Babyrinth alleen tussen 14.00 en 16.00 geopend? Ben ik nog mooi op tijd Sorry Nyn en Kling, ik ben niet zo van de Franse wijnen. Doe mij maar een rood Chilleentje of een Italiaanse witte! *Sikki kijkt dorstig* Nyn, wat een scheetjes! Sabrien, -25 kg Respect meis! Ik doe er al jaren over om 2 kg kwijt te raken. Ben nou eenmaal een lekkerbek. Geef nu ook maar de MMM de schuld dat ik ondaks weinig eten en snoepen geen gram afval. Heb me er nnu ook maar bij neergelegd. Helaas ben ik het hollandse welvaart binnen de familie en ben ik met m'n maat 40 echt de dikzak van de Sikki's! M'n zus was op het toppunt van haar 3e zwangerschap nog 5 kg lichter dan ik! Jo, hoest met de zenuwen? Wanneer kan je morgen bellen? Net gelunched met een collegaatje. Vertelt ze me dat ze 5 weken zwanger is... Zucht.
Sikki maat 40 is toch superrrrrrrrr!!!!!!! Ik ben van maat 50 naar 44 gegaan en wil heeel graag naar 40 (kijk heel jaloers naar Sikki). Och gossie, weer een zwangerschapsaankondiging??? pffffffff....... soms is het zoooo oneerlijk........
Ik weet het. Maar vroeger wat ik echt een spillebeen. Toen ik ging studeren was ik 15 kg lichter dan ik nu ben. Het studentenleven (lees: het vele bier) zijn er in 5 jaar tijd aan gaan kleven en nooit meer verdwenen. En dan te bedenken dat ik vroeger met maar m'n maat 36 ontevreden was Soms denk ik, ik ga gewoon drastisch lijnen en heeeeel slank worden. Dat heb ik dan tenminste wel zelf in de hand (itt zwanger worden). Maar ik vind lekker eten en wijnen veels te belangrijk, dus ik heb me er bij neergelegd. Kun je na gaan. Mijn zus leende aan het eind van haar zwangerschap mijn kleding als ze een feestje had.
Het is ook erg moeilijk om altijd maar op te letten wat je eet en drinkt, ik vind namelijk ook alles veeeeeellll te lekkerrrrrrrr. Ik ben gestopt met me te vergelijken met andere slanke dennen, werd ik meer depressief van dan wat anders . En denk dat niemand echt snel tevreden is over zichzelf, er is altijd wel wat!!!! Je zus zal ook heus wel minpuntjes vinden aan zichzelf. Ben ook wel een probleemeter, als ik het moeilijk heb vind ik dat ik wel een lekker stukje chocola of zo heb verdiend . Ik weet het slaat nergens op hihihihihihi.
*klimt door de heg heen en loopt zo het babyrinth binnen* *closed? ik zie geen geen bordje of wat* hier nog zo'n emo-eter. ik ben sinds we hier wonen 10 kilo afgevallen maar door de stress rondom schoonloeder zit er alweer 1,5 kilo bij.:x @Sikki: denk je even lekker te gaan lunchen krijg je dit. jij ook het dikkertje van de fam? ikke ook. maar vergelijken doe ik niet meer. ik ben wie ik ben. ook met mijn maatje 40/42 en wie het niet leuk vindt kijkt maar niet. maar zo voelt het niet altijd. *schenk Sikki een flinke bel wijn in*en neemt er zelf ook een. Bedankt voor jullie reactie's op de foto's. ik ben ook erg rots op mijn schatten.
Hihihi, en ik ben het dikkertje hier hihihihi, och ja ben het gewend! Nynke knap hoor -10 en laat je niet opfokken door je schoonloeder, je moet proberen aan jezelf en aan je gezinnetje denken dat is het belangrijkste!!!!! Klingel, houdt zich goed aan de sluiting, maar wij lekker niet
Ik doe mijn best Sabrien. ben nu weer veel water aan het drinken en eet me rot in aarbeien en tomaat. maar ja een broodje brie is dan weer niet heel goed. Klingel zit in Spanje en daar kennen ze geen babyrinth denk ik.
Ah, Spanje! In dat geval, doet u mij maar een Rioja!!! Had laatst trouwens ook een witte Rioja. Best lekker! *Sikki vraagt zich af of er überhaupt wijn is die ze NIET lust*
*Wurmt zich ook door de heg om het babyrinth binnen te komen* Nynke, wat een leuke foto's van je moppies . Ik heb dan wel maatje 36-38 maar echt strak in het vel zit ik ook niet , laten we zo zeggen ik mag wel eens gaan sporten . Ik hou alleen niet van sporten, ik ga liever een wandeling maken met de honden . Waar ik trouwens wel heel blij mee ben is dat ik eigenlijk alles kan eten en drinken zonder amper iets aan te komen. Ik blijf altijd rond hetzelfde gewicht schommelen *Pakt nog maar een Mars en een colaatje*
TRUT *Sikki neemt nog maar een rijstecracker en laadt zich op voor de Zumba vanavond* Maar dan bij thuiskomst wel weer een lekker wijntje als beloning!!! Ben gek op compensatiegedrag
* wrijft over zere gat, maar houdt het niet langer uit en sluipt ook door het, inmiddels grote, gat in de heg weer naar binnen * Argh, klusje is nog veel erger dan gedacht! Ik geef het op voor vandaag, morgen nog maar eens met een wellicht helderder blik kijken. Ik zit qua gewicht en omvang wat tussen jullie allen in, maatje 38-40. Op het moment weer 38, maar zou er eigenlijk nog wel kilo of 3 afwillen. Maar helaas, twixen, cola, wijn, chips, brie, cornetto's (rot-reclame!) allemaal té lekker! Heb nu eigenlijk een beetje een 'zwanger-buikje', dus 2 oplossingen, of afvallen of zwanger worden . sikki: getsie, denk je gezellig te gaan lunchen krijg je dat! Bleh!
Heel goed dat je jezelf dan ook wel een beloning geeft! En 2 glazen wijn per dag schijnt gezond te zijn, toch
*jat een mars bij Emma en geeft haar een knuff* is alweer goed hoor Emma. ik ben zo benieuwd hoe het met Bright is. ik hoop dat ze nu aan het genieten is van haar meisje. en zo niet dat ze een goede bevalling heeft zonder complicatie's. You Go Girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Jo: dat maar een zwanger buikje.die heb ik na drie bevallingen nog steeds.en ik haat buikspieroefeningen