Emma: die foto heb ik heel lang als wallpaper gehad op kantoor . Niks mis mee!! En mijn (vrouwelijke) collega's maar steeds mijn computer willen gebruiken...
Ah! Rob Marciano.. Alleen hij stond toen voor de camera in een gewoon t-shirt en met wat langere haren...erg leuk
@female: slag is een beetje van mezelf en een beetje van de krultang. bitchfight?? kinderen weg, dieren naar buiten en GAAN!!!!!!!!!!!!!!! en dat is wat ik ook ga doen. Marijn wakker maken en dan de meiden van school halen. En vooruit nog één keer dan. *dweilt het babyrinth*
Ligt er van deze exemplaren ergens zaad klaar? Zou ik best wat van in m'n buik willen hebben. Voor pak 'm beet 9 maanden Gecombineert met die pinda moet toch wel lukken, lijkt mij.
DEZE IS ECHT GEWOON TE LEKKER!!!!!!!!! Zit al constant tijdens het lezen van de afgelopen pagina's te denk dan ik het doolhof ik kom met een foto van hem. Habbe habbe
Daar is een boek van Roald Dahl over... hmmm ff googelen. Heb ik voor engels literatuur moeten lezen, wat een straf! Yep: My uncle Oswald!
samenvatting: By this means, the accomplice seduces the world's most famous men, with the intent of selling their semen to women wishing to be impregnated by them. (the semen is collected via condoms)
Zo afgeleid!!!! Jammie jammie Loop ik net dat andere topic binnen. Heeft Maartje gewoon mijn naam ijdel gebruikt, tssss. Kon je nou niet een ander voorbeeld nemen als Sonja en Bianca?? Tut tut tut Zo en nu ga ik naar de markt. (suiker)pinda's halen. Sikki brengt mij op ideeën
female, wat heeft die man een prodentsmile zeg!! Jo, interresant boek Emma, brad is ook een smakelijk hapje, al vind ik hem tegenwoordig niet zo geweldig meer met zn kerstmannen uiterlijk (lees: baard)! Ik heb channing tatum als achtergrond op mn telefoon :d *gaat verder met koken om het vervolgens op te smikkelen met freund* Wat schaft de pot bij jullie vandaag? Hier aardappels, spinazie (popeye) en een zigeunersnitzel, lekker simpel dus! Liefs
Lauwtje, wat doe jij nou , ga je het ineens hebben over wat we gaan eten terwijl we nog aan het soppen zijn door al die lekkere mannen, ikke ben direct weer kurkdroog Maar eet smakelijk in ieder geval (en op wie lijkt ie )
Nou dames... de systeembeheerder is geweest en het was nummer 3 OMG, daar krijg ik het echt warm van!!! SOP SOP SOP SOP SOP!!!
WOOOOOOOOHOOOOOOOOOO Sas!! Heb je je in ieder geval niet voor niets opgedoft Qua eten: wij eten pom duchesse, groene boontjes en een katenhaasje. Jammie jammie. Brightman is aan het koken
oeoeoeoe, die is ook lekker Bright. Waarom ken ik die nog niet? Wie is het? Sas: toch nog?!! Gelukkig maar! eten: stamppot andijvie met spekjes. Lekker makkelijk, want ik moet nog stofzuigen en opruimen zoefff
Sorry Emma, ik hing met mn hoofd boven de aardappels... Ik werd weer degelijk. Lekkere vent zeg! Fuutefuuuw! Sas! Wat zal de schoonmaakster vanavond wel niet denken van die plas onder je stoel! *flats* Fijn dat hij toch nog is geweest, heb jij je soppleziertje weer gehad vandaag! Bright, jij hebt t goed voor elkaar dat brightman kookt! Fijn zo´n man. Doet ie van mij ook wel eens..