*komt even een knuffel brengen* Had ik jullie hier toch nog geen gelukkig nieuwjaar gewenst..!! Alsnog een vruchttastisch, dikkebuikerig en supergelukkig 2010 gewenst! Knuff!
Knuffelt Michelle terug. Wil jij wel even vaker je gezicht laten zien? Ik mis je hier en in het fashion topic!
ja joh michelle! je bent teveel absent. je krijgt een gele kaart! (soooooo geen couleur 2010!) @babyrinth: ik denk dat er weer een wat sneeuwerige periode aan komt in mijn hart&hoofd. je weet wel, van meer ruis en vlokjes. wel bevroren vlokjes, dus geen tranen (meer) but, richting TP-terreur zie ik dat vast op mijn klingbuiradar. geeft niets! hoort! maar- men is gewaaschuwd voor eventuele filodramatosofische epistels!! *verdwijnt met bouteille dans un sentimentstruik*
Dit topic is toch juist voor al je filodramatosofische epistels? Dus kom maar op. Daar zijn we voor, om je te steunen in goede en slechte tijden. (nee, we zijn niet getrouwd!) Knal alles er maar lekker uit. Wij zorgen voor de wijn,dekens,zakdoekjes en peptalk. En af en toe een flinke dosis humor!!
Jaah sorry, schaam.. Gele kaart puuh geel is zeker niet het nieuwe zwart! (zijn er uberhaupt blanke mensen die deze kleur kunnen hebben??!) Om rood te voorkomen kom ik weer wat vaker meekwekken. Op 't werk ben ik weer terug in mijn oude functie dus interneppen is helaas not possible in de paar minuten dat ik binnen zit. Probeer het nog in de auto voor elkaar te krijgen maar vrees dat de grote bazen daar niet mee akkoord gaan Hoe lang nog tot tp Klingel? Ik vind het zooooo spannend allemaal, je hebt zo'n hoge gunfactor. Ik geloof in wonderen en ik geloof ook dat wonderen in jou geloven! En natuurlijk in de andere mmm die hier gezellig meekletsen Nynke hoe gaat het me de heimwee? Weer een beetje als God in Frankrijk? Tis ook niet niks emigreren denk ik zo. Ik heb binnen Nederland zo'n beetje in alle uithoeken gewoond (8.5 jaar militair geweest) maar heb me maar in weinig plaatsen echt thuis gevoeld dus ik kan me wel een klein beetje voorstellen hoe je je gevoeld hebt. Ik ben er weer weg van, schoonmoeder voert een gesprek met me op dit moment en ik ben geloof ik de verkeerde antwoorden aan het geven haha Dikke knuffel voor allemaal!!
@Michelle: als ik geel aantrek ben ik een lopend lijk. Heimwee gaat weer goed gelukkig. Idd weer even als God in Frankrijk. Was even lastig zo rond de feestdagen maar we gaan weer met volle moed 2010 in!! Wat doe jij voor werk als ik vragen mag? 8,5 jaar militair. Toemaar!! Ik heb ooit een ex vriendje gehad bij de rode baretten. Klingel: hoe was het daten vanmiddag? Silvia: geen pies meer gedweild vandaag? Sikki: alles ok? Zora: en met jou? ALL: knuffel.
*komt uit sneeuwstruik gehuppeld* haai michelle! wat leuk dat je komt buurten! is u militaitte geweest? wauw! daar wil ik wel es wat meer van weten! mijn TP gaat plaatsvinden een paar dagen na mijn eigen ei, als baarmoedertje in topvorm is als welkom awardjes-paradijs. maar ik ' wacht ' nu nog op mijn NOD, dus ik gok 26 januari! nynke, fijn dat t weer wat beter gaat met heimwee! had het ook te maken met de feestdagen enzo? lief wat je zegt trouwens. tis waar, melanchosenti-en mag hier. juist hier. maar tis nog niet zover, ik heb alleen een sprankje (hm, wat is het tegenovergestelde van sprankje?) ervan opgevangen. geeft niet, hoort bij deze MMMaterie.... het zien van bowen en baby niels was onwijs leuk. en ontroerend. en emo. en lief. en mooi! ik was oprecht en puur blij en vol ontzag voor hem, het nietwetende wonder. zonder verdrietige gevoelens, dat vond ik wel heel erg gaaf eigenlijk hoewel ik soms meer moeite heb/krijg met dikke buiken en kuddes babys, ging dit heel goed. deels door vertrouwd en door 1 op 1 enzo. denk ik, weet niet. anders nog iets? neuh, ik snap lijf alleen niet, maar ik weet dat er niets te snappen valt en dat lijf na 25 rondes ook niet meer weet hoe t moet foppen met nieuwe verdachte vibes. kortom, kop in zand, teletijdmachine aan en gaaaaan! *zap*
Ga je Trees na doen met je struisvogel politiek? Tegenovergestelde van sprankje? Dat is een hele goede vraag. Moet ik toch eerst eens een fles wijn voor achter over slaan en een nacht over slapen gok ik zo. Fijn dat Niels date zo goed was. Fijn om om te merken dat het ook zo kan denk ik?! Heimwee had zeker te maken met feestdagen en met angst om moeder die weer een dagje naar het zh moest. dan is Frankrijk een klote eind weg!! Laat lijf maar lekker, is druk bezig een mooi en warm plekje te creëren voor je mooie beeb. want dat die komt is sooo 2010!! *smak*
even snel een knuffffffffffffffffff en dan gauw ervantussen weer knuffelen met mijn zieken Mathijsje mischien tot vanaaf knufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Een lekker dekentje voor koude Klingel en ziekte Matthijs.Beterschap Silvia. @Klingel: wat een geweldig stukje heb je geschreven op de schommel.
*komt een hele dikke knuffel brengen* Was super gister!!! Niels vond jou ook lief!!!!! Enne ik helemaal jank na lezen jouw stukjes overal. Je bent echt zo'n lieverd!!! *pletknuff*
Jeetje Klingel, ik lees hier in jouw topic over Mounia's wonder! Meid, wij gaan ons eigen wonder maken. Deze maand nog! Hoeven we alleen ff de grens over. Deutsche grundlichkeit! SMAKKERD!
@nynke&bow: @sikki: JAWOHL! het is wondertijd! het moet het moet het moet. oooo wil zo graag een beebje! wij zijn nu echt wel eens aan de beurt hoor! voel jij al NOD-dingen trouwens? ik ga nu, in t kader van NHNK, lekker gastronomisch genieten in een bijna-sterren-toko! *plop* SMAK
He, dat ga ik vanavond ook doen! Moet uit uiteten met m'n schoonouders. Ja, je leest het goed er staat moet, want zo voel ik het wel, na de kerstavond uitbarsting... Heb dus m'n lievelingsrestaurant uitgezocht. Met wellicht in de toekomst sterpotentie! En waar ik in ieder geval sterretjes van ga zien vanavond. Ze hebben heerlijke wijnen op de enomatic. Als ik dan maar geen sterallures krijg Ik heb eigenlijk nooit last van NOD kwaaltjes. Voel nooit wat... Heb misschien alleen licht opgezette borsten. En zwanger zijn kan ik niet, want we hebben de eisprong niet benut (ook geen idee wanneer die was trouwens). Vond het trouwens heerlijk, eindelijk eens geen moetjes. Help me trouwens ff. NHNK?!?!?!?!
@Sikki: ik ben Klingel niet maar NHNK staat voor: Nu Het Nog Kan. Ik heb een kaarsje aangestoken voor Mounia.
@sikki: ben benieuwd waar jij bent geweest, qua sterworthy in t ooooosten? vertel (pb mag ook!) hier supergeluncht. champagne, 4 gangen met 4 gangen wijn, en dan nog geile kaasjes. helemaal superb. nu geen diner meer hoor, puff! @sikki: NHNK is mijn kreet voor alles wat nu nog kan. voordat ik zwanger ben. oftewel: drinken, eten, ensoooo! @mounia: ik zal haar straks eens opzoeken... het zou verboden moeten worden dat MMMeisjes een MK kunnen krijgen (als dat dreigt) dat vind ik gvd zo gvd. zo dat kan ik echt niet anders zeggen (nou ja, nog onbeleefder kan wel!) nu thee en klingman eten voorzetten. voel me wel een beetje een verwend vrouwtje. beetje hele dag luxelunchen. maargoed, NHNK NHNK.... over een maand piep ik wellicht anders
Elk mmmmeisje die zwanger wordt moet dat gewoon blijven!! SO!!!!!!!! Lekker genieten van de luxe Klingel. En idd over een maand piep jij heel anders. dan zucht en steun je met opstaan en omdraaien. Klaag je over het feit dat je geen wijn meer mag(jij alcoholist ). Alhoewel, ik heb zo'n vermoeden dat jij dat alles voor lief gaat nemen en gaat genieten!! @Silvia: hoe gaat het met je zieke mannetje? Ik heb weer even een dipje. Maar ik daar hier even over klagen of liever niet?
ik zal met liefde mijn liefde (wijn) dumpen voor een zwangerschap ! maar tot die tijd idd nog een beetje genieten (tot het verantwoorde) heb joe een dip? kom maar, ik vang hem op