkaar qua leeftijd...ideaal met opgroeien natuurlijk @H&M heeft super kleertjes voor jongetjes...maar vergeet C&A ook niet die hebben veel disney etc... en maatje 50-56 is wel gepast hoor KLingel hihihihi je baart geen reus van 60 cm Prenatal ook leuke kleertjes wel ontzettend duur... hihihihihihihi ben zo blij dat ik gelijk heb gekregen.....voor jullie voor Ken voor mijn champie en ook speciaal voor ons aller lieve Sikki!!!!! dikke kussssssssssssssssssssssssss allemaal dames en geniet van de mooie dag *EDIT* 2 buikfoto's in mn album staan niet schrikken hoor dames.
Lieve Sil, wat zal jij het zwaar hebben. Je buik is super mooi maar o, wat groot en voor jou dus ook zwaar. Nog even een paar dagen doorbuffelen, de 34 weken moet je halen hoor. En laat de Dusselbeebs dan maar komen. Vrijdag weer naar de gyn toch? En hoop zo dat je droom uitgaat komen Sil. Klingel heb je kunnen slapen vannacht? Het is gewoon voor het eerst in mijn gok carriere dat ik gelijk had. Wat mooi dat de naam van Klingelman nu weer wordt doorgegeven. Een echte stamhouder die Ken. Dat was bij ons ook het geval toen Marijn geboren werd. En nu los gaan wbt de babykamer, kinderwagen en kleren kopen. Neem je wel je uitzetlijstje mee? Qua kinderkleding: v&d heeft soms nog wel leuke dingen en villa happ ook. En Klingel: mss beginnen met maat 50/56 en 62. kleine tip hoor. 80 kunnen ze in als ze bijna een jaar zijn. @Sikki: weer een nacht voorbij. Nu denken aan KEN. niet zijn piemel en aan lekker thee-en en babysnuffelen. Als dat niet lukt geef dan even een gil dan post ik even een afleidend plaatje. Nu ga ik huisvrouwen. SMAK!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD, een jongetje!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb het eigenlijk ook vanaf het begin aangevoeld op een of andere manier dat het een KEN werd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Als je het niet gelooft ga je mijn berichtje van een paar weken geleden maar opzoeken hihihihihi. Ik vind het super, ik vind het geweldig, wauw, joehoe!!!!!!!!
Sil, wow wat een buik Meissie, petje af hoor, dat je het zo goed doet! Echt super zwaar lijkt me. Doe rustig aan he! En dan Sil's dromen...oooooo wat spannend!!! Het zou wel heeeeeeeeeel bizar zijn! Vandaag nog werken, morgen babysnuffelen en dan hopelijk nog niet ongi. Dan is het zaterdag 14 dagen na punctie en 11 dagen na tp. Zou dat dan dé dag zijn?
goedemorg lekkere piemelinnetjes van me! @sil: wat is je buik prachtig mooi! en zwaar! ik snap dat je het nu wel erg zwaar begint te vinden.. oei oei.. doe je echt HEUL voorzichtig??? wanneer heb je weer controle? enne, die champagne kom ik je zeker brengen! hopsa! beloofd is beloofd! jij wist dat ik zwanger was van een jongetje terwijl ik zelf nog niet eens wist dat ik zwanger was (eng mens! ) en dat moet beloond worden. want reken maar dat ik daar, net als sikki nu, toentertijd hoop uit heb gehaald... o ik hoop SO dat je wat betreft sikki gelijk hebt! in dat geval ga ik je wel in de heiligheid ridderen hoor! of hoe heet dat! over de kleertjes: HEE SEG! daar heb ik juist over nagedacht, al snap ik dat jullie dat van de verstrooide wapperklingel niet verwachten! ik heb juist in een helder (!) moment besloten wat grotere kleertjes te kopen, omdat ik al best wat 50/56-spul heb. dus ook 68 (bestaat dat?) en 80! omdat ik verliefd werd op geweldige shirtjes met oa supergrover erop c&a zal ik ook eens checken, maar wel na 3 mei (zie verderop wrom) v&d is ook leuk ja dacht ik? maar overall geldt: meisjeskleding is VEUL leuker en met name VEUL meer! MOK! nu gaak iets heel riskants seggen, maar ik seg t toch ik hou niet van disney! nu- WEL de films dus (echt! dat zeg ik niet wegens CARS ) maar niet voor op kleertjes. nee, geen winnie fokking poooo komt er hier in! en al helemaal geen mickmockey mouse! weet niet waarom, of nou ja, weet wel waarom: gewoon niet mijn stijl dus ook niet die van ken over ken gesproken; iemand in het NUBtopic heeft mij wel wat onzeker gemaakt goedbedoeld zei ze, dat met 14 weken alle beebjes een uitstulping hebben die pas met week 15 een PIEM of een bloempje wordt. MOK! nouja, de gyn zei het echt 99.99% zeker te weten, hij zal het toch wel weten? daarbij loopt KEN week voor op groei , precies 15 weken.. maar ja, het twijfelzaadje is geplant opzich niet erg hoor, maar toch een reden om drs Papa maar niet af te bellen 3 mei zal as maandag de VK nog eens vragen wat zij ervan zegt. so, en dan nu: @nyn: ZEVENENTWINTIG GRADEN!!!!!! mijn god! dat is dikke zomer! argh! jaloursement!!!! en geniet ervan meis! ieks, ik moet 100 bladzijden trug lezen volgens mij. volgens mij moet ik beginnen op de blz waarop ik sikki's lingerie langs zag komen! eerst even tuttelen en glittertjes op, en dan komt er een befaamde mega-rea (in de bus welbekend ) zon schijnt, en de wereld ziet er opeens een stuk blijer uit.. gek hoe dat gaat..
@sikki: whoeiii 14 dagen na punctie zater.. hoe zat het ook alweer, ' haalde ' jij de 14 na punctie vaak? nee toch? arghhhhhhh ik duim zo! voel je iets, niets, wat? niet meer in sikkititti knijpen hoor!
Klingel laat je niet onzeker maken door andere mensen. Het is toch bij iedereen anders, en iedere zwangerschap is anders!!!!! Bij mijn schoonzusje die in december vorig jaar is bevallen van mijn hele knappe peetekindje konden ze het geloof ik bij +/-13 weken al met 99,9% zekerheid zeggen. Toen dacht ik ook ja ja dat zal wel maar het was ECHT zo!!!!!!!! Drs. Papa, zwijmel..............zag hem deze week op tv bij dat domme programma tienermoeders, weet in godsnaam ook niet waarom ik het kijk maar ja dat ter zijde. Wij waren ook meteen enthousiast, wat een leuke vent!!!!! Lijkt me echt zooooo geweldig!!. Wij moeten er dan wel t.z.t. bijna 3 uur voor rijden maar we vinden dat we ons tegen die tijd (hopelijk) wel mogen belonen!!! Sikki, hou je het nog vol meissie???!?!?!?!! Pffffffffff, ik ben al helemaal zenuwachtig als ik aan je denk laat staan hoe jij je moet voelen! Inderdaad voel je al iets? Valt je iets op? Kan alleen maar zeggen dat ik aan je denk en mega keihard voor je duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!! HET MOET GEWOON!!! Sylvia, heb je buikfoto's bewonderd!! Jeetje wat een mooie buik, maar wat moet dat zwaar zijn!!! Let je goed op jezelf?!!! Doe het maar heeeeeeeeel rustig aan!!! Kus voor iedereen, ik ga weer verder aan het werk .
Klingel! JEEEEEEEEEEEEEEE, het is een KEN!!!! Gefeliciteerd meid en ik zie nu toch echt wel een buikje meid Sil, mijn god Het is een prachtige buik, maar wat zul jij het zwaar hebben zeg!
hm, ik moet zeggen dat ik de KENhysterie bij mezelf maar even ietsjes wegdruk even, omdat expert op gebied van echo's hier op ZP toch echt meent dat t een meisje is, en met name dat met 14 weken alle beebjes die uitstulping hebben.. ik geloof nog steeds in een jongetje, maar toch maar even drs Papa en de VK aanstaande maandag laten bevestigen (er zal ook eens iets normaal gaan bij mij - straks zal je zien dat t een 2ling is )
Ok, ik snap je terughoudendheid dan... Maarrrr, het kan wel. Mijn vriendin wist na 14 weken zwangerschap ook al dat het een jongetje is. Maar omdat jij Klingel bent en omdat bij jou alles anders verloopt, ga ik dan gewoon stug door voor Barbie hihi
@sas: PROEST!!! ik denk dat t wel klopt hoor, met name omdat ik week schijn voor te lopen. maar ja, als dat twijfelzaadje eenmaal geplant is.. mooie reden voor DE drs Papa niet af te zeggen
nou ja!!!!!! het is gewoon een echte Ken hoor...... ik weet het gewon 100% nee 1000% 100000% zeker zo ik heb gesproken....... lekker puh kleine update eventjes heb de rommel opgeruimd op dusselbeebskamer bedjes opgemaakt kleertjes in de kasten en mini mini pampers in de comode..... Ziekenhuistas heel eind ingepakt met ieniemini rompertjes en dito kleertjes blauw en rose voeten zijn nu zo dik als ballonnen en knellen mn bloedtoevoer af zodat allebei mn voeten regelmatig in slaap vallen ontzettend irri maar ja we moeten toch echt nog eventjes door..... probeer vandaag paar fotootjes te maken van kamertje alleen gordijnen ontbreken nog omdat we nog niet weten wat we nu precies willen eigenlijk
goeso meis, goede voorbereidingen!!! dat geeft ook rust he. wel tussendoor veel rusten he? enne, TUULK ist KEN! @nyn: waar ben jij?