Sorry lieverds, heb zo'n ontzettende rotweek achter de rug. Ben er minder maar denk wel aan jullie!!!!!!!!! Klingel, lieverd wat ontzettend mega fijn dat de operatie van je mamma zo goed is verlopen!! Dit hadden jullie ook verdiend, zoveel ellende al gehad! Las dat het mobiliseren wat moeizaam gaat, hoop dat het snel beter gaat en dat ze nu iedere dag ietsje beter wordt maar dat er in ieder geval een stijgende lijn is te zien. Heb aan jullie gedacht en voor jullie geduimd! Hoe is het verder met Klingel en Barbie? Is er al een klingelbuik gespot? Dikke knufffff. Loesie, GEFELICITEERD met jullie huwelijk. Jullie zagen er prachtig uit met zijn drietjes!!!! Wat fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad, zal je ook noooooit meer vergeten he!!! Heel veel geluk, liefde en gezondheid in de toekomst gewenst!! Kus!!! Sikki, jeetje meissie wat heb jij een VRESELIJKE week achter de rug. Wat een onzekerheid........... En gisterenavond rood gespot?!!?! Ik ben ontzettend benieuwd wat er uit de bloeduitslag komt vanmiddag! GOED dat je vandaag bent thuis gebleven en denk maar goed aan jezelf! Wat je over die schildklierwaarden vertelt klinkt inderdaad wel logisch, ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Inderdaad hup naar een Internist jij!!! Ik ben ook helemaal verdrietig door jouw berichtje, van zo iets moois afscheid moeten nemen. Zo'n mooi, kostbaar geschenk na alle pogingen, teleurstellingen. Slik....zucht.....snik............. . Lieffie ik denk aan je, hou je taai. Ik ben er voor je!!!! KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Silvia, wat SUPERRRRRRR dat Luuk en Sanne het zo goed doen!!! Je klinkt als een heeeeeeeelllllllleeeeeeeeee trotse moeder!! Geniet maar lekker van je lieve en mooie kindjes . Nasasja, gefeliciteerd!!!!!!!!!! Saskia, wat balen dat de eerste IUI mislukt is. Maar nu met nieuwe moed op naar de 2e poging en ik duimmmmmmmmmmmmmm. Sorry, heb nu geen tijd om alles terug te gaan lezen (heb even een half uurtje pauze op mijn werk) maar denk wel aan jullie!!!! Dikke SMAK voor jullie allemaal!!!!!!!!
O lieve Sik Wat kut, wat vreselijk, wat ongelofelijk KLOTE en GEMEEN :x Ik ben er ook boos om. Waarom?! Waarom jullie... al zo lang aan het wachten, al zo lang aan het vechten en dan is het zover... raak! En dan wordt het zomaar weer van je afgenomen. Ik word er enorm verdrietig van en kan me niet voorstellen hoe machteloos jullie je moeten voelen. Zoveel vechtlust nog, ik vind dat onwijs knap en heb diepe respect voor jullie! Je schildklierverhaal klinkt als iets wat je echt uit moet laten zoeken. Dit is té toevallig allemaal! Ik heb er heel weinig verstand van, eigenlijk helemaal geen verstand. Maar het klinkt heel logisch wat je zegt. Heel veel sterkte en een hele dikke digi-knuf!
@Sikki, Wow! Dus eigenlijk is er nooit een goeie kans geweest dat beebje lekker in kan nestelen? Jeetje... Goed dat je nu laat prikken.. Vooralll dooooooooorrrgaan! Eerstvolgende poging heeft beeb heul veel kans om lekker in te nestelen en dan wel voor 9 maand! Maar eigenlijk vind ik dat dit beebje nog even een kleine 8 maandjes moet blijven plakken op 1 of andere wonderlijke manier.. Maar die kans is klein niet? Tis allemaal zooo oneerlijk.! Dikke knuffel voor jou Sik! Petje af hoe posi jij bent! @Silvia, Wauw! Dusselduo zijn mooooi!! En al flink gegroeid! @Natas, Gefeliciteeeeeeerd!!!!!!! Geniet er lekker van meis! @Loes, Gefeliciteerd met je huwelijk! Leuke dag gehad? @Sas, Gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk! Dus gezellige dag gehad met witte kont in boot! @Klingel, Gelukkig krabbelt je mams weer op! Kan ze straks heerlijk genieten van jullie trouwdag! En bevalt de Volvo goed? Automaat went snel hoor! Ik deed vanmorgen boosdchappen met moeders en zag wel een v70 staan! Zag er verry glimmie uit! 8) @Bright, Dus tuin netjes oor geboortebord? Lief van je mams dat ze je geholpen heeft! Mijn schoonouders hebben ons zaterdag geholpen in de tuin, is nooit verkeerd! Heeft iedereen beetje leuk weekend gehad? Mooi weer geweest he! Vrijdag hebben lauwlief en ik heerlijk gefietst (ik op mn nieuwe fiets ) Zaterdag lekker in de tuin bezig geweest en wederom gefietst! S'avonds BBQ en wijn! En gister verjaardag geweest.. En toen was t weer maandag! En dat betekend hier moederdochterdag! Gezellig winkelen met mn mamsie!! Gezellig! Kus!
lieve sikki!!! geevee! nee! rood gisteren? ohneeeeeeeeeeee........ ik moest gewoon huilen toen ik het las. lieve schat, het is zo vreselijk WREED wat er gebeurt.. jullie hadden eindelijk datgeen waar je al zo lang voor vecht, en het werd je zo weer hups afgenomen. .. hoewel ik het heel erg mooi vind dat je ook strijdvaardig(er) klinkt nu, magmoet je wel je verdrietwoede eruit laten he. goed dat je niet naar werk bent gegaan. en dat zou ik ook maar even niet doen nog.. neem de tijd, ook samen, om door alle emoties te gaan.. van schrik tot woede tot verdriet tot nog veel meer. tip: tijdens mijn mk ben ik keihard gaan hardlopen in bos, en heb zelfs een boom aangevallen het was een moment van het grootste oer-verdriet ooit, maar het (lichamelijke) afreageren heeft geholpen.. ach lieverd ik sla echt mijn armen om je heen voor een supergrote lieve digiknuffel.. wat er uit de bloedprik komt is ook nog interessant, en eigenlijk niet eens zozeer de HCG meer... de prog (moet hoger!) en vooral de schildklierwaardes; ben t met lief blij meisje eens dat het wel handig zou kunnen zijn, hier verder/dieper onderzoek naar te laten doen? het handigste in een NL (vergoed!) ziekenhuis... en dan met S bespreken. een volgende ICSI, met zo 'veel' mogelijk cryo's, en dan in natuurlijke cyclus, ondersteund door ik weet niet wat voor meds? gets, aan de ene kant zit je alweer helemaal in de volgende poging he zeker ook, denk ik?, omdat je nu weet dat JIJ HET KAN; zwanger worden!! ik hoop ontzettend dat dat nieuws, dat zo waardevol is (voor je hoop en vertrouwen) uiteindelijk zal winnen van het slechte nieuws.. sikki kan zwanger worden, sikki kan innestelen!! maar voor nu mag sikki doen en laten wat zij wil. lief sikki, je hebt je er zo moedig doorheen geslagen, door die ellendige hoopvreesweek. nu weet je hoe en wat, straks helemaal. wij vangen jou op en we gooien je ook weer de lucht in, whenever you are ready, voor een nieuwe, succesvolle!!!!!, poging!! so. @sab: ik lees bij jou ook een kloteweek, als je je hart wil uitstorten, doen he!? @lief meisje: leuk je hier te zien!!!!! @rest: douchen en zwemmen. vreemde volgorde? nou en! mama gesproken, iets beter te pas. woendag knuffelen. liefs allemaal babes. hang in there!!!!
@lauwtje: gefeliii met je verjaardag nog, smak!! (ik heel dement, ik dacht dat ik je maand gelee tijdens IUI7 ook had gefeliciteerd? ) leuk weekend en nu leuke maandag gehad/aan t hebben dus, goeso!! die volvo is t, die jij hebt zien staan! ik durf m niet achter bij garages te zetten in mijn eentje nog! wegens rare draaibocht en vooral; niet weten hoe ik ooit weer terug moet laveren
*breekt in* @Sikki: wat verdrietig voor je Ik ben zelf ook schildklierpatiënt, vandaar dat ik even reageer. Jouw TSH is nog wel acceptabel, maar jouw FT4 moet echt omhoog. Door de 'spuit'hormonen daalt het FT4 in je bloed. Daarom moet je als je IVF doet, veel 'scherper' afgesteld staan. TSH rond de 1, FT6 16 of hoger. En: zodra je zwanger bent, moet jij direct je medicatie verhogen en bloed laten prikken op FT4 en TSH. Als je zwanger bent, elke 4 weken bloed laten prikken en de medicatie indien nodig verhogen. Je kunt dan ook beter onder behandeling van een internist/endocrinoloog staan, dan van de HA. En kies er 1 in een academisch ziekenhuis. Die weten hoe ze je moeten 'instellen. Heel veel sterkte! Kijk op: Hypoforum :: Index *breekt uit*
Fuckerdefucker de fuck... Wat een ongelovelijke klotezooi.... Sikki, dit is zo absoluut niet eerlijk!!!!!!!! Ook hier traantjes alom!!!! Maar wat blijf je strijdvaardig zeg...als ik een petje had zou ik hem voor je afzetten!!!! Goed dat je zelf zo assertief bent en meteen wil dat er van alles geprikt moet worden! Ik wilde dat ik daar iets van mee had!!!! Zet hem op meid, een dikke knuffel vanaf hier! Klingel, fijn dat mama weer iets beter te pas is! Bright, lief van je mama, haha! Ze heeft gelijk! Alle aandacht naar die mooie ooievaar in de tuin! Onkruid is zoooooooooooo 2009! Hier...dag was geweldig! Alles is gegaan zoals we wilden! Iedereen heeft een topdag gehad, alleen maar positieve reacties! We hadden ontvangst bij schoonouders en die hadden heel mooi een rode loper uitgelegd...statafels met kleden bedekt, alles tiptop voor elkaar! Mooie bmw cabrio als trouwauto (zie album) en mijn mannetje zag er ook prachtig uit! 's avonds 1 groot feest, de dansvloer is geen moment leeg geweest! Zo'n 200 gasten, allemaal geweldig! DJ draaide geweldig, had vrij snel door wat de mensen op de been hield en speelde daar geweldig op in! Nog een mooie ode aan het bruidspaar, wij in het midden, mensen er omheen...snik...gewoon prachtig! En nu weer verder met ons gewone leventje! Op naar de volgende grote gebeurtenis! Het gaat goed met ons! We zijn ontzettend gelukkig! Liefs een emo-loesie!
Loesie: klinkt heerlijk romantisch allemaal! Vind het bijna jammer dat ik alweer 7!! jaar geleden getrouwd ben. Dan maar een mooie jurk aan bij de uitreiking. Welke jurk zal ik kiezen morgen?
Sikki... Nee het mag niet... Ben er stil en kapot van.. Jij, lief-uber-dusseltje van ons... Wat is het toch vreselijk oneerlijk. dikke kus voor jou. Sorry, maar hier iemand die de boel ondanks ook de posi nieuwtjes tussendoor) nog ff kutter weet te maken... voor ''de verandering'm gaat er bij mij weeeeeeer een IVF afgebroken worden. Kutzooi.
Maartje waarom wordt de poging afgebroken?? Jo, ik ga voor jurk 1. Erg classy!! Loesie, klinkt echt super je trouwdag. Heerlijk he om eventjes helemaal jullie dag te hebben? Liefs
Ik heb op 'm'n actieve' eierstok 1 ding van ruim 20 mm. Op m'n 'luie ' eierstok heb ik 12 dingen: de helft onder de 10 mm en dan nog wat tussnprut en dan nog en paar idioot grote dingen met rar vormen. Wss een hoop cystes. Baarmoederslijm was ruim 8 mm. En dat dus op cd7. Ze hebben m'n bloed geprikt en moet om 5 uur unsere uber S. anrufen en dan vragen wat nu. Hij zei dat het naw afbreken wordt. Ik zelf neig daar, ondanks kutzooierigheid, ook wel naar. Nu punctie is poging met weinig kans... Ik mag dan ongi afwachten of pillen nemen en dan dan hopen dat over een paar week het weer rustig is in m'n buik. Ondanks dat ik weet dat afbreken verstandig zal zijn, doet dit wel pijn. IVF 1 = afgebroken (NL) IVF 2 = afgebroken (NL) IVF 3 = gecancelled (NL) IVF 4 = mislukt (DD)
Shit Maartje Jij krijgt ook al zo enorm veel voor je kiezen. Ik vind het zo kut en zo fucking oneerlijk gewoon!