Seks als tiener? Ja, ik was een vlugge Ik had al snel een vast vriendje, maar heb toch wel netjes 9 maanden gewacht met seks. Toch goed, of niet?
ook als in wouter agnes camiel jack enzzzzzzzz! @milk: ja ik zit voor t eerst in mn leven kansloos te wachten op 2 mannen! tsk. @klingman en herman: MELDEN, in willekeurige volgorde! *sandwich*
Ja, seks als tiener en met tiener... dat mag toch nog in Nederland ? Kon niet wachten, mijn ouders zeiden altijd al dat ik 'vroeg' was
Nou inderdaad MilkHd Dacht, ga even afkoelen door met de honden te wandelen en dan kom ik straks wel terug in dit hete doolhof. Maar ja, wordt er geluld over Balkenende en Harry Potter.....
echt wel!!! JP neemt verantwoordelijkheid. ja wie moet ie anders nemen. JP legt functie neer. ja wie moet ie anders neerleggen. ahhhhhhh das gemeen! JP is best lief. als hij slaapt. en je hem verstaat. guts wat een ANTICLIMAX! wie begon er nu opeens over harry?? :x
voor hoeveel euro gaan jullie met JP naar bed, om maar even de 2 gespreksonderwerpen creatief met elkaar te combineren?
Herstel: het zou geen IVFje worden. Jekkk de gedachte dat HP in zo'n rukkamertje zit om mn eitjes te gaan bevruchten JAKKES Anti-Climax.
Droog! en dan ook die geblondeerde pruik nu op tv... Nog voor geen geld! Er moet toch bezuinigd worden, dus sommige dingen moet je dan gewoon laten
Zoveel geld is er niet. Oh en thanx voor dat idee. Ben heel visueel ingesteld weet je. Dus als ik al niet kurkdroog was, dan ben ik nu wel tot stof vergaan daaronder....
trouwens, die fleur aaaaaagemaaa is ZON domme doos. zat in mijn jaar op de kunstacademie. stil grijs muisje in tuinbroek. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR