klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dus eigenlijk moet de verzekering sauna bezoek gaan vergoeden. :D
    Maar apart dat jullie bijde deze ervaring hebben met beter zaad na een sauna bezoek.

Ik gun jullie met alle liefde een warm holletje. Een steen is SO 2009!

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    :D Vout!!!

3. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    En daar las ik dan weer gewoon over heen Sikki :D
    Bovendien, Nynke is half frans, het is toch knap dat ze zo goed nederlands schrijft ;):p:D

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    half frans????

qua wijnconsumptie zal je bedoelen! :D

@emma: KLOTE KLOTE KLOTE!
    :(
    MOKKKKKKKKKKKKKKKKK!
    :x

dikke lieve knuffel voor jou meis... en laat JIUILIUI nou eens JULLIE maand zijn, SO!

@jo: TP kan iedereen (nou ja, iedereen daar dan :p) (hoewel, ik kom ook wel een eindje inmiddels denk ik? gezellig?) doen voor je daar. komt GOE!

@sik: ik regel een lekker holletje voor joe!

@nyn: en jij krijgt een dweil-hok! :D

ik ben een illustratie aan t maken van een doolhof.
    dus als er nog meer verzoeken zijn (NEE! er zitten al genoeg piemels in!!!) dan hoor ik t graag! :p

@bier en ZAAD: ach.. ik weet t ook niet meer hoor.
    klingman is van 20 naar ' afgerond 0 ' gegaan en weer terug.

de keer van ' afgerond 0 ' was trouwens mijn laatste IUI, en was een halve dag na zijn terugkomst (en dus megavliegreis) uit australie.
    niet echt lekker denk ik.

maar: mijn zwangere TP van januari was nadat ik/wij ons tijdens oud en nieuw nogal hadden misdragen, (oa) alcoholtechnisch :p

enne, aangezien mijn ubervroege HCGprik zei ' HCG=1 ' hebben we weekend terwijl ik al zwanger was ook nog een kneiterlekkere en evenzo dure Meursault en Saint Veran opgezopen.

niets zegt iets, alles zegt alles, en iets zegt ook weer niets en tegelijkertijd alles, dat is mijn conclusie over de DOs en DONTs en TIPs en TRICKs en vooral ' de symptomen ' in de MMM ... :( ;)

@symtomen: ik realiseer mij vaak, nu, dat ALLE dingen die ik zocht/voelde/wilde voelen bij al die vele NODS, ik nu nog niet eens echt heb.
    het zit SO in the mind vrees ik, en niet in wat je echt (om een zwangerreden) voelt vaak...

so gemeen!!!

*stampt kwaad naar kookeiland, alwaar spaghetti bolognese voor klingman MEP staat (horecaterm! sikki weet m misschien? :D) en voor mij.. grote garnalen :) met verse pasta :) en lekkere champi's :) en rode ui :) en spinazie :) en danish blue :)*

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallooooooooo heeeee.....

Gister zaten Nynke en ik hier ons een ongans te vervelen. En vandaag (wel ;)) druk aan het werk, duikt iedereen hier uit zn hol en onder zn steen vandaan en praten ze alsof hun leven er vanaf hangt! :x :D :p

Lekker dan! :)

Ik ga zo wel even uitgebreid lezen en rea-en...

Saskia.... Ik zit echt met kippenvel je verhaal te lezen.... hoe haalt iemand het in zijn g*dvergeten &%&^$&%*$&*) hoofd! :x :x :( :x Wat een totale hufter. En wat goed dat je het er gewoon uit geschreeuwd hebt! Misschien dat hij er toen UBER hufterig op reageerde maar hopelijk is er thuis toch iets 'geland'. Bah, kan echt kotsmisselijk worden van dat soort lui.

Nou nog steeds geïrriteerd. (zou ik ook last van hormonen hebben? Denk ik soms... ;))

Maar sas dus wel IUI morgen! SPANNEND!! Ik duim voor een goede opbrengst!

Emma ongesteld? MOK. :x

Jo ongesteld? MOK. :x

Klingel: hoest vandaag? Hoe was het bij vk? Trouwens.........

Ik zat net in de auto en opeens had ik een soort gedachtenzweem... Ik meen mij te herinneren dat jij hier een tijdje terug (toen je er wat minder was) tussen neus en lippen door ergens in een haai zwaai reactie iets liet vallen over een flirt voor ziekenhuis?!!?!? Volgens mij ben jij ons nog een verhaal schuldig! :D

*pakt vast kopje thee en nestelt zich op de bank voor sappig Klingelflirtverhaal*

Verder weet ik het even niet... Nu eerst pap in zoon en dan zoon in bed.

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @blijmeis: zwangere meisjes mogen niet zo'n goed geheugen hebben!

en nu ben ik echt heul erg druk op kookeiland, de groeten!

:D

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Toevallig Mise en Place?!?!?!

Pas op jij!
    Sikkiman heeft Hogere Hotelschool in Den Haag gedaan!
    En waar je mee omgaat word je besmet.

Ben eigenlijk ook wel toe aan een boel sappigheid!!!

Heb net weer een wijze les geleerd.
    Nooit rekeningen betalen als je net uit je werk komt en moe bent.

Heb net geld overgemaakt naar het duitse priklab.
    Dacht ik...
    Maar ondertussen dus naar een andere duits ziekenhuisiets :(
    En weer terugboeken ho maar.
    Heb net gebeld naar de bank, maar ze kunnen dat niet.
    Moet het hebben van de vrijgevigheid van het duitse lab :(
    Kan ik daar weer achteraan klepperen.

*zucht*

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaaah Sikki.... Neeee.... Pffff. Dat zijn echt van die dingen waar ik wel een ditje of datje van in elkaar zou kunnen trimmen... ;)

Wen dr maar aan! :p Enne hier kom je ECHT niet meer onderuit!!!! Tell us all about it! :D

9. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh vergat ik nog:

@lau: mmmm niet de beste IUI ooit dus... :( Maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Dus ik duim toch voor je! En anders op naar IVF. Spannend hoor! Hoe sta je daar zelf in?

@maartje: die ligt denk ik bij te slapen van oerol.. :D

@Klingel: hoe is het met mama?? En papa? Nog gereageerd op liefkaartje? Knapt mama al wat op? hoop het! Enne vertel nog eens wat over huwelijksvoorbereidingen enzo... jij gilt hier tegenwoordig alleen tegen anderen en ik weet ondertussen NIKS (puh) meer van jou! :D

10. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Blijmeisje: ik kan het me niet herinneren, maar ik steun je, ben van nature al erg nieuwsgierig en gek op flirts! Kom maar op Klingel!

11. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Schrijffouten: en dan te bedenken dat ik de tekst wel twee keer doorlees voor ik het plaats. Echt het is ernstig. Mijn nederige excuus. Ik zal er nog beter op gaan letten.

@Sikki: :x mega kl*te zo'n fout. En zo lullig dat je daar zelf weer achteraan kan. De bank werkt dan voor geen meter mee.
    Wat je morgen kan proberen is aan te geven bij de bank dat je het verkeerde rekeingnummer hebt doorgegeven. Heel soms werkt dat en willen ze het wel terug boeken.

@Blijmeisje: ik denk zomaar dat ze ons niet zo lief vinden.:(:D

Wat voor werk doe jij als ik vragen mag?

@Klingel: ja, vertel jij eens even hoe, wat en waarom. Papa, mama,bruiloft,beebkamer,werk,draai en je rare gevoel van deze week.

En wat doe jij nu OP het kookeiland? Wat het aanrecht niet meer goed genoeg?:D

Ik ben heel benieuwd naar het naar nieuwe babyrinth.

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahaha ik lees steeds tussen de regels door dat Nynke Klingel probeert aan te sturen nu toch ECHT een nieuw babyrinth te openen met de modjes hijgend in onze nek.... :D ;)

Nou Nynke gelukkig weten wij wel beter! Wij zijn heul aardig! Zo!

Ik ben jeugdverpleegkundige. Ik hou het een beetje vaag als je het niet erg vindt, anders ben ik heel herleidbaar. Ik werk niet in het ziekenhuis.

Klingel speelt verstoppertje! ;)

13. Jo1978

Jo1978 Fanatiek lid

4 sep 2008
    1.303
    0
    0
    noorden
    Nynke: geeft niks hoor, af en toe een spel, schrijf, type, haast of weet-ik-veel-wat-voor-fout. Ik sms wel eens met iemand die dyslectisch is, dat is wel een uitdaging soms, maar verder geeft 't niks. Ze vallen mij alleen altijd op, weet niet wat dat is, zal ik wel van mijn moeder hebben geërfd, die kon er echt niet tegen.

* bedenkt zich nu dat ze daarom inderdaad van jongs af altijd zo oplet dat ze geen fouten maakt *

Bovendien had ik je al een goed excuus in de schoenen geschoven, half frans, toch ;)

Wel grappig trouwens hoe je toch op den duur aan een andere taal went. Mijn tante, een echte nederlandse, woont nu al 25 jaar in Australië en was hier laatst. Toen ik binnenkwam vroeg ze: 'hoe ben jij gegaan vandaag?" (how did you go today?)

blijmeisje & nynke: ik weet denk ik wat het is, gisteren was het nog weekend en vandaag moest iedereen weer aan het werk (zoals ikzelf) en zit ik weer verplicht de hele dag achter mijn computertje....

Hi hi, Klingel zit (of ligt of wipt (tsss)) op het kookeiland, scherp Nynke :)

sikki: och, irritant zeg. Heb ik op mijn werk ook eens gedaan, naar een verkeerde rekening overmaken. Dan zijn de banken niet je beste vriend nee... je bent echt afhankelijk van de goedheid van degene waar je het naar hebt overgemaakt. Zo belachelijk vind ik dat!

hier: miss congeniality 2 vanavond. Mijn man is stiekum een beetje verliefd op sandra, dus hij kijkt mee ;)

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, wat klote :x:( Ik hoop echt dat ze geld snel terugboeken, grrrrr!

@ Klingel, wat lees ik nu toch weer allemaal... dat is me ook even onschoten hoor... vertellllll!!!!!!!! :p

Ik heb het vast al eens verteld, maar jullie zijn allemaal schatjes!!! Ik ben dol op dit topic, allemaal lieve meiden die me altijd weer blij maken :) No matter what!
    Dankjulliewel schatzen!

Bier en zaad... we zullen morgen zien of het dit keer kwaad heeft gedaan.
    Maar ik zet mijn geld gewoon heel stug in op 2 miljoen. Gek hè, dat je daar blij mee kunt zijn ;):D

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Blijmeisje: klinkt als een leuke baan. Wel heftig denk ik af en toen.

Wij zijn heul leuk. O, SO!!:D

@Jo: ik kan zelf ook slecht tegen misbruik van de Nederlandse taal en dan voor het verkeerd gebruiken van bijv ergeren aan of hullie, zij ipv zei etc. SpelVouten kan iedereen maken maar ik lees soms woorden en zinnen.:$

@Klingel: ik heb gewoon NIET gereageerd in het topic jaloers. Koste moeite maar niet gedaan.

@Sas: geen dank lieve Sas. Ik ga duimen en een kaarsje branden morgen. Hoelaat mogen jullie komen voor de iui?

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    welja, wat is dat voor vragenvuurtje aan mijn panty?

:D

ik heb de illu voor het nieuwe babyrinth af!
    als t rust is (Wk technisch) zal klingman m even scannen, en dan openen we een nieuw babyrinth! :)

*huil*

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D jee, een nieuw babyrinth. Is het al rust??:D

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    het is rust!

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    vragenvuurtje, even terug lezen..

@nyn: zie nu je lieve tekstje pas, SMAK! :)
    enne, onwijs mooi lettertype!! :D
    *kijkt geheimzinnig*

@sikki: 1 punt voor jou!
    enne, passop jij? pas self op! :p
    ik wist dat jij t zou moeten weten wegens sikman!

@sikki: das lekker, een ander lab spekken!
    en wat nou niet zuruck met dat geld????
    je fahrrad moet ook nog zuruck, zeg dat maar namens klingel! :D

@blijmeis: werkelijk!!
    ga eens dement worden met je zwangere brein ofzo! ;)

maareh, goed onthouden hoor, ik zal t vertellen. t stelde geen follikel voor maar t was wel grappig.

nadat ik 2 weken gelee bij liefmama in ziekenhuis in utrecht was geweest, trippelde ik weer naar buiten, richting oto.

heb je wel eens zon dag dat je je ervan bewust bent van dat je er goed uit ziet zegmaar?
    gewoon, goed in de kleertjes en glitters?
    nou, zo voelde ik mij en wellicht straalde ik dat uit.

toen kwam er een man in pak (Man In Pak!!! Man In Pak!!! ik hou dervan!!!!!) mij tegemoet lopen.

echt een Mooie Man In Pak.
    met echt een Mooi Pak aan.
    en heel mooi haar, zo van een pakje van de kleuring ' kastanjebruin just for men ' afge-photoshopperd.
    en een mooie kop, met zo'n mooie manlijke kaaklijn.
    en een mooie gulle mond, met zon vaag cynisch lachje erop, als was hij de Martiniman die zo met zijn duim langs zijn lip gaat (reclame ergens soooo 2003?)

anyway, ik zag hem en hij zag mij, en toen ging de wereld opeens in slowmotion.
    we passeerden elkaar en ik zag nog net zijn mondhoeken omhoog krullen, waarbij er ook nog eens kuiltjes in zijn wangen kwamen.

en nu komt het.

ik keek om!

ik, vuile zwangere sloerie, keek gewoon om!! in een impuls!!
    ik, zwangere verloofde slettebak!!!!

en nu komt het.

hij keek ook om!!!!!!

PROEST!

toen ging hij nog even al omkijkend, ook in slowmotion, met zijn hand door zijn haar, en toen ben ik maar snel de stoep afgestruikeld en de volvo ingecrasht.

:)

hihih!

ik krijg weer een warm grijnsje van als ik er aan denk.
    stelde geen piemel voor (hoewel, dat zal ik dus nooit weten... ;)) maar was wel even een leuk moment.

SO!
    tevreden??

en nu JIJ een confessie!

*schakel*

*soppauze*

*dweilpauze*

@mama: mama vandaag weer gesproken, klinkt steeds meer als zichzelf.
    nog niet verder aangekomen, maar eten gaat steeds beter.
    de fysio was geweest en masseert steeds de eventuele stuwing weg.
    aangezien die niet in haar benen zit (de stuwing; niet de fysio) hoeft ze geen steunkousenellende vooralsnog.
    fijn!

@papa: papa niet gesproken. ik denk dat het inmiddels een mix is van ' ach het is alweer 10 dagen geleden ' (ja, dochter onthoudt goed) en het feit dat mama MIJ steeds belt, omdat zij weet wanneer ze wakker is en gestoord kan/wil worden.
    ach, t zal wel. ik denk dat t escaleergevaar (van zijn kant) wel geweken is.

@huwelijk: net de 2e proefdruk voor kaartje besteld, als die de deur uit zijn hoef ik alleen nog maar mijn getuigen te vragen (woensdag beste vriend) en wat kleine dingen te regelen.
    kunnen we snel door naar volgende deadline, nl beebkamer!!

@nyn: zie blijmeis wat betreft de meeste van je vragen! ;)
    @werk: binnenkort gesprek3, verheug me er nu al op hoewel t erg jammer is dat ik niet de oorspronkelijke rol van ' dirigent ' over t wijn&horecagedeelte vanaf het begin op me kan nemen wegens trouwen&baby :p
    toch wel de 1e 2 priori's :p
    @draai: is weer op normaal niveau, oftewel zeer aanwezig maar wel weer mee te functioneren, in tegenstelling tot afgelopen paar dagen.
    @rare gevoel van deze week: bus gelezen? :D
    gewoon afgelopen week en nog steeds een beetje een wat melancholisch gevoel.
    kan t niet uitleggen, nou ja kan ik wel deels, maar nu maar even niet ;)
    @kookeiland: ik lag even te bakken! :p
    @nieuw babyrinth: ongeduldje!
    heb allang de deal met josien dat ik t rustig mag openen. maar dat gaat na dit berichtje gebeuren!
    dan knutsel ik deel2 open, champagne!!!!!!
    @taalVouten: nyn, no worries. het is alleen de T en D die ik je vaak zie verwisselen.

@miss congenitalieen: IEUW!

@sas: wat lief dat ook jij zo van t babyrinth houdt! :)

@nyn: kosTTe moeite! :D

flauw, nu moeten we ophouden. al shrjicf jij olneaebaasr dan nog zeg je seurp dgnien!!!!!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    rust rust,
    rustig an!

ik ga m nu openen!

Deel Deze Pagina