allebei wel gedaan, maar dat bedoel ik niet (niet gaan raden, misschien heb ik t wel eens verteld op mmmmmmmmm maar dan had je t vast onthouden) @maartje: ik hou altijd mijn panty aan. @HERMAN: MELDEN!
Ja, nou ja, tis maar net wat je gekke plekken noemt: - duinen -> geen last van zand, handdoekje mee - auto -> geen succes met onze lange lengtes in klein autootje - buitenlucht bij bietenveld - keukentafel (onze eigen) - aanrecht (onze eigen) *herleest lijstje* Nope, geen gekke plekken!!
Hier ook een lijstje met gekke plekken: ook meertje/strandje of te wel soort branding, ook maisveld (lekker privé ), oto's, bos, badkamer van vriendje van vriendje (zelfde als van dat bed... arme jongen), bed ouders, sneeuw (KOUD!), uitkijktoren (in 't donker natuurlijk!), uhm... ook wel eens gewoon thuis in een bed hoor
Ik wist het!! Ik wist het!! Ik wist het!!! Zal hermen de volgende keer ff vragen wat anders aan te trekken dan zijn tubby pakje.
Onze eigen achtertuin!! Ik vond dat we onze tuintafel moesten uitproberen. Klingel, wat was nou de nietweigerregelprecies? en hoe kunje die makkelijk invoeren?
JA okee ik geef t toe!! ik ben nooit naar dusseldorf geweest, ik wilde er gewoon bijhoren!!! maar ik ben gewoon bezwangerd tijdens een one hour stand! en dat op dag 1 van mijn cyclus natuurlijk, terwijl ik 3x de pil slikte! en een condoom om mijn tong had!
Haha herkenbaar??? Uuh even nadenken.. Ergens redelijk in begin. Rond 10 weken ofzo geloof ik. Kan ook later geweest zijn. Was trouwens tweemalig. Helaas!
Klaarkomen in de slaap?? Ja hallo, nu wil ik nog liever zwangerrr worden Whaaaaaaaaaaa hebben meer mensen dat?? ben wel eens wakker gemaakt door vriendlief doordat hij zijn lusten aan het botvieren was op me. Best gezellig, maar dat telt zeker niet
heel simpel. bij ons is er 1 regel: er wordt niet geweigerd! dus heb je zin in sex, dan moet de ander meewerken! (die regel heb ik ingevoerd toen ik nog 247 uur per week in de horeca werkte en om 0300 vaak thuiskwam en zin had!) hij werkt wel, want je (nou ja wij) krijgt het wel als je wordt besprongen! en nu ben ik echt te eerlijk. ik ga een forum over quantum mechanica zoeken......