klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Goed zo Sikki!! Moed houden en positief blijven, iets anders kun je er niet meer aan doen!
    Fijn dat je familie en vrienden ook allemaal zo meeleven en meedenken. Mocht het dan toch nog misgaan dan zullen zij jullie ook goed op kunnen vangen. Maar voorlopig ben je gewoon zwanger en kijken we niet meer naar hcg's en prog's. (Doen niet-MMM-meiden ook niet tenslotte!)

Bright: was best leuk he? This is it... heb ook gekeken en in de reclames gekeken of er hier nog nieuws was. Maar het was rustig gisteravond.

hier: vanmorgen echo gehad, eitjes zitten er nog, maar dat was ook verwacht, want ik heb gisteravond pregnyl gespoten. Dinsdag TP van 2 cryo's. En toch maar voor AH gekozen, je weet nooit of 't helpt!

en nu weer snel de zon in!
    en naar de supermarkt!
    en de BBQ voorbereiden!
    en cadeautjes uitpakken :D (dinsdag jarig geweest :))
    en genieten van het bezoek!

Fijne dag nog, geniet van het zonnetje!

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki, heel goed die positiviteit en strijdkracht, niet opgeven voordat het over is ;). That's the spirit meid!

@Jo, spannend dinsdag TP! Ik ga weer beginnen met duimen, ook voor jou hoop ik dat juni DE maand is ;).

Vanochtend om 8.45 uur onze allereerste IUI gehad :). Stelt ook echt niks voor, was in een poep en een scheet alweer gedaan. Uiteindelijk was de zaadopbrengst na opwerking 27 miljoen, da's zeer goed volgens de gyn :).
    Waar ik dan wel weer mee zit is dat ik het gevoel heb dat mijn eisprong al gisteravond is geweest, dus hopelijk was IUI nog wel op tijd ;). Nou goed, we zien wel.

Ik ga de zon weer in en vanavond lekker bbq-en bij zus.

SMAK

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wauw Sikki.

Jouw bericht straalt zoveel kracht uit!!
    Ik vind het soms trouwens wel irritant als mensen blijven zeggen hoe sterk ze mij soms vinden, maar hoop maar dat je het mij niet kwalijk gaat nemen dat ik jou nu sterk noem :p

Sikki-omgeving POWERRRR

Het MOETTTT!!

TSjakka!!

Jo, dinsdag TP... GOEDZOOOO!!Jammer dat het niet op maandag is ivm DusselmeetinginDD maar het gaat maar om 1 ding: zwanger raken!!

Spuiten ging wel oke.
    Collega alleen gelaten met de schattepatatjes en ik naar boven. heb het weer overleefd. Heb wel gemerkt dat ik niet te lang moet treuzelen met de spuitjes te zetten, zeker als je 4 ampullen poeder met 2 ampullen water moet mengen, want anders dikt het te veel in.
    Na het spuiten wel weer een dikke 'plaat' in mn buik.
    Voel al aardig wat activiteit in mn buik...
    Ben erg benieuwd naar maandag...
    Zojuist ff een jankbui gehad.
    Maartje: ,,Ik voel me zo kut''
    Vriendlief: ,,(al prikkend in Maartje's zij) huil dan, ga dan huilen''
    Maartje: ,,&*$%^&*( je moet lief voor me zijn en me steunen ipv mij boos te maken en dat kwetst me en (blalabalaa hormoongezeik)''
    Vriendlief:,,sorry maar het is zo grappig dat je spontaan gaat huilen als ik je zeg te gaan huilen''
    Maartje: ,,(geeft vriendlief een bitch-slap en huilt weer ff verder) je moet me steunen en lief voor me zijn ipv mij zo pijn te doen etc etc blabla

een half uur in bed gelegen met hem terwijl hij mij probeert te troosten kan Maartje weer normaal denken en denkt ze *schaam*

Zijn jullie weer ff helemaal bij... :)

SMAK voor alle (DD)babes!!!

4. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Arme Maartje! Rotkerels ook af en toe ;).

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Meiden,

Ik ben nooit van het testen voor mijn NOD-dag maar aangezien ik deze ronde wel een goed gevoel had, dacht ik vanmiddag opeens; doe eens gek.....en dat is gelukt want had binnen tien seconden een tweede streepje. Heel erg onwerkelijk voor ons en ook eng omdat het de vorige keer mis ging. Het is echt nog niet bezonken en het stuiteren moet nog komen. Meteen al tegen mijn hubbie gezegd dat ik de komende tijd nog niet naar het zkh bel voor een eerste echo. laten we eerst maar eens de 6 weken voorbij zijn. Het voelt alsof het ons niet overkomt maar wat is het welkom en wat zullen we blij zijn met ee n goede eerste echo.

Sikki: ook voor jou blijven we hopen en duimen. Dit moet goed komen want ik wil samen, nee, EIS samen met jou te kunnen zwangeren!!!

liefs
    natas

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    lieve natas van harte gefeliciteerd. zet je zelf op de roze wolk en blijf daar heerlijk genieten de komende 8 maanden.
    wat een geweldig nieuws.

@Emma: ga jij Sikki en Nastas volgen?

@Jo: jij dinsdag de tp!! Hup ook jij gaat Natas en Sikki achterna.

@Maartje: weer een spuit erin. Nu lekker eieren kweken en daarna ga jij ook een Sikki en Natas doen.

Meiden ik hoop zo dat de roze golf door gaat. Het MOET gewoon.

ik mag natuurlijk helemaal niet klagen over het vreslijke mooie weer wat wij hier hebben maar 29 graden binnen in huis is best warm.;)
    maar goed we zijn heerlijk naar het riviertje geweest en de kids hebben lekker gezwommen.

heb ik volgens mij hier nog verteld maar onze Sterre is verliefd. Hij heet Logan en is 7 jaar oud. Gutte gut ik heb gewoon een verliefde puber in huis.:D zal ik maar vast met de voorlichting beginnen en de pil in huis gaan halen? zo lief. we kwamen hem vandaag tegen en ze durfden allebei niets te zeggen tegen elkaar. we stiekem kijken natuurlijk. zo leuk dit!!

7. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    @Nynke: Hup, ga die pil halen, kun je niet vroeg genoeg bij zijn!:D
    @Jo:dinsdag dus tp, leeeeeuuuuukkkk!!!!Vergeet die glitterjurk niet he!
    @Natasja: Gefeliciteerd!!!!!!!!
    Is dit spontaan gebeurd?????????
    @Maartje: Die menopur is echt een BITCH van een spuit he?Heeeeel langzaam inspuiten en goed wrijven...
    @Emma: Spannend hoor!En zeker mooi aantal zaadjes!
    @Sikki: Ik denk aan je hoor.En zeker positief blijven.Je kunt je wel gaan 'indekken', maar mocht het dan toch mis gaan, dan komt het toch niet minder hard aan..En geen bloed geeft moed!!!!
    Duimduimduimduimduimduimduimduim!!!!!!!!!!!!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Natascha, super gefeliciteerd met het wondertje in je buik!
    Geweldig nieuws!

9. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    SUPER NATAS!! Gefeliciteerd!!

sikki: ik denk nog steeds aan je! En duim natuurlijk!

Heb nog niet gekozen uit mijn jurkjes.... die met de meeste glitters dan maar? :D

nynke: wat heerlijk! Ja, ze zijn er vroeg bij tegenwoordig. Bestellen maar die pil :p

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: zeker een jurkje met de meeste glitters en je moet je avatar veranderen he? heeft Klingel en Sikki ook geluk gebracht!!

11. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    meiden, bedankt voor jullie reactie's. Voelt wel een beetje als vervuiling van het klingel en toch ook een beetje sikki topic, die ik het ook zo ontzettend gun

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Natas, gefeliciteerd :) Wat een wonder...wat wacht jij ook al lang zeg..2 jaar mmm al. Hele dikke knuf!

Maartje: sorry, maar ik heb echt in een deuk gelegen over de droogheid van je vriend :D :D

13. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Sorry dat ik zo laat pas reageer, het heeft alles te maken met mijn onmogelijke baan en mijn vriend die een zware handicap in omgaan met een planning heeft :( Nu heb ik eindelijk even tijd om wat bij te lezen..

Lieve Sikki ik ben echt ontroerd dat je zo positief bent, het siert je echt dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en HOOP houdt. Misschien ben ik een naief wicht maar ik heb ook nog steeds goede hoop voor jullie. Wonderen bestaan en ik geloof er ook nog steeds in. Totdat het tegendeel volledig bewezen is ben jij nu gewoon nog zwanger en ik hoop, duim en bid voor een goede afloop. *knuff*

@Natasja: Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie :D Ik begrijp dat de komende weken heel spannend zullen zijn voor jullie. Ik wens je een hele voorspoedige zwangeschap toe!!

@ rest: Moe dus alleen een knuffel !!

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Natas, van harte gefeliciteerd!!!

Dit is echt geweldig nieuws.
    Sjonge, wat een boost voor dit topic!

Jo, nu jij er snel achteraan met je cryo's!
    En Emma met d'r buik volle snelle jongens!

En dan natuurlijk Sas in de volgende ronde.
    En alle andere meiden!!!

Enne Natas, wat een onzin.
    Ten eerste is dit Klingels topic, wat ik vooral ontzettend aan het vervuilen ben.
    Vooral nu Klingel prachtig zwanger is.
    En met zulk prachtig nieuws als jij hebt, geeft jij alleen maar weer de juiste positieve swing hier.
    Ik hoop dat ik er in mee mag gaan!

SMAK

Bright, gelukkig is mannetje weer redelijk op de been.
    En nu moet ie zich effe goed koest houden he!

Sil , je doet het goed hoor met je Dusseltrio!!!
    En de kilo's vliegen er af zo te horen.
    Kan ik niet een dagje oppassen? :D

Trouwens Uber S heeft niet verzocht te prikken op hcg.
    Eigenwijze Sikki wilde het zelf.
    Dat gaan we de volgende keer dus NIET meer doen!

Nyn, ik zou geen pil doen hoor!!!
    Kijk hier naar de MMMeisjes.
    Gewoon laten gaan, wat er ook gebeurd het is een gift :p:D
    En dan ben je misschien lekker jong oma :D:D:D

Maartje, KNUFFEL!

Zaartje, hoest? Al een lekkere vakantie geboekt?

Rest, smakkerds!

Gisteren een dagje in Munster geweest.
    Sikkiman wilde de iPad die in NL nog niet te krijgen is maar in DLD wel.
    Waren we weer effe 'thuis' ;)
    Helaas alle iPads uitverkocht, maar verder een heerlijke dag gehad.
    En zo kruipt de tijd voorbij.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki:jij bent lekker zeg. Ik wil graag een keer oma worden maar wacht toch liever nog een jaar of 20!! :D

Klinkt als een heerlijke dagje gisteren.

Hoe voel jij je verder?mijn goed wat een dooddoenr deze vraag.;)

even over dat orgelen: jij en Klingel zijn zwanger en er moet toch iemand de eer van het drinken hoog houden?;):D

@Natas: jij mag ook dit topic vervuilen hoor. je bent tenslotte ook een mmmmeisje die zwanger is geworden!!

@Loesie: :) ik ben gewoon helemaal vergeten om je te feliciteren met je trouwdag. Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben gehad vrijdag.

@Michelle: knuff voor jou.

@Bright: en al aan het bevallen?:p

@Zara: hoe is het nu met jou?

@Sil: je bent lekker bezig zo te horen.:D Hoe gaat het met het drinken van Luuk en het slapen van Sanne?

@All: dikke knuff

Schreef ik gisteren nog dat het zo loei warm was nou dat is weer helemaal omgeslagen. vannacht heeft het geregend en nu is het bewolkt en fris buiten. Ik ga NOOIT meer zeggen dat het warm is hier.

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Natas, gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws zeg!

En bijna tijd voor een tweede babyrinth zie ik... :$ Bijna 5000 berichten...

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedemorgen!

soso pagina 499, het is toch wat.
    dat IK zon vreselijk schrijfkanon alsmede lettervuurtje was is al langer bekend :), maar het babyrinth loopt hier tegenwoordig ook zonder mij als een trein door met de berichtjes, mooi om te zien! :) *huil*

even een updeetje, en een klein reageertje.

ten eerste
    @natas: GEFELIIIIIIIIIIIIII! :) :) :)
    wat fantastisch dat je weer zwanger bent, en blijft nu!
    hoe voel je je? wat spannend he!
    smak! :)

@sikki: we hebben er al over gesmst, wat bijzonder (teken?) trouwens, dat op t moment dat ik dacht ' er is iets veranderd bij de sikki ' en je dit smste, jij werkelijk deze andere houding hebt aangenomen!
    WEK!
    ik hoop ontzettend dat deze move wordt beloond met een teken uit siklijf dat zegt ' ja ehh, ik was nog niet helemaal klaar met innestelen, t duurde even wat langer ja, effe kalm an ja, maar here are the new HCG results.... en dan HOPPA minimaal 47x2!!!

trouwens, ik herken sikman in klingman.
    die was ook zo boos, dat ik zat te testen en forummen in die tijd.
    nu vond ik wel (en vind ik nog steeds) dat ik meer reden had, wegens VAGER wordende testjes.
    maar idd, je kan jezelf met teveel kennis en (goedbedoelde) verhalen van anderen ook helemaal verruckt machen.
    iedereen staat er anders en uniek in denk ik, en het is mooi om te zien dat jij, ookal kost het je uiteraard heel veel moeite, toch gaat voor de ' it aint over till it's over '

(@blij meisje: eng mens! :p dit was het liedje dat ik ook aanhaalde! ;))

lekker dagje munster gehad? geen Ipad trouwens, mok!
    vandaag lekker chillen ook?
    goeso!

@allemaal: allemaal lekker chillen vandaag???
    ik vraag me wel af waar de zon is- zit hier helemaal klaar in mijn blije zonnejurkje met glitters, factor 50+ en een gigazonnebril: zon weg! :(

ik lees later alles bij, denk ik, ook om te zien wat voor lekker dieng lauw wel niet zegt te zijn :p, maar nu even dagboeken hoor:

gister was superdag, KA weggewapperd (HUIL) en volvo ontvangen (groot! :$) (ja gek he, tsk, maar wel wennen hoor. vooral die automaat brrrrrrrrrr) en heerlijke tuinBBQ met baby van 2 maanden om op te oefenen.

geweldig om klingman te zien transformeren in een gefascineerde, geamuseerde (lees: keihard lachen als beebje een mininiesje doet) vader in spe. verliefd!!! :)
    mijn uberstrakke sexypregyjurkje deed ook goed zn werk, er was zomaar iemand die vroeg of ik zwanger was! :D
    denkt wel dat t ook helpt dat dat een vreemde was, want een bekende denkt nog steeds ' heeft die doos nu teveel zitten snacken offeh???' ;)

alleen wat erg klote klote is.. :(

mama is doodziek, ze heeft dus die zware nierbekkenontsteking en daarvoor dikke anti bio en andere drugs.
    van de bijwerkingen is ze zo ontzettend ziek en vooral megamisselijk dat ze NIET kan eten.
    en ze haat de sonde.
    die had ze dus vrijdagavond laat wel gekregen, maar snachts heeft ze die er uit laten halen door zuster. :$
    want als de patiente dat eist, moet de zuster luisteren.....

maar ja gister weer niet gegeten, niet de 6 verplichte nutrilon astronauten-voer-sapjes die het eten moeten vervangen.
    toen heeft ze een preek gekregen van de artsen dat het zo bergafwaarts (leuke woordkeuze) ging en dat ze weer aan de sonde moest als ze niet zelf dronk.

mijn vader heeft er van 14 tot 22 bijgezeten met een ' 2 slokken per 10 minuten beleid ' en uiteindelijk zijn er 3 pakjes ingegaan.

het is zo klote, ze vermagert en ze wil niet meer (eten) van ellende.

uiteraard komt dit allemaal goed, maar ik zie nu wel even de eigenwijze schulptactiek van mezelf in haar terug.
    we kunnen/mogen haar ook niet bezoeken vandaag wegens dit bijvoederprogramma.
    nou wil ze zelf ook geen bezoek, althans niet dat wij ' helemaal ' komen voor die 10 minuten, maar denk dat t ook beter is.
    geevee!

maargoed, het goede geenKnieuws blijft dus door deze fase zal ze ook wel komen, als ze zelf beetje meewerkt ondanks doodziek..

zielig he.

wou dat ik t van haar kon overnemen.. :(

hoop haar straks nog wel even te spreken, en ik wil eigenlijk even een dokter zelf spreken.
    want ik hoor nu alles via mijn vader die soms (mijns inziens) ook de hoofd&bijzaken door elkaar haalt ;) en ik heb t idee dat ik meer gerust ben als ik op mijn eigen manier (lees: interviewattack met arts) kennis vergaar.

naja, dat was dat.

blijft lekker, dagboeken in doolhof! ;)

ik laat t topic mooi over de 500+ paginas gaan hoor :p

ik open pas een nieuwe als er champagnenieuws is (sikki is bevallen) zoiets! :p

ga de boel wel eens even opslaan trouwens. wordt wel een mooi boekwerk van wonderlijke wauwelende wijven.. (WWW)

fijne zondag allemaal!
    ik ga de zon vangen!

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Natas: GEFELICITEERD!!!!!

@Nynke, wat schattig dat Sterre verliefd is :D.
    Kunnen jouw kleintjes eigenlijk al goed Frans spreken? Lijkt me namelijk best moeilijk om als Nederlands sprekend kind in een uitsluitend Frans sprekende klas met kinderen te komen. Maar op die manier leer je het volgens mij ook wel weer razend snel, want je moet wel.

@Jo, heb je al een mooooooiiiiieee jurk uitgezocht voor de uitreiking?

@Klingel, heb je de zon al gevangen? Hier in het Noordhollandse is de zon zoek achter de dikker wordende bewolking :(.
    En KA uitgezwaaid en Volvo ingewijd? Rijd ie lekker?

En wat ontzettend balen van je mama, zo ziek en niet meer kunnen/willen eten, shit zeg! Ik hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt. Moet je moeder eigenlijk nog iets van bestraling en/of chemo ondanks dat alles schoon was?

Tjeetje, morgen weer werken na 2 weekjes lekker vakantie te hebben gehad :(. Bah, ik heb er geen zin in!

KNUFFELS

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    @klingel; ja hoe voel ik me:eek:nwerkelijk, angstig, onzeker. Blijheid komt nog niet in het lijstje voor omdat we veel te bang zijn dat we weer zo hard van stapel lopen en het dan alsnog mis gaat. Als we de 5 weken voorbij zijn waar het de vorige keer misging word het al een stuk minder stressie! Dus deze weke mag voorbij vliegen!!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @natas: ja de tijd KRUIPT nu he voor je gevoel.
    zo eng... wachten tot je wat verder bent, en vooral tot je een echo hebt gezien! ;)

@emma: gets, weer aant werk.
    mag jouw banner niet lekker wat dagen naar voren trouwens? ;)

@sterre: lief zeg! verliefd!
    en niet luisteren naar die gekke praat over ' de pil ' zeg, je bent nog maar 7!

@hier: lekker in zon, warm! verbrand.
    uitnodigingen af, volgende week drukker.

minder drukker dus ;)

*ijsthee*

Deel Deze Pagina