@ Klingel, alle wijnen goed?! Hahahaha! You go girl! Hoezo een zwangere muts?! @ Silvia, de tweeling alweer een maand vandaag! Woooow, wat gaat het hard @ Nynke, wat een ellende met schoonloeder zeg! Wat je ook doet, het is nooit goed blijkbaar. Bah bah :x @ Maartje, super dat je het naar je zin hebt gehad! Is ook wel eens nodig, even ontspanning @ Natas, de 6 weken gepasseerd! Toppie meid en die droom wil niks zeggen. Het zit nu gewoon hartstikke goed, dat moet! @ Bright, wat een prachtig meisje!!!! Heel veel succes met bijkomen en verwerken, het klinkt erg heftig allemaal! @ Jo, nog proficiat met je trouwdag gisteren! 7 jaar, wowie! @ Sikki, Kreta! Heerlijk! En je zuipweekend klinkt ook hemels! Welke culi-Italiaan uit Eindhoven? @ Emma, en en en? Wat maak jij het spannend!!! @ Lauw, klote van de opbrengst. Ik duim heel hard voor een wonder. Ze bestaan!
Jeetje Saskia wat een horken!! Goffer zeg, niet normaal! Gelukkig heb ik het nog nooit zo aso meegemaakt! En van dat biertje is echt flauwekul. Ik heb de eerste 2 jaar ook helemaal alcoholloos geleefd en heb daarna mezelf toegestaan in de weken voor de eisprong af en toe best een wijntje of biertje te mogen. De andere 2 weken doe ik dat dan niet. En zal toch echt niet liggen aan dat ene biertje hoor! Ik ben best bijgelovig en zonder oorzaak bij ons wil ik allerlei redenen geloven, maar dat maak je mij echt niet wijs... lauwtje: dat klinkt allemaal niet echt geweldig, maar als je er nu gewoon van uit gaat dat het niet gelukt is, word je misschien wel positief verrast. Wie weet klingel: kletskous ! Maar wij hebben inderdaad te weinig met elkaar gesproken gisteren. Heb wel katrien, pip en famke uitgebreid gesproken. Volgende keer dan maar! Was wel leuk nu een gezicht te weten bij die buikfoto's ! onderzoek DD: sikki, maartje, loessie: vertel eens. Hoe gaat dat, hoe werkt het en wat doet hij allemaal? En ook belangrijk, van wanneer tot wanneer is herr S ook alweer met vakantie? Anders doe ik toch deze TP nog (via H'veen) en ga daarna onderzoeken laten doen en starten met een nieuwe IVF-poging.
@sik: AMIS! dat gaat t worden! daar had mijn beste vriend t ook over trouwens, die ik aldaar ten huwelijksgetuige ga vragen dan trouwens, ken jij A en M ook (goed)? ik wel! verdere uitleg van connecties doe ik maar even niet hier in the open, hoewel de kans vrij loos is dat ze of ' de hunnen ' meelezen @jo: wij spreken elkaar andere x wel weer
Hij weet zeer zekers wie ik ben. M onthaalde me donderdag nog als schoonheid toen ik daar ging eten Heb de tent daar nogal op de kop laten zetten voor ons huwelijksfeest (al het oude meubilair er uit en nieuw er in inclusief nieuwe bar!) Maar tezamen met Beethoven als band hadden we echt een geweldig feest. Ik had M namelijk uitgedaagd maar hij heeft ruimschoots aan mijn verwachtingen voldaan! Mensen hebben het er nu nog over Maar Amis zul je zeker kunnen waarderen. Jammer, dat je geen wijntje kunt doen daar. Sas, Italiaan in Eindhoven is Da Nello aan de Stratumsedijk. Echt super lekker, maar vreselijk duur! We waren 400 ballen kwijt met z'n vieren...
@sik: wat leuk! dat je daar hebt gehuwelijkt ook! M is wel een knappe vent trouwens he! vind ik. maar net zo onbereikbaar, als gaylord! @gaylords: ik hou dervan. heerlijk om mee uit te gaan ook! @wijn: ik ruik wel gewoon... heheheh kreeg van 2 vriendinen (wij staan met zijn 3 bekend als 'de wijnkelken') een geweldige bon voor een culizuipfestijn op een door mij nader te bepalen datum in 2011, hoe lief is dat. ondanks dat ik totaal geen zin in wijn heb, of drank, heb ik wel zin in weer eens lekker tot 05:45 in de kroeg gillen met die lieve vriendinnen. en ja, dat lukt mij niet op rivella hoor. is dat heel erg? ja dat is wel vrij erg
@ Sikki, die Italiaan ken ik niet. Maar ik denk dat dat komt door de prijs haha @ Klingel, is niet erg... hier ook wel alcohol nodig om écht los te gaan
Jo zingend: Klingel heeft een spelfout... klingel heeft een spelfout... klingel heeft een spelfoououut
das een sneltikfout, doosje! weet je wat spelVouten zijn? die 2x T waar een D moest staan in een ander bericht van een bepaald iemand hier vandaag! (maar ik waardeer dit taalpuriteinse liedje onwijs!! vooral omdat jij t wel zegt daar waar ik me in hou (bij mensen die ik ken ))
Ok, op ECHTE spelvouten heb ik je nog niet kunnen betrappen, maar dit kwam toch dichtbij genoeg . Overigens ben ik sinds jouw dizzyness al meerdere typelfoutjes tegengekomen. Dansen de lettertjes soms een beetje? Ik heb die andere spelVouten ook gezien, maar heb er toen ook maar een fluitend liedje van gemaakt
@jo: kan heul goed, ik ben/was echt onwijs shceel gewoon (die was expres!! ) raar he.. @spelVouten: juist diegene (TALIAA!) die altijd gillen over taalVouten mogen t hardst worden afgestraft hoor! ook op sneltikVouten! vandaar ook dat ik zo geamuseerd ben @vk: ja kom dran...
@Saskia, wat een K*T-opmerkingen zeg :x. Jammer dat Guus zo moest eindigen en die collega weet niet wat hij zegt, de sukkel. Meiden, ik kan het niet meer spannend maken, de 1e IUI is volgens mij mislukt . Vanochtend wat licht bloedverlies met afvegen, daarna niks meer maar wel een ontzettend zeurende ongipijn in mijn buik. Ondanks dat ik nog niet goed menstrueer op het moment heb ik wel een mail gestuurd naar de fertiliteitsverpleegkundige dat ik eigenlijk nog wel een behandeling wil voor de zomerstop. Ze doen de maand juli geen behandelingen, maar als het zo gaat als de vorige cyclus heb ik rond 3-4-5 juli dan weer de IUI. Ik heb gevraagd of een aanwezige gyn dan niet de 2e follikelmeting en IUI kan doen. Ik ben dus benieuwd wat het antwoord zal zijn en anders hebben we een maandje rust. Ik ga vanavond ff beter reageren, ben nu een beetje druk op het werk SMAK
Shit Emma Ik hoop dat het nog net kan voor de zomerstop, dat zou toch wel mooi zijn. Doorgaan willen we!
Wat jammer (mega-understatement) Emma! Ok, het is gewoon k*t, ook al weet je het eigenlijk al. Ik hoop voor je dat je nog een keer voor de vakantie mag, het duurt allemaal al zo lang, lets keep it going! saskia: morgen dus IUI, en een lekker rustig dagje! Dat moet goedkomen, toch
Update hier: deze keer geen spotting, gewoon meteen de ongi-kraan open , dus vandaag dag 1. Heb meteen H'veen maar gebeld, 1 juli 1e echo voor FM. Deze ronde de laatste 2 maar TP-en dus en daarna aanvullende onderzoeken. Alleen wel TP tijdens vakantie Dr S., maar dat moet geen probleem zijn toch?
Ohhhh, Saskia voor ik het ga vergeten of weer spuit elf ben....veel succes morgen met de IUI en ik ga duimen voor een mooie opbrengst van Sasman . En fijn dat je morgen vrij bent en dus lekker rustig aan kan doen. Ik ga weer duimen hoor meissie! Ja, ik hoop ook dat ze in het ziekenhuis willen meewerken zodat we nog 1 IUI voor de zomerstop kunnen doen. Zou het best jammer vinden als het niet kan, juist omdat de eisprong zo vroeg in juli valt . Kijk was het nou 10 juli ofzo dan had ik het niet eens gevraagd.
Ik ben benieuwd naar onze opbrengst. Zaadlozing binnen 2 dagen en veel bier voor Sasman dit weekend en vorig weekend De vorige keer netjes alcoholvrij geweest en overal naar gekeken. Nu een keer niet, eens kijken of het uitmaakt. Ik deed er heel stoer over maar nu begin ik te bibberen!!! Het was al op het randje, wat als het nu ineens een half miljoen blijkt te zijn
Sas, heel veel succes morgen!!! Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat die biertjes het verschil maken. Koorts is wel echt slecht, maar de rest. Sikkiman heeft de hoogste en beste score ooit gehad, nadat we een week lang in Lapland rondgetrokken hadden en iedere avond in de sauna hebben gehangen. Sindsdien is ie zo gezond mogelijk aan het leven en is het alleen maar slechter geworden. Emma, kut kut kut Maar alweer met het hoofdje bij de nieuwe IUI. Ik zou ook m'n zin doordrukken hoor!!! Jo, tp door andere arts kan heel goed! Heb ik ook al eens gehad en was helemaal niets mis mee!
@Saskia: ik ga voor een super IUI morgen!! @Jo: op naar de TP. En dan graag met blijvend resultaat. @Emma: niet leuk en mok etc etc. pletknuff @klingel: hoe was het bij de vk? En waarneer deel 2?? Ik wil eigenlijk wel een hokje voor mijn dweil spullen in het nieuwe babyrinth, scheelt weer slepen namelijk. @Taalvouten zijn vast van mij vandaag.
Als we dan toch verzoekjes doen... Mag ik dan een eigen holletje (en nu geen rare associaties ) Kan ik af en toe eens lekker in kruipen! Een grote steen is ook goed hoor. Of een donker hoekje.
Ik denk dat je gelijk hebt Sikki. Dat was overigens ook wat de gyn tegen ons zei. Het maakt niet zo veel uit, het is duidelijk dat het niet aan de leefstlijl ligt en ontspanning is zoveel beter dan dat een biertje slecht kan doen. Dus daar vertrouw ik dan maar op. Overigens... misschien wordt het van sauna tijdelijk beter ofzo haha, want Sasman had bij het eerste onderzoek 4 miljoen terwijl we de week voor het onderzoek de hele dag in de sauna hadden rondgehangen. Daarna overal op gelet en het tweede onderzoek was de helft slechter En bij de vorige IUI was het ook niet echt om over naar huis te schrijven, terwijl Sasman ook toen overal op heeft gelet. We zeiden al tegen elkaar, we nemen het er nu lekker van en gaan nu voor een opbrengst van 2 miljoen En doe mij ook zo'n holletje! Is best fijn af en toe Dan was ik er bij Guus in de rij naar de uitgang ter plekke in gekropen