Hehe, goed de nacht doorgekomen dus beiden. Zonder rare sex dingen en natte dromen Jo, 10 juni kan nog steeds!! Het is nog maar het begin van de dag, hihi. Zal haar zo eens even stevig toespreken en Brightman ook maar gaan bespringen voor wat extra stimulans Sikki, wat fijn dat Mama Mia zo leuk was!! Natascha, nachtdiensten klinken zo naar. Maar jij maakt er wel iets handigs van. Had ik nog niet bedacht dat je dat soort dingen natuurlijk ook kunt doen. Zal zo eens even aan schoonmaak beginnen. Huis is vies....
*gooit drie liter dettol door het babyrinth en dweilt na met antisexspray* de tandjes zeg. ik kan niet even rustig sex hebben zonder dat jullie het hele babyrinth vervuilen.:x het was zo te lezen een heel gezellige avond. @Sikki: fijn dat je hebt genoten bij mama mia. waar gaat de reis heen? @Bright: 10-06-10!! ik zeg: sex, traplopen en bevallen!! @Saskia: bedankt voor je lieve berichtjes in het andere topic!!
Nynke, ik vind die mensen maar raar Die hebben blijkbaar niet echt een levendig seksleven. My God, seks iets toch iets wat erbij hoort. Het is toch normaal! Zo zijn we toch ook allemaal op deze wereld gekomen.
Ik ben het met je eens Sas. En het is echt niet dat wij elke dag heftige sex hebben op de slaapkamer. er zijn meer plekken waar je sex kan hebben. lees maar wat pagina's terug. maar als ik zin heb ga ik niet eerst mijn bed uit om vervolgens ergens anders in huis sex te hebben en dan weer mijn bed in te gaan. nou ja ik hou er maar over op geloof ik daar. maar even voor alle duidelijkheid. kinderen komen uit de boerenkool!!
Euuh Sas, je hoeft geen seks te hebben om kinderen te krijgen hoor Nyn, effe pauze valt wel mee hoor. Ik wil helemaal geen pauze nu ik weet dat het kan!!! Maar volgende cyclus is niet mogelijk ivm vakantie Uber S, maar dan ga ik wel voor de cyclus daar op! Dus dat is dan hopelijk augustus. Ligt er een beetje aan of mijn cyclus nu weer gelijk normaal is. Heeft iemand enig idee hoe dat is? Dan zou ik begin juli weer ongi worden en dan weer begin augustus en zou ik dus begin augustus kunnen starten. Want september willen we met vakantie en dan wordt het anders pas oktober en dat duurt me écht te lang. Miss Ongeduld is my middle name. Klingel, Holbox klint goed! In welk ding hebben jullie gezeten? Maar volgens mij is het eind juli regenseizoen, dus das niet helemaal lekker dan. Ik denk dat we toch voor het ding op Samon gaan. Immers speelde Mamma Mia zich gisteren ook af op een grieks eiland en we zijn van mening dat we de signalen niet meer mogen negeren
Tja, sex in bed?!! Tss.. belachelijk! (Heb al even het andere topic opgezocht inmiddels, anders had ik hier werkelijk niets van begrepen )
@Sikki: is de mk inmiddels goed op gang gekomen? zoja dan is dat het begin van je nieuwe cyclus. maar het kan zijn dat je volgende cyclus even anders is ivm de mk. Ik hoop dat je snel weer doorkan. Want dat je lijf het kan is wel duidelijk. ga je nog wat doen met je schildklier waarden? ((knuff))
Nyn, ga niets doen met schildklier. Manlief zegt ook, het is nu goed en als je gaat rommelen met medicatie kan het alleen maar slechter worden. Wat we wellicht wel willen doen is bij een eventueel volgende tp wel op waardes prikken. Dan weten we wat het is en kunnen we zo wat meer informatie verzamelen. Ben echt goed ongi geweest. (ja je leest het goed want na 3 dagen bloeden is het ook weer voorbij) Hoe raar het ook klinkt, ik ben er erg blij mee. Heb zo ontzettend getwijfelt aan m'n lijf en m'n rare menstruaties (van maar 1 max. 2 dagen), dat ik dacht dat ik nooit zwanger zou kunnen worden. En nu was het dan toch gelukt en blijkbaar was er dus genoeg bms. Maar komende 2 maanden gaan we voor de 'we hebben niemand nodig behalve ons 2-behandeling'! En volgens mij kan ik wel wat goede ideeen hier op ZP vinden
Ik zou nu ook niets doen. Je waardes waren idd goed en prikken bij een tp kan altijd nog. je kan dan altijd nog bepalen wat je wil. ik vind het nog steeds heel "bijzonder" dat je deze ronde, zonder hormonen wel zwanger bent geworden. wat heeft dan het verschil gemaakt dat je lijf nu wel de cryo's liet innestelen? dar zal wel geen antwoord op te geven zijn maar op één of andere manier houd het me bezig. Fijn dat je een goede ongi hebt gehad. waar je GVD al niet blij mee bent zeg. ik hoop dat je cyclus goed is en blijft en je in augustus voor een nieuwe poging kan gaan. ik zou gaan voor de trap, het bietenveld en de dieren kijken mee Sikki.
So, heb ook eventjes gereageerd in dat topic over sex bij kinderen. Wat een onzin zeg... pfff. @Sikki, Fijn dat je ongi goed heeft doorgezet en dat je nu vol goede moed je 'we hebben niemand nodig behalve ons 2-behandeling' ingaat Ik duim voor een goed resultaat van die behandeling *gaat aan de schoonmaak*
Weet je meiden, als ik het liedje van Ceryl Cole (voor de 38745380254 keer) op de radio hoor word ik altijd helemaal strijdlustig! Zo ook nu! Anything that's worth having Is sure enough worth fighting for Quitting's out of the question When it gets tough gotta fight some more We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love If it's worth having it's worth fighting for Vooral bij de zin 'quitting's out of the question, when it gets tough gotta fight some more', word ik extra link
Mooie tekst Sikki. wordt jij maar linke Sikki hoor. @Klingel: bij aan het komen na een wilde nacht met Herman en Klingelman?
HAAI! terug van fysio en van volvje inleveren voor BEURT. nu behang voor beebkamer uitzoeken. (lees: 2 weken over twijfelen, heb 23947 boeken meegekregen! ) maareh: ik kreeg een PBtje van een moderator dat er hier niet meer zo expliciet over sex gepraat mag worden!!
@Klingel: ik hoop toch dat je grapje maakt zeg!! En al de topic's in de lounge dan? Succes met behang uitzoeken. En ik wil nu graag nog 1 ding weten welke kamer wordt nu de beebkamer???
Eindelijk antwoord op mijn vraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! was dat nou zo moeilijk?