Zaartje, wat heb jij een gezellig avatar! Wist je dat je van avatar wijzigen zwanger kunt worden?!?! Net zoiets als van op vakantie gaan of er niet mee bezig zijn, maar dan echt! Klingel en ik hebben het kunstje beiden gedaan! Maartje, FOTOOOOOOOOOOOOOOO!
Ben gek op tekens aan de wand Heb je mijn tekens een beetje meegekregen de afgelopen poging? Was echt niet te negeren! Alleen nu de afloop nog...
hallo lieve meiden, leuke avatar Zara , had die van mij ook al gewijzigd naar positief verhaal Klingel en Sikki veel succes Maartje
@zara: mooie ava! en je weet wat er gebeurt als je een ava verandert!! @gyn en glijmiddel: PROESTTTTTTTTTTTTTTTT @maartje: ben je (aange)komen bij de lekkere gyn? als je een italiaans achtige jonge man in witte jas de gang uit ziet komen en je denkt ' die is lekker zeg! zal toch niet mijn gyn zijn??? ' dan is dat hem! ik was oprecht confused de eerste keer, maar ja dat heb je altijd wel de eerste keer toch? *grutjes! wat een taal klingel!* sorry! ik kan er niets aan doen, ik moet me even afreageren nu al dat GESOP hier in huis.... hou je ons op hoogte maart? en nogmaals, indien je langs omgeving meppel krijst op terugweg, welkom voor een kalmeersapje! so, nu even buiten zitten hoor met een verantwoord literair werk. even zien..... Bekijk bijlage 76200
Goedso Maartje!! Zara: kijk jij bent goed bezig. de vakantie en er niet mee bezig zijn kennen we nu wel. DAT WERKT DUS NIET!!:x maar avatar veranderen wel!! Sikki: gewoon een dikke knuff voor jou!! wat een heerlijke gyn zeg. T'is toch bijna jammer dat ik geen gyn nodig heb zeg. iemand vroeg nog waar Ysa haar reisje heen ging volgens mij. Is is naar een school drie dorpen verder daar hebben ze ee soort sportdag en een picknick. Ze was helemaal blij want ze ging met de bus en dat is STOER!! Ze komt zo weer thuis ben benieuwd naar haar verhaal. Papa moest haar ophalen dus ik zit lekker te wachten. shit, het is hier weer heerlijk warm. de temp loopt weer lekker op naar 28 graden in de schaduw. zal het hier dan ook eindelijk echt zomer gaan worden??
Haha Klingel!Das is nog eens ein geiles foto! Nynke: Ben gister ongesteld geworden en over 2 weken zit ik op Malta.En ik mik dus toch nog één keer op die vakantie én die avatar.Of is dat té inhalig??
klingel: ha ha, jouw ervaringen met dr V waren ongeveer net als die van mij. Had al 2x Dr Z gehad maar die werkte niet op de dag van de inseminatie. Of ik het erg vond om door Dr V geholpen te worden. Kende hem nog niet, maar goeiemorgen, nee hoor! geen enkel bezwaar. Kon het niet helpen me stiekum af te vragen of hij dat 'helpen' met opgewerkt zaad zou gaan doen of met ander . Mijn man was erbij en hij zag aan mijn gezicht blijkbaar wat ik dacht . Gelukkig kon hij er wel om lachen! zara: die wintertijd heb ik ook nog steeds (alhoewel dubbel dan want ik heb 2 uur tijdsverschil). Begrijp er helemaal niks van . nynke: leuk met bus! Is ook stoer! klingel & sikki: kwijl... sop... nynke: dweil nodig
Ff verder ego'en. Geen lekkere italiaan, maar een uberlievevrouwelijke gyn. Inschrijbalidame was ook al zo'n schat. Grote grutjes nog aan toe. Dat zulke lieve mensen in een nl's zh werken. Maar ehh ff het belangrijkste (met een Friese oneliner): it gjit troch!! It sil heve!!! It gjit ooon!!!!! Heerenveen rules!!!! Groetjes vanuit de mac in Heerenveen waar ze grote grutjes aan toe mijn favo burger hadden, die ene die ze bijna nergens meer hebben!!! Yeahh!!! Owja, nog ff over echo: heb nog wel wat onrustige dingentjes ineierstokken, overblijfsels van IVF noemt ze het, maar is kleiner dan 15 mm dus prima in orde!!! ( kan niet met iPhone omhoog scrollen in bericht dat ik aan het plaatsen ben dusvandaar heen en weer gedraai haha. Lieve klingel... Meppel...ehh niet direct op route.... Maar ik ga ff Google map doen voor zekerheid... Lijkt me wel gezellig!! X
Google maps zegt dat ik dan heeeel erg moet omrijden, dus liever eens een andere keer... Moet namelijk vanavond nog seks And THE city 2 in de bios zien Maar thnx voor spontane lieve uitnodiging. Ik zeg binnenkort meeting van klingeltopicmeiden. Ik zeg: gewoon doen!!
@maartje: ik zei toch al, na DD is HeerenV de plees toe bie! ik ga er zelfs bevallen terwijl meppel (iew) VEUL dichterbij is vrouwelijke GYN? HUH! ik heb ze allemaal gehad, of zij mij maar nooit een vrouw gezien. missch was het een opgetrommelde echoscopiste? SUPERRRRR dat t door gaat!! en weet je, ik denk dat je niet eens een rekening gaat krijgen, maar onze freunden van Menzis wel die onrust, niet erg dus? geen follis? en vandaag aan de meds dus? @meppel: ik bedenk me net dat jij ook anders gaat rijden dan ik, kippige non-topogravin, had bedacht! lekker, in de mac! fijn dat je weer wat kalmer bent, smak! so, en nu in tuin met ijsje, welverdiend na onwijze SOPDWEILmiddag en nu blinkende school fijne avond allemaal!
Ghighi Was echt een gyn, ze was fantastisch!! geniet jij lekker van je ijsje!! Heb je idd verdiend!! En weten jullie wat: neem er allema eentje, want dat hebben juie allemaal verdiend!!! Zo eerst maar eens kijken of schoonzus haar auto het ook doet als ik langzamer dan 160 km per uur rijdt rekening: krijg ik wel. Wilde ik juist. Heel gedoe met inschrijfbali om de rekening naar mij te krijgen ipv naar mensje aangezien ik de voedige 3100 euro wil voor m'n. IVF. Xxxxx
Lieve meiden, even heel ego, ben erg druk met vanalles maar hoop vanavond of morgen alles terug te kunnen lezen en te reageren. Vandaag 2e FM, 1 follikel van 20mm en 2 van 13mm dus vanmiddag Pregnyl gespoten en zaterdagochtend IUI. SPANNEND! Tot snel lieverds
Jaaah Emma, eindelijk zover!!! Spannend! Maartje, es geht on!!! Goed geregeld meissie! Nyn, heb het testje van vandaag in m'n album staan. Kiek maar effe.