klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ja Klingel, je hebt een buikje!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    als je trouwens de 1e week erbij haalt, dan zie je wel dat ik toen echt een slankie was.
    dat zal wel nooit meer in die vorm terug komen he?
    :$
    :p

ben ik zelf bij, maar of maat 34 nog reeel zal zijn?

lekker boeien!

*schakel*

ohnee niet schakel

*gas*

ohnee niet gas, diesel

*DIESELLLLL*

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nee jij gaat van maat 34 naar 40 denk ik Klingel;)

succes met auto(maat) rijden.

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai meiden,

Ik is er weer...van een best wel leuk weekendje....

Joooooo.........spannend meid...ik ga heel hard voor je duimen!!
    En zoals klingel zei, hcg 1 is ook hcg...dus...
    Goed gevoel klinkt goed! Ik hoop echt dat je gelijk gaat krijgen!

Sikki, potverdorie zeg, ook allemaal van die zwangeren om je heen...da's ook nie leuk (understatement) en ik ben ook heel goed geworden in verstoppen hoor, dus je hebt groot gelijk!
    Je hebt echt geen zin om telkens maar weer dat masker op te zetten over hoe geweldig het wel niet voor een ander is!
    En dat moet je ook nie doen!

Lees trouwens net in je onderschrift dat je aug weer begint, 1 spuit van de 2 cetrotides staat op exp: 07-2010....
    toch opsturen?!?! Andere is van 2011!
    Ik ga duimen voor goede uitslag van zaad...
    En lief van uber S dat ie jou wat toe heeft gestopt! Jullie hebben het verdiend!

Nynke, hhhmmm...schoonmoeder is nie echt heel slim bezig he?!? Groot gelijk dat mannetje het nu maar eens duidelijk moet maken hoor, moet nie gekker worden!
    Wat is dat toch met die schoonmoeders?!?!?

Kling, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje, ga jij nu ineens studiebollen?!?! Knap hoor, dat je daar nog tijd/zin/puf aan hebt!!!
    Dus straks kunnen we jou alles vragen over een wEIntje bij het eten! Jammer dat ik het nie lust...of nu nie jammer eigenlijk, want mag toch nie!

Maatje 34...misschien krijg je het wel terug...ik heb het nooit gehad haha, ik wil het ook wel!! Maar nu ff nie!
    Ligt denk ik nie alleen aan jezelf hoor...lichaam verandert toch veel!
    Ik ga ff buikjes checken straks in je album!

Sil, zwaaaaaaaaaaaaai, hoest met het koningskoppel!!?

Bright, ik hou je overal in de gaten!

Blij meisje, nog gefeliciteerd! BANNER BANNER BANNER!!!

Rest...smak...ben het kwijt!

Hier morgen 20-wekenecho, 9.30! Jullie horen hoe het was!

SMAK

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    40 na mijn bevalling?
    ja daag!
    ik hoef zeker niet terug in 34 en het staat ook onderaan prioriteitenlijstje, maar ik wil zeker wel weer terug in ongeveer zoals ik nu ben, 36/38.

@rijden: gamaar om 1320 weg als je om 1515 bij de gyn moet zijn.
    dat is dus niet 1415... zucht ;)

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @loes: spannend spannend morgen!!!

gaan we dan ook horen wat t wordt?? :D

@wijn: ik doe al opleiding sinds februari, alleen nu komt t examenmoment!
    leren altijd leuk, maar eh, examens minder ;)

late machiatoooo in de tuin dan maar, en dan vertrekpoging2 :D

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Klingel, ik denk eerlijk gezegt dat mt 34 je gewoon nog wel gaat passen. Je zal even wat buikspier oefeningen moeten doen oid maar dat komt vast goed.

:D dat is wel erg vroeg weg gaan ja. dement?

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Edit: laat maar, vraag Klingel zondag wel naar die wijncursus...

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nyn: ja dement he :p
    ik denk niet dat 34 nog terug komt, maar dat kan me ook niet schelen hoor.
    ben in elk geval niet het type van ' SO getrouwd en geworpen, nu kan ik mijn haar ' lekker praktisch ' kort knippen, gebruik ik geen (glitter!)make-up meer, ga ik de M&S leegkopen en die zwangerschapsonderbroeken blijven dragen '

@jo: wilde gewoon verder bijscholen. weet al heel wat, maar vooral heel wat niet :D

nog 1 level verder en ik ben vinoloog, dat is wel TE geil, daar zijn er weinig van in NL.
    maar eerst dit niveau (sommelier +) halen.

ik doe t op de nederlandse wijnacademie, of beter gezegd VIA, want we hebben de lessen op t werk van klingman.

een echt wijnstel zijn we he, hij verkoopt ze, ik klap ze in de gasten :D

dit is de site van mijn opleiding Wijnacademie - Home

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Klinkt (wil steeds klingt intypen :() super, vinoloog!! Ik heb eens in het vliegtuig naast een vinoloog uit Italië gezeten, was ook zo interessant. Hij stak mij helemaal aan, toen ben ik eens gaan zoeken naar cursussen. Mijn opa is een MEGA-wijnliefhebber en heeft 't zo geregeld dat alle kinderen en kleinkinderen inmiddels ook drankorgels zijn :D. En inmiddels ook de aangetrouwde (klein)kinders trouwens.

Bij ons verdampt die wijn altijd zo snel als de fles eenmaal open is :D. (Gebruikt mijn opa altijd als excuus als de fles weer eens leeg is). :D

Ik ga zondag gewoon met een heerlijk glas wijn rondlopen en kijken wie er begint te kwijlen :D

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @jo: heb wel interessante instap-boekentips voor je anders!

als je al het verschil tussen een chardonnay en een sauvignon blanc kent, snapt en vooral ruikt en proeft, is SO leuk!
    ook omdat je op die manier (bij verschillende gerechten) meer kan genieten van de juiste soort wijn op het juiste moment! ;)

*spant vast draadje door weiland antiek om jo te laten struikelen*

heheh

mag ik aan jouw glas ruiken?
    raad ik de wijn, heb ik ook nog iets :p

TROUWENS WIE ZEGT DAT JIJ DAN NOG MAG DRINKEN!!!!!!!!!!

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    * draadje: hmm.. maar geen wit jurkje aan doen *

Ben erg benieuwd naar de instap-boekentips. Kom maar op!
    Weet je trouwens dat ze in Australië veel meer naar de soort druif kijken dan hier? Wij kijken meestal eerst naar het land en dan pas de druif. En de landen raden gaat me meestal nog wel redelijk af. Een argentijnse, australische, franse of spaanse kan ik vaak wel uit elkaar houden. Maar de druifsoorten wordt al wel een stukje moeilijker.
    En wijn bij het gerecht vind ik altijd zooo moeilijk. Dan moet je er echt meer verstand van hebben, maar het kan je maaltijd zo geweldig afmaken!
    Leuk, leuk, krijg er helemaal zin in :D

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden

Hahaha, goeie edit! Dacht hetzelfde stiekum... Maar als ik wel mag drinken rijdt mijn hubbie naar huis :D

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sikki en Jo, ik ben weer spuit elf, maar ik wil jullie een knuffel geven. Heel herkenbaar het gevoel dat het lijkt of het anderen allemaal maar komt aanwaaien. Ook wij hebben het gevoel stil te staan terwijl bijna iedereen maar de wind in de rug heeft.
    En tja, na mijn hbo-opleiding ben ik binnengerold in een bedrijf waar ik een functie heb dik onder mijn kunnen en daarom dus ook totaal geen uitdaging meer heb. Ik wil weg en ben zeker op zoek naar vacatures, maar aan de andere kant, hoe gaat dat dan met de mmm :(. Ik wil nu niet meer stoppen/uitstellen vanwege een nieuwe baan, maar ze zien me aankomen met de mededeling dat ik vaak later zal komen enz. En ja, net als bij jullie blijf ik dan maar weer hier plakken omdat ik hier alle vrijheid krijg en er niet eens vrije uren voor moet inleveren.

KNUFFEL

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Bright, ik las dat we ergens buikfoto's kunnen zien :(, waaaaaar dan :D. k'ben heel nieuwsgierig van aard snap je ;).

@Klingel, wat ben jij een slanke den zeg, en zo met kleding aan zie ik eerlijk gezegd nog steeds geen buik(je) :p. Heb je zulke sterke buikspieren ofzo of ligt placenta aan de voorkant :(. Ach nou ja, die BUIK komt nog wel ;). Is Barbie trouwens lekker aan het schoppen in buik? Kan klingman het ook al voelen :)

@Nynke, lekker hoor dat schoonloeder van jou ;). Wat een koppig mens zeg. Hopelijk kan nynkeman haar duidelijk maken dat ze MAG komen, maar dan wel in appartement paar straten verderop :p

Voor iedereen die ik vergeet, sorry, maar jullie schrijven ook zoveel, kan het soms niet meer onthouden :p :)

SMAK

16. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    #Breekt even in#

Zitten hier al die Dusselchicks verstopt??? Zag sikki, silvia, loesie....en natuurlijk Klingel!!
    In het dusselpuzzeltopic zitten bijna alleen maar nieuwe meiden en geen bekenden meer???

Behalve sikki de echte Diehard!! Zag dat je weer in Dussel geweest bent en weer aan een nieuwe methode gaat beginnen? Meid ik hoop dat dit nu eindelijk jullie wonder bij jullie mag brengen!! Ik gun het je zo!! Ik duim voor een mooie waarde zodat jullie kunnen starten na de vakantie van Dr.S!

#Breekt weer uit#

17. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dus jij ook al in hetzelfde schuitje Emma! Ook een dikke knuff voor jou!!

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @pat ik lees en reageer soms nog wel in dd topic hoor;) zijn alleen allemaal nieuwe meiden...en die kennen ons natuurlijk niet zo goed hihihihihihi....

ik reageer vanaaf even over dusselduo hoor maar ik heb een glimlach dus.......
    3200 gram woog Sanne en Luuk woog 3165 gram dus dat is al 1 ding wat goed is hihihihi
    vanaf 3 kg komt het steeds dichterbij dat ze s'nachts gaan doorslapen schijnt dus daar wachten we op...

tot vanavond meiden

ik ben nu aan het koken aardappelen speklapjes en stoofpeertjes mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm zoooooo lekkerrrrrr

knuffellllllllllllllllllllllllllllllllll

19. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo lieve meiden

Ik had vandaag mijn eerste afspraak bij dokter S.
    hij heeft een echo gemaakt van mij baarmoeder en waarschijnlijk cyste gespot
    ook zijn er bloedonderzoeken gedaan maar uitslagen krijg ik 22-6

ben heel benieuwd wat en hoe verder
    Dokter S gaat van IVF uit maar dat wilde ik zelf ook al
    weet alleen niet of ik echt cyste heb zo ja hoe erg.

liefs Cilek

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    JJOOEEHHOOEEEEE... ? Waar is iedereen?

Klingel hoe was de echo?

Cilek: cyste hoeft niet altijd erg te zijn hoor. Ik schrok er de eerste keer enorm van (zeker na alle vreselijke verhalen op Internet (had ik ze maar niet moeten lezen, sufferd!)), maar bij zijn ze altijd de volgende cyclus weg. Heb er inmiddels een stuk of 5 gehad. Weet ook niet hoe dit komt, maar bij valt 't verder gelukkig mee. Ik hoop dat jou lichaam ze ook zo makkelijk weer op laat lossen!

Deel Deze Pagina