bloed hebben ze vrijdag geprikt, dat was goed (genoeg) toen. ik heb zelf t gevoel dat t beter gaat, alleen gespannen buik is er nog. geen pijn meer..
en doen ze dat morgen niet nog een x dan? want het kan de ene dag goed gaan en de andere dag weer niet.
aha, ja idd, neem aan dat ze morgen nog een keertje prikken. maar hoe raak je dat vocht weer kwijt uiteindelijk? plassend?
yep, door veel te drinken wat mij toen verteld is plas je het weer uit. en veel rust. ik hou je topic in de gaten meid en bij twijfel altijd ziekenhuis bellen. succes morgen.
thanx! en wat betreft die rust, ik kan toch wel gewoon (op geleide van de pijn) rondlopen enzo? even stad in straks? gewoon rustig?
Hey Klingel, hier nog een stalker. Je eigen topic. Goed van joe. Lekker van je afschrijven is altijd goed. En nu echt rustig aan doen hoor. Buikje moet snel weer rustig zijn anders kunnen de awards niet uitgereikt worden in Januari. En denk aan onze dealdate, zwanger in Juni in LDF. Succes is Zwolle vandaag en morgen bij antiek. Liefs Nynke
haai nynke, tis wel goed dat jij een beetje streng voor me bent en me af en toe in bad/bed stuurt! en thanx! zie je in juni!
net trouwens even gebeld met dusseldorf. zaadkwali was 24 miljoen waarvan 15% A. opzich prima, voor ICSI, en zelfs een IVF had goed gekund, maar dan minder bevruchtingen waarschijnlijk. dat geloof ik wel.. de 8 ingevroren cryootjes, daarvan in de kwali nog niet te zeggen. dat zien ze pas bij en na de ontdooiing. brrr (letterlijk en figuurlijk) @zwolle: ja kom dran! klingel komt naar uw fertiliteitspoli toe deze zomer!
Heftig zeg met de overstimulatie Wel supergoed van de 8 cryo's! Ik ga je volgen hier! Dikke knuffel voor jou
super hoor die 8 cryo`s. ik mocht echt niks doen niet tillen niet stofzuigen alleen naar de wc en that`s it net wat nynke zegt je buik moet echt weer goed zijn voor de tp anders gaat dat straks ook niet door.
Die dikke buik is niet goed hoor! Rustig aan doen, meid. anders gaat het hele feest in januari strax niet door en dat kan echt niet hoor! Als er teveel vocht in je buikje zit, vrees ik dat je een nachtje (of misschien wel meer) in het ziekenhuis moet blijven slapen. Dat ligt natuurlijk ook aan het beleid van het ziekenhuis. Dus hiebij nogmaals: veel drinken, veel plassen en errug rustig aan doen! Laat je maar eens lekker verwennen
hey meid, direct bloed laten prikken!! Mijn bloed was op 2 dagen ongelooflijk veranderd niet stroperig maar echt dik ineens!!!! En niet te veel drinken, eet eiwitten, kaas, kip, vis. EN als je iets drinkt weer eiwitten. Alles wat je nu drinkt gaat niet naar je bloed maar naar je buik!! Het is daarom dat je buik steeds dikker word. Laat iets weten!
Klingel, wat Elif, Miepje en Regi zeggen!! Direct bellen en bloed laten prikken. Absoluut niet goed dat je buik zo groeit, dat duidt op veel vocht en misschien wel bloed in je buikholte. Geen risico's mee nemen meid. Overstimulatie kan echt heel erg gevaarlijk zijn. Liefs
hey klingelmeisje, ik schrik een beetje hiervan. ik heb er de ballen verstand van maar het klinkt allemaal best eng zo. dat we nu allemaal weten welke muziek je mooi vind wil natuurlijk niet zeggen dat die op korte termijn gedraaid moet worden maar even serieus: *zet ernstig hoofd op* laat het allemaal maar goed controleren! uj hoop dat het allemaal niets geks is voor je. digiknuff en sterkte
Hey Klingel, hoe was het in Zwolle met de onzintake? Hopelijk hebben ze je daar niet gehouden. Succes vandaag bij Antiek. Liefs Nynke