@Jo: Klingel heeft helaas negatief getest. Dikke knuffel voor iedereen hier en speciaal een pletknuff voor Klingel en Sikki.
Je bedoelt Sikki, geeft niet... wat een kl#te dagen zeg! Wat ontzettend kl#te Sikki! Wat is het leven toch oneerlijk!! Weet er verder gewoon niks meer over te zeggen. Huil maar lekker uit! Megadikkepletknuffel voor jou! (en welja, Klingel ook nog maar één dan...)
Lieve Klingel, wat spijt me dit nou Ik had zo gehoopt dat een operatie niet nodig was. Had jou (en je mams en familie) zo veel meer goed nieuws gegund. Neem lekker de tijd voor jezelf, je kleine KEN en grote KEN, voor je dappere moeder en familie. Knuf van Annedore
@Jo: ik bedoelde idd Sikki. Domme vergissing. @Silvia: nu mag je lekker in je eigen zh bevallen. Maar nog heel even wachten. Eerst de 2e verjaardag van je grote kleine man Matthijs en daarna bevallen. Hoe gaat het verder met al je vocht etc? @Sikki: hoe is het vandaag? Ben je ook ondergedoken? Dikke knuffel voor iedereen
Super Silvia! Langzaam maar zeker komt het moment dichterbij en dit is toch alweer een mooie mijlpaal!
Sikki, ik vind het echt zo klote voor je dat je een sneeuwwitje had! Ik duim toch voor over paar dagen positieve test maar kan me voorstellen dat je je nu echt klote voelt! Hele dikke knuffel voor jou! Silvia, gefeli met 34 weken! Wat ben je toch een kanjer, je doet het super! Nynke, wilde even tegen jou zeggen dat ik jou echt heel lief vind. Je leeft zo lief met iedereen mee, echt lief! Kling, denk aan je lieverd!
Klingel, wat ongelofelijk kut dat je mama geopereerd moet worden.Een heeeeeeele dikke knuffel! @Silvia: Goed dat je nu in je eigen zh mag bevallen!!
lief babyrinthje, wat een lieve woorden allemaal van en voor iedereen. jullie zijn liefjes. hier ist wel weer wat beter, hoewel we echt zijn overvallen door een onverwachte overdosis van alle emoties die er maar bestaan. dan ook nog zwanger maakt dat niet handiger... anyway, alle lymfen moeten er dus toch uit. ze vertrouwden het anders niet. denk dat vooral dat toch wel een tik heeft gegeven. en ook weten hoe dicht je tegen het gevaar hebt aangezeten; eierstok K die wel uitzaait geeft amper overlevingskansen. kortom, mama en iedereen toch wel erg in shock. nu wel weer wat gekalmeerd.. ach, het voordeel van dat die dingen eruit gaan is ook weer dat ze weg zijn en dus nooit meer iets kwaads kunnen doorgeven. en dat we nooit zullen denken ' hadden ze er toch niet beter uit gemoeten ' enso.... kortom, verstandelijk zijn we t er wel over eens. alleen het is een zeer zware operatie, zeker als je net die buikoperatie hebt gehad. eind mei zal het zijn. artsen stelden 6 mei voor, maar mama heeft aangegeven dat ze dat gewoonweg niet trekt. nu zal t ws 27 mei worden. dit houdt meteen in, dat wij onze bruiloft in zuidfrankrijk moeten afzeggen. althans- we gaan trouwen, op dezelfde dag (of in dezelfde week) maar dan in NL. ook dit was, hoe ego ook, een klap om die droom te moeten laten gaan. al doen we het met alle liefde. ik weet dan ook zeker dat we in NL een intenser en liefdevoller bruiloftje zullen hebben dan verwacht, gewoon, wegens deze ' lessons in love and life ' want al zit ik in de fokking macdonalds met mijn broedbruidsjurk- mijn mama is erbij en uit de gevarenzone!! een mooier kado is niet mogelijk. komt goed dus. maar ik heb afgelopen weekend vooral buiten en in bos, bed, bad en bank doorgebracht. was lekker hoor, en heb er zelfs wat sproeten bij gekregen in de zon heb verder niet bijgelezen, maar wel contact gehad met sikki. nog meer KLOTE; die maand april heb ik uit agenda en kalender gefikt. laat voorjaar en zomer mooi en veilig zijn, en laat herfst en winter daar een voorbeeld aan nemen. voor alles en iedereen- en tot in 2089 alsublieft. SO. knuff op allemaal en dank voor lieve meeleven. veel te lief.. thanx! (ook namens mama die er niets van snapt, een doolhof met vrouwen, ik leg t verder ook maar niet uit ) Bekijk bijlage 67611
Wat heb je dat weer allemaal mooi verwoord. Maar deze vind ik echt geniaal Klingel: laat voorjaar en zomer mooi en veilig zijn, en laat herfst en winter daar een voorbeeld aan nemen! Misschien laat ik 'm nog wel eens op een tegeltje zetten! Heledikkepletleefmetjemeeknuffel!
@jo hihi ik weet ook niet waar de woorden vandaan komen, ik hoop alleen dat ' het lot ' en ' moeder natuur ' en ' vadertje tijd ' ze ook begrijpen!!!!! :x so. trouwens, hoe is t daar? ben je al ongesteld? of bewijs je nog even dat april nog ergens goed voor kan zijn? knuf, ik in bad. best place to be tegenwoordig.
Lieve Klingel, ze moeten je mooie en zo ware woorden gewoon begrijpen. Je mama krijgt een hele heftige operatie en het herstel daarna is zwaar. Maar ze heeft veel om naar uit tekijken en dat zal haar de kracht geven om goed te herstellen en te vechten. Bruiloft is idd kl*te maar een bruiloft in NL is ook goed en mooi want daar is je mama gewoon bij. Dan maar een huwelijksreis voor of na de bruiloft in LDF. Ga lekker badderen, banken en haarden. dikkepletknuf.
het komt ook goed nyn. dat geloof ik wel weer. alleen de weg ernaar toe, en de timing, is gewoon shit. en toch is de timing ook weer goed, want als ze niet was gevallen, en als ze niet ' per ongeluk ' die enge tumor hadden gevonden, dan waren we over een paar jaar veel verder van huis geweest. ik ben ondertussen in t kader van de afleiding een prachtdagje in NL aan t regelen. moet ook wel snel; wegens beschikbaarheid enzo. het wordt misschien nog wel mooier, want intenser, dan in LDF. of nou ja dat maak ik mezelf wijs daarna gaan we wel meteen op trouwreis, ik denk wel naar dezelfde bestemming in LDF. waarschijnlijk. en over 1 jaar, heb ik al afgesproken met mijn ouders, gaan we er alsnog heen met de ouders! knufff, nu van bad naar haard. kan best wel aan ondanks mooie weer van vanmiddag. smak voor allemaal, lieve dooldinnen!
Bad is heerlijk! Lekker ontspannen en weer even tot jezelf komen! (en hier nog niet ongi... durf het bijna niet hardop te zeggen. Stiekum ga ik nu toch weer enigszins twijfelen en denken: 't zal toch niet ook een 'klingeltje' worden?) Maar voorlopig blijf ik stoer en met beide benen op de grond en ga ik er vanuit dat ik morgen gewoon ongi zal worden... 8) En vanavond op tijd naar bed. Werd zo enthousiast en actief van dat mooie weer, dat ik het nu helemaal gehad heb! Welterusten dus alvast! SMAK!
Vind het zo sneu voor je dat je die bruiloft waar je zo naar toe leeft weer moet veranderen, maar zoals je het nu omschrijft klinkt (of klingelt) het ook wel erg mooi. En inderdaad een jaar later lekker met je ouders (en KEN!) alsnog naar LDF om het nog eens dunnetjes over te doen! En ondertussen het levensmotto van mijn moeder de laatste 2,5 jaar: geniet van het leven met alle mensen die je liefhebt om je heen!
De timing is waardeloos idd. Maar beter nu dan over een aantal maanden/weken. "Grappig" detail trouwens. Mijn moeder heeft het knobbeltje in haar borst ontdekt door een val van de trap. Een geluk bij een ongeluk ook. In NL trouwen is goed en mooi!! En je huwelijksreis wordt ook super. Mooi weer en een super chambre d'hote. En volgend jar vieren jullie je 1e trouwdag met alle ouders in LDF. Haard kan prima hoor. @Jo: toch even spannend nog dus. Heb je al tekenen van een komende ongi? trusten voor nu. @Leonie: dank je wel voor je lieve woorden. @Sikki: hoe gaat het nu? Stomme vraag eigenlijk het is en blijft gewoon k*t natuurlijk. is de ongi al doorgebroken? Grande bisou pour tout!!!!!
@jo, ben je al gestopt met de bollen? en zo ja hoe lang? ik wil geen hoop aanpraten maar ik blijf er bij dat 8 dqgen na TP testen te vroeg is en je weet waarom nu juist IK dat denk mooi motto, en helemaal waar! knuf
Tis maandag en Sikki is weer onder haar steen vandaan gekropen. Helaas ziet de wereld er troosteloos uit. Of ik m'n ogen nu open of dicht heb... Dank lieve meiden voor al jullie knuffels. Dat doet echt wel goed! Ook al verandert het niets, tis een kleine pleister op een huilend hart. Klingel lieverd, april is bijna afgelopen! En dan is het mei! Vanaf nu alleen maar positiviteit. Sil, wat fijn dat je de 34 weken gepasseerd bent! Jo, ik hoop ook voor jou!