klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jo, het is alleen maar heel erg goed dat jij je hartje uit hebt gestort! Ik denk dat ze dat ook niet erg vond. En soms kan het onwijs opluchten, dus alleen maar goed meid!

Thanks voor de tip, ik neig nu eigenlijk ook naar een combi IUI/Guus. Als IUI tenminste op zaterdag zou zijn en voor 12 uur.
    Ontspanning is ook heel belangrijk inderdaad. Die zaadjes zwemmen vast wel heel hard tegen de richting in :D

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Kan je Guus en IUI niet echt combineren?! ;):D:p

laat je je gewoon even door Guus dekken. Twee vliegen in 1 klap! :p

3. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh en Jo ik denk hetzelfde als Sas... Als het een goed gesprek was vond zij het vast ook niet erg, misschien juist alleen maar fijn dat ze jou toch een beetje kon helpen.. We zijn allemaal mensen toch!

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh2: volgens mij duikt Klingel onder om een nieuw babyrinth te ontlopen! :D

Enne waar is de rest?

@all: MP!!!!!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA :D
    IK KOM ECHT NIET MEER BIJ!!!!!!!!!

*duikt weer onder bureau van het lachen*

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    klingel zit te stressen over South Australia, Victoria, de Kaap en Californië denk ik...

Sh*t, realiseer me nu dat ik mijn broodje brie vergeten ben! Heb wel tomaat bij me ;), en tonijn... Ook lekker! :D

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Jo, wat ontzettend jammer, had het zo voor je gehoopt :(. En heel herkenbaar die frustratie over waarom het toch niet wil lukken:x
    Neem maar lekker dat wijntje bij de bbq hoor!

@Blijmeisje, mooie banner hoor :D

@Saskia, ik zou denk ik ook een combi Guus en IUI doen. Je blijft al een kwartiertje liggen en dan eventueel in de auto nog, dus die zaadjes krijgen wel de kans om de goede richting op te zwemmen. En ik vraag me af of het uitmaakt of je na je IUI lekker iets gaat doen wat je leuk vind of dat je de hele dag heeeeel voorzichtig gaat doen, snap je ;) En we laten al zoveel hiervoor dat ik mezelf Guus niet zou laten afpakken of het moet zo zijn dat IUI na 12 uur is ;).

Saskia en Nynke, jullie vroegen hoe het met mij gaat. Vanochtend onder de douche kreeg ik zomaar de drang om een test te doen. En waarom :(, ik weet het niet! Zo'n positief gevoel heb ik er niet over, maar aan de andere kant ben ik wel weer heel nieuwsgierig, terwijl ik eigenlijk het antwoord wel weet ;). Nu heb ik die testen gelukkig niet in huis liggen dus ik kon mezelf omLULLEN om toch maar te wachten tot na het weekend :D.

Ik heb m'n emoties weer wat beter in bedwang, het potje janken heeft mij goed gedaan ;), maar nu zit emmaman weer in een dipje :( Hij heeft het niet meer naar zijn zin op het werk en heeft zoals ik al eerder schreef heel sterk het gevoel dat hij in alles stil staat. Ik kan er alleen nooit zo goed tegen om vriendje verdrietig te zien :(.

SMAK

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    jo heeft gelijk! :D

ik dacht, die nieuwewereldwijnen klap ik er wel even snel in tussen fysio (wilde ik afzeggen, gewoonweg vergeten, ook een manier he! :)) en bezoek straks :(
    maar weten jullie wel hoeveel fukking wijngebiedjes, waarvan we allemaal de afzonderlijke A.O.C's moeten kennen, er in de wereld zijn!
    :$
    ik vraag me serieus af of ik t ga halen.
    en dat doek nooit.
    maar dit is wel een stevig gevalletje ' onderschatten ' heheh.

then again, nog tijd zat! en die 300 paginas, die ZIJN te lezen in het tijdsbestek.

gut, ik snap nu wel waarom ' de stof bijhouden ' een goede tip was van mijn mentor op t ath! :D

anyway:

ik kwam kijken naar BRIGHT ten eerste!
    bedacht me onder de douche, hadden we misschien ook moeten afspreken dat ze inderdaad zou gaan beginnen te werpen de 16e, maar ook STOPPEN daarmee die dag?
    :(
    :$

@bright, ik hoop echt SO dat je lekker ligt te snuffelen aan je brightmeisje! en dat je ons later op de hoogte brengt?

@jo: :(

KLOTE!!!!

:x

huil.. dat ziet er niet goed uit... en je voelde het al zo he.. :(
    een klingel, met die progesteron... ik denk dat je aan de wijn kan helaas, liefjo.... :(

gelukkig heb je nog steeds een voorraad, en weet je ook de weg nu (naar DD via tjonger) maar klote is t.
    het lullige is dat je van een TP ook weer/nog meer hoop krijgt he..

KNUFFEL... en neem dat lekkere wijntje lief... :(

@nyn: HA, mooi over de tukker *ik schreef hier heus niet eerst uit gewoonte rukker* heengelezen!
    dat zijn wel gemoedelijke mensen he.
    maareh, duurste?
    tsk!
    onderhandelen toch, dans cette temps malheuresement financiellement?
    ;)

@sikkilief: hoe gaatie vandaag darling?

@emma: UW? smak!!!!!!!

@sab: hoest met oma? nog nieuws vandaag?

@mama: mam gisteren gesproken. het gaat cm voor cm vooruit. ze is 1 kilo bijgekomen gelukkig. nu 56 :$ maar ze wordt mooi volgestopt met supervoedzaam spul.
    ze wil in de tuin werken ;) maar heeft uiteraard geen power, en daarbij ook nog verbod van mij tot 1 juli minimaal.
    geen onkruidje eruit! anders klingelstraf! :p

:)

vader niet gesproken, nog immer niet. watje. maar ik vind t wel even goed zo. heb ze een lief kaartje aan hen beiden gestuurd. nuust verder aan zijn koppigheid, bluh.

@alex: waar ben je, en vooral: hoe gaat het met je????????

@michelle: zie alex ;)

@maartje: kom es trug van oerol!! ohnee toch niet , zal lekker zijn zeg nu met dit weer!

@zara: jij ook een smak naar malta, geniet meisje!

@cilek: hoest daar, en hoe staat het ervoor qua MMM?

@annedore: zie cilek ;)

@loesie: hoes 20 weken echooooo gegaan? heb al wel stiekem gekeken op t ww hoor.
    jullie willen dus niet weten wat t is, ieks! :D
    en gelukkig alles goed, wat een geschenk weer :)

@sas: ik zou geen reden zien om NIET naar guus te gaan, afgezien van dat je zijn muziek niet erg prachtig vindt ! :D
    :p

zaadjes en ei in saslijf zullen doen wat ze moeten/kunnen doen, met of zonder guus! :)

but, volg je gevoel!!!

ik duldde ook geen tegenspraak toen ik 10 weken geen sex durfde nadat ik swang bleek! :p

@blijmeis: JEEJ! een fijne banner! :)
    *huiltje*
    crisis van duur paspoort trouwens, mok, weet je wel hoeVEUL blije blommenjurkjes van de kinderafdeling van de HEMA je daar van kan kopen (er zijn weer nieuwe!!!!! :))

@babyrinth: ik wou even een prachtplaatje regelen ter opening, en ik wacht ook nog op de 100 naakte mannen met prachtpiemels die ik besteld heb.
    josien zei dat t geen haast had, dus.. morgen! :p

@hier: vannmorgen heeft klingman hand op buik gelegd, nadat ik riep dat BARBIE zo aan t dansen was (niet normaal! eerste x zon feest daarbinnen!) en HIJ VOELDE HET!

er kwam een nog nooit eerder zo gehoord, vertederd en beetje 'geschrokken' verwonderlachje uit klingmansmond.
    geweldig!
    :)

HUIL!

en dan nu:

2 broodjes met gesmolten kaas uit de oven, nectarines, thee, sap, melk!

ben onwijs duizelig, ondanks bijvoederactie.
    hmz.

SMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

9. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Nynke, wat voor lekker broodje ga je vandaag weer eten :D
    Wordt het vandaag weer zo'n lekker stokbroodje met aardbeien?

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @natas: vergeten: hoest met joe?
    nog beetje geslapen vannacht?

@babyrinth@klingel: welja, laat het lieve babyrinth maar even vastlopen nog wegens je te lange krijs0smak!

:p

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ohhhhhh Klingel, wat een emo moment dat Klingman jullie meisje heeft gevoeld *huil*

En mama wil alweer in de tuin werken :$...dat gaat de goede kant op met lieve mama :)
    Hopelijk gooit papa snel zijn koppigheid over boord!

En moet je nu nog 300 pagina's leren :$, mijn god ik zou direct in de stress schieten :D In ieder geval veeeeeeeel succes met het examen, vanavond 20.30 uur toch? Ik ga duimmmmmmmen

Eet smakelijk!

KNUFFEL

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Klingel heeft het weer voor elkaar hoor!! Alles weer uit z'n verband geRUKT! Eet smakelijk allen!

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Tjongejonge wie heeft die pagina weer zo verneukt :p

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Klingel, dansende Barbie, Klingman die Barbie heeft gevoeld! Dikke HUIL !!!!!!!!!!! Zo bijzonder!
    Fijn dat mama een kilo aangekomen is. Langzaam gaat het de goede kant uit.

@ Emma, testdrang komt me bekend voor. Had ik ook. Ik wist wel beter, maar had zo'n sterk gevoel om toch te testen. Op de dag dat ik me dat voor ging nemen, begon de spotting. Hopelijk bij jou niet! Jij hebt ook altijd spotting van te voren toch? Nu nog niet?

@ Guus, ik ga het gewoon doen! Als IUI voor 12 uur plaatsvindt, ga ik gewoon naar Guus en misschien zwemmen ze dan wel extra hard ;)

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Saskia, sinds mijn HSG onderzoek van vorig jaar augustus heb ik bijna geen last meer van spotting, terwijl daarvoor altijd zo'n 4-5 dagen voor NOD de spotting begon. Hoe het kan :( ik weet het niet! Maar goed, dit keer natuurlijk hormonen gebruikt dus hoe het deze keer gaat lopen weet ik ook niet ;).

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Emma, das ideaal :) Geen spotting, zou ik ook wel willen. Hier had HSG daar geen effect op.
    En inderdaad, met hormonen weet je al helemaal niet hoe je lichaam reageert.

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    De pagina is weer normaal!!!!!!!!!!!!!!

@Guus en IUI: gewoon doen als het gaat qua tijd!!

@Testen: even wachten tot het weekend.

@MamaKlingel: luisteren naar uw dochter. wel goed dat u weer één kilo bent aan gekomen.

@PapaKlingel: bellen is niet eng hoor.;)

@Examen: komt goed. 300 blz is te doen.

@Klingelman: huil voor barbie voelen.

@Barbie: zeg dat je mama nog beter moet gaan eten is heul belangrijk voor jou.

@Banner: ja, is mooi!!

@Paspoort en rijbewijs: veulste duur.

@Broodje: net op. kruidenboter met ham.

@Excuus: voor iedereen die ik ben vergeten.

SMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaaaaaaaaah wat lief van dansende barbie!!! Dan opeens is het voor Klingman ook zo echt he! Heel bijzonder...
    En gelukkig gaat het met mama ook beetje bij beetje beter? Alleen maar goed dat het niet TE snel gaat, minder kans op grote terugslag... Astronautenvoer misschien ook iets voor ons Kling? :p

Emma wat spannend meid! Ik heb die enorme testdrang ook gehad, maar toen was ik WEL zwanger! Wie weet.. Knap dat je het nog uitstelt hoor! Ik duim heel hard voor je!

Oh ja Sabrien, dat had ik even gemist: je oma geopereerd. En gelukkig er ook weer goed uitgekomen! Hoe is het nu met haar? En met jou?

Nynke kruidenboter met ham!? :$ Is dat lekker??? Of is dat Frans? :p

Kling: ja nieuwe jurkjes! Heb er vorige week al 1 gescoord! wit met blauwe blommetjes! Oogt alleen beetje zwanger soms, hoe hij valt, maar dat is dan weer niet zo erg de komende maanden. :D
    enne... examen klinkt wel echt HEEL moeilijk! Ik word al zenuwachtig als ik al die woorden lees, maar ik weet dan ook echt NIKS van wijn. Maar komt vast goed! Nog even goed studeren en dan.... Brrr... Succes!!!

Verder nog iets? Ik kreeg net een omgekeerde zuigzoen van zoon op arm. Zeg maar 'ppppppprrrrrrrfffffffttttt' met een enorme kwijlmond. Schoot echt gigantisch in de lach, waarop hij mij zeer verbaasd aankeek: wat heeft dat maffe mens nou weer?!

Nu richting paspoort!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Even heel snel voor Jo tussendoor.

Lieverd lieverd, we hadden afgesproken dat jij NIET achter mij aan die berg op wandelt.
    Dikke knuffel!!!

Klingel, dansende Barbie *huil*!

Sas, gewoon naar Guus!
    Ik ben een avond na de tp zelfs gaan Zumbaen (is dit een woord?!?!) en was toch echt wel (heel eventjes) zwanger!
    Terwijl ik alle andere keren me koest hield en toen gebeurde er niets.

@all, ben echt druk aan het werk (Ja ECHT!) dus een knuffel for all!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so.
    ports en sherrys in kop, gatverdamme!!

@mama: ze heeft de wil weer, maar absiluut niet de kracht hoor, als ware zij gerard joling.
    tis van bed op bank op andere bank op bed op stoel op bank op bed.
    maar KOMT REG!

got, als je terug kijkt, 3 maanden geleden kregen we nu het K nieuws, wat een ellende, en hoe het dan ook weer ' kan verkeren ' als waren wij bredero he?

*gut, ik ga er helemaal oud-hollands van praten!*

@blommetjesjurk die zwanger oogt: GOESO!
    @sikkiwerkhardwerk: nou ja seg. okee, bijna weekend. rose in de zon?
    @emma: wanneer testen?

@proefexamen: jawohl

Deel Deze Pagina