@Jo, wat ontzettend jammer , ik had het zo gehoopt voor je. Maar je klinkt positief, hartstikke goed. En zoals je al eerder schreef...de aanhouder wint *SMAK* Geniet maar van je wijntje, hopelijk op het terras met chips
haai! @sikki: haai sikkickickie, hoest ermee? zitten jullie allemaal in sikkititti's te knijpen? IEKS! je zit al 11 dagen na TP (ja, in dit stadium tel ik altijd TPdag zelf ook mee ) en dat gaat toch echt super UW de goede kant op, lijkt het. indien je zwanger bent, dan breken we het hele babyrinth af en verzuipen het hele topic in (alcofreie) champagne. daarna heffen we sylvia in de staat van waarzienigerige heiligheid! @sil: vertel je straks van controle? hou vol schatje!!!!! @nyn: verschillende smaken is t meer dan meningen. want qua MMMeningen kunnen wij hier wel een politiek partij beginnen (goh was ik die niet ooit al eens begonnen in een duister december?) haah! hoest daar? soleil geretourneet? klingmans zuidfrankrijkreisje is naar begin juni (welja! als ik 20 weken echo heb ws MOKKKKK) verplaatst maar de languedoc doen ze niet meer aan. stom he! @jo: KLOTE! :x maar... ja ik kan niet anders na het zelf meegemaakt te hebben... deze uitslag op dag 8 na TP zegt me niet genoeg. al is het maar omdat innesteling ook met dag 10 (zie klingel) kan plaatsvinden... wil je geen hoop aanpraten maar ehm, ja, wat zegt dit? want: ik had ook ontzettende krampen en alles!! zucht. toch zal je het zelf het beste (aan)voelen gewoon in jo(u) lijf. dus als je lekker gaat terrassen met WIJN en HAPJES: doen en PROOST! *ook op je lieve mama* @lieve mama: vandaag is DE dag. ik probeer me voor te bereiden op WEL een 2e operatie. omdat ik vorige x zo'n klap kreeg van de borderline-uitslag. kortom, ik ga maar uit van wel een operatie, alle lymfen eruit. en dat houdt in: opereren ergens in juli--> onze bruiloft kan niet plaatsvinden in zuidfrankrijk hard maar waar. ach, ik ben er toch al een maand niet meer mee bezig. er zijn meer dingen die het bedreigen.. dat vertel ik nog wel een keer. anyway, ik SAL trouwen MET GEZOND MAMAATJE, dan maar ergens in NL.. genoeg mooie lieve plekjes en kasteeltjes hier! @kasteeltjes: kennen jullie die promo-commercial van ' da's nou drenthe ' die nu veel op TV is? dat kasteeltje is ' mijn kasteeltje ' nou ja mijn ex-kasteeltje. pffff SO 2009, 14 uur per dag werken @rest: weet even niet meer, ga weer even de zon in. ohja: gisteravond op NL2 zeer verwarverontrustende docu gezien: ' google baby ' iemand hier ook? gaat over draagmoeder'fabriek' in india, die gek genoeg ergens ook nog integer achtig is/lijkt. heel strange. ik heb er een heel rare gekke dusseldorf/india droomnacht van gehad. VPRO's Import: Google baby - Aflevering - Gids - Nederland 2 zoef!
Klingel denk aan joe!!!!!!! sikki tittn niet meer doen.. morgen gewoon vet rose testen.!!!!!!! nynke grande bisou!!!!!! @ controle... was goed!!!!!! Jip wegt ongeveer 1850 gram Janneke weegt tussen de 2000-2100 gram liggen beide in stuit...had een andere gyn nu en die heeft gezegd dat het bijna zeker een keizersnede word en dat ie gepland word tussen de 37 en 38 weken dus wil zeggen half mei!!!!!!!!!!!! meiden nog 4 weken en dan heb ik mijn dusselduo in mijn smachtende armen!!!!!!! woensdagmiddag op Mathijs zijn verjaardag mag ik weer op controle komen en vanaf nu elke week en proberen de beebs binnen te houden tot de 37 weken.... begin het nu wel heel erg spannend te vinden... zijn we net terug uit het ziekenhuis worden we gebeld door de ex van mn man is mijn stiefzoon van de fiets gereden in het dorp hier... gelukkig door een andere fietser dus geen auto maar toch een dikke knie dik blauw oog dus hup mee naar de dokter knie zwaar gekneusd en wekadvies mee.... goed begin van het weekeinde weer pfffffff. Jo wat een domper zeg....wel goed dat je er zo sterk en positief nog instaat.... enne wat mij betreft cryo's rule!!!!!!!! kijk naar mij hahaha lopend en waggelend bewijs van posi knal cryo testen
@sil: WHOOHOOO goede echo! het is vandaag goede echodag; meisje uit de bus had ook al een goede 20weken echo. goednieuwsdag misschien? JEE en die JANNEKE die rockt JIP er gewoon uit! trouwens, misschien al gevraagd, maar (hoe lang) zijn jullie al helemaal uit de namen? allebei in stuit, boeh, half mei keizersnee? ieks wat spannengd! ja die G hoort in dat woord, brr! zie je er tegenop of juist niet gek genoeg? *gaat vast champagne koud leggen*
ff snel, klingel, ik duim hard met je mee voor positief nieuws vandaag over klingelmama! Silvia: spannend zeg! Kan me voorstellen dat het nu wel heel zwaar is! Heb altijd gezegd dat ik graag een tweeling was, maar toen ik laatst bij de kliniek in een boekje al die vrouwen met 2 of zelfs 3-lingen in hun buik zag, begon ik toch te twijfelen. Wat lijkt me dat zwaar! Zet 'm op, nog 4 weken! Het eind is in zicht en dan mag je die 2 dusselschatjes in je armen houden!!! * de rosé is inmiddels koud en de zon is al op het terras *
@Klingel: je hebt gelijk, ik bedoelde ook smaken ipv meningen. Heb een beetje een typ gebrek en kom slecht op sommige woorden op het moment. Geen soleil hier maar wel lekker temperatuur. Vanaf morgen komt de soleil weer. Wat niet naar de Languedoc? Maar daar hebben ze de beste wijnen!! Kan je je 20 weken echo niet verzetten dan? Moet Klingelman toch echt wel bij zijn. Heb je mijn meel als reactie op jou meel nog gekregen? Hoelaat krijgt je mama het nieuws te horen? Kaarsje brand en duimen draaien. @Silvia: fijn dat de echo goed was. Kindjes hebben mooie gewichten hoor. Ik hoop dat je het kan volhouden tot de 37 weken. Half Mei is eigenlijk al best snel. Al kan ik mij voorstellen dat het voor jullie niet snel genoeg kan gaan. Wat sneu voor je stiefzoon. @Jo: geniet van je Rose. @Sikki: hoest??
nyn! ja echo verzetten als klingman dan weg, volgens mij was t de diwodo van de 1e week van juni en ik ben wo 20 weken en had voor do een date! MOKKKKKKKKKKKKKKKKK over meel: nee niet gehad volgens mij? ik heb wel geantwoord op die van joe over mijn mamaatje, toen jij even offline was qua bliksem en gsm, maar geen meel verder gezien? mama heeft NU gesprek, als ze niet weer zit te wachten. ik denk 1800 nieuws? @typegebrek: herkenbaar! maar wat is jouw excuus???
Iets later als 20 weken is niet erg!! Komt goed!! Meel is weer onderweg. Spannend zeg. Ik hoop zo dat jullie heel snel wat horen. Mijn excuus: drie zwangerschappen? de zon? teveel alcohol? omdat ik Nynke ben?
perfecte excuses schat!!! meel gekregen!!! vraag me af waar origineel dan is gebleven? misschien ik dement, maar niet gehad of gezien of of. anyway ik zie dat ik daar wel even voor moet gaan zitten , en dat doe ik later want ik sta op t punt naar de lekkere kaasboer te gaan en even stukje te wandelen in dit laatste onzekere uurtje van de afgelopen maand. dus dat komt vite, bon? BISOUX!
Spannend Klingel! Duim duim duim.... ps. zou er bij zwangerschapspagina.nl dan niemand in de gaten hebben dat de zomertijd is ingegaan en niet de wintertijd??? (of ben ik de enige die daar last van heeft en ligt het aan mijn pc?? )
bij mij liep hij in de winter niet goed, dus ik denk dat t aan jou ligt jo! en dank voor t duimen. je weet wat ik voel he. KNUF trouwens, je hebt niet gereageerd op mijn vroege test relaas. heb je echt geen hoop meer?
Ja, kan me veel te goed voorstellen hoe het voelt! Maar dan in zo'n beetje het slechtste scenario Bij jou gaat dat natuurlijk heel anders! Dat moet gewoon! Jullie gaan lekker samen van dat kleintje genieten! Ik durf er gewoon niet op te hopen dat ik ook zoveel geluk zou hebben. Heb de strategie gekozen van uitgaan van door moeten naar de volgende ronde, dan kan 't alleen maar meevallen... Hmm... was er hier niet nog iemand die zo'n strategie had? Komt me zo bekend voor... Maar je hebt wel gelijk hoor. Denk dat ik volgende keer gewoon de prikafspraak een dag of twee later maak. Of ik plan het zo dat ik de uitslag op een vrije dag te horen krijg, zoals vandaag, dat is me beter bevallen dan op mijn werk moeten bellen. Ik heb trouwens de kwarktaart klaar staan voor als er straks goed nieuws van klingelmama komt. Iedereen in voor een stukje 'zelfgemaakte' aardbeienkwark? Smak!
hmm... kom ik ineens bij mijn ooit eerder opgeslagen plaatjes toch nog ineens iets lekkers tegen. Kan ik jullie natuurlijk ook niet onthouden dit plaatje: * stopt nu weer met het babyrinth verstoppen *
Mmmm, lekker Jo! En wat ben jij sterk zeg. Zo positief! Hier heerlijk gebabysnuffeld! Ik heb geprobeerd d'r in m'n tas te stoppen om mee te nemen, maar helaas, tis niet gelukt Nog steeds niet ongi geworden. Maar wel veel ongizeur in de buik. Brrrr Sil, wat fijn te horen dat alles goed is met de beebs! Hou je het nog vol tot half mei? Klingel, ik duim voor je moetje!
Jo, zie nu pas dat je na de taart met wat anders lekkers bent gekomen. Moet eerlijk zeggen...doe mij die taart maar
Sikki gaat voor taart? Ben je zwanger of zo?je weet wie het zegt he? Fijn dat je lekker hebt kunnen babysnuffelen. Maar balen van de UW. Zijn het echte ongi krampen of? Ik duim gewoon door hoor. @Klingel: heb je wel de goede kazen gehaald? Ik hoop dat je inmiddels je mama hebt gesproken. Ik wacht rustig af geen probleem.