@natas: ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je echt naar wordt van zo'n droom.. Ik kan je natuurlijk niet garanderen dat alles goed is en zal blijven gaan. Maar zo'n droom hoeft echt niks te zeggen. Dromen verwoorden (verbeelden) je angsten en dit is nu jouw grote grote angst. Daarbij ga je door het zwangerzijn ookk nog veel heftiger (en naarder) dromen. Ik heb de eerste weken van mijn eerste zwangerschap zulke nare dromen gehad, vreselijk. Maar goed dan gaan ze (meestal) niet over de baby en weet je dat ze niet echt zijn. Nu ben je bang dat het iets zegt. En dat hoeft niet zo te zijn! De kans dat het goed gaat is zooooooveel groter dan dat het fout gaat! Het kindje is al bevrucht, toen ingenesteld, dus ook die obstakels heb je al overwonnen. Daarbij heb je geen bloed en geen krampen. Als het mis zou zijn dan is de kans dat je bloed bijvoorbeeld weer veel groter dan dat het een MA wordt. Tuurlijk kan het. Maar de kans is zoveel groter dat het WEL goed is! Ik denk ook wel eens: deze keer gaat het vast weer fout. Maar dat slaat gewoon nergens op. Er gaan heel veel zwangerschappen gewoon goed, alleen heb je zelf een slechte ervaring en lees je er hier ook nog eens heel veel. Daardoor vertekent je beeld ook. Niemand kan je angst wegnemen, maar probeer ook vertrouwen te houden! Een droom zegt in ieder geval niks, dat is JOUW angst! Dikke knuffel!
nog een vraagje voor nyn/bright/syl/michelle/loes/blijmeis/ikwoudatikhierallenamenkonopschrijven....: ik MOET grotere BHs maar ik snap niet: koop ik ze dan, wegens feit dat ze 2 maten meegroeien, in mijn normale maat (75B) of in mijn huidige maat (80C??) of in de te vrezen nog te halen maat (75 DD, proest?) snap er geen CUP van! deze bv Luxe zwangerschaps- en borstvoedingslingerie. Trendy zwangerschapsbadmode! hoop maandag tips te lezen want ze knappen eruit!! *plons*
Ha liefkling! Even rust he! Goedzo.... Je klinkt nog steeds erg dizzy... Als het te lang duurt weer bij dok aankloppen hoor! Maar doe je vast wel... Dikke knuffel! En tot maandag dan! Whoeeiii!
PS knuffel voor natas, heb niet bijgelezen maar zie wel dat je er een verdient wegens echo/droom/angst. ik herken me helemaal in verhaal blijmeis, dus sluit me even ' lui ' bij haar aan. ik hoop echt echt echt dat ook bij jou de angst langzaam zal verdwijnen.. bij mij was dat pas na een week of 14 denk ik (!), en ik denk dat t echt afzien is en blijft de komende tijd. hoop dat echos je meer zekerheid zullen geven. en tot die tijd houden wij je handje vast bij elke controle, en elke angst. KNUF! *echt plons*
Oh bh advies: ik denk dat je de maat moet kopen die je nu hebt. Zo'n meegroei ding kan je vooral qua omvang vergroten (mocht je uitdijen ). Ik heb gewoon een aantal beugelbeha's een maat (of 2) groter gekocht en ben na de bevalling voedingsbeha's gaan dragen. Die heb ik toen pas gekocht omdat ik geen idee had wat te verwachten. Als ik de foto's van 3 dagen na bevalling (stuwing!!!) nu zie kan ik het nog niet geloven! Smak!
@Blijmeisje: wat een mooie woorden voor Natas. @Klingel: doe jij echt maar rustig aan. Duizel is eng. Elke zien is wel heel gaaf morgen. anders Klingelman laten rijden misschien. BH maat van nu kopen. ze gaan namelijk nog meer groeien.
So! En dan kom ik nu toe aan een dikke knuffel (nu ik toch bezig ben) aan de rest! En vooral even aan Nynke want die is hier nu! (hoe waren de aardbeien?!?!?) En aan Sikki en Jo. Hoe gaat het met jullie meisjes? En aan Emma. Heb je al getest?? En aan Sas: Heb je al smiley en/of zelfs al IUI gehad of alleen Guus?? En en en en uuuh aan iedereen die ik nu vergeet!!! DIKKE KNUFFEL!!
*wordt helemaal warm van de knuffel van Blijmeisje* de aardbeien waren weer heerlijk en helaas ook al weer op. Lieve meiden, waar zijn jullie allemaal? Ik hoop dat jullie allemaal leuke dingen aan het doen zijn en dat dat de reden is dat jullie afwezig zijn.
Even een vraagje KlinKel welke Sanne moet groeien? heb al zitten spieken op het forum, maar kan het niet vinden? ben geen ramptoerist, maar heb t verhaal van Nadine ook gevolgd...
Wat een lieve tekst Nynke!! Daar word ik dan weer helemaal warm van . Kuzz!! Bright: rustig aan hoor meissie! Maar wel erg leuk dat je even een foto hebt geplaatst. Schatje hoor! En ze lijkt al zo groot? En helemaal in Oranje, leuk!! Natas: ik denk ook dat dromen vooral je angsten weergeven. In voorspellende dromen geloof ik niet zo, soms komt er wel eens één uit, maar zou dat niet meer toeval zijn? Er moet toch af en toe eens iets van kloppen... Niet te veel over na denken, het komt vast allemaal goed! hier: vanmiddag in de kroeg voetbal gekeken, megadruk zeg, maar wel gezellig. En dat bij zo'n oersaaie 1e helft! Daarna met een groepje vrienden op het terras gezeten en daarna nog wat gaan eten, dus erg gezellig. Nu bekaf en tijd voor Sister Act . Maartje: she's back! Gezellig!! En fijn dat het zo leuk was, je trof het ook met het weer denk ik?! rest: knuff, kuzzz en laterrrrrr....
@Taliaa: ik ben Klingel wel niet. Maar Sanne is het dochtertje van een busvriendinnetje van Klingel die met 27 weken en nog wat dagen is geboren. @Jo: een heerlijke dagje dus. veel plezier met sister act.
ah... 27 weken... jeetje zeg! Meisjes zijn wel super vechters, dat heeft Nadine wel weer bewezen. Met zulke berichten sta ja weer stil hoe bijzonder een zwangerschap is he?? brrrrrrrrrrrrrrr *breekt weer uit*
Nynke, ik ben dan geen echt babyrinth-meisje maar wat een onwijs lieve tekst van je! je bent echt een schat!
Goedemorgen Nynke! Wat een lieve woorden gister.. Heb jij ook lekker geslapen? Ik wel redelijk. Manlief was de stad in dus die schoof om 3 uur bij. Volgens mij ben ik toen direct weer in slaap gevallen en vroeg ik rond een uur of 4 opeens: was het leuk? Haha.. Nu ligt meneer nog te slapen en maken wij ons op voor 1e vaderdag! Doen jullie daar ook aan? Ik moet zeggen dat deze vader wel verwend wordt met 3 knutselwerkjes (1 van de crèche) en een massagebon van een uur. Ik voel me trouwens ook alweer beter dan gisteren. Jij nog wat leuks doen vandaag? Enne @de rest: waar ziiiijjjjjjnnnn jullie?!!? MP!
Ik heb heerlijk geslapen Blijmeisje. De kinderen hebben me gewoon laten liggen tot 08.00 uur. Ook hier slaapt papa nog. Hij mag tot 09.30 uur blijven liggen. De kids vinden het maar niets. Die willen papa zijn mooie knutselwerken geven. die reactie van jou. na een uur ineens vragen hoe het was. geweldig. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Hier geen echte plannen voor vandaag. Rond 16.00 uur komen er vrienden langs voor een borrel. Maar het weer is best goed vandaag dus ik denk dat we even naar de speeltuin gaan oid. Jullie nog plannen? Of lekker niets doen vandaag?
Ja dat wachten he! Hier gelukkig nog een kleine baby die daar niks van merkt. maar die wordt alweer moe dus we gaan ook zo naar boven. Even de broodjes afbakken. Ik mocht ook niet klagen, heb ook tot 8 uur geslapen! Was vannacht ook echt gek, ik vroeg dus 'hoe was het?' En tegelijk dacht ik... mmm volgens mij is het al veel later dan net.. Hij gaf wel braaf antwoord trouwens. Nou moet ik zeggen dat ik wel vaker praat in mijn slaap. Ik zei laatst hardop: Goedemiddag, mag ik mij even voorstellen (heel formeel) en toen iets over een hand geven. Ik pakte toen manlief zijn hand en moest toen heel hard lachen omdat ik besefte dat ik sliep. Dit weet ik dan trouwens echt niet meer. Behalve als hij het vertelt dat ik me dat lachmoment nog heeel vaag kan herinneren... Ach.. Wij hebben geen plannen voor vandaag. Beetje klussen misschien, aanrommelen, misschien ga ik nog even naar mn moeder. We zien wel. Nu eerst maar eens met mijn hyperactieve vrolijke baby spelen! Veel plezier zo bij de papa! En met de aardbeien die jullie vast en zeker weer eten. Snif.
Hier ook wel goed geslapen, ik word alleen 's morgens steeds zo vroeg wakker van het licht?! Helaas is alleen het zonnetje van vanmorgen vroeg inmiddels weer achter een dikke laag wolken verdwenen . Maar nu heb ik wel mijn A4-tje voor het afscheid van Dr V van het Barrahus klaar. De assistentes willen een soort boekwerkje maken denk ik met creaties van patiënten. Erg leuk voor Dr V lijkt me. Zo heb je toch van al je patiënten een herinnering. Vanmiddag dus naar het afscheidsfeestje. Begint om 14.00 uur, nu maar hopen dat het droog blijft! Verder zijn wij vandaag 7$) jaar getrouwd, gaat snel zeg! Ok, genoeg ego. Waar is iedereen inderdaad??!! Klingel moet rustig aan doen, maar de rest niet... alhoewel, Bright ook! Knuff voor allen!