klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Klingel meis, wat goed dat je je eigen topic geopend hebt. En wat een score!! 20 follikels!! Broedkipje.

Ik duim voor een hele goede oogst morgen en een goed aantal bevruchtingen.

Liefs

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Eindelijk ook je eigen topic, wat goed zeg. Je bent weer lekker aan het broeden geweest, dus. Ik hoop voor je dat alles goed gaat vandaag en dat je ook veel bevruchtingen hebt. En hopelijk kun jij dit jaar fantastisch afsluiten!:D Ik duim voor je!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so,
    bin ich wieder.

ik heb wel vaker slapeloze nachten in duitsland gehad, maar dat was toen we nog veel aan t clubben waren.. nooit vanwege icsistress!

de hele nacht wakker gelegen, van mn klingliaanse stoerheid was weinig meer over om 0730: kwam jankend van ' op zijn ' de kliniek binnen.

maar wat een geruststellende schatzen aldaar! :)
    de narcoseman herkende me, en ook de date die we hebben champagne te drinken als t raak is.
    hij heeft me in coma genarcosed, maar WEL met een 2e shot, want ik wou maar niet out gaan....

de score?
    20 :$:) eitjes geoogst, maar ook.... overstimulation.

dus meteen een infuus met een of ander zoet bloedverdungoedje, en das befehl veeeeeeeeel te drinken.

het plan nu?
    morgen een echo om te zien of die (eigenwijze hoogliggende pijnlijke) linker-eierstok een beetje gekalmeerd is.

misschien, misschien, misschien mag ik dan nog een TP deze week.
    bid bid bid!

maar ik reken er maar niet op.

eerst maar eens horen hoeveel bevruchtingen er ontstaan uit mijn eieroverDOOSis, en klingmans kwakje...

nu: ins bett!

pfoe.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Rust maar even lekker uit meid na al die spanning.
    Nu zal nog wel spanning zijn maar je hebt je rust hard nodig

liefs noesje

5. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej Miss Marple!

Wat een verhaal en wat een tocht zeg!! Ik hoop op veel bevruchtingen, een TP en natuurlijk bid, hoop en duim ik mee dat jullie snel een beebje mogen krijgen!!
    Ik blijf je hier zeker volgen.

Liefs, weltrusten en een dikke knuffel!
    Lara

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meid wat een goede oogst hoop echt voor je dat ze goed hun best doen de eitjes
    en jullie een mooi wondertje krijgen
    rust maar goed uit je zal wel moe zijn
    ik ga heel hard duimen

dikke knuf marnat

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik duim voor heel veel mooie glitterende bevruchte eitjes met als klap op de vuurwerk een TP over een paar dagen!

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ik doe met je mee !

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ook ik hoop op een heel erg mooi Sinterklaascadeautje voor je... veel goede bevruchte eitjes en uiteraard een TP.

Voor nu: goed uitrusten!

10. veronika

veronika Niet meer actief

He Kling,

Getsie, toch overstimulatie, bahbahbah.

Maar voor nu wel rust ins bauch (?), hoop dat je een beetje kunt bijkomen.

En 20 eitjes is natuurlijk een super score, die lopen niet weg! Ben heel benieuwd naar de nieuwe Awards die daaruit gaan ontstaan!!!

Misschien is terugplaatsen in januari niet zo'n slecht idee, qua bijkomen, herstellen, hormonen-gesol etc... Hoewel ik weet dat je haast hebt natuurlijk ;).

Anyway GEFELICITEERD met je mooie eieroogst!! Jeeeeeeeeeeeeej!!

Vero

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :)
    thanx schatzchens!

we zullen zien of ik nog een uitnodiging voor de emmy awards krijg deze week.. galajurk hangt in elk geval klaar om over de rode loper daar in dusseldorf (echt! er ligt een rood tapijtje! grappig he :D) te schrijden....

opzich heb ik (nu) eigenlijk geen buikpijn meer geloof ik, maar of dat iets zegt over wel/geen matige/ernstige uberstimulation weet ik dan weer niet.. :(

morgen maar eens googlen, nu haardje aan en tv mummelen...
    ben SO blij dat punctie voorbij is; voor mij (denk dat vele MMMeiden het wel herkennen) beginnen daarna de 2 relaxweken richting NOD.

waren dat vroeger juist de stressssweken, nu ben ik blij met geen gesol aan lijfje, op een HCG-bloedprikje (volgende week) en een echootje (morgen) en een TPtje (??) na.
    ruhe bitte,
    baby bitte,

danke sinterklaasje...

12. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Klingel, ik ga je hier zeker volgen, en heeeeel hard duimen voor een TP over een paar dagen;)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Super dat je een eigen topic hebt! Je schrijft altijd zo plezant :) .

Ik ga heel hard voor je duimen!

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Klingel wat een goede oogst meid. Wel balen van je overstimulatie. Veel drinken en rusten. Ik hoop dat je alsnog een TP krijgt.

Liefs

15. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Hey Klingel,

Ow jee, heb je nu zeker weten overstimulatie of is het nog spannend??? Hoop echt dat je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bevruchte eitjes hebt en dan ben je van deze vervelende ingrepen even bespaard toch??

Lijkt me inderdaad pittig die punctie en al dat gedoe aan je lijf.....

FF relaxen en hopelijk een Aug 2010? babe??? Wanneer weetje of je er deze maand voor mag gaan?

16. Trees

Trees Niet meer actief

Klingelbabe al een beetje uitgerust van het heftige dagje gisteren?

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so,
    weer terug van de echoooo.

het goede nieuws: 8 mooie bevruchtingen! das heel wat, daar kunnen we 4 maanden zonder gedonder mee vooruit! :)

maar... het slechte nieuws: onwijze overstimulatie :(
    er zitten rechts nog meer dan 10 eitjes :$, die hebben van de pregnyl van maandag een groei-boost gehad. verder veel vocht in (opgezet) buikje, dus KEINE terugplaatsing deze maand.

.. kortom, KEINE terugplaatsing dit jaar.. 2010..

moet enorm veel drinken en rust houden, mok.
    mag niet eens (hard) werken komende week! :( en geen boodschapje tillen.. :(

mijn hoofd&hart zijn in zware strijd om de keuze tussen:
    ' supersjaggie gefrustreerd teleurgesteld verdrietig en er helemaal klaar mee '
    en:
    ' ach maar 1 maandje vertraging, wat is dat nu op een mensen- of babyleven, en hoera, lekker met wijn en champagne de decembermaand door-relativering '

:(

tuurlijk, die stokjes en t hele lijf&geest kunnen wel even wat rust en eens even een maandje geen gedoe aan/in lijf gebruiken.

maar verdammmt nochmal, ik had me zo ingesteld op de emmy awards dit weekend.. :(

*hangt paarse glittergalajurk in de kast en gaat er zelf ook maar even inzitten*

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    meid dikke knuffel weet niet meer te zeggen
    hou moed

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Klingel, ten eerste wat kan je ontzettend leuk schrijven. Kan je humor echt waarderen!

Wat verdrietig dat jullie nu niet door kunnen voor een TP dit jaar, dat is even een ontzettende tegenslag meid! Maar het goede nieuws 8 cryo's WAUW dat is echt super goed!!!! Daar kun je voorlopig wel mee vooruit ;)!

Ik hoop dat je je snel beter voelt!. Hou je rustig en denk goed naar jezelf en luister naar je lichaam!

Sterkte!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi sabrien,
    hihi thanx voor t compliment! ;)

we moeten idd maar vol goede moed in t nieuwe jaar wat emmys gaan ophalen, maar ja, voor nu overheerst de zowel lichamelijke als geestelijke malaise.

heb net nog even naar dusseldorf gebeld, alle 8 zijn bevruchte eitjes maar hoe mooi ze zijn als embryo zullen we dus pas weten als ze weer ontdooid zijn en doorgroeien...
    nou daar krijg je ook niet heel veel zekere gevoelens van.. :(

maargoed.

eerst maar eens zorgen dat die uberstimulation weg gaat, ik google me suf maar lees allemaal tegenstrijdige verhalen.

in belgie moet je weinig drinken, in NL en DL juist veel, enne, er zijn ook vrouwen die, nadat ze van 35! eitjes zijn beroofd, gewoon rustig een TP krijgen...
    en zwanger raken..

:(

argh!

ik moet echt mn hoofd&hart even uit gaan zetten en niet mee gaan denken met mn eigen plan.

eerst die stokken maar eens rust geven, die zullen t nog meer gehad hebben dan ikzelf... :)

knuff van sipkling.

Deel Deze Pagina