Nu dus echt ff rustig aan doen! Ik herken dat wel hoor, bij mij moeten ook eerst altijd veel mensen tegen mij zeggen dat ik te snel wil en meer om mezelf moet denken, maar toch heb ik dan ook nog een standje van een arts nodig Maar nu is het gelukkig duidelijk, want anders gaat het feest strax niet door (dat was ik, haha) Deze maand rustig aan, aan het eind nog een lekkere borrel en dan gaan we er weer volop voor! Op naar een happy 2010!!!
Klingel meis, wat fijn om te horen dat het ergste voorbij is. En goed van die dokter dat ie jou even op de vingers heeft getikt met je shoppen!!! Nu lekker gaan relaxen en je lichaam rust gunnen voor de awards in januari!! Liefs
Shoppen kan wachten tot januari dan is het overal uitverkoop en kan je alvast goedkoop zwangerschapskleding halen aangezien je dan al een positieve test in je handen hebt van je emmy award Blij dat je er weer bent Klingel knuff
Goedemorgen Klingel, lekker rustig aan gedaan gisteravond? Heerlijk genoten van de goede wijn en de bank? Liefs Nynke
haai liefjes, ja ja, ik ben braaf bedbankerig.... echt. gisteravond even pauw&witteman gekeken en toen in slaap gevallen. toen ik wakker werd kon ik NIET meer bewegen, althans, zonder megapijn. echt van die stekende snijdende maag/buikpijn, ik schrok me rot. en omdat ik zo schrok ging ik panikeren (lekker handig he!) en ondertussen moest ik ook onwijs naar de wc. zwaar stressy. weet niet wat dat was maar ik bombardeer t als warning? vandaag gaat t beter, ben net opgestaan, en weegschaal geeft ook 2 kilo minder aan dan gisteravond, goed teken denk ik. *drink*
Ikke is trots op Klingel. Goedzo, even pas op plaats maken. Pijn misschien een combinatie van?? Nu lekker verder rustig aan doen. Appel kan ook mee op bed, bank en bad. Of lekker zonder Appel en gewoon tekenen en niks doen. Liefs Nynke
Zijn slaaptijden van vroeger van mij. Maar wat Regi ook al zegt: je zal het nodig hebben gehad. Liefs Nynke
Hey Klingel, fijn dat het wat beter gaat. Heb nog een vraagje. Heb gisteren de klantenservice van Menzis gebeld en de vriendelijke meneer vertelde me dat van 3 naar 4 gaan geen invloed zou hebben op het bedrag wat ik vergoed krijg voor het buitenland. Dus was ik eigenlijk benieuwd welke afdeling jij aan de foon hebt gehad. Doe het rustig aan, enne wat heeeeerlijk dat je zo lang geslapen hebt!!
hi joontje, ik heb diverse mensen gesproken, als je van 3 naar 4 gaat krijg je voor buitenlandbehandelingen tot het dubbele terug. uiteraard moet je daarvoor wel de rekeningen indienen. meestal laat ik me tegenwoordig meteen doorverbinden met de buitenlandafdeling. die kennen me inmiddels wel! het valt me trouwens op dat ' de gewone ' klantenservicemedewerkers veel van dit soort zaken niet weten inderdaad. de 1 zegt dit, de ander dat.. hier een stukje van een meeltje dat ik kreeg van een van de hoge heren (toen ik in strijd was om mijn 1e ICSI wel vergoed te krijgen, is inmiddels gelukt ) We wijzen u ook op de mogelijkheid van het afsluiten van de aanvullende verzekering Extra Verzorgd 4. Deze aanvullende verzekering biedt een extra vergoeding voor geplande zorg in het buitenland. Als u naast de Basisverzekering ook de aanvullende verzekering Extra Verzorgd 4 heeft, betalen we maximaal twee maal het bedrag dat we in Nederland betalen (een dubbele vergoeding dus). U kunt deze aanvullende verzekering afsluiten per 1 januari 2010. U moet dit dan wel uiterlijk op 31 december 2009 aan ons doorgegeven hebben. Dit kan via onze website redirect . Of belt u met onze Klantenservice op 088 222 40 40. De premies voor deze verzekering staan ook op de website redirect. ik heb dit inmiddels gedaan, maar ik twijfel nog steeds of ik niet beter helemaal overstap naar een verzekering zoals univee, die ook 100% van mijn priveekliniek vergoedt. ga er volgende week een dagje achteraan en alles naast elkaar zetten. het is wel DE tijd om over te stappen nu, zeker als je naar een verzekering gaat die niet in je verleden kijkt
Heeeee jij bent snel Oké duidelijk, je moet de klantenservice dus duidelijk niet hebben. Het gaat mij ook voornamelijk om eventuele cryo terugplaatsingen. 2700 euris zijn zo op!! Heb de aanvraag voor het buitenland al gedaan bij de zorgmakelaar buitenland en zal morgen deze afdeling wel even bellen. Vind het wel raar trouwens dat hun personeel niet goed op de hoogte is van alle regelingen. Hihi kan voor hun natuurlijk ook niet goed uit Dank je voor de info..
Bonjour Klingel, is het NOtuleren goed gegaan gisteren? En ben je de nacht doorgekomen zonder pijn aanvallen? Nu weer rustig aan doen en lekker niks doen. Liefs Nynke
*breekt in*.....klingel......ik duim voor je en er staat een grote kaars te branden voor je...... *breekt uit*
ha klinglief! Smak op buik! Hopelijk al weer wat beter als je dit leest: drink een glaasje water (ben ik al irritant??)
wel alle inbrekende waterglaasjes op een noTUle! ? kan je ook 1 notule hebben?? proest!) anyway, thanx liefjes. vind t lief dat ik in de gaten word gehouden hier in mijn dolle dagboek.. werkelijk waar, ga er maar voor zitten, kep weer een leuke klingeldote. ik vanmorgen antiek bellen over de bloeduitslagen van de prikken van woensdag. klingel: ' haaai, met klingel, ik moest even bellen voor de uitslagen ' assistente: ' haaai! ik pak ze er even bij.... hmm, je hebt een progesteron van 200 en een HCG van 3' klingel: *ploft van bed* assistente: ' ik verbind je even door met antiek ' antiek: ' goedemorgen, uw bloed was goed, maar u moet wel heel veel blijven drinken en rustig aan blijven doen ' klingel vanonder bed: ' en wat zijn dat voor geintjes van de prog en de HCG? ' antiek: ' prog is zo hoog wegens bolletjes ' klingel: ' maar ik heb maar 1 dag bolletjes geschoten, week gelee, want ik mocht toch geen TP bleek die donderdag ' antiek: ' prog is zo hoog wegens al die follikels nog ' klingel: ' mok ' (nou ja, ik zei ' hmmoh') antiek: ' en die HCG is het staartje van de pregnyl 5000 van maandag 1/12' ja das wel logisch eigenlijk.... en toch, even sprong mijn hartje op, en ikzelf ook, en voor ik t wist had ik over een fruitkat-test gepiest. nega.. so, en nu gaak verder met rustig aan doen, voel me geloof ik wel iets beter, en buik/gewicht daalt gestaagjes....volgens mij ben ik wel over t ergste (gevaartje) heen.. vanavond maar eens een troostdinertje: lekker met vriendinnetje eten in een sterrenzaak twinkel twinkel proost!
Kan me helemaal voorstellen dat jij en je hartje een sprongetje maakte. Als je HCG hoort, denk je uiteraard meteen aan zwanger. Stomme stomme fruitkat-test, die moest eigenlijk gewoon 2 streepjes geven Dat zou een mega-groot maar o zo gewenst wonder zijn!
een fruitkat test hihihih die had ik nog niet gehoord! Wel een goede. Doe je het wel nog rustig aan meid?
@elif: hehe, ik denk dat de kruidvat er zelf ook nog nooit van heeft gehoord ik doe juist rustig aan de laatste dagen, dat scheelt een boel
ohw trouwens wij hebben eergisteren wel gereserveerd! Kijk er echt naar uit lekker vakantie!!! Volgens mij zitten we elke dag in het a la carte restaurant, chinees ( vinden we beiden heerlijk) mexicaans, turks (misschien toch wat specifieker turke gerechten) mmmmm. Mijn man zegt al ik kom rond terug haha