precies nyn, dat waren juist leuke en intelligente gesprekken. maargoed. yep, oud verdriet doet zeer. maargoed, aan mij het minder toe te laten... ga voetbal kijken, met GROTE BEES op schoot en het wordt 2-2. aldus.
wie weet wat de modjes nog gaan doen maar ik heb er een hart(d) hoofd in. ga jij lekker voetbal kijken. en als je wilt gillen je weet me te vinden. knuff op verdrietniettoelaten
Knuf Klingel, het is heel moeilijk om oud verdriet niet toe te laten. Dit zijn de momenten dat je merkt dat het er nog altijd zit en blijft zitten. Smak op joe! (ik heb vandaag gedoucht, dus het is een schone smak )
Saskia, ik vind het heel erg dat je me hier op deze manier zo onderuit haalt. Ik heb helemaal geen slechte relatie ik ga volgende week trouwen. En als je het niet eens bent met mijn opvoedmethode dan had je me dat ook gewoon persoonlijk kunnen zeggen. Echt heel erg dat je dat zo hier doet. Sorry Klingel voor de vervuiling maar ik schrok gewoon van de felheid.
*ALARM* Blehhh meiden Ben nog niet op de helft met het strijkgoed En er is al een hele fles Robijn strijkSOP er door heen... MANNNNN waarom laat ik het dan toch ook zo opstapelen?? Ga zo eerst maar ff de stad in om nog een leuk shirtje te kopen. Omdat ik SOOOO zielig ben met zoveel strijkgoed. Heb wel mooi alle afleveringen van deze week van GTST kunnen kijken
@Vlinderbloem volgende keer even een pb sturen. Hoef je dit topic ook niet te vervuilen zoals je zelf zegt. @Maartje: aub stop!! we willen niet dat straks dit topic ook dicht moet.
Dat is prima, maar als ik in het "openbaar" afgefikt wordt wil ik mke ook wel in het openbaar kunnen verdedigen. Ik moet zeggen dat ik hier helemaal naar van ben.
Dat kan en mag Vlinderbloem. Maar aub nu graag verder via pb. Ik heb tevaak een topic zien dichtgaan om deze redenen en dat wil ik hier NIET zien gebeuren. Sorry dan maar een zeikerd of een moeke.
Zwaai Ach lief Klingelmeisje. Verdrietmok is erger dan boosmok. Knap van jou dat je zo sterk bent. Dikke digiknuf vanuit hier (niet gedouched trouwens ) Nynke, zo gelijk!!!!! Bent absoluut geen zeikerd of moeke!! *raced richting tv naar 1e WK wedstrijd*
Ik heb dat ook altijd met strijk Maartje! Vreselijk hè :x Ik heb er zo'n hekel aan en dan is het zoveel dat ik het helemaal niet meer zie zitten om er aan te beginnen. Ik heb nu ook heel veel liggen, morgen toch maar eens aan beginnen. Want achteraf valt het dan toch altijd wel mee
Haai meisjes, Gaat iedereen nu voetbal kijken? Ik heb hem maar even aangezet... Sylvia jij natuurlijk ook nog heel erg gefeliciteerd met je twee dusselwonders! Ik kan me voorstellen dat het wel pittig voor je is. Ik vond de eerste weken met 1 baby al pittig, laat staan met een tweeling en een Mathijs. Heb je een beetje steun/hulp uit je omgeving?? Dikke knuffel. Liefkling, je zegt wel heel stoer dat het aan jou is om het niet toe te laten, maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan! Hopelijk spreek je mama morgen zelf even, dat doet je vast ook goed! Hee Bright, ben je er klaar mee? Ga eens werpen joh! Hoop voor jou dat de kleine zich snel aandient. Weet je trouwens al of het een jongetje of meisje is? Lekker hoor sas op vakantie! Volgens mij wordt het weer ook veel beter! Ik ben vooral HEUL blij! Er is afgelopen weekend bij ons ingebroken (goh dit leest wel raar... ) en toen was ik dus niet heel blij haha. Onder andere mijn laptop is gestolen met ALLE foto's van mijn zwangerschap en zoontje. Huil. Echt heel erg, maar gelukkig had ik de foto's van mijn zoontje ook op mijn iphone staan en die heb ik nu op ingewikkelde wijze weer terug op mijn (nieuwe) laptop! Klein maar fijn! Dikke smak for all!
gaarne via een PB inderdaad. of in het desbetreffende topic... geen discussies hier aub over wat er in andere topics wordt bediscussieerd... zeker in dit veilige blije haventje. waarin humor regeert, waardoor dingen er soms wat extremer uitkomen
@Blijmeisje: het lees idd heul raar. Maar fijn dat je de foto's van de phone op laptop hebt gekregen. Al blijft het mega balen van de filmpjes natuurlijk. @Klingel: ga jij eens rap voetbal kijken ofzo!! ik heb echt helemaal NIETS nuttigs gedaan vandaag. bah, wat een luie huisvrouw ben ik toch.:x
Ja foei Nynke! Heerlijk toch? Dagje spijbelen? Is het mooi weer daar in LDF? Hier is het net het regenwoud: warm en nat. Blgh. En je hebt gelijk wat betreft filmpjes en helaas heeel veel foto's. Ik was er ook echt ziek van, vreselijk gehuild. Maar je doet er gewoon niks meer aan. Ik vond het vooral zo erg dat ik de foto's van vlak na de bevalling kwijt was, maar die bleken dus onder andere, na 3 uur huilen, op mijn iphone te staan! Nou hou ik nog meer van dat kreng!
Meisjes, Excuses!!! Ik heb me veel te veel mee laten slepen door dat topic en heb me veel te makkelijk laten kwetsen daar. Daardoor heb ik hier ook dingen geschreven uit frustratie die eigenlijk ongepast zijn. Extra excuses voor Vlinderbloem, het was niet mijn bedoeling haar persoonlijk onderuit te halen. Het was een voorbeeld, expres zonder naam. Maar toch erg ongepast. Sorry Het is ook ge-pee-beet, dus ik wil het er hier niet meer over hebben. Dit is een veels te fijn topic en dit is de plek waar ik me heel fijn voel. En ik wil dit topic niet in gevaar brengen
@blijmeisje: wat super van je fotos en lap! whoeii!! wanneer durf je een banner trouwens? of maar even niet nog? @sas: goedlief dat je dat (tegen vlinder) hebt gezegd en ik snap t wel hoor, in t heetst van de strijd zeg je, op een plek waar je je mondje het wijdste durft open te trekken, de dingen wel eens wat gekker dan je bedoelt! @voetbal: ben er al weer klaar mee, heb net al mijn doeken verplaatst in berging en toen 2 kasten in slaapkamer omgeruild nu is de beebkaam, op 1 bureau dat ik niet kan tillen na, heulemaal LEEG van spul dat er niet hoort. lekker aanvalletje was dat van ordendrift so en nu naar DE kaasboer.