klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ikke ook!!!

Enne, wat een plaaaaaaaaaaaatje!

*Sikki kijkt hebberig*

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    denk aan jullie schatjes!
    Hier ziek meisje vanavond in alle haast naar hap met meisje geweest....Dus alex andere zorgjes maar denk wel aan jullie!

Klingel gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffff een kleine Ken!

Sikki meis denk aan joe!

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey klingel gefeliciteerd dat het een jongen wordt:)
    wat leuk voor jullie.
    en ook mooi dat alles goedgaat.

hier gaat ook alles voorspoedig begin mei beginnen:)
    als goed is krijg ik deze week rekening snel betalen en dan is alles voor elkaar. spannend allemaal

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ook ik heb gestemd wat een plaatje zeg :D

Klingel dikke knuffel voor vandaag mamadag.....
    Sikki meis weer een dag voorbij...de UW zal wel toeslaan vandaag..we slepen je er doorheen hoor niet teveel tittn knijpen hoor....

ik ga zo op weg naar de groeiecho en controle bij de gyn dus vanmiddag update als ik niet hoef te blijven tenminste hihihihihi..

dames fijne dag allemaal en tot laters

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, veel succes bij de gyn!!!

Manlief begint nu ook al in m'n titten te knijpen.
    Ik zeg al, tis niet een of andere knop waar je op kunt drukken om de uitslag te krijgen :D

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    whahahahahahahaha
    silman is blij als swang weg is dan mag ie er weer aankomen...
    manlief mist zijn vriendinnetjes zegt ie en die zien er nu zo leuk uit.....zielig he maar moet er niks van weten....
    zijn nu onbekend terrein voor mij net als de rest van mn lijf trouwens pfffffff:(

paar weekjes ben ik weer mezelf hoop ik

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo vandaag de grote dag voor jou. Ik heb een kaarsje aangestoken en hoop op een positieve bloedtest.

@Zora: het is niet alle dagen dat het zo snel gaat hier hoor.:D Je buik gaat echt wel groeien hoor. Kijk maar naar Klingel die krijgt nu bij 14 weken toch echt een buik!!je
    Ik ga voor een Doosje voor jullie.

@Klingel: het is maar goed dat we allemaal een andere mening hebben. Zou SO saai worden anders hier. Ben jij al uit de indeling van je veulste grote beebkamer?;)
    Spannende dag vandaag. Weer de hele dag afwachten en UW. Er brand een kaarsje en ik hoop en bid op een zeer goed plan van aanpak zonder operatie het liefst!!

@Emma: hoe is het vandaag? ((knuff))

@Saskia: MOK van gyn date zeg. Het scheelt maar een paar dagen maar toch is het MOK.

@Bowen: gestemd!!

@Alex: :( klinkt niet goed dat je met kleine meisje naar de HAP toe moest. Hoe gaat het nu?

@Sil: hoe gaat het vandaag? Succes bij de gyn.

@Sikki: vandaag lekker thee-en en babysnuffelen. Vanavond nog één goed glas wijn ;) en dan morgen testen. Ik hoop dat het thee-en en babysnuffelen je gedachten iets kan afleiden van de teststress. En anders kom je hier gillen hoor.

Ik ben vandaag heel posi en ik hoop dat dat een teken is voor alleen nog maar posi berichten. Vandaag Klingelmama en morgen Sikki met een posi test. En zo gaan we door tot de droom van iedereen is uitgekomen.

Grande bisou pour tout!!!!!!!!!!!!!!!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Jo, vandaag uitslag, heel erg spannend. Laat dit DE dag voor je zijn!

@ Alex, naar de HAP met je meisje klinkt niet echt toppie :( Hoe gaat het?

@ Klingel, vandaag weer een hele spannende dag voor jullie. Hopelijk komt er vandaag een heel goed plan voor mams!

@ Sikki, nog 1 dagje... en ik moest heel erg lachen om je titten, knopjes en uitslag hihi :D

@ all, heb vandaag ook een best positieve bui dus ik sluit me bij Nynke aan. Alleen maar goed nieuws vandaag en morgen :)

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Klingel, denk aan joe en joe mamaatje!
    De zon schijnt, een mooie dag voor mooie berichten!
    Ik duim en denk aan jullie!

Jo, en en en en???????

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Alleen al door het zonnetje voel ik me positief, nu nog wat positieve berichten en de dag is helemaal goed ;) :).

@saskia, ik heb vorig jaar augustus een HSG gehad. 12 jaar geleden heb ik een geperforeerde blindedarmontsteking met buikvliesontsteking gehad, waardoor ik ervan overtuigd was dat het niet wilde lukken omdat mijn eileiders dicht zaten. Maar bij het HSG bleken ze allebei mooi doorgankelijk te zijn, ik was echt helemaal verbaasd :D. Daarna dus weer 6 maanden aanrotzooien maar helaas heeft de HSG niet een handje geholpen ;).
    Soms dan denk ik weleens dat mijn eitje misschien niet goed kan worden opgevangen door de eileiders vanwege verklevingen van de fimbriae ofzo. De osteopaat waar ik nl naartoe ging kon mij wel vertellen dat er verklevingen in mijn buik zitten, ze kon het voelen. Maar omdat mijn eileiders gewoon open zijn hoef ik geen kijkoperatie. Nou ja, het zal wel ;).

Ik zal zussie eens gaan vragen om bloedonderzoek. Ik wil dan ook graag schildklier laten testen, maar wat is belangrijk dat er dan wordt onderzocht?

@Jo, spannende dag voor jullie vandaag. Ik blijf duimen hoor!

@Sikki, ook voor jou blijf ik duimen. Ik begin ook helemaal UW te worden voor jou en sikkiman!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Emma, ik heb geen verstand van de schildklierwaardes dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik vind het wel een beetje vreemd dat ze geen kijkoperatie doen als ik kijk naar jouw medisch verleden.
    Ik was er bij de HSG van overtuigd dat rechter eileider dicht zou zitten. Ik heb een chronische blindedarmontsteking gehad. Dat ding heeft jarenlang zitten ontsteken in mijn buik maar het zette nooit door. Ze dachten dat ik een spastische darm had. Totdat ik in 2008 met spoed geopereerd moest worden aan blinde darm door acute ontsteking en ze heel veel littekenweefsel zagen zitten. Daaraan konden ze zien dat hij al veel langer aan het ontsteken was. Mijn lichaam loste het zelf elke keer op en zo ontstond het littekenweefsel. Nu totaal geen darmklachten meer...
    Door het littekenweefsel was ik erg bang dat ik verklevingen zou hebben, maar dat schijnt gelukkig niet het geval te zijn.

Ik kan me voorstellen dat je graag alles uit wil zoeken nu je na zo'n lange tijd nog niet zwanger bent. En dat is helemaal terecht! Ik zou gewoon aandringen bij de gyn en zeggen dat je je echt heel veel zorgen maakt. Naar mijn mening heb je daar gewoon recht op.

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hé lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes (voor mij als nieuweling hier :))!
    Helaas slecht nieuws, HCG <1 en prog. 37,5. MOK!
    Dan maar aan de wijn vanmiddag / vanavond (of allebei :D), bij voorkeur op het terras in het zonnetje, met chips erbij...

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat een dotje! :) Ik heb gestemd!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Shit Jo :(

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Kl*ten Jo!!!
    Dikke knuffel!

Maar...kan het niet zo zijn dat er bij jou, net als bij Klingel, te vroeg geprikt is???

Ga zo lekker high tea-en en babysnuffelen!!!
    Vanavond dom voor de buis hangen en dan is het morgen...

Klingel, denk aan joe!

Toedels!

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Verdorie Jo. :( Ik had zoveel hoop voor je. Kan het nog zijn dat je een Klingel gaat doen?

Neem lekker je wijntje en ben maar even heel verdrietig. (knuf)

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Denk niet dat het een 'klingeltje' gaat worden. Vanmorgen al menstruatie-achtige verschijnselen, dus we gaan maar weer door naar de volgende TP. Gelukkig hadden we er 10...

Maar ik blijf ondertussen wel duimen voor jou, Sikki!! Ga maar lekker high-tea-en en nog een dagje relaxen (voor zover dat nog enigszins mogelijk is :D). Jij moet gewoon morgen beter nieuws hebben, het moet! So!

smak!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat een positief bericht, Jo. Dat vind ik echt heel erg knap!

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Veel plezier SIKKI.

@Jo: wat klinkt je positief. Nu is het fijn dat je zoveel cryo's hebt. Alleen had ik toch liever gezien dat je nu gewoon zwanger was hoor.

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Gelukkig is het terugplaatsen van cryo's niet zo ingrijpend, dus zie ik ook niet op tegen een nieuwe ronde. Alleen wel graag volgende keer met een beter resultaat... (en ik begin 'm natuurlijk stiekum wel een beetje te knijpen met nog maar 4 cryo's over...)

Deel Deze Pagina