Oh jee, ga ik een avondje sporten (en vanochtend bloedprikken), is er ineens zulk Klingelnieuws!! Gefeliciteerd Klingel, wat super! Een KEN! Als die gyn/vk(?) zo schrok bij de echo en haar hand er voor hield, kon ze het dus wel heel goed zien al. Het is gewoon een jongetje, kan niet missen! Nu lekker gaan genieten, je hebt 't gewoon verdiend!! Smak! ps: Sikki, hoe gaat het met de zenuwen? Hou je het nog een beetje vol?
Silvia, wat een buik! Ik vind hem overigens wel prachtig. En voeten zo dik als ballonnen . Poeh, het wordt tijd dat die kleintjes eruit kunnen . Klingel, echt weer iets voor jou! Maar ik denk dat die gyn het wel goed heeft gezien hoor, jullie krijgen gewoon een JONGEN. Mag ik ondanks al het mooie nieuws van Klingel het babyrinth toch even bevuilen met mijn gemok. Ik ben namelijk weer even sjaggie en gefrustreerd :x. Ik baal gewoon van mijn eigen lichaam, waarom doet dat lijf nou niet waar het voor gemaakt is. Tja, eigenlijk doet het wel waar het voor gemaakt is aangezien ik toch iedere maand ongi wordt :x, maar dat is niet wat ik van mijn lichaam verwacht! Bij ons is niks als oorzaak gevonden, we pompen er iedere maand op de juiste tijden goed zaad in en toch wordt ik iedere maand ongi! Je kan me dan veel wijsmaken maar het lijkt mij dat er dan toch IETS fout moet zitten bij ons. Misschien matchen wij genetisch gewoon niet met elkaar . Want waarom lukt het bij al die stellen die binnen het jaar zwanger worden dan wel, bij hun zijn ook geen oorzaken en zij worden wel zwanger. Ach, ik ben gewoon klaar met elke maand weer hetzelfde riedeltje. Ik wil ook het geluk voelen van zo'n klein mensje in mijn buik, ik wil ook tranen van geluk huilen bij de eerste echo, ik wil ook de HEMA leegkopen . Maar goed, ik moet gewoon nog geduld hebben...blijkbaar. Sorry voor mijn gemopper, ben nu even sjaggie, zal straks wel weer beter gaan KNUFFEL
Hé Emma, Ik snap je precies hoor! Hier hetzelfde probleem, we krijgen elke keer complimenten en geweldige berichten dat alles er prima uitziet. Ik maak eitjes aan, ze springen uit zichzelf, het zaad van mijn mannetje is prima, eileiders zijn open, ga zo maar door. Conclusie dus niks aan 't handje! Maar inmiddels wel met de 3e TP van IVF bezig :x! Heb ook wel eens gedacht, mankeerde ik maar wat (dan wel graag iets wat ook weer verholpen kan worden ), maar dan hadden we tenminste een reden. Dit maakt je zo vreselijk onzeker! Maar wat ik mezelf elke keer voorhoud als het tegenzit: 'de aanhouder wint!' En daar zijn gelukkig genoeg voorbeelden van, dus hou vol meissie, jouw tijd komt echt nog!! En voor nu een hele dikke pletknuffel!!
lieve emma, ik herken je gedachten en gevoelens helemaal. ik dacht ook steeds, waarom LUKT het nu niet met die superbrave 20 dagen cyclus van mij enz. maar ja, wij hebben wel minder zaad (dan jij) het is zo gemeen, en een kwestie van heel veel dom geluk ook nog een vraagje: zijn jullie allebei helemaal op alles alles alles getest? ook bloedwaardes van allebei, en emman ook op alles? dat van die match doet echt pijn he. dat je denkt dat de natuur gewoon vindt dat jullie je maar even niet moeten voortplanten.. en toch moet je volhouden, het heeft gewoon meer tijd EN hulp nodig.. en dan komt me er toch een prachtemmabeebje! maar voor nu een knuffel en een moksmak. boehoe.. ik denk dat het wachten ook wel een beetje tegenwerkt he. gets! kan dat niet sneller! @jo: haai, leuk je hier in t doolhof aan te treffen! bij jou hetzelfde verhaal he. HAD je maar een duidelijke reden denk je soms, dan wist je in elk geval waaraan t lag en dat je misschien niet zoveel moest verwachten.. wanneer heb jij uitslag trouwens, morgen? enne, hoeveel dagen na TP geprikt? ik vind toch dat wij barrameisjes te vroeg prikken hoor.. hoor net trouwens over een interessant maar ws ZEER frustrerend TV programma vanavond, google baby. over draagmoeders en zaaddonoren, maar dan niet uit noodzaak (geloof ik) maar omdat :x de ouders geen zin hebben om zelf te dragen/baren :x in india schijnen van die huizen te zijn he, daar krijgen vrouwen een emmy (of 2,3) ingeplant en dan mogen zij die uitbroeden :x en dan is t na 9 maanden ' alstublieft hier is uw 100% baby maar dan zonder dat u hebt gezwangerd ' de wereld is GEK geworden.
Ik ben hier Klingel!! Ik heb ook nog een leven buiten zsp Maar je niet druk. Echt als de gyn zelfs zijn hand op het scherm legt is het echt wel duidelijk. Met alle respect voor de meiden in het NUB topic, dit zijn wel amateurs en de gyn is een lekker prof. Maar ga gewoon lekker naar Dr.papa is ook alleen maar leuk. En je zal zien dat het gewoon nog steeds een KEN is. Oke, je bent goed bezig qua kleertjes. Ik heb voor Marijn het shirtje van koekie van de h&m. 68 is echt een maat hoor. @Sikki: hou de gedachten van Sil haar droom vast. het MOET namelijk raak zijn. April lijkt toch een beetje DE maand te zijn/worden. @Sil: ik ben heel benieuwd naar het kamertje. Een beetje voorbereiden is helemaal niet gek. En stiekem ook wel leuk. @Emma: lieve Emma, wat een teleurstelling toch elke keer weer. En dan de grote vraag waarom?? Ik wou dat ik er een antwoord op had echt lieverd. Maar helaas dat heb ik niet. Ik hoop dat ook heel erg dat iui wel de oplossing is. Krijg je straks nog meer onderzoeken? knuff @Jo: spannende dagen voor jou. Waarner krijg je de uitslag van de bloedtest? Ik ga zo even lekker met manlief en kids de stad in. Dus KLINGEL, ik ben dan even afwezig. Maar wel per sms te bereiken hoor.
hallo seg! jij afwezigt maar een eind weg in die soleil van je ik had je op een of andere manier verwacht, dat heb je wel eens. ? wat een rare zin was dat nu weer) en je hebt gelijk. 1-0 voor de gyn natuurlijk. TSK!
Lieve Emma, dikke knuffel meid Het is ook erg frustrerend, pijnlijk en verdrietig. Daar mag je best om mokken! Lijkt me zo vreselijk als je niet weet waarom het niet lukt. Ik kan me die gedachte helemaal voorstellen: "er moet toch IETS niet goed zijn". Je blijft je toch afvragen waarom jullie dan niet... Omdat het gewoon een verdomd oneerlijke en gekke wereld is :x
Soleil??? Welke Soleil? Bewolking hier maar wel een 20 graden buiten. Meestal ben ik er idd wel maar ik had visite vanochtend en om dan zsp aan te hebben staan? Ik snap je onzekerheid wel hoor. Maar ik denk echt dat de gyn wel gelijk heeft. Hij gooit niet voor niets zijn hand op het scherm namelijk. Als hij ook maar had getwijfeld dan had hij niets gezegt. En de echo lijkt enorm op de echo van Marijn. En ja, dat is toch echt een jochie hoor.
Klingel, een piemel is een piemel en niets anders. Vertel mij wat, ik weet echt wel hoe die dingen er uit zien hoor! Vooral als je al een tijdje in dit doolhof doolt En ik heb het gezien en de gyn heeft het gezien en iedereen hier. KEN it is!!! Wat wél eens voorkomt is dat ze een jongetje voor een meisje aanzien. Had een collegaatje van mij. Alles in roze, werd haar kindje geboren, gefeliciteerd mevrouw met uw ZOON! Lag het arme kind in z'n roze pakje, in z'n roze wiegje in z'n roze kamertje Maar bij het spotten van piemels kan het niet missen! Emma, lieverd, wat word ik verdrietig van het lezen van je verhaal. Ik herken sommige dingen wel. Blijkbaar wil onze genetische samensmelting ook niet verder. En ik vind ons nog wel zo'n leuk setje samen!!! Maar meis, hou hoop! Hoe moeilijk het ook is! Maar als er geen hoop meer is, dan hebben we niets meer. Volhouden en wij slepen je er doorheen!!! En wat ik hier voel? Wil/kan er eigenlijk niets over zeggen. Soms denk ik, ja titties doen pijn, maar het andere moment voel ik niets. Nou heb ik eigenlijk ook nooit zere titties na het spuiten van Pregnyl en dat zijn toch 5000 eenheden HCG. Misschien ben ik gewoon niet zo gevoelig Soms denk ik, ik voel steekjes laag in m'n buik en bij m'n liezen, maar aan de andere kant, heb ik dat nniet altijd wel een beetje?!?! Verder nog geen echte ongigevoelens. Maar tja, ook dat heb ik normaal ook niet echt. Blijft over dat ik alle andere keren vlak na de tp vaak wel krampjes e.d. in de buik had, maar dit keer helemaal niets. Kortom, kan alleen maar verder uwen en hopen dat zaterdag meer (positieve) duidelijkheid brengt.
@nyn: precies, amen! enne, foto van marijnecho? @sik: steekjes los in hoofd, en nu ook in liezen. wat UWWW! argh! vreselijk is dit wachten he, het is DE week en zo DE dag waarom het allemaal draait, maar als je hem nadert denk je, waarom ben ik geen andere hobby begonnen... over piemels, het schijnt dat alle beebs een piefje hebben dat uitsteekt. en dat dei bij meisjes intrekken. maargoed, ach, ik weet t ook wel zeker! had gewoon dat antwoord niet moeten lezen, maar ja, dat krijg je he op een forum. ligt ook aan mij, gewoon onzekerig doosje even. wat SNEU voor roze jongetje! dat lijkt me echt wel schrikken hoor!
Hee Kling, Wauw, wat een mooie echo!! Is dat ook 3D? Ja toch, denk ik? Heel anders dan die zwart witte silhouetjes die je normaal ziet? Goh, wist niet dat dat er al zo mooi uit kan zien, met 14/15 wk. Kun je ook nog een iets minder uitvergrote plaatsen? En ja, een jongetje, wat ongelofelijk leuk en bijzonder (zou een meisje ook zijn natuurlijk maar toch), ik zie al een leuk lief klein eigenwijs klingelman-jongetje voor mij , met iets van glitter eraan natuurlijk ook. Gefeliciteerd hoor!! Vero
Marijn echo zit ergens in een doos in de opslag helaas. Geen twijfels meer hoor Klingel. KEN is het en blijft het!! SO!! waarom gebruik ik altijd zoveel uitroeptekens? Sikki: wat een UW weer. Alles draait altijd maar weer om die ene dag. De dag waarop de test je het antwoord geeft. Afwachten, echt dat woord moet uit de Nederlandse taal verwijderd worden.:x Ik blijf hopen, bidden en kaarsjes branden voor een mooie roze test zaterdag. Het moet nu gewoon. Klaar met spuiten, eendebekken, punctie's en andere zooi. Alleen nog maar mooie echo's van een mooie Sikki en Sikkiman beeb. SO!! Hier is waar jullie het allemaal voor doen lieve meiden.
Wat een leuk kamertje Silvia!! Vind 'm helemaal super! En er is niks mis met Pooh hoor! Arme Pooh... Nynke, wat een schatje!! Heel herkenbaar wat jullie over DE dag schrijven. Als het nog ver weg is wil je dat het al die dag is, maar als het dan eindelijk DE dag is, ben je er eigenlijk nog niet aan toe. Maar voor mij is morgen DE dag. Vandaag dus bloedgeprikt en morgen uitslag. En ja, klingel, vind ook dat wij wel erg vroeg testen bij Barra. Zit vandaag 8 dagen na TP en 11 dagen na ovulatie. Maar de assistente zei vanmorgen al wel, dat ze meestal wel kunnen zien of het negatief is, maar dat ze met (licht)positief altijd een slag om de arm houden en later nog een keer testen...
@ Jo, morgen dus DE dag voor jou! Spannend, ik duim me suf! @ Silvia, heel erg mooi kamertje zeg! Ik ben dus wel fan van Pooh
*huil* Nynke, waarom maak je mij toch altijd aan het huilen! *huil* Jo, spannend morgen! Ja, wel vroeg ja, maar aan de andere kant, minder UW! Duim duim! Sil, wat een heerlijke spam!!!!!!!!!!!!