Even een kleine opmerking: dr. Antiek, zoals jullie hem noemen, is toevallig wel een fantastische, gedreven en bevlogen arts. Daarom gaat hij ook zo lang door met werken, om vrouwen en hun partners te helpen en omdat hij er plezier in heeft.
Klingelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Je blijft wel eng lang weg voor jou doen
Klingel ging rond 09.30 uur richting Wirdum. Volgens mij is het ruim een uur rijden naar Wirdum, dan de afspraak en weer terug rijden. Dus ws kan ze nog niet online zijn. Duimen jullie mee dat ze gewoon onderweg is en niet is opgenomen?? Liefs Nynke
Wel erg spannend hier! Ik hoop maar dat Klingel snel iets van zich laat horen, beetje eng En volgens mij is Antiek gewoon een bijnaam zonder verkeerde bedoelingen, of begrijp ik dat nu verkeerd? Ik heb nog niks verkeerds gelezen over hem...
Oh, ik wist niet dat die term van Klingel kwam, excuses. Wij noemen hem altijd dr. V. op het andere topic. @Klingel: ik maak me nu toch ook een beetje zorgen; ik hoop dat alles goed met je is.
gilletje! hier ben ik wel! SORRY dat ik (voor mijn doen ) even kwijt was! schatjes zeg zijn jullie, voor goede raad en voor bezorgd worden! *smak* ik ben dr nog en ik leef ook nog! heb vandaag idd weer bloed laten prikken en kreeg een standje van antiek dat shoppen niet onder ' rusten ' viel. dacht dat ' op geleide van de pijn ' wel OK was, maar dat is toch niet zo in dit geval. mok. anyway, er zitten nog steeds veel eieren, al lijken er wel een paar weg te zijn inmiddels. ook behoorlijk wat vocht. gewicht is half kilootje minder dan gisteren. ik ga nu echt even alleen maar banken en bedden, beetje door huis lopen en VEEL drinken (was het advies) en dan donderdag bel-afspraak voor doornemen uitslag bloed enz. volgens de gyn (en ook volgens mijzelf) is het ergste nu wel voorbij, maar je weet maar nooit, in de gaten houden dus. lastig trouwens: aangezien antiek een privekliniek is, en geen ziekenhuis, is opnemen wel lastig, ik vraag me af hoe dat gaat als het zou moeten: zou hij me dan doorsturen naar bv heerenveen? denk t wel... @aqui: elke, trees, ik (en sindsdien dus velen met ons) noemen antiek antiek omdat hij, eh, nogal antiek is. los van dat het een daadkrachtschat is, snap je vast wel waarom wij, bijnaamfans, op deze naam zijn gekomen: monitor komt uit 1970, gynnestoel uit 1950, en gyn zelf uit 1870. je kan je verontwaardiging dus weer laten varen gisteren intake zwolle gehad. in t kader van ' wachtlijst: mei 2010 aan de beurt, en antiek stop (misschien) in april 2010. gave gyn! helemaal mijn type (denk ik voor nu) ze (een vrouwmens! ook wel eens leuk!) zaagde me direct door en dat vond ik erg fijn. maargoed, het zou pas gelden voor mei/juni 2010, en dan puf ik allang met een dikke glitterbuik rond uiteraard. ze zei wel dat het niet de bedoeling is dat ik in de tussentijd elders ga IVFen ofzo. dus dat we een keuze moeten maken. cryo's opmaken is uiteraard geen probleem. ik denk er wel even overna..... opzich net mn verzekering gepimpt om in dusseldorf te kunnen blijven.. emma dilemma... anyway, ik leef dus nog (@michelle: zet enjoy the silence maar weer af ) en ik ben een stuk blijer dan een paar dagen geleden. raar maar waar: nu ik weet/voel dat t toch wel een beetje ernstiger is dan ik dacht, ben ik BLIJ dat ik geen TP heb gekregen. want dan was t absoluut ziekenhuis geweest, zei de gyn. (waarom? toch alleen als ik zwanger zou worden?) enne: bedankt voor wie waarschuwde dat feest in januari niet doorgaat als ik me nu niet koest hou.. dat motiveert wel om op de bank voor de haard te gaan liggen vegeteren.... met een boekje en een katje... glitterliefs voor topicvolginnen
Dus, eigenwijze Klingel gaat nu wel luisteren naar iedereen die haar op bed en bank of in bad stuurt?? Nu dus echt pas op de plaats. Januari is de maand en ik wil in Juni een zeer zwangere Klingel ontmoeten!! Fijn dat de onzintake toch zinvol was. Totaal overbodig maar toch........... Wel een gyn die mee wil denken dus, klinkt wel goed. Maar eens goed over nadenken, je hebt nu alle tijd.
Gelukkig, je bent niet opgenomen ofzo... Ik kan me er iets bij voorstellen. Nou, ja verontwaardiging is 'n groot woord... Ik snap het nu wel...
Gelukkig Klingel dat je niet opgenomen hoefde te worden. Enne nu luisteren he! Rustig aan doen!!!!!!!! Denk maar aan januari ! Knuff Sabrien
gelukkig dat het even bevestigd is dat shoppen niet tot rust behoord hihi, wou je nie bang maken maar herkende het van mezelf en dacht ook ach het valt wel mee totdat ik ineens me tasje met ondergaoed enz maar ff mee moest nemen als m`n bloed nog niet goed was dan schrik je wel ff en ik wilde je dat toch maar besparen. liefs regi
Klingel! Daar ben je! Still alive and kicking! Nou ja, nu aan het vegeteren dus Goed zo meid. Gas er af en rem erop. En dus ook geen Sjeik in de pot Think positive, think January! And for now, think haard, think bank, think Barolo!
Gelukkig, daar is ons Klingeltje weer Fijn om te horen dat het beter gaat en dat je niet hoefde te blijven. Nu rustig doen, zodat tp-tje in januari doorgaat.
schaamtevolle AMEN @ jullie. heel dom, ik hoorde jullie adviezen maar luisterde er niet genoeg naar blijkbaar. ik ben wel gewend om te doen tot lijf ' stop ' zegt maar blijkbaar doet ie dat niet altijd op tijd. of ben ik doof hm, vind nog steeds dat t wel meevalt als ik al die enge opname-verhalen lees hoor. ik ben niet zielig.... ik ga op bank met eens kijken.... een MEURSAULT! so dat sal me leren! *proost* @sikki: ich thinke inderdaad januar! en tot die tijd tanke ik, nu ook namens jou, jij broedkip!
PROOST!! @ Meursault: had ik al verteld dat dat mijn lievelings (witte-) wijn is, nou ja, samen met Albarino dan?? Goed dat joe nu rustig aan doet, hehe . Hoop dat het dan ook snel wat beter gaat weer. Idd, herstellen moet, fit zijn in januari nl ook!
Zoooo...*KLIK* ... Gelukkig die cd kan weer af.. Klingel is alive and kickin'! Fijn wat te horen. Het zegt wel heel wat over je populairiteit ( en je verslaving aan ZP) dat we zo bezorgd zijn met z'n allen als je je even niet meldt. Blij te horen dat het goed met je gaat. En nu echt rustig aan doen, joggingpak aan, bunnyslippers aan de voetjes, vlammen met die haard, hello kitty op schoot en een wijntje in de hand. Yingyang enzo, komt u volledig tot rust... Enneh shoppen kan natuurlijk ook online