Sikki, dat meen je niet (in positieve zin )! Wij zijn echt nog geen 2 kilometer hiervandaan op vakantie geweest. Zelfde plaatsje, alleen ander hotel! En dat was 6 weken geleden!! Conclusie: leuk plaatsje, leuk eiland ook wel. Vooral als je in de zon wilt liggen bij het zwembad of op een van de (kiezel)strandjes. Er is weinig te doen of te zien op het eiland, maar wel lekker eten en luieren! Wij hebben er zeker van genoten en waren ook echt op zoek naar een weekje rust. Pythagorion schijnt wel een braadpan te zijn in de zomer, als je daarvan houdt geen punt, anders is het dorpje in het noorden kokkari ook wel een aanrader. Hi hi, grappig hoor, dat jullie hetzelfde uitzoeken
@Sikki: nee ik werk idd niet. Ik zie je al helemaal staan met je jurk en dan een wit pak! leuk vak heb je toch!! vakantie: helemaal goed. ZEN reis en lekkere niets doen vakantie. I love Griekenland en dan met name Kreta!! zeker het begin van de zomer is daar super. voorlopig even opladen en behalve de date maandag, geen Uber S meer de komende maanden? mss klinkt dat stom maar ik vind het wel een goed idee om even afstand te nemen en even tijd voor jullie als koppel te nemen. jullie hebben zoveel mee gemaakt.ik bedoel dit goed hoor Sikki. Date is doodeng maar vast ook te gezellig.
Het ziet er heerlijk uit! Griekenland is heerlijk. Leuk sfeertje, lekker eten en heerlijk weer. Samos lijkt me niet erg druk (ben er nog nooit geweest) dus ideaal zou ik zeggen. Mama Mia is trouwens ook top! Veel plezier!
zwaai zwaai!!! @Sikki, Oh vakantie!! Lekker lekker lekker!! Ik kan je Griekenland zekers aanraden. Heerlijk om bij te komen en te genieten. Bijvoorbeeld: Overzicht Mitsis Grand (Hotel), Griekenland met Arke.nl Hier zijn wij geweest op onze huwelijksreis. Heerlijk en ontzettend lekker ontbijt in het hotel zelf. Hihi, ons meisje zou het eens moeten wagen qua strippen!!! :x @ego Ik heb zo geen zin in dingen. Ben ontzettend chaggie en snel op de teentjes getrapt vandaag. Geen zin in telefoontjes enz. enz. Arme Brightman...
==Breekt weer even in== Sikki, kijk eens op de website van Eliza was here. Ze hebben zulke leuke dingen. Zowel in het altijd leuke Griekenland maar ook bijv. op Madeira (ook zoooo leuk!). ==Breekt weer uit== (ik lees wel altijd mee maar weet eigenlijk niet of ik wel mee mag schrijven met jullie)
hoooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiil.... Ladouce, volgens mij is iedereen ooit een keer binnen komen vallen en lekker blijven plakken!!!! Sik......dank u voor het compliment! En heerlijk schandalig luxe en duur op vakantie klinkt heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie hebben het zoooo verdiend!!! En maandag al die test ja...duurt het lang voordat je de uitslag hebt?! Je bent zo'n lekker assertief ding! Goed hoor, kom voor jezelf op, dat heb je in die tijd vast wel geleerd! Ben benieuwd wat er uit komt...hopelijk ziet het er goed uit! Bright, hormoontjes meid...kun je niks aan doen! Ff jammer voor Brightman, maar je geeft heb zo iets moois terug! Hij moet maar ff doorbijten! Ik zie dat er veel aan een ander avatar zijn...ff moeilijk weer om iedereen uit elkaar te houden, herkende jullie daar al vaak aan, maar goed plan, want het helpt!!!! Date...hoelang moet je hier al rondzwerven (klingeltopic) om mee te 'mogen?' Zwolle is echt peulenschil voor mij...25 minuutjes ofzo, dus zou het in principe wel leuk vinden om ook mee te gaan...als het mag tenminste! Fijne avond meiden, ik ga plat!!!(op de bank, hadden vandaag juffendag, verjaardag van de juffen, de kids waren echt hyper!) SMAK
Ladouche, natuurlijk mag je meeschrijven (ik neem aan dat ik niet de enige ben die er zo over denkt) En wat mij betreft mag iedereen die hier meeschrijft mee naar de meeting, dus jij ook Loesie
Zwaai zwaai, Eventjes relaxed met hondjes gewandeld en net op bank gezeten tv loeren en ongegeneerd ijs gegegeten. Ben een stukje vrolijker nu Brightman is een cake aan het bakken, de lieverd!! @date, Mag ik dan ook mee? Lijkt me zo gezelli!!! @Loesie, Knuf!! @Klingel, Hoe was het met mams vandaag? Veur de rest van joe:
@Bright: het klinkt echt alsof je lijf zich aan het voorbereiden is op de bevalling. 10-06-10 is morgen!!al gok ik zo dat ik weer geen gelijk ga krijgen. Meeschrijven: wat mij betreft schrijft iedereen maar mee. Het is natuurlijk wel Klingel hoor topic maar ergens denk ik dat ze dat niet erg gaat vinden. Klingel gaat toch wel blijven schrijven en gillen hier. @Loesie: tuurlijk mag jij mee. Wordt gewoon een DD en babyrinth date!!
whoei wat een mooie kontjes zag ik daar als binnenkomer! ben ik niet vies van hoor! ondanks dat ik GEEN 55+ eng mannetje ben! maar dan nu, HET moment waar ik al tijden op wacht: mijn favo nieuwslezer herman vandezande (de nerdy version van een in de verte klingman) die met zijn vingertjes de uitslagen op het scherm vingert!!!!! *dweilgevaar!*
Moest even zappen voor Herman, maar ik heb 'm gevonden . Heb me er nog nooit op gericht, dus ik zal 'ns kijken wat klingel zo opwindt
*zet de dweil vast klaar* op welke zender moet ik kijken? kan ik even kijken of het live online wordt uitgezonden.
@meeschrijven: iedereen die lief en frisfruitig en caring en humoristisch en piemelig is. maareh.. persoonlijk vind ik het wel/juist leuk als/dat we een (kort) verleden of fijne overeenkoMMMst delen; elkaars verhalen een beetje kennen. (als in 2richtingsverkeer) oftewel: niet elke gek die denkt ' ik stap wel gewoon in het meest bekeken topic van zp ' hoor zie t meteen voor me: ' haai ik ben patries, 18 jaartjes jong en me vriend en mij wille kinderen nemen! nu las ik hier dat dat ook via een doolhof ken en hoe doe je dat dan en kan je dan gewoon blijven roken dit omdat ik geen stres mag van me dokter die wilt dat ik niet zo snel ofer de rooie gaan? ' moet wel een beetje exclusief blijven! maar zoals dat vanaf t begin al gaat, filtert en kristalliseert dat zichzelf wel uit! en drom is t ook zo gezelli hier. allemaal lieve piemelina's! en trouwens, alle voorbijwaaiers die minder schrijven, daar kennen we eigenlijk ook wel zon beetje het verhaal van toch? zie bright, en zie elif, en zie gewoon iedereen! so. ik vind zwolle super; voor mij ook erg luxe maar 25 minuten. lekker lunchen op t terras??? in de soleil?????? het zal dan wat mij betreft wel in juli moeten worden. juni te dichtbij, augustus is trouwen en vakantie, september vind ik iets te dicht bij oktober (maar kan wel, indien ik t niet trek komen jullie maar hier, mijn voetjes masseren ), oktober is bevallen. en daarna houdt mijn prive/sociale leven even op! alleen- dat zal nyn niet kunnen regelen denk ik, si vite? dan ook maar vast een sneeuwballendweildate begin 2011 ofso? mama was SUPER, vertel later meer. ze had weer blosjes en vooral: humor terug! nu hermannen hoor, SOP!
ik vind m gewoon cute. en hij heeft een aparte ogen (wat diepliggend, zie ook richard gere, die gast van X flles en KLINGMAN) en een mooie mond en en. valt wel mee hoor, maar sinds ik ooit een vage gelijkenis met klingman zag (die wel veel lekkerder is) geil ik gewoon op m! proest! en nu wegwezen, wat doe ik hier sowieso, ik zou morgen komen, maar ja wist ik veel dat herman pas om 2100 KOMT.
Juli gaat heel lastig worden ben ik bang helaas. Maar gaan jullie maar gewoon daten zonder mij hoor. Om nou rekening te houden met mij is wel heel erg lastig. idd iedereen mag mee schrijven maar de breezersletjes mogen ergens anders gaan schrijven. ik kijk inmiddels ook de uitslag ben heel benieuwd hoe het gaat worden. @Jo: dankje wel had het inmiddels gevonden. fijn dat het goed gaat met mama Klingel. ik ben benieuwd naar je verhalen. sop so!!
ohja, hij heeft ook zelfde vorm gezicht EN pakken aan, net als klingman. en als ik iets aantrekkelijk vind, is het wel een mooie man in pak! Bekijk bijlage 77539 maareh, ik moet eens even ophouden met dat geraaskal. raasgekal? ik ben een verloofde, zwangere vrouw en ik moet mijn maagdelijke reine mond houden! aldus: sssst!