klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Bright: GEFELICITEERD..

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Lieve Bright, gefeliciteerd met jullie meisje Lynn Amber! Wat een prachtige namen heeft ze!
    Ik wil jullie heel veel liefde en geluk wensen met z'n drietjes :)

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    OMG :$ Sikki, dat filmpje over die micropiemels :$, hahahaha!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Bright, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hele mooie naam!

Jo, klote, ^%&^%&%^&*&*() fuckzooi! Dikke knuffel!

5. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes! Dat medeleven doet goed! MIjn collega's leefden de 1e TP nog erg mee, maar zo langzamerhand neemt dat af, het nieuwe is er wel af en het wordt voor kennisgeving aangenomen. Terwijl het voor ons juist moeilijker wordt elke keer als het mislukt. :(
    Wel een moeilijke dag gehad vandaag, gelukkig hadden we vrienden op bezoek die wel erg meeleefden (en ondanks dat ze hun baby van 6 maanden meehadden) was het wel gezellig vanavond. :)

Klingel: daardoor te laat om je nog succes te wensen, maar ik heb zeker aan je gedacht en voor je geduimd hoor!

Maartje: hi *zwaait even richting noorden*

all: ik ga nog ff voetbal kijken, Mexico staat 1-0 voor tegen Frankrijk, wtf?!! Daar gaat mijn toto... :(

Alvast welterusten en lekker over piemels dromen. Behalve Nynke natuurlijk, die houdt niet van piemels ;)

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Tss... ik bedoel 2-0 :$

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: jammer dat je collega's het nu al laten afweten. Maar je komt hier maar gillen en mokken hoor.

ik ga echt wel dromen vannacht!! over heerlijke wijn en stokbroodjes met brie of aardbeien.
    en die piemel ga ik gewoon gebruiken straks.:D

8. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Bright: eindelijk is ullie meisje er en ik sluit me bij de rest aan, wat een mooie namen! Heel veel geluk met zijn drietjes.

Jo: logisch dat e een baaldag hebt gehad, ook van een baalweek zouden we hier niet opkijken!! an merk je met collega's dat, als je zelf niet in de mmm zit, je ook niet weet wat het inhoud. Hoe goed bedoelt mensen ook met je meeleven. Maar blijf hier van je afpraten want daar zijn we voor he!

Voor iedereen een dikke knuf en ik ga mijn bedje eens opzoeken, morgen naar conccert van kane dus ben benieuwd. Lekker hard meebleren ;)

Slaap lekker alvast

knuf
    natas

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Bright en brichtman! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter LYNN!

@Jo, Kut!!!! Sterkte meid,,, HUIL!

@Klingel, Fijn dat mam beetje bij beetje opknapt!

@Piemel, :D

@Lauw, nu bed, morgen gyn, denk zaterdag iui!

TRUSTEN EN EEN SMAK!

laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *komt binnen struikelen over de PIEMELS*

WEL ALLE PIEMELS OP EEN STOKJE!

wat een erecte bende hier seg! :D

@succeswensen: senks! :)

@examen: het was kneitermoeilijk, we bleken echt het allerlaatste nivooo onder vinoloog te doen :$ dus dat was even faalangstopwekkend met terugwerkende kracht.
    de theorie heb ik wel overleefd, hoewel matig, denk ik, horen we over een paar weken.
    maar VEUL grappiger:

je had ook 3 witte en 3 rode wijnen voor je neus staan (met zn 100en aan van die tafeltjes in een gymzaal, echt SOOOOOOOOO eindexamen 1994:D)
    en dan maar zeggen welk land, welke streek!, welke druif, welk jaartal.
    heb er langgg over gedaan, maar was uit eindelijk overtuigd van gruner veltliner tot rioja reserva en van gewurztraminer tot chianti enzovoort.

na examen werden de juiste wijnen bekend gemaakt.
    1 x raden wie als enige alle 6 goed had!

de zwangere! vrouw! van! :$ :D

ik moest echt keihard lachen (en schrikken) hehheheheh!!
    grapvol he?
    wel een leuk gevoel ook, hoewel ook wel wat geluk denk ik. ofzo.
    klingman was wel een beetje verbijsterd hehehe :p

anyway, ik ben helemaal aangestoken door wijnstudeerpret ga me inschrijven voor de laatste stap in wijnkennisland: vinolooooog!

oui, ik wil tot die happy few gaan behoren, geil toch?

*of gewoon onwijs desperate omdat ik niet mag drinken???*

maargoed, moet me nu eerst maar eens gaan verdiepen in borstvoedingsoloog...:p

trouwens, nog hilarischer: op de terugweg mooi de fuik in, blazen! :D
    ' meneer ik heb net wijnexamen gedaan '
    ' ja mevrouwtje dat zeggen er wel meer '
    ' meneer ik ben zwanger, ik drink niet '
    ' ja mevrouwtje dat zeggen er wel meer '
    ' meneer ik heet geen kelly! '

(en me ei is ook niet gespronge :D)

heheheh

so!
    dat was weer even een echt stukje dagboekpruttel; nu douche tuttel en snurk!

@blijmeis: SNURK!!!!

SMAK!!!!!

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    :) Gaapt even flink na weer een vermoeide nacht pffff:(

Joehoe voor alle 6 wijnen goed hihihi

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen gaapSyl!

WOW Kling! Drink jij even ubergeil al die wijnpakmannetjes eruit! :D
    Dit is nog stoergeiler dan ze er in de kroeg uitdrinken hoor! Goeso!
    Klinkt pittig, maar ook als 'is wel goed gegaan!'

Lig trouwens in een duik om de fuik. Dat is wel echt weer een voorbeeld uit een boek. Gebeurt niet in het echt. uhuh. Wel dus! (Of deze schrijfster zuigt deze meer dan toevallig wending even uit haar duim natuurlijk ;))

Ik zit uitgeteld op bank, na slechte nacht, met kopje thee en broodje kaas met rucolasla. Na 12 uur ben ik ws zeer beperkt aanwezig want ik 'moet' de hele middag op een 4(!) weken oude baby passen! + eigen 'IK WIL HEEEEL GRAAG AANDACHT' beeb... :D Ben zeer benieuwd.

Manlief voorspelde rond uur of 4 een huilende ik aan de tel met 2 krijsende baby's. Nah jaaaaa seg! Komt vast goed, maar ben benieuwd hoe aandacht verdelen gaat. Kan ik vast oefenen!

Dikke smak!

Oh enne Nynke: noodweer in zuidfrance? Ook bij jou?? Voorzichtig doen!

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Effe kort want zo crematie en daarna culinairwijndrinkmetbootfeestweekend@EindhovenenDenBosch!!!

Klingel, gefeliciteerd met je wijnproefoverwinning!
    Ze zeggen toch dat zwangere vrouwen extra goed reuk en smaakvermogen hebben?!?!
    En vast de theorie ook in de buidel en op naar Uberwijnoloog!

@All, KNUFFEL en een goed weekend!

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Sikki heul veul plezier in het brabantse land....Eindhoven de gekste!!!!!!!!!! en tja den bosch.... ben en blijf een ossenaar :p das water en vuur.... waarom weet ik niet hoor... en ik meen er ook niks van want ik ben een lief meisje...;)

Blijmeisje Bel mij maar als je moet huilen dan huil ik lekker met je mee...heb er hier drie tegelijk aan het huilen krijsen en janken om aandacht...Sanne ligt nu boven in bed net de fles gehad Luuk ligt in het looprek slaapt nu eindelijk na 3 uur schreeuwen en Mathijs loopt het huis te versmeren met een knoppler chocolade maar die is nu ook rustig even... pffffff heel de nacht weer opgelopen dus huiluurtjes vandaag grijpen me heel erg aan....
    Maar bij jou gaat het vast wel goed hoor Blijmeisje

Luuk en Sanne vandaag 4 weken!!!!! jippieeeeeee

Zijn jullie ook zo benieuwd naar brightbabie??????

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oooooh Sylvia! Zit ik hier 'zielig' te doen terwijl jij daar met 3 'zit' elke dag, 24 uur per dag... Meid meid wat klinkt het zwaar. ook geweldig gelukkig natuurlijk, maar ook wel heel zwaar! En als je zelf moe bent (wat bij jou waarschijnlijk het understatement van de eeuw is) trek je het ook nog zoveel slechter.. Nogmaals: ik vond dat soms met 1 die eerste weken al zwaar. Dat je zoo moe bent en hij dan nog huilt en je alleen maar denkt 'hou nou ohop!'

Trek je het nog wel lieve Syl? Heb je hulp? Kan je iemand vragen? Even nachtje bijtanken? Wel doen hoor! Jij bent ook heel belangrijk!

Dikke knuf!

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh en 4 weken alweer!?!? WOW! Dat gaat echt snel he! Voor je het weet zijn ze een half jaar en slaap jij weer nachten door... mmmm... zwijmel...

En ja! Heel benieuwd naar Bright en Brightbaby! (En bevallingsverhaal) ;)

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: ik is trots op joe!! super zeg!! theorie hopelijk ook goed genoeg gemaakt.

en daar door voor Uberwijnvrouw!! Respect!!

nu in de bvzooi. succes ermee!!

haha die fuik!! helemaal geweldig!!:D

@Sikki: zuip ze!! :p

@Blijmeisje: gaat goed komen vandaag met zo'n kleine beeb. kan je vast oefenen voor over een maand of 7.;)
    huilend aan de tel? :$ welnee, je bent een vrouw geen man!!:D

hier geen noodweer gelukkig. wel veel wind en die is koud helaas. de echte zomer laat flink opzich wachten helaas.:(

@Sil: :( weer zo'n butnacht dus. had het cb nog tips voor je?

en wat Blijmeisje ook zegt: wel hulp vragen en zeker hier komen gillen.

hier alles goed. de story wbt sm gaat maar door. manlief heeft haar gisteren gebeld en uiteindelijk ging ze accoord met een huisje in de buurt. helaas was het goedkoopste huisje vol dus terug gebeld. nee dan kom ik niet is te duur. ja zegt manlief, auto rijden en verhuizen is ook duur, je wilt komen of niet!! dan toch maar wel. mooi dachten wij.
    krijg ik later een mailtje met de tekst: ik had het geld liever aan jullie gegeven maar helaas. :x echt ik moest gewoon janken.:( wat een rotbericht en zo krijg ik gewoon een schuldgevoel. heb een mail terug gestuurd met: ik snap je mail niet. over welk geld heb je het nu? maar nog geen reactie terug.
    ik ben SO klaar met dat mens.:x

sorry voor mijn geklaag met het zit me echt hoog!!

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sjongejonge Nynke! Dat mens heeft echt een probleem! En jullie dus met haar.. :(
    Dit si gewoon emotionele chantage he! Niet intrappen! Ze had dat geld wat ze nu voor een huisje gaat betalen echt niet aan jullie gegeven... Ze doet er gewoon ALLES aan om bij jullie te mogen logeren. Onvoorstelbaar! Grom! :x:x:x
    Misschien moet je haar maar gewoon als een jengelend kind beschouwen. mama snoepje, mama snoepje, MAMA SNOEPJE! Er een beetje om lachen. (zegt zij makkelijk) Ze wringt zich echt in allerlei bochten en WIL dat jullie happen. Ik zou zeggen (ongevraagd advies!) zo veel mogelijk negeren. Oh wil je daar niet? nou dan kom je toch niet. Maakt ons niet uit hoor! Oh toch wel? Prima boek ik dat huisje. Oh toch niet? Nou dahaag..

Wat een portret! Adem in adem uit. Eet een paar lekkere aardbeien en kom hier gezellig kletsen!
    Dikke knuf!

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    hahahahahahahaha :D:D:D:D:D

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :)

@blijmeis: ieks, succes met 2beebsterreur!;)
    dure paspoort binnen trouwens?
    enne, hoe zit t met de echoplanning?

@syl: ieks!!! 3beebterreur! en nog wel allemaal van jezelf ook! :D
    lieverd, ik had al zoveel respect voor je vrolijke doorzetterij terwijl je die dubbele dusselbuik had, maar nu komt er nog een dosis respect bij op wegens hoe je je door de eerste tijd (.. ik durfde geen weken/maanden neer te zetten :)) heenslaat.
    het is zon omslag lijkt me!

hoe gaat t met jou en silman trouwens, hierin?

@bright: lieve bright hoe gaat t met JOU?
    hoop dat je een beetje kan bijkomen, heb je een fijne kraamhulp enzo?
    enne, spammspammm??? ;)

@jo: hoe gaat t daar... heb je nog dat lekkere wijntje genomen?
    vind t klote voor je, bah.. :(
    hoop dat je niet de moed verliest, gelukkig zijn er nog kleine DiepFriesjes in dussel voor jou!

@rest: ja goed he van wijn :D
    klingman en bedrijf is er wat van geshockt :p heheh.
    ik smste vanmorg dat ik zo ontzettend duizelig was en me niet goed voelde, krijg ik alleen terug: ' dat zal je leren, 6 uit 6, TSK! '

lijkt me duidelijk! :D

@duiselmissel: HEUL erg. ga straks even langs de dok, durf gewoonweg niet eens te oto-en :(

beh!

@huisvrouwen: ja gaak doen. ben net over nek gegaan in douche (nou ja bijna, deze zwangere vrouw kan niet meer kotsen daar waar mij dat na een fijnewijnavond altijd zo goed af ging vroeger ;)) toen ik even vrolijk dat lange rooster (drain heet dat ding geloof ik, maar dan heb ik altijd heul aparte associaties met ziekenhuizen enso) eruit wipte zag ik daar een paardestaart aan haren liggen :$

GETVER!

en ook GETVER dat ik dat vertel he!

maar ieks, dan moet je die glibberige zeephaarslierten eruit halen en dan KOTSSSSSSSSSSSSSS!!!!

lekker he?

voelt iedereen zich nu duizel?

:D

dweil?

Deel Deze Pagina