-Balkon -aanrecht -wasmachine -eettafel -bureau -auto's (veel verschillende, weet de merken niet meer) -tegen auto aan (raakte beetje klem...was een kleine auto ) -open raam op 18e verdieping (ik heb hoogtevrees dus ik verdien extra punten met deze!) -waterbed (ja sorry, maar tóch apart) -bankje park -strand -duinen -meertje -hotelkamer (serieus voor 2 uurtjes, echt heel erg) -bus -badhokje (zwembad) -alle hoeken van de woonkamer ehh....ik weet het gewoon niet meer. Segt se?! Wat ik?! NIKS!! Toch heb ik "op de trap" nou nooit als goeie optie gezien, terwijl dat toch populair schijnt te zijn.
Was een eenmalige actie van hem. Heb nog wel eens gezegd dat hij dat best nog een keer mag doen Owke, Maartje heeft nu ook echt genoeg geschreven
Hier werkt die regel ook wel hoor, als je eenmaal bezig bent komt de zin vanzelf Female: wat een rij, jaloers! Badhokje in zwembad klinkt wel bekend, alleen niet helemaal kunnen afmaken, mocht niet van badmeester (was eind van de dag...) Trap ook nog nooit geprobeerd...
heb ik ook al een paar x gehad!!! en dan wakker schrikken en verwilderd om je heen grijpen en niet snappen dat je vent gewoon ligt te slapen!
Jeeeeeeeetje wat zijn jullie allemaal creabea's met al die locaties.. Ik ga denk ik toch maar weer punniken. Denk dat in de auto midden in stadje vlak bij Praag met beslagen ruiten wel het spannendst was.. Oh en geclaimd kamertje bij vrienden thuis in Engeland terwijl rest van vrienden op nieuwjaarsochtend wakker werden op de grond in woonkamer naast onze kamer en wij onze baby (moesten) verwekken! (Wel gelukt trouwens)
Nee hoor, geen zwangerevrouwending Ik droom wel eens over hete seks... en daar hoort een hoogtepunt bij Ik kan er niks aan doen, heb het niet in de hand. Beetje vreemd, maar wel lekker Rare plekken Op de trap van mijn oppasadres Kijk uit met die tiener-oppas-meisjes dames!