@nyn: dat was voor mijn verbouwing, onze date! ben er mooi op vooruit gegaan he! @nyn: eh, er zijn uitzonderingen hoor, die hier niet welkom zijn! maar ik vind die wandelbright zon liefje. die magmoet altijd hier binnenwandelen. we werden ooit samen zwanger in oktober. WEK, ik zou over 3 weken uitgerekend zijn! .. . @nyn: nieuwe coupe? SIEN! @sik: sik sik sik?
DTL!!!! ik moet nu Marijn ophalen en daarna door naar school. Ik duim en hoop en lees hopelijk na 12.10 uur heel goed nieuws!!
Ik ren steeds heen en weer tussen tuin en laptop.Manlief weet precies wat er aan de hand is en weet nu ook wat HCG en progesteron waardes zijn
Brrrrrrr, spannend hoor Sikki. Maar OMO wc-papier en onderbroek is positief toch duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim...
Doe maar rustig hoor meiden. Tis nog steeds stil hier... (op het bonzen van Sikki's en Sikmans hart na) Trek trouwens effe een ander jurkje an. Deze is al helemaal doorweekt van het angstzweet.
crisis! wat is er zo moeilijk om een uitslag die ze gister al in PC hebben gezet eruit te vissen.... :x mok mok getver wat een ellende, deze spanning. achterlijke MMM :x ga even thee zetten, mag eten gelukkig. bloedprik op suiker was 4.2, helemaal goed dus. nu graag een 75+ voor de sik...
PROEST! ja die was wel erg klingelig. heb nuchter geprikt net, mag nu eten, en wil thee bij broodje uit oven, vandaar! ging erg snel he
sjonge jonge; kom nou maar met die goeie uitslag, sik hb er lang genoeg op moeten wachten en dan kan ze lekker in het zonnetje gaan feesten met een glasje jip en jan champagne. Ook ff ene mokmok hier hoor, dat wachten toch altijd, bleeeeh
Net gebeld. Uitslag is er nog niet Nu is de assistente er zelf niet meer en heeft ze het overgedragen aan een collega. Die belt einde van de dag het lab en belt mij dan terug. EINDE VAN DE DAG!!!!!!! onmenselijk... Zul je zien. Ben ik om 5 uur nog niet gebeld en is iedereen weekend aan het vieren.
ACH SHIT ZEG!!!!!!!!!!! Nóg langer in onzekerheid :x:x:x En ik moet rond half 4 weg naar een receptie van een bruiloft in ver-weg-gie-stan! GRRRRRRRRRRRRRRRRR, kan pas heel laat weer online SNIK!
geeveedee! :x 1 advies nog sik: zelf wel weer bellen voor 1630 want vaak gaan dan de lijnen dicht... wat een onzin! ik WEET gewoon dat uitslag bekend is! :x kan je zelf lab niet bellen geevee? huilkus
sjongejonge, sjongejonge!!!!! Sik: om 16:00 uur weer terug bellen als je nog niets gehoord hebt. Want ik heb dit ook een aantal keer gehad op vrijdag en dan is iedereen om 16:30 uur gevolgen, en je kent ze daar toch niet dus boeit niets!
Valt nergens zelf naar toe te bellen. Praktijk zit nu dicht en op dat nr is niemand meer te bereiken. Ik weet niet aan welke 'collega' ze het heeft overgedragen Had dus wel driedubbel gevraagd of ik echt wel gebeld wordt, omdat ik natuurlijk niet het hele weekend zo kan blijven pezen.