klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: maar even zonder gekheid. wat een hels karwei zeg. ik wens je dan ook heel veel succes met leren.

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaaaah dat is wel heel lief Bright! Lekker smullen!!

Enne kling... Poeh... jij liever dan ik! Maare jou een beeetje kennende komt het echt goed! En anders gooi je het op veranderende smaak tijdens zwangerschap! ;) Succes!!

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Bright: sorry maar een potje wee opwekers bestaat niet. waarom niet: omdat er genoeg andere manieren zijn om weeen op te weken.:p

*pakt een potje anti-vermoeidheid uit het antivermoeidheidskastje voor Blijmeisje*

dit werkt alleen s'avonds in bed helaas.

helaas een chocoladepotje kan ik jullie niet geven. dat kastje is, heel raar, altijd leeg * kijkt van geen kwaad bewust om zich heen*

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Gatsiedarrie Nynke. Nou ja, helaas. Dan maar gewoon afwachten, hihi.

Hmm, en chocola kastje altijd leeg???? Bijzonder......

@Klingeldingel,
    Leerze meis!! Gaat helemaal goedkomen!!

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha Nynke... Tja hoe zou dat nou komen!?

Maare nu je hier toch bent: hoe gaat het met jou??? En dan even echt he! Hoe was gesprek aannemer? Schieten plannen al op? Jij helemaal uit dip van tijdje terug? Geen heimwee? Kindjes blij? Jij blij? Nou ja ik wil alles van je weten zeg maar! ;)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :)*veegt snel de chocolade van haar mond voor ze het babyrinth binnenkomt*:)

Oei, wat een vragen Blijmeisje.

maar het gaat goed met mij. de heimwee is echt wel weg maar ik heb nog steeds moeite met het feit dat ik de mensen in NL niet live kan steunen. Er speelt veel bij twee vriendinnen en ik kan niet meer dan bellen, mailen of msn-en. ik weet dat zij dit genoeg vinden en hier ook veel steun uithalen. maar toch dat gevoel gaat niet weg. ik al het moeten accepteren maar dat kost tijd.

verder heb ik moeite met het gedram van mijn schoonmoeder. hoevaak we het ook zeggen en uitleggen het wil niet doordringen. ze is echt wel lief zeker voor de kinderen maar een week hier in dit kleine huisje gaat gewoon niet. ze ondermijnt mijn gezag en dat kan gewoon echt niet. mijn huis mijn regels.
    maar ondanks alles blijft ze er over doorgaan. het appartement wat we hadden uitgezocht is niet goed. te duur. verdorie dat mens heeft zoveel geld dat kan ze nooit opmaken voor ze dood gaan. nee het moet gaan zoals mevrouw wil en anders niet. wat er dus opneer komt dat ze alleen wil komen als ze bij ons in huis mag en anders komt ze niet.
    en dat doet me nog het meeste pijn. verdorie het is haar zoon en het zijn haar kleinkinderen. en dan krijg ik de opmerking: ja, door jou zie ik mijn kleinkinderen niet. gelukkig is manlief totaal over de rooie gegaan door die opmerking. en nu, nu hebben we dus ruzie. zal wel weer goed komen maar het vreet energie.

kindjes gaan allemaal heel goed. wel wat ruzie af en toe maar ja daar ontkom je niet aan. gelukkig hebben ze over drie weken vakantie en kunnen ze even opladen. maar eerst hebben ze nog allemaal leuke uitjes zo aan he einde van het school jaar.
    Marijn is al helemaal zindelijk en daar is hij trots op en ik ook natuurlijk.
    wel een raar idee dat hij vanaf September ook naar school gaat. dan heb ik geen kind meer thuis. zit nu ook te denken of ik niet wil gaan werken maar dar zitten ook wel weer veel haken en ogen aan. kinderopvang is duur hier en omdat Nynkeman teveel verdient komen we niet in aanmerking voor toeslagen. en dan nog, dat betekend dat de kids vanaf 07.30 tot 17.30 op school zijn en ook nog in de vakantie's en dat is me eigenlijk te gek. maar goed misschien kan ik af en toe iemand een handje helpen of wat vrijwilligers werk gaan doen.
    is gelijk ook goed voor de Franse taal want dat gaat niet hard. ik red me maar daar is het ook wel mee gezegt. gelukkig hoor ik van iedereen dat het steeds beter gaat dus ook dat komt weer goed.

manlief gaat gelukkig super. bedrijf is overgenomen door Carglass en dat is een hele verbetering. tenminsten dat vindt manlief. de Fransen vinden het maar niets. die hebben wat moeite met veranderingen.;)

relatie loopt super!! we hebben nog nooit zo weinig meningsverschillen/ruzie gehad als de afglopen 10 maanden. dat is dus wel heel fijn.

verder gaat he echt goed hoor. ik geniet van mijn kids, mijn hobby's, hondje en manlief.

aanstaande woensdag komt de aannemer en dan horen we meer. ze zijn nog niet begonnen om het terrein bouwklaar te maken helaas. gaat allemaal met de Franse slag. maar goed het huis komt er. SO!!

:) jeetje wat een verhaal zeg.

@Klingel: die meel die komt niet meer. je leest het verhaal hierboven maar.:D

7. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaiii..!!

@Sikki, Wat een naar verhaal van de collega van Sikkiman :(.
    En wat is die uber S een schat van een man! Hoppaaa zo die meds in de tas. Lief! Over 2 weken dus de uitslag? Spannend, duim voor jullie dat hij goed is!

@Klingel, :$ wat een werk om dat uit je hoofd te leren! Jij liever als ik. Ik zoep t wel op! ;) Hoe ist verder?
    Leerse in ieder geval.

@Nyn, Sjeempie een heul verhaal ;). Fijn dat de heimwee weg is en dat alles goed gaat met jou, man/relatie en kids. Jammer weer van zo'n schoonmoeder :x Wat denkt ze wel niet jo! Hoop dat de ruzie gauw over is. Ze blijft toch de oma van je kids he..

@Blijmeisje, blijven drammen voor die echo!!! Doe het Klingel, dan komt t wel goed :D

Ich heb vandaag weer fm gehad, maar mn eitjes hebben nog geen haast jammer genoeg. Ik wel namelijk! Woensdag weer heen..
    Verder weinig te melden eigenlijk, saaie doos!

Liefs

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Kijk Nynke! Dat is precies wat ik wou... Dus niet van die schaam-smiley's! Jij is ook belangrijk!

Fijn dat je je beter voelt. Ik kan me voorstellen dat je je gewoon ver weg voelt in LDF. Normaal ga je voor de echte leun en steun contacten samen op de bank zitten en over telefoon en mail enzo voelt het toch minder persoonlijk... Hoewel ik inderdaad denk dat het vooral je eigen gevoel is, maar ja. Dat is nou net het belangrijkste gevoel he! ;) Je wil soms gewoon even een vriendin stevig vastpakken en op je schouder laten uithuilen...

Van je schoonloeder kan ik echt kwaad worden! Niet eens om de drammerigheid maar het is gewoon pure chantage. Bah bah bah. Jou een rotgevoel geven terwijl zij stom doet. Je kan het dus nooit goed doen. Eigenlijk kan je alleen maar je schouders ophalen en het negeren, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe reageerde ze op woede-uitbarsting van Nynkeman? Ruzie dus. :( Daar word je ook niet vrolijk van. Maar volgens mij is het net als met kinderen opvoeden (sorry dat is mijn vak haha) je moet vooral consequent zijn, dus als ze daar niet wil, dan niet. Als je 1 keer toegeeft wordt het alleen maar erger. Wat een gevecht he? :x Echt niet leuk. Gelukkig is ze wel een leuke oma, hoewel het misschien makkelijker was als ze dat niet was.. ;)

Wauw! Marijn al zindelijk? Echt knap! Lijkt me heeel gek als opeens alle kinderen op school zitten (zegt zij die er nog niet eens 1 op school heeft). Opeens zo stil thuis. ook wel lekker weer. Beetje alsof ze uit huis gaan haha. Kan me best voorstellen dat je dan misschien ook wat wilt gaan werken. Ook misschien om daar nieuwe mensen te leren kennen? Misschien is er wel iets leuks onder schooltijden? Of vrijwilligerswerk ofzo inderdaad! Eerst maar eens huis bouwen/inrichten etc. En dan als alle kinderen naar school zijn de hele tijd rondjes lopen en een voor een in alle kamers gaan zitten genieten van de ruimte! :)

Nog niet bouwklaar dus. Pas eind dit jaar toch? Maar de plannen liggen klaar? Spannend hoor!! Ik weet wel dat als het huis gebouwd wordt en alleen de fundering er ligt het vaak opeens zo klein lijkt. En dan later weer heel groot. :D

Je ne parle pas francais! Je ne comprends pas. Je ne sais pas. Voulez vous couchez avec moi. Dat is het enige Frans dat ik kan! En daar red ik me altijd prima mee! :D:D:D

Wel echt superfijn dat het tussen jullie zo goed gaat!!! Zeker met (ver)bouwstress/schoonmoederstress etc. Lekker van genieten!

Ik ga zo lekker slapen. Jullie ook hoop ik! Hoewel... Kling zal nog wel met hoofd in boeken zitten! :D

Oh en Lau: eitjes geen haast!? Haastige spoed is zelden goed.. ;) was dit de 1e fm deze cyclus? Woensdag hopelijk grote eieren/groot ei(?)! x

9. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meisjes,

Even snel, want ga zo richting mijn mandje.

@Nynke,
    Ik zag dat chocola wel op je kin zitten hoor!!! ;)

En die schoonmoeder van je!! Tsss, wat denkt ze wel niet zeg. Goed van je dat je bij je standpunt blijft en petje af voor Nynkeman dat ie je zo steunt en eventjes flink boos is geworden.

Marijn, wat knap van jou dat je al zindelijk bent!! Toppertje.

@Lauwtje,
    Hoop dat je eitjes woensdag iets van je haast hebben overgenomen ;)

@Klingeldingel,
    Stamper stamper stamper. Hoop dat het een beetje lukt met leren meis. Niet te laat naar bedje he? :p

@rest,
    Dikke knuf

Off to bed.

Smok

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Truste Bright!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Morgen meer reactie's meiden. ook ik ga lekker slapen.

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Truste Nynke!

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik ben weer helemaal into de maceration carboranique en in t appelzuur versus melkzuur!

maar kon ik maar gewoon een BEL WIJN zeg!

ohnee toch niet ;)

@nyn: HA! ik reagigageer later op joe verhalen, door blijmeis eruit getrokken (goeso blijmeis!)

@bright: hang in there babe! nog even.. en dan heb je brightmeid op borst! :)

@maartje: hoe is oerol?

@emma: weer een dag verder!

@lauw: wek, een dubbele saaie doos? ;)
    duim voor woens!

@sas: hoestie daar?

@sab: slaap lekker!

@michelle: mis je!

@natas: sigtig broeden!

@hier: thee en naar bed. hard geleerd. al die maanden goed opgelet, maar al die moeilijke termen en methodes en vooral al die 237 districten met 1308 verschillende chateaus daar word je te toch FOU van.
    en dan heb ik nog niet eens de rest van, eh, de wereld :$ verder geleerd!

maak altijd een megauittreksel, komt wel goed, maar mij bekruipt wel weer dat gevoel dat SO atheneum 1994 is: ' HAD JE NIET WAT EERDER KUNNEN BEGINNEN MET LEREN DAN 3 DAGEN VOOR EXAMEN!???? '

reponse: non.

alors, lekker sloapn!

swiet driems.

ohja @blijmeis: BANNER?? ;)

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Goeiemoggel dames!! :D

Hier op tijd wakker. 7:00 uur begonnen de werkmensen met de straat eruit te halen voor het huis. Ach kan ik wennen aan het ritme, hihi.

Klingel goe van joe dat joe zo leert hebn!!! Ach en Atheneum heb je ook gehaald toch ;)

Laifs

15. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hallo lieverds,

2 Weken geleden is de oma van mijn hubbie overleden en net een telefoontje gekregen van mijn mama dat mijn lieve oma in het z'huis ligt met een gebroken heup. Ziet er niet goed uit. Wordt waarschijnlijk vandaag nog geopereerd maar of ze daar nog uit komt? Maar niet opereren is ook geen optie, als je niet opereert dan doe je de deur dicht en als je wel gaat opereren dan laat je de deur nog op een kiertje. Heb vanmiddag verlof gepakt wil zo graag naar haar toe. Slik..........pfffffffffffffff...............snik...............
    Ik zou zoooo graag willen dat ze het nog meemaakt dat wij een kleintje krijgen, ze wacht er al zo lang op :(................en leeft altijd zoooo met ons mee.

Sorry moest dit even kwijt.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Spannend weer Sikki!
    Maar heb stiekem wél m'n bedenkingen bij dat nieuwe goedje..
    Eigenlijk gebruikt hij jou nu dus als proefkonijn of niet?In hoeverre is dat spul al daadwerkelijk gebruikt , zijn er cijfers over te vinden?
    Wel lekker dat je die spuit maar 1 keer hoeft te zetten..
    Ik duim voor je dat die uitslag van de SCSA test goed zal zijn want daar hangt het wel of niet starten van een nieuwe poging toch vanaf?

Wat vreselijk btw van die collega zeg!

@Bright: Veel succes jij met werpen!:):)

@de rest: Ik meld me ff af, want ga morgen lekker voor 2 weekjes naar malta! Heb dat echt ff nodig om alles op een rijtje te zetten..
    Balen alleen dat ik al een paar dagen snotverkouden ben en vanmorgen wakker werd met een licht verhoogde temp.Heb ook het gevoel alsof er watten in m'n hoofd zitten..
    Hoop dus echt niet dat ik ziek word want dat zou beroerde timing zijn zeg..:x
    Nou girls, tot over 2 weken!

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Zara: veel paracetamol mee nemen en gaan met die banaan. lekker even twee weken smaen met manlief leuke dingen doen. jullie hebben het verdient samen.en je weet wat ze zeggen als je op vakantie gaat en er niet mee bezig bent he?:p:DGRAPJE!!!!

@Klingel: komt helemaal goed donderdag. de lekkerste wijnen komen uit de Languedoc!!:p
    Succes met leren ik ga vast duimen voor je.

@Bright: zou jij vandaag niet gaan bevallen? ;) niet leuk Nynke.:D

@Sil: hoe was het vannacht en op het cb gisteren?

18. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Dikke knuf aan Sabrien. Meis wat verschrikkelijk. Hoop dat oma lief de operatie goed doorstaat.

*slaat Nynke om de oren*
    :D

Zara,
    Ontzettend fijne vakantie meis!! Hoop dat je niet ziek wordt. Voor de zekerheid maar veel molletjes mee en spraytjes e.d.

*gaat weer verder aan de schoonmaak*

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zara, een hele fijne vakantie!!!
    Ik hoop dat je juist alleen maar beter gaat voelen ipv slechter.

Over het goedje.
    Het is al wel goedgekeurd en is ook al veel getest.
    De resulaten zijn niet anders dan met andere goedjes.
    Soms zelfs iets beter.

Ik geloof niet dat hij het bij mij toepast om iets te proberen, maar meer dat hij dat in de la had liggen en het ons zo veel geld bespaard.
    Wel was het nav mijn vraag over de ongelijke groei en of we het niet anders konden gaan doseren.
    Dus wie weet helpt het om bij mij een gelijkmatigere groei te reguleren.

Bright, inderdaad WERPEN jij!
    Wordt je nu al overruled door je dochter :D

Klingel, wijn moet je niet lezen en leren uit boeken.
    Maar DRINKEN!!!!
    ;)

Sabrien, dikke knuffel meid!!!

Ik kwam afgelopen weekend een oud vriendinnetje tegen.
    Sikkiman, kijk daar!
    Zie ik een enorme zwangere toeter.
    Dus wat doet Sikki.
    Zich snel verstoppen in een winkel :(

Op de verjaardag zaterdag zat een kennisje die ineens niet meer rookte en geen wijn meer dronk.
    Dus ik vragen aan Sikkivriendinnetje, goh is ze zwanger ofzo?
    Ja, nu net 7 weken :(

Getsie, ik word gewoon naar van mezelf.
    Ik word er gewoon ziek van als ik dat zie of hoor.

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :) Lieve Sabrien, vergeet ik jou gewoon helemaal. wat een schrik en zorgen weer. ik ga een kaarsje branden voor je oma en hoop dat ze de operatie goed doorstaat.

@Bright: :) sorry.

Ik wordt echt gek. net schoonloeder weer op de skype. tja, ik wil toch echt graag komen. ik prima de gite is nog vrij dus zeg het maar. Nee ik wil alleen komen als ik bij jullie in huis kan. :x echt hoe stom, dom en idioot ben je dan!!! sorry hoor maar ik trek dit echt niet. manlief mag vanmiddag zijn moeder gaan bellen en haar heel duidelijk gaan maken hoe het gaat en dat ze anders maar lekker in NL blijft. o, het liefst zie ik dat mens nooit meer maar ja het is wel de oma van mijn lieve kids en die zijn wel gek op Oma. AAAAHHHHHHHH

Deel Deze Pagina