Hi Maartje, Mag ik even inbreken? Ik lees je verhaal en ik loop sinds kort ook in DD, op advies van Sikki . Ik ben op cyclusdag 3 voor een uitgangsecho gegaan en heb de 1e spuit (ik spuit 's morgens en 's avonds) daar direct na de echo gezet. Was geen enkel probleem. Succes meid!!! Liefs Mijntje
Goed nieuws, mag naar Heerenveen. Slecht nieuws: met openbaar vervoer ben ik om 1 minuut voor 5 in het ZH en ik mag tot half 5 komen. Schoonzus gebeld voor auto, maar die is bij de dierenarts hoorde ik van haar zoonlief. Hij weet niet hoe laat ze terug is. Collega bellen durf ik niet zo goed, net als buren bellen en mn vriend kan echt niet eerder weg...
Heerenveen is geweldig! Nu nog zien dat je daar komt... Ik zit wel vlakbij heerenveen, maar waar moet jij vandaan komen?
Ik ga nu naar schoonzus. Ze is heel verdrietig, kat wordt nu ingeslapen en of ze me straks kon terugbellen maar heb er door heen gevraagd... schaam... of ik dr auto ff kan lenen. Ik spring nu op de fiets om de auto op te halen.
Thnx voor de tip mijntje. Trouwens, iedereen bedankt voor het zo lief zijn. Dikke kus en tot vanavond.
Nou, wat een lef he Ik lees jullie verhalen altijd erg graag, veel herkenning en met de nodige humor. Ik las het " probleem" van Maartje en moest ff reageren Sterkte Sikki in deze slopende, onzekere tijd! Ik spreek je weer! Liefs Mijntje
maartje! zie, heerenveen is geweldig! als je gyn V hebt, niet schrikken: die is LEKKER! en als je mijn gyn hebt, Z, dan mag je m namens mij een KUS geven kom je op de terugweg sapje doen? denk dat je in de buurt van meppel komt? welkom, welkom. KUS
Lekkere dokters??????Da's niet verkeerd!!! Is dat glijmiddel ook niet meer nodig. Goed zo Maartje dat je nog een zh hebt gevonden!
Ja welke gyn??? Neem die camera mee naar binnen hoor, wil ook mee kunnen genieten van al dat lekkers.