klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey Jo!

Ja vandaag afscheidsfeestje he! Lijkt me wel heel raar voor jullie. De zwangeren en moeders omdat het daar gelukt is. En voor degenen die nog bezig waren/zijn, omdat het er (nog) niet gelukt is en je die hoop wel had... Gelukkig zijn er meer goede dokters!
    Wel grappig om al die forumdames daar te treffen! Veel plezier!

Maare 7 jaar getrouwd?!!? :$ Holy smozy... ;) Dan verdienen jullie wel een felicitatie! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Fijne dag in ieder geval vandaag!

Smak! (voor iedereen)

2. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Emma! Hoest met u? Jij zou vandaag toch testen????

Enne leuke avater! (of is het avatar??)

*Edit: het is avatar!*

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: gefeliciteerd. Wij waren 5 juni alweer 9 jaar getrouwd.

zal een rare dag worden vandaag. maar Dr V en de assistenten mogen trots zijn op hun werk. veel plezier vandaag.

@Blijmeisje: geen aardbeien vandaag. Door het slechte weer hier duurt het even voor de tweede pluk klaar is helaas.

Papa genoten van zijn cadeautjes en ontbijtje?

Jij bent echt raar als je slaapt.:p

Geniet van je rustige dagje.

Hier toch maar niet naar de speeltuin. We waren net even met zijn allen de hond aan het uitlaten en zijn bijna weg gewaaid. Mijn hemel wat een wind zeg en koud. brr.

Maar we hebben inmiddels wel lekkere muffins gebakken. Staan nu in de oven. dat wordt smullen met de visite vandaag.

@Sikki, Emma, Saskia, Natas,Sil, Zara,Zora,Maartje en alle andere meiden. Hoe gaat het met jullie?

PLETKNUFF

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Goeiemorgen;), tja het is schandalig maar zit nog in mijn pyamatje :), heeeeeerlijk!!!!!!!!!!

Nynke, wat een lieve woordjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus bij jullie wel lekker weer? Hier is het koudddddddd....... bah.........

Jo, wauw 7 jaar getrouwd. GEFELICITEERD!!!! :D Maak er een leuke dag van vandaag.

Klingel, rustig aan jij vandaag he? Goed luisteren naar lijfje en barbie! Wij zijn heeeel streng. ;)

Bright, wat een prachtbaby. Echt een plaatje, helemaal klaar voor oranje. Wat liefffffffffffffff.

Zo ga maar eindelijk eens douchen en dan naar de papa's toe.

Smak, fijne zondag!

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Hallooooooooooo, ik ben er weer hoor :D, gisteren beetje weinig tijd gehad om hier te komen kletsen.

@Blijmeisje, ik ga niet meer testen, ben ervan overtuigd dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden ;) En als dat niet gebeurt dan test ik dinsdag.

Fijn dat het weer wat beter met je gaat! En wat wordt papa toch verwend met 3 knutselwerkjes :).

En vind je m'n avatar leuk, dank je :). Ik vond het wel weer eens tijd voor wat anders ;)

@Nynke, bij jullie dus ook best koud, hier ook, vind er geen bal aan zo, ik mis de zomer.

@Bright, wat een moppie! Lukt het al een beetje om een ritme te krijgen met z'n drietjes?

@Saskia, WAAR BEN JE???? Hoe staat het met de :) en de IUI?

Ik ga eens even op zoek naar een leuke wandeling zodat we met de hondjes er nog even lekker uitkunnen vandaag.

SMAK

6. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Jeetje wat een rust hier! Dat Klingel en ik bij Dr V zitten wil niet zeggen dat jullie moeten ophouden met kletsen (en piemelen)?!!

Maar het was een mooi afscheid bij Dr V! DRUK!! Ik denk wel 1000 mensen! En heeel veeeel kindertjes, is toch mooi om te zien wat die man allemaal bereikt heeft!

Wel helemaal verkleumd, dus kachel an en lekker veur de tv!

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Zo, ik ben er weer. De visite belde of we lekker bij hun kwamen eten om 12.00 uur. Dus alle spullen gepakt en heerlijk gegeten en gedronken.

@Jo: 1000 man:$ allemachtig wat druk. Maar hij heeft dat ook wel echt wonderen verricht.

@Emma: goedso een nieuwe avatar. Ongi worden gevoel:( shit dat willen nu net niet. Ik hoop op een klein wondertje deze maand.

@Sabrien: heerlijk toch zo'n luie zondag? Het weer is heel wisselend hier helaas. Wel zon vandaag naar ook een hele koude noorden wind en dat is niet fijn hier.

@Zomer: morgen is het zover dus ga je best een sdoen aub svp!! En dat is een bevel geen vraag!!!:x:p

@Klingel: hoest met de draaimolen? Vliezen geknapt?:D Was het gezellig met Elke? Hoe is het met haar, Nadine en vooral hoe is het met Elkeman. Ik denk nog veel aan hun.

@All: waar is iedereen toch? :( Teveel piemels en te weinig zere neus? Zeggen hoor dan.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dag lieve babyrinthmeisjes tot morgen.

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dag meisjes,

Net terug van een heerlijk weekendje ouwewets eten en zuipen!!!
    Eerst vrijdag crematie gehad van de werknemer van Sikkiman die zich afgelopen maandag had opgehangen.
    Daarna gelukkig een weekend vol afleiding en leuke dingen gehad.
    Vrijdag naar een wijnproeverij en daarna culinair happen en 3 flessen wijn slobberen bij culi Italiaan om het geheel af te sluiten met grappa en limoncella.
    Gisteren feestje van vrienden die 40 zijn geworden op feestboot in Bossche wateren.
    En vandaag de papa's bezocht.
    Het was heerlijk!!!

Heb via de iPhone nog wel effe gegluurd (door Blij Meisje dus niet helemaal onopgemerkt gelaten!) om te lezen hoe het met wat lieve meiden was.

Jo, een hele dikke knuffel meid!!!

Bright, wat een ontzettend mooi meissie!
    Heerlijk!

Nyn, het drama met SL voor nu even klaar.
    Wat zal het volgende zijn?!?!

Natas, bijna echo.
    Spannend!

Emma, ook spannend!!!

Klingel, afsluiten = moeilijk?
    Ik zeg, nieuw begin = mooi!!!

All, knuffel!

En, we hebben eindelijk de vakantie geboekt!
    Het wordt een weekje Kreta.
    Nog nooit in Griekenland geweest (heb de halve wereld al gezien, maar van Europa amper was :)) dus ben zeer benieuwd.
    Nog 6 weken sappelen en dan...zin in zin zin!!!

10. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Daaaaag meisjes!

Even heel snel illegaal vanaf werk..

Sik, klinkt als een leuk weekend!

Ik belde net het zhuis om te checken of ze de verwijzing al binnen hadden gekregen. Ik bleek een afspraak te hebben op 13 juli!!!! :$
    Nou had ik voor mezelf al bedacht dat stipt 7 weken voor mij niet zo heel noodzakelijk was, ben echt heel relaxed, maar 9w1d gaat mij echt te ver!
    Dus maar even mijn verleden (heel sumier) in de strijd gegooid en nu heeft ze het een week vervroegd naar 5 juli. Dus over 2 weken. Ik ben dan 8 weken precies. Nog even volhouden dus.

Ik voel me in ieder geval nog uberzwanger qua mega vermoeidheid, continue koudheid en algehele misselijkheid. Dus het is vast snel de 5e!

Nu snel aan het werk!

Smak voor jullie allemaal!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sikki: kijk, dat is weer een Sikkiwaardig weekend geweest.:D

En heerlijk een weekje Kreta. Waar zitten jullie precies? Echt gaaf Kreta, ik ben jaloers.:)

Waarneer uitslag van de zaadtest?

@Blijmeisje: werkze vandaag!!

Fijn dat je de echo hebt kunnen vervroegen. Nog twee weken wachten dus. Maar met zoveel kwaaltjes moet het goed zitten toch?

@Emma: al ongi of ?????? ik duim nog even door hoor.

@Klingel: draaimolen of???

@Sil: alles goed met jou en je DDT?

Zouden we vandaag dan een nieuwe babyrinth gaan krijgen? Ik ben benieuwd.

12. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Hi lieve meiden!

sikki: toch kreta geworden, lekker hoor! Jaloers... :)

blijmeisje: wat duurt wachten toch lang he?! Snappen die mensen dan niet dat je heel graag snel meer info of echo's wilt??!! :x

nynke: wat een rust hier he? Weet ook niet waar iedereen ineens gebleven is... :(

Nu wij 4 TP's hebben gehad met prima cryo's vraag ik me toch af of er toch bij het innestelen bij mij niet iets verkeerd zit. Ik heb ergens iets gelezen over een afweersysteem dat niet goed functioneerde en bloedverdunners om het innestelen te vereenvoudigen, maar erg concreet is het allemaal niet. Zou Dr S. meer aanvullend onderzoek kunnen doen? Heeft iemand daar ervaring mee? (Of tips?)

knuff 4 all!

13. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    *Komt babyrinth in met schaamrood op de kaken*

Lieve meiden ik kom weer eens binnenfladderen. Ik ben te lang weggeweest om netjes op iedereen te kunnen reageren maar ik ga even proberen er wat highlights eruit te pakken.

Allereerst @ Bright van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter, het is echt een plaatje!! Ik wens je een heel voorspoedig herstel toe zowel lichamelijk als psychisch.

@Klingel: Jij gefeliciteerd met het behalen van je wijnproeversspeurneusdiploma! Knap hoor :) Ik kan net het onderscheid maken tussen rood en wit en daar houdt het dan mee op. (gelukkig zit hier een hele behulpzame sommelier die mij van goed advies voorziet) Op groeiend borstengebied kan ik je niet echt een goed passend advies geven. Ik ging in no time van een bescheiden C-cup naar maatje watermeloen. Hierdoor ben ik, hoe sexloos, na een week of 25 vast overgegaan naar voedingsbh's. Er was niet tegenop te kopen, mijn vriendinnen trokken hun eigen plan en ik ben ergens in maatje 80E geeindigd. Overigens ben ik nu weer terug in mijn 75c maar je ziet wel dat ze een flinke strijd hebben geleverd haha ;) Ik zie nog steeds een gat in de markt op het gebied van een beetje toonbare meegroei- en voedingsbh's. Verder alles goed met u?

@Nyn: Wat ben jij toch lief met je mooie teksten, je oprechte interesse en je inlevingsvermogen Je bent hier echt de mama die "het gezin" bij elkaar houdt en klaar zit met een kopje thee (of emmers wijn en een dweil) Vind je reacties altijd hartverwarmend.
    Rot dat je zo'n schoonloeder hebt, ik hoop dat ze nu klaar is met dat gedram van haar. Mocht je schoonloeder weer bij jullie willen intrekken dan weet ik nog wel een leuk appartement in Amsterdam voor haar;) Het is ongeveer 2x2m met grote witte muren. Ik kan helaas niet garanderen dat er geen grote harige, stinkende, beschonken kamergenoot bij in zit :D U roept maar!

@Sikki: Kreta is leuk hoor, waar zitten jullie? Ik ben er 2x geweest toen ik nog jong snel en wild was. Chersonissos is nu echt het Mekka voor de TMF kijkers maar overige plaatsen zijn prachtig en heerlijk rustig.

@Silvia: Meid wat zal jij moe zijn. Lukt het al een beetje om beide beebs in een nachtritme te krijgen? Ik kan me de eerste tijd met mijn zoontje nog herinneren en dat vond ik met de gebroken nachten al super zwaar. Ik kan me voorstellen dat jij met 3 kindjes helemaal op je wenkbrauwen loopt. Respect voor jou en Silman hoor!

@Emma, Jo, Natas, Saskia, Blijmeisje: Knuffel voor jullie allemaal!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai, ben ik weer! :)

@jo: nu antiek ermee gestopt is, kan/moet je sowieso via DD je TPS regelen.
    ik raad je echt onwijs aan, je eens door herr S te gaten checken op je bloedwaarden enzovoort als je twijfels hebt.
    hij pakt dat grondig(er dan in NL) aan, vraag maar aan de sikki en de loesie en de maartje enzovoort.
    gewoon bellen, zeggen dat je een nieuwe TP wilt (EINER DIE PFLACKEN BLEIBT!!!!!!!!!!) en hoe dat werkt (ovutesten en gillen als ie posi is ;)) maar dat je ook zit te denken aan afweer&innestel enzovoort.

S is (?) met urlaub alleen nu denk ik, ik weet niet wanneer je zit te denken aan volgende TP? opzich zou een gesprek (en bloedonderzoek) daarvoor dan wel handig zijn...

hee, LEUK je gisteren gezien te hebben zeg!
    :)
    helaas hebben we elkaar niet echt en echt niet lang gesproken, maar ik heb al wel door dat jij in t eggie ook een grapvol mens bent :)
    dat doen we dus even over, op de bijzonderblijebabyrinthborrel! :D

@rest: haaaaaaaaaaaaaai :)

alles piemel hier?????

iets TE piemel als je t mij vraagt, t feit dat ik in draaimolen zit met hoofd, en jo bij antiek in de zweefmolen :p wil niet zeggen dat de rest onmiddellijk met verlof mag gaan he! :p ;)

gelukkkig was daar de nyn nog met haar plaatjeshobby en de blijmeis met goed echovervroegdkrijsnieuws: GOESO! :)

8 weken is lang, maar ook weer zo voorbij, let maar op! we slepen je erdoorheen voor zover nodig, want net als jij heb ook in alle vertrouwen in beebje-in-de-knop ;), zeker nu je zo ' lekker ' missel bent! :) *knuf*

@maart: goeso van fijn oerolweekje! :)
    hoest verder met u?
    wat zijn uw nieuwe stappen op t zwangerwordblijffront???

die laatste cryo, laat je die nog in frier? nieuwe poging? en of?

@sik: ahhh wat een heerlijke griekse vakantieplannen!!

EN een heerlijk weekend, waar zit de culi italiaan trouwens?? ensche??? moet (moet? mag!) woensdag uit eten in t enschedese (u is gewaarschuwd) en wil wel eens wat anders dan het eeuwige TIEN enso!

hoe voel je je verder? ik zie alweer nieuwe plannen in banner.
    lieve schat ik hoop zo verschrikkelijk dat vorige poging een voorproefje is op meer meer meer van dat goede... en weet je, nu we weten DAT jij het kan.. heb ik daar meer geloof in...
    hoe zit dat bij jou?

@emma: :$ HEE SEG!
    jouw IUI is langer dan 15 dagen geleden nu !

:$

eh????????????

morgen pas testen? dan weet ik t antwoord wel als vandaag geen rood!
    toch?

of heb jij altijd een LF van 16 17?????

WEKje!
    :D

@rest: een dikke lieve knuffel, ik heb niet alles bijgelezen/onthouden nog.

hier alles goed, de giga-duizeligheid is beter want minder, grutjes wat was dat arelaxt zeg, afgelopen dagen.
    zag gewoon scheel van de duizel :(

misschien dat die spray helpt ofzo, of dat MIJN (TROMMEL)VLIEZEN GEBROKEN ZIJN :D :p

gisteren afscheidsfeestje van antiek, die met pensioen gaat.
    hij had bij zijn mooie boerderie op dat fryske dykje, ' de laatste 5 jaargangen patienten ' uitgenodigd.

kom ik aanrijden, fashionably om 1420 in t kader van ' ik wil niet de eerste zijn ' , zie ik tegenover zijn boerderie een HEUL weiland vol geparkeerde oto's.

' got, daar is ook iets aan de hand ' denk ik nog.

blijkt t allemaal bezoek van antiek te zijn!
    :$

alle follikels op een stokje, er was wel 1000 man inclusief 13487 kindertjes en babytjes, waarvan ik dan weer filoso-jankte 'die waren er anders niet geweest'

HUIL!
    kortom, t was naast erg leuk (ook om de barrahustopicmeisjes te ontmoeten!) wel erg emo.

trees zou er ook zijn, mijn lieve schommelvriendin, maar die lag mooi te bevallen, hoe toepasselijk op vaderdag! :)
    inmiddels is er een prachtmeisje geboren! :)

echt bijzonderwonder emo, na haar 8 MKs... *snif*

ik vond t ook moeilijk voor de meisjes bij wie het via antiek niet gelukt is, getver :(
    er waren er toch veel op t feest bij wie t nog net gelukt is.
    sta ik daar met mijn (expres niet opvallend geklede) buikje.... :)

maargoed, lieverds als jo en ook pip weten nu ' de weg ' en die is via DD dan maar, zonder antiek helaas..

grutjes wat een anekdotes weer he.

I'M BACK!

en ja, ik ga een nieuw doolhof in elkaar timmeren! :D
    nog wensen voor de gepimpte versie?

naast heul veul piemels??

eerst thee en douche en tuttelen hoor.
    zin in een maskertje en ander getut.

*scrubsmak*

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Jo: ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Maar ik zou, zeker gezien Klingel haar reactie, de vraag aan Uber S gaan stellen.

@Michelle: en hoe gaat het verder met jou?

@Klingel: fijn dat draai beter gaat. Zouden dan toch echt je vliezen zijn geknapt?:D

Super zo'n grote opkomst bij Antiek. Hij en de zusters hebben het ook verdient!!

Nieuw doolhof wensen: ja maar één: dat alle meisjes dit jaar nog zwanger raken!! Misschien wat veel gevraagt, maar toch..............

Ik heb eindelijk die stomme belastingaangifte af. Nu hopen dat het goed is en we nog wat geld terugkrijgen.
    Straks met Edje naar de da. Hechtingen verwijderen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

16. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Hello lady's!

Even snel..

@Bright, wat een mooi meisje is Lynn zeg! Wauw! Hoe is t nu?

@Emma, Bijna testen?

@Jo gefeliciteerd met 7 jarig huwelijk!

@Nyn, Jij ook nog gefeliciteerd met 9 jarig huwelijk!

@Klingel, Gefeli met geslaagde resultaat van wijnexamen! Goeso!
    Klote van enorme duizel.. Dus afscheidsfeest van emo? Kan ik me wel voorstellen! Verwen jezelf maar goed vandaag met maskertjes en scrubjes enz. Heeeeeerlijk is dat he?

@Sikki, Leuk weekend gehad dus! En eenvakantie in de planning, naar Kreta! Hmmmm jarloers! Een lekkere vakantie hebben jullie wel verdiend! :)

@Sil, Hoe is t daar? En met de gebroken nachten?

@Blijmeisje, Aaaargh nog 2 weken wachten, lijkt lang he? Maar voor je het weet is het om!

*Knuffel voor jullie allemaal!!*

@Kanslooselaatsteiuivanlauwtje, Vandaag eindelijk iui gehad.. Na 3 weken dacht mn ei dat ie wel groot genoeg was. Waarom dat zo lang moest duren weet ik niet maar ik haat dit ei! Daarbij ook nog een slechte score van 0,4 mljn... Conclussie: KANSLOOOOOOOOOOS! kutkutkutkutkutkutkut dus. Nouja eind juli gesprek voor ivf en dan maar hopen dat t dan wel lukt.
    In ieder geval kan Lauwtje wel regelematig met glaasje wijn op terras zitten! :D

Sorry voor emo..

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nog niet bijgelezen!!!
    Even ego!

Vanmorgen had ik dan na een weekje in spanning testen eindelijk een smiley! Ja ja, het was weer zover... dat kreng werd niet positief. Morgen om 9 uur "doneren" en om half 11 de IUI. Morgen ben ik vrij dus kan ik daarna lekker wat rust nemen.

Donderdag belde een hele goede vriendin mij op. Ik wist dat ze gestopt was met de pil. Ze was ook flink overtijd. Maar bij haar wil dat niks zeggen. Ze heeft namelijk PCO. Bij haar eerste heeft ze er langer dan een jaar over gedaan om zwanger te worden met hormoonspuiten. Nu was ze pas net met de pil gestopt en verwachtte dat het nog wel even zou duren. Ze ging ook niet vroeg testen want waarschijnlijk was haar cyclus weer van slag.
    Niet dus! Ze is zwanger, de eerste maand al en zonder hulp! :) Ik ben ontzettend blij voor haar. Ze vond het heel erg moeilijk om het me te vertellen en was heel erg aan het huilen. Vond het zo zielig voor haar, kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om het nu tegen mij te vertellen. Maar ik gun het ze enorm!
    Tuurlijk wel een ietsiepietsie jaloers, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

Vrijdag had ik een mindere dag. Slecht geslapen en gewoon het feit dat het wel confronterend is dat mijn vriendinnetje zwanger is van nummer 2. Ik stopte met de pil toen zij op de helft van zwangerschap nummer 1 was.
    Vrijdag werd ik ook nog eens lekker gekwetst door een collega. We hadden een uitstapje met kantoor en ik dronk 1 biertje. En meteen zei mijn collega: "dat kan eigenlijk niet hè, als wannabe-mama". PARDON?! Ik was even van mijn stuk gebracht en aangezien ik nogal slecht geslapen had en me niet heel lekker voelde, kwam het nogal hard aan en ik kon wel janken! Ik word veroordeeld omdat ik een biertje drink terwijl ik genoeg zwangere dames ken die het niet zo nauw nemen met eten, drinken of zelfs roken! En ik ben niet eens zwanger en mag al niet eens een biertje drinken. Het is misschien allemaal goed bedoeld, maar ik word er strontziek van! Ik leef mijn eigen leven, breng niemand in gevaar met mijn biertje aangezien ik in de verste verte nog niet zwanger ben en aangezien we heel goed weten waarom het niet lukt, ligt het blijkbaar niet aan mijn biertje wat ik heel af en toe eens drink. Bovendien... wie denkt hij wel niet wie hij is?! Hij is toch geen gynaecoloog! Ik was echt kwaad, maar vooral heel verdrietig. Het voelde op dat moment alsof er gezegd werd dat het mijn eigen schuld was dat ik nog niet zwanger ben want dan moet ik mijn biertje maar laten staan. Het was een beetje een klap in mijn gezicht eigenlijk. Ik voel me er nog rot om.

Zaterdag zijn we naar Guus Meeuwis geweest. De sfeer was iets minder dan vorige week. Er werd te snel veel te veel gedronken, want dat begon al tijdens de wedstrijd van Nederland. Dat merkte je wel. Er hing een beetje een agressief sfeertje. Veel trekken en duwen en geen rekening meer houden met de mensen om je heen. Maar goed, wij hadden het naar ons zin en hebben er een feestje van gemaakt. Bij het naar buiten gaan stonden we achter mensen die ergens boos over waren. Ik weet nog steeds niet waarover, aangezien wij netjes met de rij mee naar buiten liepen en niet stonden te dringen. Ineens zegt die vent voor ons op een hele misselijke manier: "jullie hebben zeker geen kinderen?!" Ik heb echt geen idee waar het op sloeg. En ik heb ook geen idee wat wij verkeerd deden. Het schoot in ieder geval echt heel erg verkeerd! René zei vrij rustig: "hee, hou je gemak eens". Maar ik begon meteen als een bezetene te schreeuwen: "nee, wij hebben inderdaad geen kinderen want die kunnen we godverdomme niet krijgen!" Ik was zo over de rooie. Wat dacht die eikel wel niet?! Excuses konden er niet meer vanaf. Hij begon meteen terug te schreeuwen: "ja, dat kan ik toch niet weten, het staat niet op je voorhoofd". Nee dat klopt, maar zoiets zeg je gewoon niet. Het is gewoon een kutopmerking die ook nog eens nergens op sloeg. Er stonden een paar vrouwen bij en die zeiden meteen tegen mij: "dat kan hij toch niet weten. Maak je niet zo druk. Hij bedoelde het niet kut." Maar die vent deed er een schepje bovenop en zei: "ik bedoelde het wel kut". Ik moest me zo inhouden, maar had me voorgenomen er verder niks meer op te zeggen, want ik zou er toch niks mee bereiken maar ik had mijn punt wel gemaakt. Ik was zo kwaad, dat de tranen over mijn wangen liepen. Excuses waren toch wel op zn plaats geweest vond ik. Beetje jammer dat het zo afliep, maar zulke personen kan ik beter vergeten en lekker laten lullen.

Sorry voor het hele lang ego-verhaal!

En nu hop... bijlezen ;)

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Sas: ik heb gewoon de tranen in mijn ogen staan van je hele verhaal.
    Wat een stelletje harteloze mensen bestaan er toch.

speciaal voor jou een hele dikke megapletknuff.

@Lauwtje: jij ook al zo'n MOK bericht. Laatse iui en dan op deze manier.:( Ik snap je weinige vertrouwen.

Ook jij een pletknuff

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    GEEVEE sas! :x

ik lees van de KUTopmerkingen van zowel KLOTEcollega (ja dat issie! harde hork!) als die ROTZAK bij t concert! :x

:(

ach lieverdje toch..
    wat kunnen mensen, onbewust maar toch, je toch kwetsen met dit soort opmerkingen he.
    kan je nog zon muur om je heen hebben, dit soort opmerkingen is vreselijk.

wannabemum wil ook wel eens, als nog niet zwanger, een biertje, of een krat, geevee!

en die vent bij guus, nou ja, die is uiteraard zelf de loser. dat weet hij en zijn omgeving zelf ook wel.
    mensen die zo agressief uit de hoek komen hebben een heel klein ego (en piemel) en zijn erg sneu.

het zijn de mensen waarvan ik dan weer denk:

HOE HEB JIJ JE GEEVEE OOIT KUNNEN INNESTELEN MET ZO'N DOMME ROTKOP!!!!!!!!!!

:x

so.

knuffel voor jou, en gooi t er vooral uit meis.. *knufffffffpletknuffff*

*schakel*

morgen IUI, bijna gelijk met onze lauwtje dus! :)
    dubbelduimen voor dubbelposinieuws, de 5e? :)
    hoop op mooie opbrengst, en wat rust in saslijfje (.. de eerste paar dagen...)

@lauw: mok, jij een klotige opbrengst. ja dat is t, kan wel leuk zeggen ' je hebt er maar 1 nodig ' maar ook jij kijkt er wel anders tegenaan inmiddels.
    tis ook zo, je hebt er maar 1 paar (niet 1) nodig, maar je weet het zelf ook.. onder miljoen is klotig :(

waarom vraag je je af he..
    en wat vindtvoelt lauwman?
    lijkt me voor hem ook zo erg...

heb je jezelf trouwens preventief op IVFlijst laten zetten?

peper in de reet van P hoor, en V, en en!

ik duimmm ondertussen voor toch dat wonder :p voor jou en ook voor sas!

@michelle: fijn je weer te zien! ;)
    vertel eens over hoet met JOU gaat dan?????

@BHvragen: senks voor advies, ik denk dat ik mezelf maar eens laat opmeten door een livera-doosje ofzo, dat ik echt zeker de maat weet.

@douchetuttel: was lekker, nu beebkaam in.

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    KNUFFEL voor lieve Sas!!!

Jo, Uber S is vanaf 30/6 op vakantie voor 3 weken.

Lauw, soms is kansloos nog wel eens meer kans dan loos...

Klingel, naar Amis!!!
    Absoluut!
    Zit naast het Holland Casino.
    Is mijn nieuwe favo restaurant!
    Echt 10x beter dan Tien (excuses voor Maikel en Ard).

Nieuwe Villa van Heek is ook leuk, maar meer met de nadruk op leuk.
    Echt culi is het niet te noemen en de wijn is ronduit vreselijk daar.

Culi Italiaan zit in Eindhoven.
    In Enschede kom je niet verder dan de pizzaria :(

Deel Deze Pagina