Sikki, wat fijn dat je zo'n verhelderend gesprek hebt gehad!!!! En fijn je tasje weer gevuld , wat een super fijne man zeg!!! Je klinkt weer strijdlustig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mogen jullie nu meteen al beginnen? als HCG op 0 staat natuurlijk of eerst op vakantie van Uber S wachten? Bedankt voor jullie reacties op mijn stomme cyclus (tja waar kan ik dat anders nog vragen ), ik wacht het maar even af wat het de komende tijd gaat doen en houdt het maar goed bij. Maar wil het wel heeel goed onderzocht hebben. Voel me er niet prettig bij!! Hoor wel dat best veel vrouwen een onregelmatige cyclus hebben(dit beaamde mijn huisarts zelfs), zelfs mijn mama en mijn schoonmama (beide trouwens in ronde 1 zwanger). Sikki @ ovulatiebloeding zou ook nog kunnen was precies in het midden van mijn cyclus maar ik vloei nu wel al een paar dagen!?!?!?!Nu meer bruin zeg maar. Is nu overigens wel al weer weg aan het trekken. Heb natuurlijk de afgelopen 2 jaar ook wel heeeeeeeel veel hormonen geslikt en gespoten. Misschien moet lijfje ook weer even wennen aan normaal patroon. @ voetballen, 2-0 . Ga zo naar huis, heeft mijn hubbie tenminste hele goeie zin hihihi....kan ie echt mee zitten als zijn cluppie of Oranje verliest. @ Nynke, goeso meegezongen!!! Ik ben trots op je! Klingel @ mamma, jeetje zeg wat is ze veel afgevallen. Ik denk dat het ook echt tijd nodig heeft. Is toch allemaal niet niks wat ze heeft meegemaakt!!!! Ik duim dat ze snel hersteld en zich snel weer beter voelt!!!!!! Knuffffffffffffff @ emma, ondanks dat je eigen gevoel wat anders zegt, duim ik vrolijk door!!!!!!! Het is ook allemaal zo spannend, vooral die rot wachtweken. @ Bright, spannend die laatste loodjes wegen het zwaarst!!!! Succes!! Ga lekker naar huis, fijne avond en bedankt voor jullie reacties!!!!!!!!
@schoonmoeder nynke: maar die had ik al op marktplaats gezet tegen elk aannemelijk bod! @sik: aha, hij zegt ondanks bevruchtingen kan ook DNA zorgen voor geen (kans/vermogen) tot innestelen van cryo? denk wel dat hij helijk heeft wat betreft hormonsters. denk dat dat niet zal beinvloeden. integendeel, ik denk dat sikkilijfje de plakbollen echt nodig heeft... wanneer nu stapf zwei op weg naar beeb eins? als HCG ist 0? en wanneer uitslag, en en en. kan/wil je nog voor zijn urlaub anfangen, indien het mag? @sil: SMELTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT! @stofzuigen: 50 euro voor wie mn school wil ZUIGEN... ik heb GEEN SIN en ik denk dat lijf het ook niet waardeert (of maak ik nu voor t eerst misbruik van mijn situatie )
Sorry Klingel ik woon net even te ver weg. als je nou vroeg of ik kwam dweilen...........................................
Klaar met zuigen Klingel? ik ga eten koken. sperciebonen, aardappelen en een kalkoenschnitzel. Lekker burgerlijk dus.
Twee nuhuuuuul...... TWEE NUUUUL...... tweehee nul...... twee nul!!!!!!!! Zo hebben we weer iets om over te praten met elkaar... Wat een *piep* wedstrijd! Maar goed (uit mn hoofd): Sik wat naar van werknemer sikman!! Zelfmoord is altijd wel iets heel heftigs, zo van 'had ik het moeten zien aankomen!?' enzo... Bah. Wel fijn dat je goed gesprek hebt gehad zeg!!! Hopelijk is SCSA (?) onderzoek helemaal goed! En wat superlief van die meds in tasje.. Daar hou ik nou van! *Blijmeisje doet wave voor Uber S ---- Whoooooooeeeeeeeeeiiiiiiii!!!* Mama liefkling zo afgevallen he? Dat zegt echt niks over 11e letter alfabet hoor!!!! Denk aan stress plus 2(!) zware operaties die energie sluuuurpen plus karaktereigenschap van klingmama om net als dochter niet/weinig te eten bij stress... Lichaam heeft alle energie nu nodig, maar denk echt dat herstel in relatief goede sprongen kan/zal gaan hoor! Emma niet zenuwachtig maar hoop al opgegeven? huil. Het is gewoon elke maand weer lucky shot he!? Elke keer weer die discussie met jezelf: waarom zou ik NU zwanger zijn, maar ja waarom ook NIET? En dus zit er maar 1 ding op: afwachten. Bllggh... En zomaar opeens kan het een maand wel raak zijn. Zo bizar... Knuf! Hee Natas.. Ja ik ga wel gillen voor echo hoor als ze dat zelf niet doen. Ik heb ongeveer 32179018 redenen om heel zielig over te komen en een echo af te dwingen. Maar gek genoeg ben ik heel rustig. Dat is toch anders (bij mij) nu ik voor de 2e keer zwanger ben. Ik ben nog niet helemaal gerust, juist beetje terughoudend met blijdschap ( in tegenstelling tot vorige keer) maar daardoor ook wel relaxed. Je kan er toch niks aan veranderen... Vorige keer vond ik deze dagen echt eeeeiiiindelooooos duren. pffff... Enne dat van die angstgedachten is echt heel normaal hoor! En het zegt echt niks!!! Ik had ze ook na de 20 weken nog. Dat ik hem 's ochtends opeens niet echt voelde en dan dacht: ooh zie je wel zit ik daar straks alleen in het zhuis en moet ik manlief (weer) met slecht nieuws bellen dat het kindje dood is en dan blabla... Het zegt gewoon niks. Dat is je eigen angst en je geest die zich vast probeert in te dekken. Er gaan al met al echt veel meer zwangerschappen goed dan fout!!! Dikke knuf! Oeeeeh nou weet ik het niet meer... Oh ja!!! Sil wat een skatties!!!! Smelt. En wat worden ze groot zeg!! Heb je nog tips gekregen van het CB?? Oh ja Bright: dit had je mij echt niet moeten zeggen toen ik over de 40 weken liep, maaaaarrrr achteraf was ik best blij dat ik flink overtijd liep. Niet voor mezelf hoor (pffff) maar wel voor beeb. Die kwam toch echt met net wat meer reserves en kracht ter wereld en dat heb ik toch echt gemerkt. Het duurt iig nog MAX 2 weken!!! En elke dag wordt de kans groter.. Zo dat waren de cliche's voor vandaag! Nou weekniemeer... Dikke knuf voor jullie allemaal!!
Bright!!! Heb even je buikfoto's bekeken! Wat super grappig om te zien hoe jouw buik elke week groeit en echt verandert!!! Vooral van 16w naar 17... Echt maf... Mooie buik trouwens!! Enne mevrouw Kling:: BUIKFOTO!!!
Echooooooooooooooooooooooooooooo............. oooooooooo........... oooooooooooooo........... ooooooooooo
Hihi, thanx Blij!!! Oh enne, ik vind het niet erg hoor wat je zegt over dat overtijd zijn. Weet dat het goed is voor ons meisje. Heb ook lichamelijk niet veel te klagen, tis meer het stukje geduld, haha. Stond niet vooraan toen ze dat uitdeelden. Denk zelfs aan de andere kant van de wereld Klingel snurk?? Wakker worden jij!!!
ik ben heel erg hard aan t leren in mijn enorm dikke moeilijke wijnboek. argh- ik moet alles weten over de ins en outs van DE HELE WERELD! thermo vinificatie premier grand crus meursault methode D.OC's ports sherrys vins doux malolactische vergisting traditionelles vinificatiemethodes gironde klimaat gout de petrol classificaties traditionelle alle chateaus van alle gebieden in frankrijk HUILLL welke gek wilde er ook wijnkenner worden? *kruipt onder tafel*
*pakt een potje geduld uit het geduld kastje en geeft deze aan Blijmeisje en Bright* of het werkt duft ik niet te zeggen maar proberen kan altijd.
Hahahaha ik denk dat je je vergist hebt en je niet voor de cursus wijnproeven hebt opgegeven! Tja wie knap wil zijn.... Moet leren! SMAK!
*pakt een potje "hoe leer ik alle wijn uit mijn hoofd" uit het "hoe leer ik alle wijn uit mijn hoofd" kastje en geeft het aan Klingel* geeft garantie tot de deur.
Wat handig zeg zo'n kastje Nynke! Mag ik van jou ook nog het potje tegen vermoeidheid enne het potje lekkere chocola? (doet mij denken aan GODDELIJKE reep chocola hot massala die hier nog ligt.. JUM!)
@blijmeis: ik deed t juist voor dat proeven! maar ja, toen ik me op gaf wist ik nog niet dat ik zwanger was! moet donderdag naar examen, ook blind wijnen proeven en dan maar vertellen waarom ie waar vandaan komt en van welke druif ie is gedweild. komt wel goed misschien, maar ik weet niet hoor! snel weer verder dus aan keukentafel. had net even een magnumijsjepauze
oh oh oh, heb je ook een potje weeënopwekkers Nynke En Klingel, wat klinkt dat zo niet makkelijk!!!! Chocola?? Hmm, Brightman kwam net van de winkel met cornetto's, mars icecreams en een halve rijstevlaai met chocola!! Wat is het toch een lieverd. Mjam mjam mjam