robben is kreupel denk ik? @aqui: ik heb die banner genomen omdat de site van de blije banners van tickerz eruit lag. maar door jouw verhaal ging ik even kijken en ze zijn er weer, dus ik ga weer terug naar mijn oude banner! wat segt de TV daar ergens benee, eigen doelpunt? toch niet wat ik net voorspelde aan de blije meis? *knijpt grote beessie*
EDIT HA de denen geven een kadoosk! en andere banner is weer ontploft dus EDIT dat stukje *peert m naar benee*
Ik bedenk me net dat ik Bright nog helemaal niet heb gezien vandaag. Bright: MP!! ben je aan het bevallen? heel veel succes dan meis!!
Gek dat die ander banner niet wil... vreemd, hoor. Dus je hebt deze banner nog niet zo lang... dat verklaart... hij kwam me ook helemaal niet bekend voor toen ik hem nam!!
Tweede helft was heul veul beter dan eerste helft. Dat begon pas na de wissels eigenlijk. Die Elia is een goeie zeg En die Van Persie... man man, wat was die slecht! Egotrippertje!!! En Bright is gewoon gaan bevallen tijdens de wedstrijd, denk ik!
Hup Holland Hup....Aanvalluuuuuuuhhhhh!!! @Klingel, kun je nog meer voorspellingen doen, het gaat je goed af Wij hebben op kantoor ook voetbal gekeken. Is het toch een kantoor met vooral mannen maar alleen de vrouwen zaten voetbal te kijken ....saai hoor die kerels .
ik heb vaak geluk met voorspellen inderdaad: (zie bright over 2 dagen! ) kerels saai? geen geschreeuw? het was dat ik alleen was, maar hoe meer mensen = hoe meer bouwvakker ik word hoest met de UW? spannend he. ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
sooo meiden, ben er weer!!! Moet stees aan sikki denken, ben zo benieuwd hoe het vandaag gegaan is. Nu ze had getypt dat ze wilden doorgaan zit ik steeds met een nederlands liedje in mijn hoofd maar weet niet van wie het is. Dat gaat ook zo; doorgaan, alsmaar doorgaan en nog wa meer tekst die niet is blijven hangen bij mij. Is een nederlandse vent die da zingt, gaat er bij iemand een belletje branden ( rinkelen mag ok) ?? In ieder geval: SIKKI; keep use posted!!! thummetjes up @sas: ik was gister weer in slaap gevallen dus mannetje moesten erg haasten om op tijd bij vrienden te zijn voor guusje dus wat denkt uwwes. Deze duts vergeet haar mobeil waar ik keurig je nr had ingezet, sorry, sorry, sorry; bloos, bloos.....Had nog rondgekeken wie er nu echt een sas84 gezicht had en heb veel typetjes voorbij zien komen maar jij dan weer niet! Bright: je heb rustig oranje kunnen kijken dus nu kun je beginnen al zet ik in opdonderdagavond, ben nieuwsgierig zeg Blijmeisje: we lopen zo goed als gelijk, jij bent nu 5 weken en ik 2 daagjes verder. Ik zou gewoon gaan rellen om die 7 weken echo want deze dagen tot de echo duren al zooooooooooo lang. Da gelul ook altijd van niet-zwanger-personeel-die-dat-voor-jou-bepaen-wanneer-je-komen-mag, bleeeehh. Sikki: in ieder geval al een eerste voicemail berichtje van jullie mam! word zo ontzetten tijd dat ze lekker kan gana genieten van ales en natuurlijk met name haar as kleindochter. Lekker alvast roze glitter en glammer kopen! Nynke: kijk, onze hollandse meid houd tenminste wel vast aan haar principes in france. En vooral, blijven meppen op die wespen, komt vast wel goed! Verder nog wat gehoord van schoonmoeders...? hopelijk van niet Sil: WAUW, val even stil hoor van die 2 schatjes. wat ene wondertjes toch. Hier vanochtend naar de internist geweest en thyrax voor de schildklier beetje verhoogd. Had zelf meteen vorige week gebeld en vandaga vertel dat we erg en zeeeer zuinig zijn op ons dropke dus meteen maar actie hebben ondernomen waar onze lieve en begripvolle arts het helemaal mee eens was. Vandaag hadden mannetje en ik afgesproken dat we 1 dingetje zouden kopen omdat we onze eerste mijlpaal van 5 weken voorbij zijn ( voor de duidelijkheid, 5 weken is natuurlik nog niet veel maar dat was wel de keer dat het de vorige x misging bij ons dus vandaar ) dus was superblij en had een WAUW-WAUW-WAUW vestje van nijntje gekocht. En nu komt even de naieve, achterdochtige muts om de bocht; Ik zat in de auto met het vetsje en opeens allemaal negatieve gedachte zoals; dalijk krijg ik bloedverlies, heb ik op de echo een leeg zakje, geen kloppend hartje, zie je wel dan zijn we toch weer te positief geweest. Was zo'n naar gevoel die pas naar 20mn wat naar de achtergrond zakte, vreemde ervaring..... Nou, dalijk komt mannetje en mijn broer weer thuis en broerlief had vandaga speciaal vrijgenomen dus die zal wel dronken en gelukkig aankomen want hij komt altijd ieere week een keertje bij ons eten. GEZELLIE
Iemand vroeg mij hoe het met de UW gaat. Nou ik heb eigenlijk geen last van UW, ben eigenlijk alleen maar sjaggie of beter gezegd ik heb een kort lontje .
@emma: mag best, kort lontje! alleen niet ontploffen he! @sik: ja vertel eens even hier hoe DD was?? @natas: ahh wat lief, nijntjevestje! enne, dat onzekere hoort er helemaal bij denk ik, zeker na je vorige mk! met de tijd zal het beter gaan, echt waar. en genieten dus, als je even durft! dat liedje wat je bedoelt is vast dit liedje: YouTube - Ramses Shaffy - We Zullen Doorgaan *jankgevaar*
Natas, ik heb ook nog rondgekeken Vlak naast mij stond een vrouwtje wat ik wel een Natastypje vond, ze dronk ook geen alcohol hihi maar ik durfde het niet te vragen. Spijkerrokje? Blauw truitje? Toevallig misschien?
hahaha, nee. helaas; zal wel een natasja geweest zijn en gene natascha want die was in een grijs jurkje. haha, grappig om zo te horen klingeltje, dat is dat liedje jaaaaa