klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hello hello,

@Klingel,
    Meis, wat fijn dat mams weer thuis is. Wat sneu toch dat ze zo zwak is, hoop dat ze snel weer aansterkt. Heeft Klingelpap hoofd- en bijzaken weten te scheiden vanavond?

Lekker in Zwitsal bubbels geweest?

Dus jij zegt 16-06-2010? Klinkt ook goed, hihi. Alhoewel iedere dag me nu eigenlijk wel goed begint te klinken ;)

@Emma,
    Spannend meis. De eerste week voorbij en nu die laatste killerweek in. Bah, zo naar die laatste wachtweek. Duim duim duim.

Twee hondjes inderdaad. Asbakjes in klein formaat, haha.
    We zijn eigenlijk meer van de grote honden, maar de eerste hebben we gered van een dierenmishandelend buurmeisje van 4 jaar. Die wilden het hondje op marktplaats zetten en dat hoorde ik toevallig toen ik buiten was, dus die hebben wij overgenomen.
    En de tweede hebben we gered van eenzaamheid, omdat haar baasje van niet naar 40 uur ging werken.

Heb al die bakerpraatjes al geprobeerd :( Ramen wassen, ananas eten, bitter lemon drinken en sex, sex, sex. Pfffff. :D

@Nynke,
    Mooie monoloog ;)

Wat fijn dat jullie zo'n lekkere dag hebben gehad vandaag!! En fijn dat Edje zich weer goed voelt. Wanneer mag die kap eraf?

En Schoonmama klinkt niet heel leuk. Soms.....
    Groot gelijk dat je haar in een appartement stopt ;) En als ze niet wil? Dan maar niet, SO.

@rest,
    Smakkie smakkie smak

Ben vanavond nog even lekker met Brightman naar de wok geweest. En daarna op bed voetjebal geloerd.

Nu richting mijn mandje.

Sweet dreams skatchen

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hihi, sorry, maar kreeg hier even het idee bij van jou met een kap :p

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hahaha, ja als ik de zin nu nog eens lees staat het er wel een beetje oenig :D :p

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen lieve allemaal.

@Klingel: heb je nog een goed gesprek met je vader gehad?

pletknuff voor jou!!

@Emma: ik denk dat de middelste gewoon genoeg van tijd met haar mama. Nou heeft ze natuurlijk ook wel een hele leuke mama.;)

Edje moet de kap nog op tot de 21e. Dan moeten we weer naar de da om de kap en hechtingen te laten verwijderen.

@Bright: Edje zie hier boven.:p

afwachten is zo iets vreselijks stoms en toch kan je niet anders. al die bakerpraatjes zijn leuk maar als je lijf er nog niet klaar voor is heb je gewoon pech.

maar weet je? er is nog nooit een kind blijven zitten.:D:p:)

@Sikki: heb je je verstopt onder een steen met veel sushi en wijn?

Heel veel succes morgen bij Uber S.

pletknuff voor jou.

@Silvia: hoe is het gegaan vannacht? hoe gaat het met Matthijs eigenlijk? vat hij het allemaal een beetje?

@All: megapletknuff e een hele fijne zondag.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Mogge allemaal
    mijn schema vanacht was
    22.00 uur laatste voeding.
    01.00 uur Luuk weer voeding
    02.00 uur Luuk en Sanne voeding
    04.00 uur luuk weer voeding
    0.600 uur Luuk en Sanne weer voeding

ben er achter gekomen dat Luuk dus echt wakker word omdat ie honger heeft...als ik hem een flesje geef kan ik hem terug leggen in zijn eigen bedje en slaap ie weer in... alleen elke twee uur is wel een beetje teveel van het goede want overdag heeft ie daar geen last van dan slaapt ie makkelijk 3 a 4 uur door:(:(:(

@mathijs heeft heerlijk uitgeslapen tot 08.00 uur vanmorgen silman is er uit gegaan met hem zodat ik even kon blijven liggen...maar ja half uurtje later sta ik dan toch beneden hihihihi.
    Mathijs word zo opgehaald door oma en tante en die nemen hem mee naar een speltuin dus kan die zich heerlijk uitleven :D

@Klingel...hoe is het met je mama nu? goed gesprek gehad met je papa nog gisteren?

@Emma spannend hoor.

@Bright... Brightbabie kom nu maar het is heerlijk weer om geboren te worden hoor.... mooie datum ook vandaag:D

@nynke hoe is het weer daar?
    nederlandse aannemer komt langs spannend!!!!!!
    @edje zoooo zielig zeg.... kan er ook niet tegen als mn beessie een kap om moet... ziet er zo hulpeloos uit dan...

@Sikki gaat alles goed? Liep donderdag in enske en dacht zou raar zijn als ik ineens Sikki tegenkom...hihihihi toch stiekem rondkijken of ik je zag lopen ergens.... dom natuurlijk want jij was gewoon werken hihihi maar zo zie je maar weer je zit wel in mn gedachten gebakken:D
    All dikke knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sil: wat een nacht zeg. Zou je de laatste fles voor Luuk mss wat groter kunnen maken?
    Of voor de nacht forte voeding gaan gebruiken? Ik roep maar wat hoor.;)

het weer in hier heel wisselvallig. Gisteren en vandaag wel redelijk weer, maar de komende week verwachten ze weer veel regen. Ook hier lijkt de lente/zomer nog lang niet op zijn hoogte punt te zijn. Normaal horen we nu temperaturen van 27/30 graden te hebben en geen regen. Nou maar hopen dat Juli wel mooi gaat worden.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Nynke thnx voor het meedenken

Luuk krijgt zijn flesje van 100 cc al niet op en ik geef hem al voeding voor hongerige babies maar zelfs dat helpt niet heel raar...
    zoals ik al zeg overdag doet hij het wel super goed.
    Morgen moeten we het dusselduo laten wegen op het cb en dan zal ik wel eens overleggen met hun want dit trek ik niet nog een week langer ben ik bang...

Het is wel rustig hier vandaag zeg...iedereen de hort op ofzo????

Bright waar ben jij???? druk met bevallen???????

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.051
    6.158
    113
    Happyland
    boehoe, jullie hebben weer veel te veel geschreven.:$:$

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen allemaal!

@Sylvia: pffff kan me voorstellen dat je hier uitgeput van raakt! Ik hoop dat ze op het cb de gouden tip voor je hebben! Hoe gaat het met Matijs? Kan die zijn draai als grote broer een beetje vinden?

@Kling: Lieverd, hoe is het met je? Gister papa nog gesproken? Mama zorgen weer wat minder nu ze weer thuis is? Nou is het afgelopen hoor met alle ellende! Hoe is het met klingelmeisje? Doet ze nog salto's in buik? Wacht maar tot ze de hik krijgt! zooo schattig..

@Nyn: wat leuk even samen shoppen met je dochter! Lijkt me echt gezellig als ze wat groter zijn, soms even qualitytime for 2.

@Bright: al aan het bevallen? (Wordt je al knettergek van deze vraag? :p) Ik beviel uiteindelijk pas met 41,2. Als ik die dagen een pistool had gehad had ik iedereen die me in de weg liep afgeschoten ben ik bang.. :) Je stelt je zo in op 'vanaf 37 weken alles klaar want HET KAN! Maar als het dan nog een maand ofzo duurt.. Pffff... Ik dacht op een gegeven moment: het is gewoon een grap. Zo van 'jij wou toch zo graag zwanger zijn!? Nou niemand heeft het toen over een baby gehad hoor! Je laat zo 1 dikke scheet en weg is alles'. haha. :D

@Zara: succes met bijlezen en struikel niet over de vele piemels! :D :$

@all: smak!

Ik ga even puinruimen hier. Gisteravond verjaardagsetentje met de familie voor mama en zus en NIKS verteld! Zo trots op mezelf! vanochtend voor de 'omdat het hoort' nog maar een test gedaan en die was enorm knal. Tja dikker dan dik kan niet he, dus nogmaals een test heeft weinig zin... :) Het voelt nog wel heel onwerkelijk en ik merk dat ik er vrij weinig nog mee bezig ben itt tot vorige keer. Zo van ' eerst maar eens zien dat het goed gaat'

@Natas: volgens mij zijn wij bijna even ver toch?! Leuk hoor! Ik vandaag 4w6d ongeveer. Hoe voel jij je?

Dikke smak!

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Emma: Blllgggh spannende wachtweken dus! Kan me voorstellen dat het nu anders voelt dan zonder IUI. De kans is toch weer groter. Ga je wachten op NOD of eerder testen? Ik duim deze week heel hard voor je!

@Jo: jij toch ook in spannende weken?!?!?! Hoe lang nog tot testen? Spannend! Ook duimpjes voor jou!

@Nyn: wat een gedoe zeg met die schoonmoeder van je! :x Hoezo opdringerig!? Krijg je wel een beetje steun van Nynkeman? Ik vind het wel knap hoor dat je gewoon op je strepen durft te gaan staan! Anders walst ze straks helemaal over je heen! Knuf.

@Sikki: Hele dikke knuf voor jou!!!!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Blijmeisje, ik ben niet zo van het eerder testen ;). Ik word altijd stipt op tijd ongi dus daar wacht ik ook gewoon op. Ik heb ook nog nooit voor mijn NOD gedacht dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn, mijn lichaam geeft vanaf 1 week voor NOD eigenlijk al aan dat het niks is.

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Herkenbaar. Van niet eerder testen dan. Dat deed ik eigenlijk ook nooit, werd ook altijd stipt ongesteld. Dat is wel fijn. Maar ik voelde altijd wel vanalles of van alles niets de week ervoor. Deze maand schreef ik nog aan Klingel dat ik mijn schoen op zou eten als ik zwanger was. Dus tja. Spannend hoor!

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Blijmeisje, wat knap dat je je mond hebt kunnen houden tegen je familie, ik weet niet of ik dat zou kunnen :).

@Silvia, ik kan me voorstellen dat je dit niet lang meer vol gaat houden. Jammer dat hij het overdag dan zo goed doet en 's nachts dan weer niet zo goed, had eigenlijk beter geweest als dat andersom was. Ik hoop dat het CB je hierbij kan helpen met goede tips.

@Sikki, hoes't met jou?

@Zara, hoe gaat het nu met jou? Wat een leuke avatar (of hoe heet dat :() heb je, jullie zijn een mooi stel samen :).

SMAK

14. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    @Emma: Uuuh nou dat lukte me de vorige keer ook niet hoor! :) Toen hadden we 's ochtends positief getest en kwam mijn moeder 's avonds toevallig eten. Ik denk dat ik het toen een kwartier stil heb kunnen houden haha. Vervolgens kwam mijn vader toevallig ook langs en, nou ja.. Toen wist ongeveer iedereen het.

Daarom houden we ons nu in en wachten tot de eerste echo en dan gaan we het echt leuk vertellen! Zo! :D

(Volgens mij heeft mijn moeder het allang in de gaten hoor... Ik heb het gevoel dat er met grote koeienletters ZWANGER op kijn voorhoofd staat.. )

15. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    *wipt even snel binnen*

Blijmeisje, lekkere schoen? Hoe heb je hem klaargemaakt? Gebakken, gekookt, gestoomd?? ;)

Sil, dikke knuf voor jou. Potverdikkie zeg, zwaar hoor.

@rest,
    Ook dikke smok!!

En nee, ben nog niet aan het bevallen :( Ach, vind het ook wel wat hebben dat ze gewoon lekker 40 weken bij me wil blijven en misschien nog wel langer. Heeft ze het kennelijk naar haar zin bij mij, hihi.

*wandelt weer richting schoffel in de tuin*

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag schatten!!!

Zoals Zaartje al zegt, jullie kletsen te veeeeeel!!!
    En ik heb de puf niet om er allemaal op te reageren.
    Eigenlijk is er ondertussen niet eens veel gebeurd.

Bright, is nog immer Mythbuster en test alle bakerpraatjes.

Nynke, heeft nog immer een schoonloeder.
    Je gaat me toch niet vertellen dat zij ook nog bij jullie op de kamer moet :$

Klingel, maakt zich nog steeds zorgen om mamalief.
    Hoe is het nu schatje? Geeft papa al betere info?
    Denk aan jullie!

Emma, in de wacht.
    Steekjes kúnnen ook goed zijn he!

Natas en Blij Meisje aan het zwangeren!!!

Sas, in de voorbereiding naar nieuwe IUI.

Sil, werkt zich een slag in de ronde!
    Morgen sta je er alleen voor?!?!?!

En Zara, waar sta jij???

Wij gaan morgen naar Uber S.
    Manlief heeft de SCSA test en ik wil weten wat we gaan doen voor een nieuwe poging.
    Meer of minder spuiten?
    Bij 375 IU heb ik tot nu toe wel de meeste eieren gehad, maar geeft ook een erg ongelijke groei.
    En de nog grotere hamvraag, WANNEER?
    En dan voornamelijk ivm de vakantie van S.

Gelukkig zitten manlief en ik op 1 lijn en dat is doooooorgaaaaaan!

Gisteren feessie gehad en nu net uit bed :$
    Wijn en politiek.
    Dat was GEEN goede combinatie.
    We zijn uiteindelijk met een soort van ruzie om 2.00 's nachts weggegaan.
    Heb er nu een naar gevoel aan overgehouden.

Sommige mensen zijn zo ontevreden met wat ze wél hebben en kijken alleen maar naar wat ze niet hebben.
    Zo lelijk!!!

Het ging over wie wat gestemd heeft.
    En terwijl ik vind dat dat ieder z'n vrije keuze is, was een vriend van ons er echt heel veroordelend over.
    Toch jammer, want zij is een goede vriendin van me nog van de middelbare school, maar haar vent bleef maar doorakkeren en werd echt heel persoonlijk.
    Je zag na alle drank echt z'n ware aard boven komen.

Daarna met een ander vriendenstel nog naar ons huis gegaan en hebben we nog tot 3 uur er over nagepraat.

Wat een eikel...

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ha Sik! Niet veel veranderd hier nee? Alleen wat meer piemels! ;)

Wat goed dat jullie op 1 lijn zitten en bezig zijn met een nieuw strijdplan! Ben benieuwd wat er ut die onderzoeken komt. Wanneer krijg je daar de uitslag van?

Even domme 'niet-mmm'-vraag: wil je een volgende poging weer in een ongestimuleerde cyclus doen? Vanwege toch goed resultaat qua zwanger? Maar dat kan denk ik niet als je meteen tp wilt he? Of nu heel dom? Ik denk: voor IVF/ICSI moet je toch altijd van
    alles stimuleren en als je dan in dezelfde cyclus tp wilt is het altijd met hormonen toch? Als je dan ongestimuleerd wilt, moet je dan na punctie nog een cyclus wachten!?

Snap je me nog? Of is dit allemaal nog onderdeel van het strijdplan in overleg met Uber S?

Ben benieuwd!

SMAK!

Edit: wat naar he als feestje zo uit de hand lopen.. :( Kan me voorstellen dat je daar een heel naar gevoel aan over houdt. Is de band met die vriend van vriendin nu echt beschadigt denk je? Bah.. Alcohol en politiek is volgens mij altijd riskant! ;)

(goed idee voor volgende verkiezingen: verkiezingsdebat in dronken toestand. Volgens mij leren we daar heeeeel veel van! ;))

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    *knuffelt Sikki de strijdvaardige*

Wat fijn dat jij en Sikkiman zo overtuigd zijn van het doorgaan!! überkoppel!!!! :D

Vroeg me ineens af... heb jij ook wel eens Puregon moeten spuiten? Volgens mij wel als ik het me goed kan herinneren. Kunnen ze dan niet je meer eenheden geven en met een ander hormoon de groei iets temperen zodat het wat gelijker loopt? Net als met de combi van Puregon en Decapeptyl?

Dat konden ze toen bij mij doen, om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk eitjes rijp waren voor de punctie.

Of ben ik nu gewoon weer onzin aan het lullen en is dit natuurlijk al lang en breed besproken geweest?

@Vriend van sikki vriendin
    Eikel. Zoiets doms als je er niet uitkomt met gewoon praten over iets, dat je dan de boel persoonlijk moet gaan maken. Tssss

Ga je er nog op terugkomen??

@Klingeldingel!!!!
    Wo bist du? In de sunne?

Laifs

19. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    * komt ook weer eens binnenwandelen *

Tjonge, wat is er weer veel gekletst! :D. Gelukkig maar, anders stierf dit topic misschien wel uit ;). Neeeehh, vast niet!

Sikki: goed zo meid! Wat een strijdvaardigheid, kracht en doorzettingsvermogen! En al geboekt voor Samos?

Emma: ook nog 1 week dus. Hier ook, zou woensdag bloed mogen prikken en donderdag uitslag... bibber..bibber...

Klingel: dikke knuffel voor jou en mama! Wat een ellende zeg, als ze nu maar snel weer wat aansterkt en opknapt!

papa's: klingelpapa en verledenverdriet is erg herkenbaar hoor! Mijn vader wist me gisteren ook weer even een tik te geven zonder het in de gaten te hebben. Probeer me er maar weer niks van aan te trekken, maar valt niet mee :(!

nynke: gelukkig heb ik niet zo'n schoonloeder! Die van mij voelt zich juist altijd opdringerig en is het totaal niet. Die van jou moet maar eens bij de mijne op cursus :D. Goed van je dat je de poot stijf hebt gehouden, knap!

bright: zucht... het duurt dus nog ff... ik houd het op de 17e! Wordt hopelijk een mooie blije roze dag. In Barratopic een trouwerij, jij bevallen en ik een posi-test :D. Beetje ego ook wel, maar ja, dat mag af en toe wel toch?

blijmeisje: wat goed om niks te zeggen! Ben je al aan het nadenken over hoe jullie het gaan vertellen? Leuk lijkt me dat!!

maartje: aan het oerollen. Denk dat je er ook nog redelijk weer bij hebt! Lekker genieten!

all: dikke smak en knuff! Fijne dag verder!

* raced zo naar een verjaardagsfeestje in een vakantiehuisje in Appelscha, met BBQ, lijkt me gezellig! *

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey dames,

Wat een rust hier. Waar is iedereen?? Allemaal aan het BBQ-en ;)
    Jo in ieder geval wel, hihi. Have fun!!

Ben helemaal voor 17-06-2010 als happy dag!!! En ego zijn mag best soms hoor :D

@ego ik
    Net terug van een bezoekje aan het ziekenhuis. Had ons meisje de hele dag al bijna niet gevoeld en begon me zorgen te maken. Verloskundige gebeld, dus die kwam gelijk langs.

Hartje geluisterd, was goed. Maar ook de verloskundige kreeg ons meisje niet aan het bewegen. Dus voor een CTG naar het ziekenhuis geweest.

En natuurlijk..... ons eigenwijsje begon te bewegen na 5 minuten aan het CTG apparaat. Verder alles prima. Hartslag goed en regelmatige harde buiken waar ze zich niet door liet beïnvloeden. Helaas nog steeds niet volledig ingedaald.

Ach ja en dan heb je daar zo'n gynaecoloog lopen die je het gevoel geeft dat je zijn tijd verdoet. Zucht... wat is dat toch met die oude mannelijke gynaecologen?? Hoop toch echt dat bij ons de thuisbevalling gaat lukken.
    Door die oetlul voelde ik me knap lullig eigenlijk.

*ego modus uit*

:D
    Gaan nu eventjes eten. Hadden we nog niet gedaan.

Deel Deze Pagina