@ Maartje, ik vind het juist heeeeeel erg goed wat je hebt gezegd tegen die zwangere muts! Je hebt het op een nette manier gedaan en hopelijk zet het haar aan het denken. Je hebt gewoon gelijk en ik zou hetzelfde doen Eindhoven een leuke shopstad??? Echt??? Ik vind er weinig aan eigenlijk hahaha! Ik ga veel liever naar Den Bosch, Maastricht of nog veeeel liever naar Utrecht. Eindhoven is een bij elkaar geraapt zooitje van gebouwen en heeft niet echt een gezellige markt en ook geen gezellige sfeer. En nee, dat zeg ik niet omdat ik er té vaak geweest ben. Ik vond er vanaf het begin af aan al weinig aan. Maar een date in Eindhoven is voor de meesten ook wel ver weg volgens mij. Al zijn jullie natuurlijk hartstikke welkom
ohjaa maart: wat goed en herkenbaar trouwens iets semi lief semi! naief zeggen maar ondertussen eigenlijk beledigen en terecht zeg!! domme doos. ja 4 is beter dan 20 en 2 is beter dan 4 en nou ja. het zegt mij wat over wat je over hebt voor je beeb (namelijk: alles, en meer dan je eigen genot) maargoed, hierin ben ik radicaal. (sorry als ik iemand onbewust beledig; tis maar 1 mening) @date: dat is ook iets te ver weg voor mij.. beter centraler? utrecht? ja of hier in de school. welkom! (maar weet niet wanneer ) zoefjes
Oeoeoeoeoe, UTRECHT!!!!!! Ik stem voor Zo'n bootje huren op de gracht met wijntjes en sapjes en witte konten uit de boot om te plassen Haha grapje... Maar terrasje in Utrecht en shoppen voor jurkjes is misschien wel een goed plan
Wauw!! Alleen jurkjes en rokjes??!?? Wauw dus Uber S. is en IVF-guru. Jij bent een jurkjes en rokjes-guru!! Ik draag ook regelmatig broeken. Van skinny tot iets uitlopende pijpen. Maar geef toch de voorkeur aan jurkjes. Rokjes ook wel, maar jurkjes zijn het momenteel he-le-maal voor mij!! Mn nieuwste aanwinst is SSOOOOO mooi!! Ztaredag was ik ff wezen shoppen. Kom ik toen ik klaar was mn paskamer weer uit, begint een vreemde tegen me te lallen: ''wauwww!! Deze moet je echt doen!! Deze staat je soooo moooooi!!!'' Ik lachen natuurlijk want dat was mn eigen jurkje Ook een verkoopster in een andere winkel vroeg aan me waar ik dat jurkje vandaan had omdat hij SOOOOO mooi is!!! *trots* *WAARSCHUWING: ALS JE JE NIET KUNT INHOUDEN, ZOU IK DEZE LINKS NIET BEKIJKEN!!!* (SUPERSTAR IN THE SPOTLIGHT pagina 14 (wat dat model dus aanheeft plus paars vestje korte mouwen, staat ook op die bladzijde. Overigs, ik draag er geen hempje onder want een beetje bescheiden decoleteeeee is ook wel es leuk!! Bij mij loopt hij dus echt in een V-hals SUPERSTAR IN THE SPOTLIGHT (hier tweede jurkje van links SUPERSTAR IN THE SPOTLIGHT en hier op het einde komt hij ook nog voorbij... I m loving it!!! Voel me er helemaal mooi in Gepomp rond ei?? Stadse!!
Oeps, zat te lang op de site van SPS te kwijlen waardoor ik 10 tussendoorpostjes heb gemist. Utrecht lijkt me ook leuk, maar ehh dan mag ik eerst wel ff met mn kont onder de snelbruiner (maar deze bange schijterd durf er niet zo goed meer onder want als je huid extra snel verouderd onder de zonnebank, wat doet het dan met Maartje haar oude eierstokjes *schaam me bijna dat ik hier eerlijk voor uitkom hoe bang ik ben om zelf dingen te verpesten* Maar Zwolle is misschien het centraalst voor de meeste meiden??? Ik ben overal voor!! Lijkt me zooo leuk om eens te daten. Ach gut dan heb ik een internet date Motten we wel op een openbare plek afspreken want oei, je weet het immers nooit wat voor bejaarde mannen van 55plus wie weet wel achter hun lappies zitten te kwebbelen
Moooooi Maartje Zwolle is voor mij ook prima te doen, ik geloof 1,5 uur. Dus ook dat vind ik goed. (Ik ben zo'n makkelijk persoon hihihi) Ik vind eigenlijk wel dat we dat nog in de zomer moeten doen, want dan kunnen we tenminste terrassen!!
Daten in Utrecht/Zwolle prima. Maar graag ruim van te voren een datum dan KAN ik een poging wagen om er bij te zijn. Ik beloof helemaal niets. @jurkjes: ik droeg eigenlijk alleen maar broeken maar sinds kort toch steeds meer rokjes en jurkjes. helemaal leuk en SO vrouwelijk. @Sikki: waar ben je? @Sil: druk met genieten? @Maartje: keurig gezegt tegen deze dame!! @Saskia: nu hopen op een mooi en dan hup de 2e iui en broeden
Ach... die perfect gevormde en gebruinde billetjes van ons... die kunnen we best buiten de boot hangen in geval van hoge nood toch? Bekijk bijlage 77402
Yeah meeeeeet met de uberdweilster en de rest!! Ik ben soooo ontzettend voor!! Mooie billen hebben we toch. Hoeft geen zonnebank meer aan te pas te komen Thnx voor complimentjes over mn kutwijferige actie. Vond het zelf niet netjes, maar jah... dat is als zwangere roken ook niet SMAKJE voor iedereen. Ik ga nog ff een uurtje werken en dan maar nadenken over welke jurkjes ik ga inpakken
@Klingel, Neej, prop du slijm nog niet gespot hier. Alhoewel ik wel elk wc bezoek eventjes controleer. @Maartje, Danke für de uitleg over über S!! Klinkt inderdaad erg autistisch. Idee van pratende dokter met echodildo is niet echt voor mij weggelegd geloof ik, haha. Oh enne, YAY voor jou dat je je collega eventjes hebt laten weten hoe je erover dacht. Vind dat helemaal geen gemene actie @Saskia, Verhalen over witte blote konten zijn ook best leuk om te horen hoor, hihi. @jurkjes, Ben meer broeken typ, hehe. Vind jurkjes wel erg mooi, maar beweeg me nou eenmaal makkelijker in een hose 8) Alhoewel Superstar wel echt helemaal geweldig is!! Kan niet wachten totdat ik weer kan gaan shoppen, hihi. @Shopstad, SO MAASTRICHT!!! Ben ik helemaal verliefd op. We gaan elk jaar wel eventjes heen en maken er dan een weekendje weg van. Heerlijk!! En dan vooral die wafels, jammie jammie *wandelt richting lunch*
Meeting: yes! Doen! Utrecht/Zwolle mij best! Jurkjes/rokje: in de zomer zeker! In de winter af en toe. Een spijkerbroek vind ik ook heerlijk af en toe! saskia: wauw, zo'n kont wil ik ook wel klingel: knuffelse bij mama! hier: vanmorgen proefgedraaid bij peuterspeelzaal als vrijwillger. Kan vrijdag al beginnen ! Zo leuk die kleintjes. Heerlijk, krijg je helemaal nieuwe energie van! Nu weer op kantoor . Best saai, wat een verschil!
Oh, geen medicatie.... wat gek. Je TSH valt wel mee, die was beide keren goed al was hij de 2e keer beter, maar dat die FT4 zo schommelt? 10 is echt op het randje, maar 17 is uitstekend. Gek. Misschien toch over 8 weekjes nog eens prikken. Hebje TPO-antistoffen? Dat kan een internist onderzoeken. Of een gynaecoloog. Misschien wil dr. S. dat wel doen. Dat zou het makkelijkste zijn. Oh ja, ik lees hier niets steeds mee, soms wel eventjes. Ik kan het hele babyrinth niet bijhouden. Te veel input voor mij . Maar over de schildklier mag je me altijd PB'en.
Om dan de date ook echt in gang te zetten... hier een lijstje wie er allemaal mee willen. Daarna kunnen we misschien een datum prikken en lokatie bepalen. Mee eens? Vul maar aan als je mee wil dan! Saskia
Om dan de date ook echt in gang te zetten... hier een lijstje wie er allemaal mee willen. Daarna kunnen we misschien een datum prikken en lokatie bepalen. Mee eens? Vul maar aan als je mee wil dan! Saskia Nynke
Om dan de date ook echt in gang te zetten... hier een lijstje wie er allemaal mee willen. Daarna kunnen we misschien een datum prikken en lokatie bepalen. Mee eens? Vul maar aan als je mee wil dan! Saskia Nynke Jo(ke)
Sikki, wat leuk dat jij volgende week in Eindhoven bent. Ik woon in Geldrop, das een veredeld dorp bij Eindhoven. Ik vind date ook wel een beetje eng hoor, maar ook wel heel erg leuk en het lijkt me enorm gezellig met jullie Vakantie is een goed plan. Waarheen kan ik zo niet bedenken, ik zal eens goed nadenken.
Oeoeoeoe, Mauritius!!!! Kost wat, heb je wat! Geen idee of je het kunt/wil betalen hoor, maar dat was even het eerste wat in me opkwam.
Jaah, die staat ook ergens bovenaan bij ons! Gaan we zeker even bij het reisbureau naar informeren dit weekend. Maar ik vraag me wel af of het er niet te druk is. Ons eilandje op de Malediven was 200 x 200 meter Manlief had besloten dat we wel een schofterige luxe (lees: dure ) vakantie hebben verdiend. Ach ja, en misschien belanden we ook wel gewoon in Turkije in een All Inclusief resort met 6000 kamers voor 300 euri We moeten immers ook nog een paar emmers naar Uber S brengen En Malediven was vorig jaar echt goed betaalbaar, omdat (kwamen we achter ná het boeken) we in het regenseizoen zaten... Maar gelukkig hadden we die week stralend weer en maar 1,5 dag regen. Ja, zo'n vakantie uitzoeken stemt toch wel weer wat vrolijker! En vanavond lekker naar Mama Mia!!! Wordt je ook vrolijk van!
Manlief vond deze in Griekenland ook wel wat. Overzicht Doryssa Seaside Resort (Hotel), Griekenland met Arke.nl Ben nog nooit in Griekenland geweest. Is dat wat?