*geeft Sikki een zakdoekje en een hele dikke knuffel* Sorry Sil, ik heb heel je spam gemist. maar wat een leuk kamertje zeg. Nu ga ik echt op stap met mijn man en kids. Fijne middag allemaal.
Zo jullie gaan metoch snel hier, is niet bij te houden hoor. Klingel: Eerst even dikke knuffel voor het nieuws van je mama. Had al wel gelezen maar nog niet gereageerd volgens mij. Is toch niet wat je wilde horen, hoewel er wel HOPE is gelukkig. Mijn mama gaat dinsdag onder het mes, en dan heb ik mijn 4e echo, hoe dubbel. Ze zij al: ik wil best met je ruilen, maar na even nagedacht te hebben toch maar niet, ze heeft al 4 volwassen kinders en nu 6e kleinkind op komst dus wel goed zo. En een KEN dus, denk dat gyn er wel verstand van heeft hoor. En ik zei ook KEN! JOepie dan is dit de eerste keer dat ik een keer goed gegokt heb. Gefeliciteerd! Ik ben ook zeer benieuwd wie er in mijn buikje rondzwemt, maar moet nog even geduld hebben. Jij bent er wel heel vroeg bij. En, ja ik zie het je buikie begint te groeien. Hier nog niet veel te zien hoor (ja, wat vet ) en als ik dan kijk wat voor foto's van grote buiken er al bij de nov. mama's gepost worden. WAK! Maar goed, ik lees wel mee hier hoor, zo nu en dan, maar jullie gaan me veelste snel. SO!
@sil: wat geweldig!!! en die 2 bedjes, wat staan ze leuk zo schuin bij elkaar! HUILLLL!!!! moest trouwens wel om mezelf lachen, vanmorgen verkondigd dat ik geen disney-fan ben en dat winnie er niet in komt, klapt silvia een enorme winnie-kamer in t babyrinth! ik wou eerst sorry zeggen, maar dat doe ik toch niet. zo stom zijn en schijnheilig. iedereen magMOET hier eigen smaak en mening hebben, en hoe gevarieeerder hoe beter! maar vind t dus een HEUL lief kamertje, dat moge duidelijk zijn! *jankje* @vero: het is een 4!D echo! jaja, 9 cm schoon aan de haak! wordt een prachtmix tussen klingman&moi. kleinere versie heb ik wel, maar dan zie je weinig. trouwens, als ik echo hier zo voor me heb (en dat heb ik) zie je echt wel duidelijk waarom er een jongetje is gezegd hoor. niet alleen een uitstulping zullen we maar zeggen! so. @nyn: lieffffffffffffffff! @jo: ik denk hier toch anders over. juist omdat ' HCG=1 ' wordt gezien als NEGA daar, kunnen ze geen slag om de arm houden. zie mij: 8 dagen na TP HCG=1, niet zwanger. zeker niet? nee zeker niet. ook niet omdat prog best leuk (iets van 45)? nee zeker niet. okee, 2 flessen wijn, 100 sushi's en 7 dagen verder: dikke posi test en HCG=97 en prog=87.... ik neem ze dat wel wat kwalijk. met ze bedoel ik eigenlijk ' het beleid ' want STEL ik maakte van mezelf geen prog aan, dan had ik zomaar een MK kunnen krijgen terwijl ik dus zwanger was.... :x wat ik eerst een voordeel vond (vroeg testen) zie ik nu toch meer als nadeel. okee, 12 dagen na TP een bloedtest vind ik super. maar 8... nee. lichtpositief, zoals bv HCG=6, ja dat weet je dan, maar geeft ook weer onwijze onzekerstress. had ik al met die 95! maargoed, uiteraard hopen we op snelle innestel en mooie HCG: GIL!! het zou je zooooo gegund zijn.... ik zou het zo bijzonder vinden, en ik weet zeker dat je lieve mama vanaf een wolkje dan ontzettend gelukkig is.. *snif* @nyn: fijne dag! @sik: het is bijna morgen, en dan is het bijna morgen! hou vol schatje! so. smak!
@zora: HA fijn je even te zien! enne, als je af en toe op de glitterthee komt om te vertellen hoet met je gaat ist toch goed? niets moet en alles mag, das zo mooi aan mn doolhofje. alleen wordt er erg veel met piemels gesmeten .. *wijst naar sikkipikki* ik HOPE zo dat het met jouw mama ook goed komt. eng he, dat die 2 dingen naast elkaar staan.. brrr spannend van je echoo! geniet! enne, ja je had t goed! ik ben de eerste twijfelteleur wel weer te boven (zwangere DOOS!) en heb hier op echo toch echt wel het bewijs. wat zou er in zorabuik zitten.. eens denken... ik denk ook een piemel!
Zora; ik denk denk ook een doosje Klingel; het is gewoon een Ken met een al goed zichtbare piem! Belooft wat voor later
Toe maar . Ja dacht het al te zien. Maar het plaatje blijft hetzelfde toch? de 4e dimensie is de tijd.... Luxe hoor, al die pretecho's die jij maar gewoon hebt! Wanneer is de volgende?
Meisjes jullie zijn lief *SMAK*. Bedankt voor de lieve en opbeurende woorden . Het voelt zo goed om hier te kunnen lachen maar ook om te huilen en je frustratie te kunnen uiten. Ik voel me ook alweer beter, heb al mijn frustratie eruit gegooid met het schoonmaken van mijn auto. Het ding is weer schoon van binnen en buiten. Jeetje wat kunnen die honden er een rommel van maken . Vriendje werd helemaal kriegel van mijn schoonmaakwoede, haha. @Jo, jullie dus ook hetzelfde probleem . Frustrerend he, niks gevonden maar niet zwanger worden. En morgen DE dag? Spannend! Ik ga voor je duimen! @Klingel, emman en ik zijn op alles onderzocht behalve bloedonderzoek . Toch wel een beetje vreemd he, maar gyn vond het niet nodig omdat hij uit alles tijdens mijn cyclus kan opmaken dat het qua hormonen en alles wel goed zit. Ik wilde het dan ook nog even een kans geven maar ga ook zeker om een bloedonderzoek vragen, zeker als IUI ook niet werkt. Ik kan het zuslief natuurlijk ook altijd nu al vragen . Eens even over nadenken. Wat moet er eigenlijk allemaal getest worden? Wat is er bij jullie allemaal getest? @Silvia, wat een onwijs schattig kamertje! Zo lief hoe die 2 bedjes daar staan, klaar om die 2 wondertjes te verwelkomen. @Sikki, pijnlijke titten hoeft niet hoor, mijn zus heeft bijvoorbeeld helemaal geen pijnlijke borsten gehad tijdens haar beide zwangerschappen . Ik blijf heel hard voor je duimen hoor. Hopelijk wordt zaterdag DE dag voor jullie *SMAK* Dikke KNUFFEL voor jullie allemaal
@ Emma, heb je ook een HSG gehad? En bloed zou ik toch wel willen dat ze dat onderzochten hoor! Ik ben getest op chlamydia, op dag 3 voor de hormoontjes (FSH denk ik ofzo) en een week na eisprong voor de hormoontjes (progesteron). Je kunt niet alles aan je cyclus zien.
Meisjes... even ego! Lag zojuist een brief van ziekenhuis in brievenbus... afspraak is verzet naar 3 mei Hoe durven ze, MOK!
Oh nee, Sas, wat vervelend!! Getver! Snappen ze dan niet dat je elke dag op de kalender afstreept dat je weer een beetje dichter bij je doel lijkt te komen?? MOK!
HEH waarom?? naar 3 mei? MOK! :x bel maar dat je dan helaas niet kan, dat je speciaal had vrij genomen voor *ben datum vergeten*?
@vero: plaatje blijft t zelfde, maar veel kleiner dus niet duidelijk snap? volgende echo 3/5; de officieele geslachtsbepaling die ik wel laat doorgaan wegens leuk dagje uit eromheen en omdat ik vind dat klingman zijn KEN ook maar weer eens moet zien daarna weer 20/5 met 18 weken, en dan begin juni 20 wekenecho. jaja, enige voordeel van een MMMeisje: VEEL echos en terecht....
Lieve Klingel, Ik moet toch weer even inbreken om je te VEELiciteren met jullie zoon!! Wat een geweldig nieuws! Dit moet de start zijn van een nieuwe positieve wending met alleen maar posipower-nieuws!!!
De afspraak stond eigenlijk op 29 april. Op zich scheelt het dus maar een paar daagjes. Maar ik vind het WEL belachelijk dat ze dat schriftelijk doen, ze kunnen toch ff bellen En ik baal er toch wel van want 29 april was ik toevallig vrij en das toch een stuk fijner dan moeilijk doen op het werk. Vooral als het niet hoeft. En ik had mijn dagje toch al niet vandaag, MOK... dus ik denk dat ik het probleem iets té groot maak nu
*breaky breaky* Willen jullie allemaal effe gaan stemmen op Nadine van Elke, van Klingelsus voor fotowedstrijd Alvast bedankt namens Elke!! Wolkom op Heit en Mem.nl Nadine staat op 3e rij 2e van links!!! Voor 30-4 graag