@examen: morgenavond 2030! landelijk examen in het pittoreske MAARN! dus nog 24,5 uur om te leren. komt goed, net weer 10 wijnen blind geproefd met klingman. indien iemand zin heeft om te ZUIPEN *hoort nyn en sik wakker schrikken* dan kan dat hier. van syrah tot fleuri en van sauv blanc tot riesling en van merlot tot rioja en van weetnietmeer! @blijmeis: klote van je HCGlast.. gek he dat je de ene x zoveel meer last van (ongeveer) gelijke dosis kan hebben dan de volgende x! enne, arme blijmeisbeeb (vanaf nu de BMB hoor! ) wat zou hij hebben??? koniie maar praten he, even zeggen wat er is... fijn dat omadag beter ging. maar naar oor grijpen, hm, ik als groene doos zou zeggen ' iets met zijn oor ' *BRILJANT HE* missch HA? of niet HA? thats the question? jij ook al alles kunnen eten en niet aankomen? wel fijn he big mac mag! @bright: whoeiii hoe zou t gaan? hoop dat je het een beetje trekt, zo spannend en eng en daarna de cultuurshock van je leven en (zeggen ze) de liefdesoverstroming van de leven! mag ik even tegen mezelf zeggen dat ik het erg grappig vind dat ik al dagen zo bijdehand tegen je roep ' je bevalt de 16e en geen dag eerder! ' en dat dat gewoon gebeurt? uiteraard dom toeval, maar wel leuk toeval! wie zal ik nu eens voorspellen.... eens zien....... hmmm... even over nadenken nu koffietje theetje wijnboekje zwaaitje!
Klingel ik weet niet hoor, maar jij blijkt de laatste dagen wel erg goed met getallen/data te zijn.... Doe mij even een 'wanneer eerste echo?' Oh en over oor van BMB: wauw! Jij had dokter moeten worden! Nee klopt wijst op 'iets met oor'. Maar ook weer niet. Omdat geen koorts, geen huilen en vandaag blijkbaar niet 1 keer naar oor gegrepen. Dus kijk morgen zelf even en anders inderdaad even langs HA. (Maar die wil ik niet te veel afleiden want die moet nog een verwijsbrief schrijven en faxen! ) Hebben jullie dan echt van al die wijnen een fles gekocht en die gaan jullie dan blind proeven? Geweldig! Oh nog 1 ding! Ik heb 1 heule vervelende zwangerschapskwaal en ik hoor net van wederhelft dat die sinds gisteravond/nacht weer gearriveerd is: IK SNURK!!! Doe ik anders nooit, maar vorige zwangerschap echt heeel erg! Manlief met oordoppen in zeg maar hahaha. Ach heeft hij ook 1 kwaaltje...
*pakt nu het vliegtuig naar NL om de wijn op te drinken bij Klingel* Vlieg!!! kan ik niet!! te laat!! goedenavond lieve meisjes, het was erg gezellig met de aannemer. en geloof het of niet. het is een Tukker!! maar even zonder dollen. hij is erg goed en heeft zeer veel goede ideeen maar is wel een stuk duurder als de anderen die we hebben gesproken. we krijgen nu een prijsopgave en dan zullen we wel verder zien. @Klingel: is Rover alweer thuis? idd veel vergaderen en weinig resultaat nog. maar het huis komt er SO!! @Bright: meis, ik hoop toch zo dat je al bevallen bent. @Jo: morgen taart om te vieren dat je zwanger bent. SO!! @Blijmeisje: wat een dag gisteren zeg. kan me voorstellen dat je helemaal kapot was. ik had bij mijn tweede zwangerschap ook veel meer last van hcg. ((knuff)) wat sneu dat je mannetje zo moet huilen op de creche. fijn dat het bij oma wel goed ging. je kan een klein druppeltje olijf/slaolie in zijn oortje doen mss dat dat de troep er helpt uitkomen mocht het zijn oortje zijn.
Hahaha een tukker al aannemer bij Nynke in LDF. Dat verzin je ook niet. Maar hij is duurder dus? Veel? Hoe kan dat? Ik denk dat je naar prijs moet kijken maar zeker ook naar vakkundigheid en NL is ook wel een pre. Sowieso qua communicatie, maar ook qua betrouwbaarheid? Fransen met hun Franse slag... En goedkopen aannemers komen vaak heel veel onverwachte dingen tegen die dan weer heel duur uitpakken. Nah ja, jullie zullen er zelf wel uitkomen! Bedankt voor de olijfolie tip! Zal m onthouden... Jij had dus ook meer last van HCG? Vreemd eigenlijk. Zelfde lijf, zelfde hormoon. Vorige keer voelde ik echt NIKS die eerste weken en later alleen moe en ik kon niet zo goed tegen geuren. Klaag er trouwens helemaal niet over, maar is soms lastig dat je het (nog) niet uit kunt leggen en verbaas me er over... SMAK!
Tja, dat kan alleen bij Nynke in LDF. hij is zo'n 30 duizend euro duurder. maar idd hij bouwt wel veel beter als de Fransen met hun Franse slag. en we kunnen beter met hem communiceren. we gaan het zien en meemaken. en anders laten we ruwbouwen en doen we zelf de rest. ik heb me er ook over verbaasd Blijmeisje. Bij Sterre was ik iets wat misselijk en wat moe maar bij Ysa. moe, misselijk, heel kort lontje, obstipatie, en BI. En bij Marijn, alleen BI en verder helemal niets. ja, ik kon slecht tegen vet eten maar ja als dat alles is. VAAG!!
Hé Klingeltje, Maak je even een nieuw topicje aan? Deze is de 5.000 berichtjes ruimschoots gepasseerd zie ik Groetjes, Josien
oh oh daar is de waarschuwing van de moderator! Het moet trouwens niet gekker worden hier, de ene dag struikel ik hier over alle piemels, dan over de lekkere mannen en vandaag over heel veel lekker eten en drinken. Wat is het volgende lekkere Bright, spannend! Jo, ik duim voor je!
@blijmeis: ik heb sowieso iets met data/getallen en voorspellen ja en ik ' bevel ' wel eens vaker een ' bevalling ' heb in de bus een ' brulkaart ' naar remmie gestuurd dat remmiebaby dan en dan MOESTTTTTTTTTT komen. en ze deed t maar een echo? ik weet niet of ik daar genoeg vibes voor kan oppikken nou ik zal eens een gok doen; wat dacht je van de 1e (als dat geen zondag is ) @proeven: nou ja kijk, je weet, we werken allebei in de wijnen, en aangezien ik het wijnrek niet meer leegzuip tegenwoordig, was het een kwestie van ' kies en pak ' *en plop* vind t wel zonde, ga ze morgen (na laatste proeving) bij de buurman neerzetten. die is ontslagen en zijn (toch al feeksen-)vrouw heeft m verlaten voor een vriend van hen beide terwijl ze een kind hebben dus die kan wel wat drank gebruiken :x @BMB: als je nu naar de HA gaat voor hem, kan je meteen om een echo gillen!!!!!! trouwens die 1 juli is makkelijk te vervroegen denk/weet ik. men neme: een boel zwangere tranen, een verwijzing naar verleden en je ligt al op de echostoel denk ik; de 22e! @SNURKEN! PROEST weer een overeenkomst! neus dicht, klieren dik, en zagen maar! blijmeisman oordopjes in, allebei wat inderdaad hihihihiih! @banner: kom eens door met banner? ja jij daar, met die knaltesten? so, ik heb net weer wat proefexamens gemaakt (24 van de 30 en 25 van de 30 goed, daar doe ik t voor) en nu gaak naar de nieuwewereldwijnen. zwaai!
haai liefjosien! zal ik morgen doen met veel bombarie, goed? moet natuurlijk wel even een nieuw doolhof ontwerpen, dit maal met een iets betere uitgang naar beeb te vinden voor alle MMMeisjes. en natuurlijk iets meer ruimte voor lekkere piemels, ik denk dat ik maar ergens een fijne geile wei moet maken ofso verder nog een strandje, met immer gevulde strandbar vol lekkere WIJN en zwangere sapjes, en als we dan toch bezig zijn dan bouw ik ook een ondergrondse glitterdiscoclub!
Oeps betrapt Klingel. maar volgens mij leest Klingel gewoon over het bericht van Josien heen. *edit* toch niet. dames allemaal een hele fijne avond en een hele goed nacht. En lieve Bright: ik hoop zo dat je bevallen bent. als je nu nog bezig bent is dat SO niet fijn. ik denk aan je.
tis wel waanzin trouwens, dat dit babyrinth zo de spui(T)gaten uit loopt. hoe komt dat eigenlijk? ohja, omdat wij zo grappig zijn! maar serieus; ik ben onwijs blij dat ik op t dieptepunt van mijn MMMbeleving dit dagboekjehoekje heb geopend. inmiddels is het een zoete inval geworden voor iedereen die maar lief, grappig, rebels en MMMeer is, maar bijzonder blijft het. drom: dikke glittersmak op ONS! Bekijk bijlage 79360 ik open morgen een nieuwe (even zien hoe ik link naar deel1 erin frummel enzo) en dan gaak deel1 maar eens printen denk ik... smak!
@Nyn: hoop dat je een goed (borrel)gesprek met de aannemer hebt gehad! slaaplekkerbisou!!!! *duikt de nieuwe wereld in*
GOODMORNING!!! Jeetje, vandaag het begin van een nieuw babyrinth........slik.......... Gr. het dikkertje van het babyrinth hahahahaha, och ja zelfspot moet kunnen toch? * ga nu even ontbijten *, een beschuitje met vruchtenhagel (mag van de weightwathers) en light boter. Mmmmm jammie!!! JO, IK DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
Pfffffff kijk net mn zp album door jeetjeeeeeeeeeee wat een BUIK had ik!!!!!!!!!!!!! zo raar dat het op dat moment minder erg lijkt als iedereen zegt maar nu ik buikloos ben weer zie ik pas hoe dik die was hahahahahaha oh ja heb mijn dd twins opgegeven voor baby van de maand hier dus als jullie niks te doen hebben even ofzo
Jeetje meiden, ik zit op het werk en heb niet alles bij kunnen lezen en wat ik heb gelezen wil niet blijven plakken In ieder geval een spannende dag vandaag voor Jo! Ik duim heel erg hard @ Sabrien, dat is me ook enorm bijgebleven. 25 kilo eraf!!!! Wat knap, respect! @ Emma, hoe is het meid? @ Bright, oe wat lees ik nu Ben benieuwd, Brightmeisje meldt zich!!!! Yes! @ all, sorry, ik ga proberen wat up to date te blijven nu hoor. Hier gaat het goed. Nog geen posi ovu, maar wel heel veel vruchtbaar slijm sinds vanmorgen. Ik gok op morgen posi zaterdag IUI. Alleen zaterdag zouden we naar Guus gaan (ja, alweer!) en ik denk dat dat er nu niet inzit. Keuzes maken denk ik @ nieuw babyrinth... ok, ik meld me daar weer!
even terug lezen lieve Klingel. hoe gaat het verder met leren? nog 11 uur tot je examen!! je babyrinth heeft veel lieve meisjes bij ekaar gebracht en er zijn mooie vriendscahppen uit ontstaan. ik hoop dat we nog heel lang van elkaar mogen genieten en elkaa kunnen steunen tot alle mmmmeisjes zwanger zijn!! @Bright: nog geen nieuws. ik hoop toch echt dat ze te druk is met genieten en daarom haar buddy nog geen sms heeft gestuurd. als ze nog aan het bevallen is is het wel een mega zware bevalling en dat hoop ik niet je kaarsje brand nog en ik denk aan je!! @Sil: kan ik nu al stemmen op je DDD of pas vanaf Juli? Ja, om die buik van jou kon niemand heen. @Jo: ik duim!! hoelaat mag je bellen? @Sabrien: zelfspot is goed. lekker zo'n beschuitje. *mist de beschuit* @Saskia: nog geen ? maar wel slijm. jammer van Guus maar iui is beter!! @Emma: hoe is het vandaag? @Blijmeisje een beetje een Blijmeisje vandaag? @Sikki: ((knuff)) voor jou omdat je zo'n kanjer bent!!
Gisteren en vanmorgen alweer ongikrampen, dus ik vrees het al, maar de uitslag was HCG = 1 prog = 34 K*T, MOK, zucht... :x grootste frustratie: waarom lukt het nou niet?!! :x
Nyn, volgens mij heb je Emma en mij omgedraaid hihi Anyway, IUI is inderdaad beter. Nu hopen dat ik die kaarten nog binnen een dag kwijt kan raken. Soms wel lastig met plannen die mmm, een kwestie van prioriteiten stellen en daar ben ik dus slecht in Jo, hoeveel dagen na TP? Ga je misschien een Klingel doen? Zou nog kunnen toch?
nee Jo!! verdorie zeg. waarom mag het nou niet gewoon één keer WEL lukken?? ik huil en mok met je mee. speciaal voor jou