Net gebeld en het is nog niet binnen... Weet je, ik snap er gewoon niets van. Ik word namelijk ook nog niet ongi.
eerder deze week was het toch om igg om een uur of 1 a 2 toch binnen?? Ik zou gewoon elk uur bellen!! Sterkte om deze dag door te komen!!
@ Klingel, hè mams moet nu toch wel snel opknappen hoor Arme mams, beterschap voor haar!!! @ Emma, yeah meid!!!!!!!!!!!!! Super, het gaat gebeuren @ Sikki, ik hoop dat ze straks de uitslag wel hebben. Ik ben heel benieuwd. Ik vind je test toch wel een stuk donkerder. Hij knalt nog niet, maar er zijn vrouwen bij wie de test helemaal niet gaat knallen. Ik vertrouw er echt op Sikki @ meeting, jaaaaa leuk
*wandelt weer binnen* Meiden, dit topic is gewoon veel te leuk, hihi. Vandaar al die hits. En jullie zijn zo gezellig aan het zwetsen met zijn allen!! <note to self> 'vaker binnenwandelen als het mag van opperKlingel' @Sikki, Meid, ik blijf voor je duimen. Het zou zoveel mooier zijn als het allemaal wat sneller en duidelijker zou zijn. Maar ja, je hoort ook zo vaak dat vrouwen pas na twee maanden echt positief testen. Wie weet is dat bij jou ook wel zo. *wandelt richting koffie*
He gets Sas dus toch Ja, je zei het al, maar geen rood is toch hoop. Maar wat je zegt, nu kun je tenminste verder. KNUFFEL! Hier al 2 kg afgevallen van alle stress. Is het toch nog ergens goed voor
Sikki, ik hoop echt dat je snel (positieve) duidelijkheid hebt. Ik vind het zo rot voor je Ben je eindelijk zwanger, kun je totaal niet genieten omdat je zo in de onzekerheid zit.
Goedemorgen meisjes! @Sikki: De duimen draaien weer op volle toeren vandaag! Het tikt wel verdomd lastig zo maar ik heb het uiteraard voor je over Ik heb er eigenlijk wel een positief gevoel bij en ik hoop dat ik voor deze ene keer in mijn leven eens voorspellende krachten blijk te hebben. Nerve wrecking dat wachten, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt @Filmpje: Ik wil ook zo'n pak!! @ Nyn: Succes met modelleren, straks foto van nieuwe coupe?? @Klingel: Als je huis straks helemaal schoon is en je hebt nog steeds schoonmaakdrang dan pb ik je mijn adres wel even Hoe is het nu met je mama? Ik hoop dat ze ook hier weer snel van hersteld. *knuff* @Saskia: Ongi bah.. Maar nu dan wel helemaal duidelijkheid en zoals je zelf al zegt je kan weer verder. Ik hoop ook dat er voor jou snel positief nieuws komt! @Jo1978: Geniet lekker van het mooie weer! Hier tikkeltje jaloers want erg wit en straks werken tot 23.00 @ all : (ik vind het zo knap dat jullie allemaal zo goed kunnen onthouden en reageren!!) Allemaal een hele fijne zonnige dag!!
goedemorg! @sik: zoals je inmiddels al weet *tuut tuut* denkdansduimkaars ik voor jou hier. doe die klingel- maar wel ' the february version!!! ' alweer gebeld? enne, meeting is niet eng! we zullen allemaal vast niet zo leuk zijn als we hier overkomen maar toch weer wel! ik zal vast een tipje van mijn bruidssluier oplichten, okee, ik ben niet blond in t echt, dat was de enige leugen. dit ben ik: Bekijk bijlage 76336 @sas: wek, ongi, nou wel KLOTE dus. alleen ik snap dat, omdat je het verwacht had, je nu snel weer door wil! knuffel! @emma: wheoiii bijna IUItijd! @alex: MELDEN! gewoon zomaar! @maartje: wat is nu jouw plan? aan de drugs, en wanneer FM? @sil: hoest met jullie allemaal? update? spam!? @nyn: lekker dagje buiten vandaag denk ik? heerlijk weer hier, is superbe daar denk ik? @jo: WAT een lekkere vent is dat! naam! leeftijd! woonplaats! telefoonnummer! piemel! inleveren!! @piemel: laatst zei john de wolff in het hilarische ' ranking the stars ' tegen voila holt ' je bent heet in de mond en koud in de kont! ' nu doe ik niet aan anaal maar het is wel waar dat ook ik er tegenwoordig meer over praat dan het doe! gewoon geen zin an, niet leuk zo bovenop BARBIE... klingman vindt t wel okee, hoewel ik binnenkort wel goed aan de BEURT ben denk ik gots, ik ben er weer hoor. sorry, kan er niets aan doen! so, nu douchen (ja ben laat, uitgeslapen na nacht van maar een paar uur ) en dan bloedprikken deel 1, 2 en 3. smak en @sikki: GLITTERPOWER!
KLINGEL!!! Nee, nu ik je foto heb gezien vind ik de meeting he-le-maaaaaaal niet meer eng Bel ik de ha, krijg ik zo'n stom bandje. Assistent is niet te bereiken... Ondertussen al weer 38645x naar de plee geweest om te checken, maar nog immer niets. Heb er zelfs hagelneu toiletpapier voor gekocht. Extra wit Kan ik alles beter bestuderen onder m'n loepje
Heb d'r te pakken, maar het is nog niet binnen. Ze gaan nu naar het lab bellen en belt me zo terug. Brrrrrrrr
getver wat eng!!! maar nu heb ik inderdaad weer een heel gek en ander en opeens logisch idee: HALLO, als je gewoon helemaal nul spot en alles OMO wit in unterhose is, waar hebben wij t dan over qua paniek? waarom zijn we geen domme breezerdoosjes die niets weten van HCG en prog en en en ? argh! zenuwlappend!!!!!!!!!!!!!! knuff voor liefsik!! argh argh argh
zen zen... ik had zelf op 16 90... das 45 op dag 14.... das 22 op dag 12.... kom op sik. doe een februkling.....
**breekt in** Oh.......bidhoopduim.........!! Ongeloofelijk..........zo spannend hier...spat bijna van m'n scherm af..... **breekt uit**
Ik kwam even snel gluren maar nog geen nieuws. is toch vaag allemaal SIKKI. wel posi testen die toch iets donkerder worden, hcg in bloed, geen ongi?! @Sas: en toch is het klote die ongi. *pletknuf* @Klingel: succes met prikken vandaag. en geniet van de zon. maar als jij het bent op de foto, met wie het ik dan een date gehad in Feb? @michelle: werkze vandaag @bright: zolang je rustig komt binnen wandelen mag het. rennen is niet toegstaan. en ik ben dan wel Klingel niet maar iedereen is welkom hier dus ook JIJ. foto van nieuwe coupe komt maandag. was nu nog maar test kleuren en knippen. wel grappig mijn haar was gewoon echt spierwit door de kalkverf waarmee ze oefenen. temp en weer is hier super zo'n 26 graden nu al en alleen maar zon. helaas wordt het zondag weer k met p regen en nog eens regen.