klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zie Josien onder in beeld hangen.

Klingel is vandaag niet meer online en voelt zich niet lekker. Mag ze aub morgen een nieuw topic openen? PLEASE???

2. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Haha, ik had dat allang met haar afgesproken hoor :D. Zo streng zijn we nu ook weer niet. De eer is aan Klingeltje zelf :D...

Liefs,
    Josien

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D gelukkig maar!!:p

lieve meiden weltrusten allemaal. dat jullie maar over alle mooie dingen in het leven mogen dromen.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oeeeee een nieuw deel????
    Wowwww!!! Jullie hebben dus goed veel gekletst tijdens mijn cultureel verantwoorde weekje ;)
    Hoop dat deel twee net zo'n gezellig, fijn, veilig, piemelvol, supaaaaaaa tof deel gaat worden, waarin steeds meer meiden de uitgang van het doolhof gaan weten te vinden.

Korte Maartje-update:
    Heel fijn gehad op Oeral. Eerste dagen was ik nog wat hormoniaal, maar na een paar dagen ebde dat wat weg. Mooie theater, muziek en dansvoorstellingen gezien. Kom daar morgen welwater over vertellen (of overmorgen, heb nl drukke dag voor de boeg).
    Ben nog niet ongi. Als ik dinsdag het niet ben ga ik maar ff denken over een ongi opwekker zodat ik aan de pil kan.
    Dikke doolhofsmak!! X

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Maartje weer terug van Oerol? Nice! Toevallig 'de jongens' nog gezien??

Hier knallende koppijn en trillende beentjes. Opstartproblematiek denk ik. Nu eerst maar even boodschappen doen, hebben we dat gehad. Kan ik daarna bankhangen en voetbal kijken... :)

Fijne dag allemaal!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden.

@Maartje: welkom terug. fijn dat je zo genoten hebt.
    balen van ongi weer zeg.:(

@Blijmeisje: doe je wel rustig en voorzichtig vandaag?

@Klingel: hoe is het vandaag?

@All: MP!!

7. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee Sik! Hoest met u??

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen Nynke!

Ga je nog voetbal kijken vandaag? Of/en andere leuke plannen?
    Hier is het echt tv-weer, dat scheelt! Dus ga na boodschappen heel rustig aan doen! ;)

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Blijmeisje: het weer is hier ook niet al te best dus we blijven lekker thuis. En ik ga zeker voetbal kijken!!
    maar zo eerst even een lekker broodje met aardbeien eten.:D

en echt rustig aan met boodschappen doen hoor.

Sikki: last van een kater??:D

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    MP:
    Drukke dag vandaag en morgen... zo naar Langweer om voetbal in de kroeg te kijken tussen de bootjevarende toeristen. Vast wel gezellig! (En ik mag mee-drinken :))

Fijne dag allemaal!

11. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hey lieverds,

even een ego berichtje hoor:
    heb vannacht heel naar gedroomd dat we eerste echo hadden maar helaas een leeg vruchtzakje. Ja, ik weet het want het is maar een droom maar het voelde heel erg naar en natuurlijk meteen op internet zitten zoeken hoe groot die kans is....Werd niet veel wijzer dus ook niet echt gerust gesteld. Ben best trots dat we vandaag alweer de 6-weken-grens bereikt hebben. Op naar vrijdag. ga dan donderdagavond de nachtdienst in en slaap dan de volgende ochtend een paar uurtjes op het werk tot ik naar het zkh moet want dat is 2 straten van mijn werk vandaan. die nachtdienst komt prima uit want van slapen kwam denk ik toch al niet zoveel ;)
    Moest het even kwijt want manlief wist er ook niet zoveel op te zeggen behalve dat het maar een droom was. zo meteen na schoonpaps en mams om te gaan lunchen en dan gaan ze op vakantie voor 2 weekjes. Even rust hoor!!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag en morgen behalve voetbal?? Vanavond heb manlief een uitje van zijn werk dus heb het reik alleen en morgenmiddag naar mijn opa in het zkh, proberen om hem op te fleuren!!!

dikke knuf
    natas

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    #6172 Nynke, 19 jun 2010
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
    @Natas: ik hoop maar dat dromen bedrog zijn meis. Spannende zijn die eerste weken toch.

Zo, iedereen lekker geslapen onder de wedstrijd? Ik kon nog net mijn ogen open houden. Maar goed we hebben gewonnen en dat is het belangrijkste toch;)? Nu maar zien hoever we gaan komen.

13. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    #6173 Bright, 19 jun 2010
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
    Hoi lieve meiden,

Even kort hoor. Ben nog niet in staat om lang te zitten wegens gezwollen hechtingen en daarbij aambeien :). En verder ook behoorlijke klap gehad van de bevalling, die ik echt moet gaan verwerken. Dus weinig puf om uitgebreid te reageren om iedereen of het hele verhaal te gaan doen. Zodra dit met lukt, zal ik dat zeker gaan doen.

Wilde even een foto spammen van ons meisje. Dus die zal ik zo even uploaden.

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Klaar voor de wedstrijd :D

15. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Wauw!!!!!!!!

16. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Saaie pot ;)

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    oh wauw wat een schatje!
    Leuk dat je even komt showen Bright!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    *smelt*

Bright: wat een schatje is het.

Ik hoop dat jij snel opknapt van je bevalling. Neem de tijd en vooral veel praten met je mannetje en natuurlijk genieten van je mooie meisje!!

19. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Lieve Bright, wat een schatje!!!!! WAUW! Zo gaaf en zo wakker... *Smelt*
    En nu al helemaal oranje.... :)

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen dat je hier nog niet komt vertellen! Ik kwam na een week weer een beetje in de buurt van mijn laptop en dat was na een hele voorspoedige bevalling. Je schreef al dat het erg heftig was. Geef jezelf de tijd om het allemaal een plekje te geven. En inderdaad, zoals Nynke zegt, praat erover met je man die was er bij!

Nu eerst voor jezelf en kleine Lynn zorgen! Dikke knuffel!!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @bright: wat een PRACHTWONDER!
    ik helemaal emo van om te zien!
    doe rustig an lieverd en neem alle tijd!
    geniet! :)

@allemaal: even een grote doolhofsmak voor liefbabyrinth!

ik meld bij af tot maandag, no worries hoor, maar even rustig an en vooral geen drukte voor ogen.
    vandaag schoonouders en vrienden klingman hier geweest, was heel gezelli maar nu weer rust an kop.

morgen eigenlijk afscheid antiek, even zien of dat te doen is.

ik luister naar lijfje, ja echt nu, en anders wel naar alle strengbezorgde bevelen die ik ontvang ;)

maandag is de feestelijke opening van beebrinth2 *proest* dus trek je feestkleding maar vast uit in bedoel aan en haal de piemels tevoorschijn! ;)

SMAK en glitterkus!

Deel Deze Pagina