klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jo, ik zou ook gaan voor het laatste!!!

Mij werd ook wel eens gevraagd of ik zwanger ben :(

2. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Precies, zulke vragen wil ik graag voorkomen. Ben me er dus meestal wel van bewust wat ik aantrek en of ik er zwanger in lijk :(.

Pff.. wat duurt wachten lang, nog 18 uur. Gelukkig slaap ik er daar zeker 8,5 van :D.

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik durf dat dus echt niet aan mensen te vragen. Juist om vervelende dingen te voorkomen.

@Jo: ja kan ook nu vast gaan slapen.:D

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oooh, zo spannend Jo!
    Het zou toch zo fantastisch zijn!!!

Goede tip Nyn.
    Zullen we meedoen :D
    Kan ook nog wel een schoonheidsslaapje gebruiken.

Jo, hebben jullie trouwens nog cryo's over?

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Ha ha, ja, eigenlijk zou ik ook best een slaapje kunnen gebruiken.

* denkt diep na of mijn collega's dat raar zouden vinden ;)*

Ja, nog 2 cryo's over. Dacht dat we er een heleboel hadden toen we hoorden dat er 10 de vriezer in gingen, maar je bent er ook zo weer door, blijkt :(. Maar mocht het dus niet gelukt zijn, dan kunnen we nog 1 poging doen voor de zomer en dan maar na de zomer kijken naar punctiepoging 2.
    * geeft zichzelf een lel en beveelt zichzelf positief te blijven *

Mijn (vrouwelijke!!) collega heeft ook geen zin meer :), kunnen we samen slapen :D!

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *geeft Jo ook nog effe een pets*

Positief blijven!!!!!!!!!!!!!!

Slapen? Ja graag!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *geeft Jo een knuffel na al die petsen*

*kijkt heul streng* wel positief blijven!!!!!!!!!!!!! 10 lijkt dan zoveel maar helaas toch niet genoeg.:( O, wel genoeg natuurlijk want deze keer is het RAAK!!

ik zou heel graag met zijn allen een dutje gaan doen maar ik verwacht zo de aannemer.

Speciaal voor Jo:
    YouTube - De Kast - Raak (Officiële videoclip)

8. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oei, spannend Nynke!! Wat komt hij precies doornemen? Tekeningen, plannen, prijzen :(, planning?

Lekker liedje is dat he Nynke?! Ik heb vorig jaar een uurtje met Syb mogen vergaderen :D! Weet je dat hij best wel klein is?

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
  10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *komt een gekraakt babyrinth met enge zingende fryske krullebol in tollen*

SEG!
    stelletje inbrekende over kilo's pratende bij liedjes soppende marsdoosjes!!

SO.

ik heb paar hoofdstukken af, en paar proefexamens overleefd.

nu thee en een aardbeientaartje met banketbakkersroom!
    :p

*spoedt zich tuin in*

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *gritst het taartje uit Klingel haar handen* :)

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *grist terug*

ik moetmag wel aankomen lekker PUH! :p

(die was flauw he!)

(leuk he!)

:)D)

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhhhh, en alweer loopt mijn mond vol met speeksel :)...*smak,smak*

14. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Oooh, ja hier ook! Misschien toch nog maar even langs de supermarkt of bakker zo ;). Eigen gemaakte kwarktaart (met optimel 0% vet) is toch niet zo erg? :(. Toch? 8)

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhhhhh, eigen gemaakte kwarktaart is ooooooook al zo lekker :). gewoon maken hoor, kan best :p

*smakkerdesmak*

16. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    * raced het babyrinth uit naar een supermarkt en dan naar huis *

SMAK!

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *huil*

genieten jullie maar lekker van jullie taartjes. ik ga gezelig aan de wijn met de aannemer!!:D

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nyn: veel pleziersucces met aannemer! inderdaad, gooi er een wijntje in!
    :D

ben benieuwd of je al wat wijzer zal zijn straks.
    meestal is het eerst maaaaaaaaaanden vergaderen voor er ook maar 1 korrel wordt verplaatst he? ;)

so, weer 2 hoofdstukken en 1 proefexamen af.

nu even kijken wat we gaan eten.

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Whaaaaaaaaaa is er al brightbabynieuws?!?!?!??! Nee he... Spannend! Kan het sinds mijn bevalling gewoon niet meer drooghouden bij welk bevallingsverhaal dan ok! :)

We wachten RUSTIG af!

Maare dames, jullie hebben echt te veel geschreven hoor! Daar kan ik echt niet allemaal op reageren.. :$

Ik hoop in ieder geval heeel erg voor positieve resultaten voor Jo morgen!!

Ook voor Klingel trouwens! Maar dat komt wel goed. :p Enne maatje 34 na bevalling? Tja ik ben ook niet echt een zwaargewicht (lees: eerder te licht dan te zwaar) en na de bevalling hingen mijn broeken als vodden om mn lijf. Moest echt grote moeite doen op gewicht te blijven. Is helaas voor mij ook niet makkelijk want ik kan ook eten wat ik wil zonder aan te komen :) Solly!

Meteen ook maar even opbiechten dat ik vanmiddag heb geluncht met een big mac..

Uch.

Uhm... Lief Sik en Jo en Emma en alle anderen dikke knuf voor MMM ellende en daardoor banengedoe... Lijkt me echt lastig. Als je nou 'gewoon' bezig was met zwanger worden zou ik zeggen 'hup solliciteren!' Maar jullie moeten ook vaak weg voor onderzoeken enzo. Dat is wel heel vervelend. Knuf!

Ook nog een knuf voor allemaal nieuwe zwangerberichten (waaronder ikzelf...)!!!

Uhm uhm

Nynke succes zometeen met wijn, uh, aannemer! Hem niet te dronken voeren he! Krijg je hele rare huizen van! ;)

Syl, wat fijn dat Sanne en Luuk zo goed groeien. Heel jammer van hondje, maar wel verstandig! Hopelijk worden de nachten snel wat beter!!

Ik ga zo even teruglezen wie ik vergeten ben...

Ego: niks aan de hand gister hoor. Heb alleen best wel 'last' van de HCG. Veel meer dan vorige keer. 'S ochtends echt misselijk (nooooit gehad) en zo vreselijk moe.... Geeft allemaal niet, maar gister had ik een hele drukke ochtend die dubbel gepland was met allemaal moeilijke gesprekken, daarna direct overleg en nog een overleg. kwam om 2 uur laatste overleg trillend op mn benen binnenstrompelen, nog geen minuut pauze gehad of gegeten, vervolgens nog een paar felle dokters over me heen, later ook aan bureau mega-aanval etc etc. Ik kon niet meer nadenken zo moe was ik en dan ook nog pittige discussies, bllggh..

Haal ik mn zoontje van de creche blijkt het weer niet zo goed te zijn gegaan. Veel huilen, wou niks eten/drinken, etc. Al 2 weken, tandje door dus dacht dat het klaar was, maar niet dus. Dat vind ik zo naar he. Voel ik me echt een slechte moeder, maar ja, je moet ook wat. Hij deed het eerder altijd super. Maar wat heeft hij dan he? Tandje was het dus niet, buikpijn? Had al 3 dagen niet gepoept. Gisteravond en vanochtend krijsen tijdens het poepen zo'n pijn. Echt heel zielig! :( Maar ja drinkt ook niks. Grijpt ook veel naar zijn oortje, dus we weten het niet zo goed.

Vandaag was hij bij oma en ging het gelukkig heel goed!! Dus misschien toch buikpijn (heeft ondertussen alles eruit gepoept). Maar ik had het gister echt even gehad. Ach heb je soms.

Zo dat was wel heel lang ego verhaal. Ga nu even wachten op man en zoon die laat zijn en teruglezen!

Smak voor all!

20. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Portemonnee vergeten, MOK! Geen kwarktaart vandaag, ben te lui om nu nog naar de supermarché te gaan. Morgen dan maar. Of vanwege feest, of vanwege troosteten :D. Altijd een goed excuus!

Blijmeisje: dikke SMAKknuffel voor jou. Soms komt alles tegelijk he? Gelukkig vandaag weer een stuk beter!

Klingel: hoe laat examen? Morgenochtend nog studeren? (En stress opbouwen ;)?)

Nynke: proost! En succes! En veel plezier!

Deel Deze Pagina