klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haha jij bent voor mij ook 10 jaar te laat! :D

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja Nynke... Er gaat iets mis hier. Jij sopt wel mee, maar SOPT niet mee!

Hup dweil aan de kant en nasty soppen maar! :D

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    6 mensen die het topic bekijken en alleen mijn naam staat erbij :(

Dit vind ik een lekker ding.

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ruben is So leuk!!

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nadal. *kwijl*

6. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve meisjes,

Het is hier even rustig, dus dan kan ik even iets iets serieuzers droppen....

Ik werd hier gister op Klingeliaanse manier geïntroduceerd midden in al het gesop. Ik volg jullie allen al een tijdje en heb ook al een behoorlijke tijd contact met de opperhoofd van dit babyrinth. Zij vroeg mij waarom ik hier zwijg en niet mee sop met jullie (en natuurlijk alle andere meeleefdingen). Nou ja, uuuhhh...

a) omdat ik niet in een bestaand clubje wil binnenwandelen en zeggen 'haaaaai!! Ik ben ook heel leuk!'
    b) omdat ik geen MMMeisje ben. Ik ben wel een bijzonder meisje (uchuch) qua zwangerworden, maar zit gelukkig niet in het medische circuit. (Ben door het meelezen hier trouwens behoorlijk op de hoogte ondertussen! ;))

Maar goed, die redenen werden door ons Klingel weggewimpeld. Dus hier was ik gister.

Maar nu is het vandaag. En voel ik me bijzonder opgelaten tegenover alle meisjes die al heul lang proberen zwanger te worden omdat ik zwanger blijk te zijn van nummer 2... Geheel gepland, gehoopt, gewenst en niet zonder de nodige zorgen. Maar (gelukkig) wel snel en makkelijk. Wij zijn heel blij met een dusdanige knaltest dat ik er haast zenuwachtig van wordt... :)

Ik zal even kort onze situatie vertellen: Ik ben na een periode van ziekte in de overgang geraakt. Het was voor ons over en uit om kinderen te krijgen. De enige optie was IVF met eiceldonatie en dat is nogal wat. Daarbij waren we (door die periode van ziekte) daar op dat moment niet echt mee bezig. Wel was de klap harder dan hard. Verschrikkelijk verschrikkelijkst.

Als door een wonder bleek ik na maanden weer cyclus activiteit te hebben. Maar... het kon elk moment weer over zijn, en dan echt. Na een half jaar grote druk op het zwanger worden werd ik het gelukkig en ondertussen heb ik een kerngezonde zoon!

De situatie is echter niet veranderd en dus hebben we besloten snel door te stomen in de hoop nummer 2 (3,4,?) ook te kunnen krijgen. En dat lijkt nu dus gelukt! Voor ons echt heeel bijzonder en een heeel groot wonder!

Maar ik voel me wel wat opgelaten hier met dit nieuws zo binnen te wandelen.

Dus een superdikkeklingelachtigepletknuffel voor:

Sikki: je weet nu dat het kan en laat het nu alsjeblieft snel nog een keer gebeuren en blijven zitten!!!!!

Maartje: voor alle frustraties dat er/je weeer een poging is/hebt afgeblazen...

Jo: dat die 2 emmy's maar heel goed blijven plakken!

Lauwtje: omdat jullie ook al zoooo lang bezig zijn

Saskia: dat de IUI jouw aan een wondertje mag helpen!

Emma: voor jou hetzelfde: IUI it is!!

Sorry sorry sorry als ik iemand vergeet! Ik ken jullie nog niet helemaal uit het hoofd!

Knuffel voor iedereen!!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    ;) mijn smaak is zeker niet dan die van de meeste doolhofmeisjes.

Orlando Bloom

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Volgens mij val jij wel op lang haar Nynke!

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Blijmeisje: gefeliciteerd!!

wat een heftige periode hebben jullie achter de rug zeg. al die onzekerheid en dan nu zwanger van nummer twee. helemaal super

je bent van harte welkom hier en dan spreek ik namens iedereen denk ik zo.

ik hoop dat dit wonder lekker nog 8 maanden blijft zitten.

nogmaals:gefeliciteerd

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dank je wel lieve Nynke!! Ik hoop ook echt dat 'het' blijft zitten...

De vorige maand ging het vrijwel direct mis, dus tja.. Ik voel me wel echt zwanger trouwens. Was vorige keer echt heel anders!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wauw blijmeisje, ook een heel avontuur voor jullie dus, dat zwanger worden! Wat fijn dat je weer zwanger bent, hopelijk blijft deze goed zitten. Gefeliciteerd!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoe oud is jullie knappe knul Blijmeisje?

wat een spanning weer de komende weken voor jullie. zeker omdat het de vorige keer al zo snel misging. ik duim en hoop voor jullie.

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ruim 8 maanden Nynke!

Ik was echt heel relaxed deze maand en heb dus zelfs pas 3 dagen na NOD getest. De streep was donkerder dan de controlestreep dus dat was wel een vreemde gewaarwording. Heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar nu ik het weet vind ik het wel weer spannend hoor!

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Blijmeisje, GEFELICITEERD!!!!!! Jullie zitten dan niet in de mmm maar jullie situatie lijkt mij ook niet prettig.. Onzekerheiid, getsie! Maar super dat je inmiddels zwanger bent van nr 2! Wat een wonder! Geniet er maar lekker van!

Trouwens, wat een heerlijke man op die foto!

Nynke, Alle mannen lang haar! Ik vind Chris ook wel errug leuk! *kwijlsop* oh, en Orlando is ook leuk!!

Jo, Wat een scheeeeeetje!

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: super zeg zo'n mooie duidelijke test. dat geeft in elke geval een beetje vertrouwen.

wat super dat het jullie zo snel weer gelukt is zeg. echt een groot klein wonder wat er nu in je buik zit.

@lauwtje: orlando is echt SOP!!

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Blijmeisje GEFELICITEERD :). Ik hoop dat het deze keer goed gaat en dat dit kleintje zich lekker heeft ingenesteld. En je zit dan wel niet in de mmm maar jullie situatie is ook niet niks.

KNUFFEL

17. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhh jaaaaa Orlando *SOP SOP*

18. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lief Blij Meisje, van harte GEFELICITEERD!!!
    Ik hoop dat je kan gaan genieten meid!
    En dat er over 8 maanden een prachtige baby komt.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jeej!
    blij meisje heeft zichzelf voorgesteld!
    :)
    en het blijde blijemeisjesnieuws gedeeld! :)

blij meisje, zoals ik al eerder gilde hier is wat ons bindt ten eerste een soortvan humor/diepgang (ja! DE combinatie als je het mij vraagt) en inderdaad, de MMM.
    maareh, jij hebt wegens je ellendige ziektetijd ook in een soortvan dezelfde molen gezeten.
    alleen was daar denk ik bij jou de inzet nog crusialer (ja! het kan! nog crusialer dan een zwangerschap/kind!) dan bij ' ons ' .
    namelijk: je leven.

dus voel je aub niet opgelaten.. dat je hier nu zo binnen komt stappen/gelokt bent ;)

jij bent gewoon een geweldig en grappig en wijs wijffie, zo heb ik je de afgelopen maanden wel leren kennen nadat je mij ' oppikte ' in mijn ' ikbenzwangergil-announcement '

weest welkom dus! :)

enne, ik ben juist bij dat het zwanger worden bij jou nu wel makkelijk en ' snel ' gaat.
    juist omdat jullie niet weten wanneer je vruchtbaarheid ' over ' is!!!

so.

*schakel*

@nyn: ruben (niet de vadsige versie) vind ik ERG lekker. die mond! die sexy krullende lippen! en vooral ook, daar is ie weer, turn-on HUMOR!

@nyn: :$ ieks! chris zegers!!??

GETVERRRRRRRRRR!!

*droogt spontaan zo op dat ze alle geSOPte drupdrup in t hele doolhof ook verstoft*

*schakel*

en dan nu even iets heul anders:

MAMA IS GEWOON SINDS VANMIDDAG AL THUIS!!!!!!
    :$

dat is super! :)

beetje jammer alleen dat mijn vader niet zelf bedenkt dat zijn dochters dat wel graag meteen willen weten.
    ik bel nietsvermoedend, en krijg een kortaffe vader aan de lijn die druk is (iets halen van boven en de telefoon opnemen) en die het woord ' inleven ' of ' geruststellen ' niet in zijn system heeft.
    althans, niet naar dochters toe.
    :(

en alleen maar zegt dat ik nu ongelegen bel en mama niet kan spreken wegens slap en zwak.

ik vergeef m het allemaal omdat hij zo goed (op zijn manier) voor mama zorgt.. maar ik snap dat gewoon niet.

en ik wasben er weer behoorlijk dat kleine kwade verdrietige kindje van.
    maargoed, das een ander verhaal, en dat ik me nu kut voel doe ik en alleen ik mezelf aan, dus *schud schud schudddd*

en een theetje met taartje op MAMA en ook wel op papa- MOK.

ben zeker zwanger dat ik dit niet snap. nou prima, buhhhh

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dikke knuff voor Sikki.

Deel Deze Pagina