klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    smak!! :)

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hmm, wedstrijd nog niet veel aan. Word nu al gek van die Vevu nog wat dingen. Pffff

Zo maar eens even met de hondjes gaan wandelen. Wie weet levert dat iets op aan activiteit ;) Alhoewel ons meisje toch erg druk is nu, poeh!

@Klingelding
    Goed van je dat je aan het ordenen bent!! Helpt altijd goed he opruimen bij mok gevoel??

@Blijmeisje,
    Wat ontzettend naar van je gestolen laptop meid. Kan me heel goed voorstellen dat je daar erg verdrietig om bent. Gelukkig heb je veel foto's weer terug, maar toch.

Ons ICSI-wondertje is een meisje. Tenminste dat is ons verteld bij de 20, 21 en 28 weken echo, haha. Zal toch wat zijn als er toch ineens een pielie aanzit :$:$

@het weer
    Wat is dit voor raar iets? Warm, maar ontzettend bewolkt, heule harde wind, benauwd??
    Wait nait hor.

Zo, nu snel met die honden eruit voordat de tweede helft begint. Ben zo in de WK MOOD!!!!

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha Bright... Wij wisten ook vanaf de 20 weken echo dat het een jongetje zou zijn. Maar hoe langer het duurde hoe meer ik toch ging twijfelen dus bij een volgende echo nog eens laten kijken en ja nog steeds een jongetje. Maar toch he!?

Kwam ik in het ziekenhuis om te bevallen, vroeg de vk aan ons of we het geslacht wisten. Dus ik: uuuuh jaaaa... uuuh... ze hebben gezegd dat het een jongetje zou worden.. Maar ja.. Eerst maar eens zien he!

Ik dacht gewoon serieus: als ik nu zeg 'Ja een jongen!' dan lachen ze ons straks vierkant uit als het een meisje is! :D

Nou het was een jongen hoor! (nog steeds trouwens! Proest.)

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sil, ik heb ook gestemd voor jullie mooie wondertjes, met 5 hartjes uiteraard!

Kling, onwijs dikke pletknuff voor je! ik vind het echt rot voor je nu je eigenlijk eindelijk op wolk had moeten zitten dat je door (opgehaald) oud verdriet er toch niet helemaal lekker op kunt zitten. Ik hoop dat die tijd echt snel aan gaat breken, lekker zorgeloos (wel met stress van bruiloft, kaartjes, bevalling etc. maar dat is positieve stress :D) op je wolk mag vertoeven!

@Blijmeisje, wat een wonder verhaal over jouw 2 zwangerschappen, wat een onwijs mooi geluk! Ik hoop dat andere meiden kracht kunnen putten uit jouw ervaring.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #5705 Nynke, 11 jun 2010
    Laatst bewerkt: 11 jun 2010
    Goedso dames!! ikke is trots op jullie. we zeggen allemaal wel eens dingen waar we later spijt van hebben.

@Klingel: opruimen is goed voor je geest. maar weet je nu wel heul zeker dat het aterlier de beebkamer gaat worden?:D

@Blijmeisje: o, ik zou ook janken en gillen als ik mijn foto's en filmpjes kwijt zou zijn. zeker de foto's van de bevalling en net daarna zijn zo belangrijk.

@Bright: lekker wandelen jij. hup gaan met die bevalling.

@Weer: het weer is hier net zo pet als bij jullie. veel regen en bewolking.

ik heb wat nuttigs gedaan!! de was ligt weer in de kast en de boodschappen zijn weer binnen.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    jij slettebak!!!!!!

enne, wat nutigs gedaan?
    tsk, alweer zoeen die ' onwetend of lui ' is qua taalVouten!

:p

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik pas toch prima in het babyrinth als slettebak?!;):p

waar zie jij een taalVout? :p o, die was best erg inderdaad. gevalletje te snel typen.

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja ja nou noemt iedereen elke Vout een geFalletje snel typen zeker, tsk!

;)

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaargh! Nynke ik wou je te hulp schieten.. Heb Klingel gister op een TAALFOUT betrapt! Maar kan hem niet meer terugvinden. Ik denk dat hij stond waar nu edit staat. Maar ik dacht dat het consessie was ipv conCessie!

Dus: FOEI KLINGEL!

:p

(klopt he??? ;))

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    oh, jij hebt het al gedaan?? :) ik was ook al aan het zoeken of het in het reglement stond. En dan iets van: geen topics over godsdienst, politiek en spelling, daar dit erg gevoelig ligt bij domme, zichzelf-snel-aangevallen-voelende forummers.
    *zucht*

Oja, toen ik mun eigen net stont te douche merkte ik dat allebij mun tiets pijn deden. zou ik zwanger zijn van een 2-ling? W8 ffkes, ik ga een topic openen!

zo... als trouwe meelezer toch weer even gepost in dit topic! spreek jullie nog niet helemaal, maar versta het prima!
    een houdoe-tje voor de (h)eerlijke ladies hier!

11. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    hey meiden,

even een ego berichtje maar had het net met mijn mannetje over het volgende en we wisten eigenlijk allebei het antwoord niet dus misschien hebben jullie advies....
    In maart heb ik een miskraam gehad, had toen wel een test met een duidelijke tweede streep en 2 dagen daarna weer met ochtendurine getest en toen was de streep al erg licht, kreeg vervolgens later op de ochtend een miskraam.
    Nu ben ik morgen 5 weken en heb echt knaltesten waarbij zelfs de testlijn donkerder is dan de controlestreep maar wij vroegen ons nu af wat dit precies inhoud;
    Heb ik nu een betere innesteling gehad of is mijn lichaam harder aan het werk dan de vorige keer? Er moet voor ons gevoel toch een reden zijn dat er zo duidelijk meer HCG aanwezig is....

einde ego-bericht!

Iedereen een tof weekend gewenst, wij gaan zondag gezellig naar guusje ;)

liefs
    natascha

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    @ natascha: de duidelijkheid van testen wil volgens sommigen niet veel zeggen, maar mijn gyn vond van wel! als je HCG stijgt, dan worden je testen steeds duidelijker en een goede zwangerschap geeft een stijgende HCG-waarde. het is dus geen garantie, maar wel een goed teken!!!!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @taliaa: ja ik zag je al wel eens als meelezer hieronder ;)

jammer he, dat het spelVoutentopic alweer dicht is.
    ik broed op een nieuw topic, maar dan met een undercovertitel! :D

of nou ja, een topic dat over taal(liefhebbers!!!) gaat.

@natas: hoe vetter de testen (@blijmeisje: opletten! ;)) hoe meer/sneller je HCG maakt.
    dat is wel degelijk een goed en hoopgevend teken!

uiteraard kan het mis gaan, nu of over een hele tijd, dat weten we allemaal.

andersom is het ook echt wel zo, heb ik niet alleen zelf ervaren helaas maar ook lieverds om mij heen, dat ' geen knaltesten/geen donkerder wordende testen ' zeker kan inhouden dat het misgaat..

anyway: NO WORRIES vooralsnog dus voor jou!
    knallerdeknalkus!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhh, wat lijkt me dat vreselijk Blijmeisje als je al je foto's kwijtraakt! Gelukkig stonden ze nog op je Iphone, wat een geluk zeg!
    Bij ons was de computer een keer gecrasht en daar stonden ook al mijn foto's op, vreselijk vond ik het. Gelukkig kon mijn vader nog iets doen waardoor we ze uiteindelijk toch nog veilig op een externe hardeschijf konden zetten :)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    en een klinkel natuurlijk, niet te vergeten;)
    nouja, ik kon het niet laten en nu is er wéér een topic gesloten.
    En ik kan ook al geen wk kijken, want die vuvuzela's (waarom moet ik bij dat woord aan hele andere dingen denken??) maken mn hormonenspiegel ondragelijk.
    En dus zit ik nu even naar de zoveelste herhaling van House te kijken....

Maar ik breek weer uit en ga heerlijk in mijn zo gedachte anonieme status van meelezer weer meelezen:)
    enjoy

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: dank je wel!! :D

@Klingel: jij hebt lekker een taalVout gemaakt.:D

@Taliaa: taalVouten zijn niet zwangerschapspaginawaardig geloof ik. topics over zwanger zijn nog voor je ei sprong wel.;):p dus hup openen dat topic.

@Natas: duidelijke testen betekenen dat je lijf goed aan het werk is en er veel hcg wordt aan gemaakt. dat betekend helaas niet dat het niet meer fout kan gaan maar het betekend wel dat je lijf heel erg zijn best doet. ga maar van het positieve uit, het gaat vaker goed dan fout.

doe Guus de groeten van me.:p

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.219
    113
    Brabant
    ja, inderdaad. soms verbaas ik me wel eens over de resultaten van het snelste zaadje... (dan wil ik niet weten wat het resultaat was geweest als t 2e zaadje had gewonnen, daarentegen, t 2e zaadje had niet kunnen winnen omdat het snelste zaadje dat al gedaan had, maar goed...)...
    maar goed, nu hou ik echt op!!!
    deze brabo gaat te bed!
    houdoe dus

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geweldig onderschrift Taliaa!!:D

bon nuit!!

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Zwaai!!!

@Taalfouten,
    Zo VOUT en toch maak ik ze de laatste tijd erg vaak, hehe. Sorry... ;)

@Natascha,
    Ik zou zeggen dikke vette streep is harstikke mooi en goed nieuws.

@Blijmeisje,
    Gelukkig maar dat jullie jongen nog een jongen is, hihi.

@rest
    Dikke pletsmakkerdesmakknuf

Sweet dreams, ik ben richting mijn mandje....

Deel Deze Pagina