Bright: mijn huisje moet nog . Blijk een vergadering te hebben vanavond en nog wel bij mij thuis ook !! Moet ik tot 5 uur werken en daarna nog vlug aan de opruim en schoonmaak, terwijl ik daar morgen de hele dag de tijd voor zou hebben... nou ja, hoef ik morgen in ieder geval niet meer!
Mini-borstjes in positie, eyeliner opnieuw zodat ik prachtig zwoele oogjes heb én én én... gelukkig heb ik vanmorgen een rokje aan gedaan Hahahahaha, ik moet er toch van genieten dat hier een keer een mooie man komt. Mijn mannelijke collega's zijn nou niet bepaald sop-waardig... Het is zo verdomde jammer dat die lekkere systeembeheerder hier maar een paar keer per jaar komt *snik* Is wel beter voor mijn relatie dat ie bijna niet komt hier natuurlijk *grapje*
Aliens zijn SO 2010. net als zwanger raken VOOR je eisprong en sex hebben met Herman. ik moet ook nodig poetsen. maar even wachten tot de meiden op school zitten. Marijn is in slaap gevallen in zijn stoel dus die heb ik maar in bed gelegd. zou hij zo moe van al dat ge-sex van ons?
En Saskia, is die lekkere vent al gearriveerd? Sop ze in ieder geval . Mijn mannelijke collega's zijn ook niet echt sop-waardig jammer genoeg! @Bright, hahahahahahaha dat plaatje, hahahahahaha @Klingel, fijn dat mama alweer humor heeft en zich dus weer wat beter voelt. Hopelijk mag ze snel naar huis, lekker weer in haar vertrouwde omgeving. @Nynke, arme Marijn, een trauma door het sexen van zijn ouders, hoe ga je dat de kinderpsycholoog uitleggen Ohhhhhh, maar als hij NU slaapt kun je NU nynkeman bespringen (of is hij an 't werk?)
Nee, aan jullie heb ik wat zeg!!:x Straks heb IK nog een trauma!! Nynkeman bespringen wordt heel lastig. die zit ergens 100 km verder op in de regen. niet dat het nou mooi weer is Maar even een hele serieuze vraag: ik heb trek in thee en chips. ben ik nu zwanger? *gaat verder dweilen in huis*
Lekkere vent nog niet gearriveerd. Straks heeft mijn niet zo lekkere collega me lekker lopen maken voor niks Anywayz Nynke, daar heb ik ook wel zin in. Ben ik nu ook zwanger
Sas, wat ben je mooi!!! Die lekkere systeembeheerder durft gewoon niet meer, omdat ie al komt als ie je ziet Jo, balen ja van je vergadering bij jou thuis vanavond. Pfff, dat wordt nog echt eventjes aanpoten dus na je werk. En Nynke, heb je het nou weer gedaan? Weer sex waar je kind bij is? Tssss, ik zal de Franse jeugdzorg op je dak sturen. tut tut tut Zo visite weg. Ik ga richting bed
@Bright: ga jij eens lekker slapen! @Sas: ik begin gewoon te soppen van je. @Jo: balen van de vergadering bij jou thuis zeg. Dan morgen maar een lekker rustig dagje toch? Gaaf trouwens dat je vrijwilligers werk gaat doen op een psz!! @Klingel: en welk behang is het geworden? jij als weegschaal hebt toch heul snel je keuze gemaakt?
SCHRIK Open ik het babyrinth en word ik gelijk gehypnotiseerd door een ontzettend 'lekker ding'. Zie je nou wel dat ik niet mee moet gaan op die afspraak Klingel, lekker behangetje aan het uitzoeken? Misschien iets ruims uitzoeken. Kun je d'r gelijk achter plakken als blijkt dat ze die rare grappen van d'r moeder heeft overgenomen
WHAHAHAHAA, HEB IK MOOI GEDAAN HÈ Systeembeheerdertje nog steeds niet gearriveerd Ik begin steeds meer te denken dat collega het heeft gezegd om mij op te hitsen zodat ik me niet meer in kon houden en hém zou bespringen.... Nou neuh, laten we dat maar niet doen. Daar krijg ík dus trauma's van! Maartje, wat een schitterende reactie in het seks-met-je-kinderen-erbij-topic HAHA Ik kom niet meer bij, jij durft!!