Thanks Sas. ik heb het veranderd. de mmm is zo onvoorspelbaar idd en prioriteiten stellen is ook niet mijn ding hoor
Jo, dikke knuffel voor jou... Hopelijk ga je een klingel doen, maar snap wel dat je daar niet op durft te hopen... Het is gewoon NIET eerlijk... SMAK
Een klingel kan natuurlijk, maar die kans acht ik wel heeeel klein. Zo klein dat ik vanavond dus lekker een wijntje gaan nemen bij de BBQ !
Aaaaaaaah neeeeee Jo!!!!!!!!!!!!!! HUIL! Wat een ontzettende teleurstelling weer!!! Dat je ook niet weet wat er dan misgaat he? Waarom er nou niet 1 blijft plakken! Gatverdarrie... :x Hele dikke knuffel! Jank het er maar even goed uit... SMAK! Nog geen brightbabynieuws??? Spannend! Die zitten vast in een mega baby rollercoaster... Enne het is nu dus echt tijd voor een nieuw babyrinth? Snif.. Nou Kling, ben benieuwd wat je er van maakt vandaag, wordt vast weer een fijn plekje! Al zenuwachtig voor vanavond trouwens? Sas, jij mag dus ook bijna weer 'aan de bak'?? Spannend! Hoop dat zowel IUI als Guus door kunnen gaan! Misschien een combi van die twee?? Sylvia die buik van jou was echt HUGE! Ik weet nog dat ik met 34 weken ofzo dacht: dat die uberhaupt nog overeind staat! Je hebt het echt lang en goed volgehouden hoor! Nyn lekker geslapen?? Sikki, hoest met jou? Wanneer kreeg je nou ook alweer uitslag van de SCSA? Hier: gaat het prima! Heb er alweer een heel programma opzitten met vingerverfkunstwerkjes (ik haaaaaaaaaaaaaaat vingerverf!) en daarna uitgebreide badbeurt om diezelfde ellende er weer af te boenen.. Nu ligt de kleine man te slapen dus kan ik hier even puinruimen Vanmiddag een slordige 200 euro neertellen voor nieuw paspoort en rijbewijs . @banner: jajajajajaja ik kijk wel even....
@ Blijmeisje, ik zit ook aan combi IUI/Guus te denken Moet kunnen lukken, maar of het verstandig is? Wat denken jullie? Stel ik heb om 12 uur IUI (vorige keer ook) en ik blijf weer netjes een kwartier liggen (gaat zo hier in het ziekenhuis) en daarna laat ik me door mama afzetten in Eindhoven (kan ik in de auto nog eens een half uur liggen) en dan ga ik naar Guus. Eerst de wedstrijd kijken in het stadion, dus dat kan nog redelijk rustig en daarna rond half 4 het concert met een beetje dansen, het springen laat ik achterwege... Is dat een optie of ben ik dan heel dom bezig? We hebben trouwens veldplaatsen, dus ik moet wel van half 2 tot half 7 ongeveer staan. Als de IUI later is dan 12 uur dan gaat het sowieso over, want dan haal ik het echt niet meer.
Weet je waar ik echt van zou balen... als ik de kaarten morgen verkoop en het blijkt zaterdag dat IUI niet doorgaat omdat er niet genoeg zaadjes zijn. En die kans is redelijk, aangezien IUI nr 1 al erg op het randje zat.
Lastig Saskia!!! Kan me voorstellen dat je de kaartjes liever nog niet verkoopt... Zoals je het schetst lijkt mij prima kunnen toch!? Maar het belangrijkste is dat JIJ je er goed bij voelt! Dus als jij het gevoel hebt dat staan kan dan wel, zo niet dan niet. Haha snap je die nog? Misschien dat de mmmeisjes je hier wat zinnigers over kunnen zeggen!
@ Nynke volgens mij vanaf juli zie de foto er nog niet tussen staan dus... @jo wat ontzettend Kl*te zeg dikke pletknuffffff.... meer kan ik helaas niet voor je doen...het is gewoon k*t met peren ...
Blijmeisje, ik zie niks Over Guus, ik weet het nog niet. Laat ik eerst maar eens afwachten of test morgen positief is. De vorige keer zat ik er ook een week langs haha En als ik dan een tijd heb van het ziekenhuis dan ga ik heel hard nadenken en met manlief overleggen. Maarrrr, als er nog dames zijn die tips hebben dan hoor ik dat graag. Wel of niet combi Guus/IUI
Ja klopt, maar ik wou er eigenlijk 1 met tekst eronder, wat er gebeurt zeg maar. Die heb je ook van lilypie, maar alleen met stomme 'poppetjes'. Dus toch deze maar.
Sas: Ik zou gewoon beide doen! Denk dat staan daar niet zoveel invloed op heeft hoor! En ontspannen is ook belangrijk !! Hier net iemand van Unique op bezoek gehad. Via via kwamen we op IVF en zij bleek een hele goeie vriendin te hebben die het traject door is geweest. Ze was erg lief en heb mijn ei goed kwijt gekund . Achteraf vind ik het ook wel weer een beetje lullig voor haar dat ik zo mijn verhaal bij haar heb uitgestort, maar ja.. . Had ze maar niet hier net op het verkeerde moment moeten komen . (Alsof zij daar ook maar iets aan kon doen )