klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ben t met je eens, jij was de eerste lief en je bent dan ook de liefste :p

maar tuurlijk hoef je je niet voor te stellen.
    laat dat maar over aan die hardcore gekken hier die hier dagelijks voor dweilgevaar zorgen ;)

smak.

@elin: het getuigt wel van grote liefheid dat je je banner weg haalt. knuf!
    maar ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik er kracht en hoop uit put.

@maartje: ja erover msnnen (hoewel ik dat zelden doe) is wel handiger in deze kwestie! :)
    maar nogmaals, als je het mondeling hebt en daarom/daardoor bent gegaan naar menzis verzorgd 4 dan sta je absoluut in je gelijk.

we kunnen wel even gegevens uitwisselen, ik heb wel een paar hogepiefennamen die me dit echt bezworen hebben,

maar weet je, er werken op de klantenservice ook wel mensen van wie de schoenmaat model staat voor hun IQ en hun EQ.. x

huil.

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Je hebt een PB

Ik MSN ook niet veel, maar heb wel MSN en SKYPE op mn laptoppie staan, altijd handig igg van Menzis te moeten afzeiken.

@t mondeling: jups dat is waar maar dat is hun woord tegen de mijne... En als consument trek je dan gewoon aan het kortste eind. Heb ik ook eens gehad met een halfbalans van T-Mobile...

SMAKJE

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    En daarom lees ik nu zo graag je doolhof Klingel.
    Heb gelachen en gehuild tegelijk.......
    jij kan altijd alles zo mooi beschrijven en er is altijd plaats voor humor. Geweldig....

@ sikki meid een hele dikke knuf voor jou. Kan van alles tegen je zeggen maar gevoel is meestal het juiste en toch blijf ik hopen.
    Niks is zeker tot het zeker is, adoptiepapieren ingevuld pff moeilijk en confronterend ook. Nogmaals knuf!
    @ voorstellen zelfde als maartje kan wel zeggen dat ik mama van een dochter ben en getrouwd.......
    Enne maartje Hyves, is er een speciale hyves ofzo?

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    maartje,
    nee hoor.
    reken maar dat ' die paar lastige klanten ' die zeer volhoudend en welbespraakt hun woord tegen dat van hun hebben, gaan winnen.

weet ik zeker!

maar- niet panikeren voordat het nodig is zou ik zeggen.

handel gewoon zoals je hebt afgesproken, en als ze iets gaan terugdraaien dan zullen ze eens wat beleven.

MMMeisjespower UNITE!!!!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Thnx lieve Klingel met jouw eeuwige optimisme, zelfs als je zelf ff niet zo optimistisch bent of je kut voelt!! Dikke vette DusselPuZZelSMAKKKKK

Alexandra, er is een, nee meerdere ICSI/IVF meisjes Hyves. Er wordt weinig mee gedaan, maar leuk om een gezicht/echte naam bij de nicknamen te hebben. Als je lid wilt worden, kan ik je de link sturen per pb.

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hallo dames... doe even mee aan het voorstelrondje.
    Naam:Silvia (hoe orgineel he;))
    leeftijd: nog net 35 jaar einde maand niet meer :(
    Lengte:1.68mtr
    Gewicht:moeilijk te zeggen nu :D schommelt normaal rond de 58 kilo
    Ogen :Blauw
    Getrouwd sinds 25-05-07
    1 zoontje van 20 maanden oud
    2 stiefkinderen (zoon van 10 en dochter van 6)
    1 amerikaanse bulldog

Bekijk bijlage 49897

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    tja maartje ik dacht idd die kan ik nog verwijderen morgen, heb een pb gestuurd naar een mod om hem te verwijderen.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meisjes,

allemaal lekker geslapen? Ik wel. Alleen moest ik vanochtend al om 06.45 mijn bed uit. :( De auto wou niet starten. Gelukkig was er een hulpvaardige buurman wakker met startkabels. Ach, zo is de dag wel vroeg en fris begonnen.:D

@Elif: bedankt voor je compliment. Ik ben over het algemeen best lief maar kan ook een enorme bitch zijn.;)

Leuk al die voorstel berichten. Zo krijg ik een beetje een beeld met wie ik zit te kletsen.

@Sikki: hoe is het met jou?

@Klingel: komt de ongi er al aan? En al een idee wat de volgende ronde gaat worden?

@Silvia: broed je lekker door op Jip en Janneke? Hoe vind Matthijs het eigenlijk, heb je het idee dat hij snapt wat er gaat gebeuren straks?

@Alex: hoe gaat het junken?

@Michelle: lekker genoten van je weekendje weg? Keel weer beter?

@Maartje: ik hoop dat je er uit komt met Menzis. Spannende dagen voor je aan je banner te zien.

@Marjah: gewoon een knuff.

@Elif: ik hoop zo dat je hcg flink gaat dalen en je weer verder kan.

Allemaal een hele fijne maandag.

*SMAK*

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel nynke, hier vanmorgen al gepoetst en dadelijk werken:D

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Hallo dames...
    Heb eigenlijk weinig gedaan vanmorgen..wilde naar de winkel lopen met de buggy maar beetje last van een overvemoeide Mathijs en nu leg ik hem eerst maar even in zijn bedje neer en ga ik vanmiddag naar de winkel toe.

verder druk weekendje gehad hebben besloten om nieuwe kunstofkozijnen te laten plaatsten dus daar zijn we voor weg geweest..hopen dat het in maart geplaatst kan worden zodat we daarna aan de babykamer kunnen beginnen.
    merk wel dat ik druk ben geweest het weekend de beebs houden zich rustig dus ik geef soms een por om te kijken of ze nog willen bewegen...
    Vrijdag mag ik weer op controle..eerst om 14.15 een echo en dan om 14.50 uur naar de gyn zelf.....
    23 weken alweer onderweg...ik denk zelf dat het nu nog ongeveer 12 tot 14 weken duurt voor ik ga bevallen....begin het nu al wel spannend te vinden.

Klingel hoe is het nu met jou lieve dame??????
    ben je alweer druk met schilderen?? voor wijn is het te vroeg nu hoor ;)

Nynke wat een mazzel dat je buurman wakker was.
    Hier is het net of we altijd als enigste wakker zijn om 06.15 uur hahahaha de rest word allemaal pas rond 7 uur wakker geloof ik..

Zaterdag gaan we voor het eerst naar de carnavalsoptocht met Mathijs dus kostuum opzoeken voor hem deze week...

Elif hoe gaat het nu met jou?
    Kwam net je eigen topic tegen dus even doorgelezen wat een rot tijd heb je achter de rug zeg pfffffff
    ik hoop dat je het een plekje hebt kunnen geven en je vol goede moed naar je cryo tp gaat in maart.
    knuffel voor jou

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee voor iedereen

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel sylvia voor je lieve woorden!
    We hopen op een hcg van 0 maandag en dan op naar de laatste cryo:)
    xxxx
    Sylvia ik weet niet hoever je van de belgische grens woont maar ik kan je een telefoonnummer geven van een belg ( kortrijk) die plaatsen niet al te duur schuco ramen hele goede kwaliteit!
    Ik denk dat ie ook wel naar nl komt.

Klingel hoe voel je je vandaag lieve meid?

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Dank je Elif maar we wonen best ver van belgie af...maar we hebben nu ook een edrijf gevonden met goede kwaliteit shoco ook inderdaad.en heel goedkoop...

moeten alleen de bevestiging nog afgeven deze week en dan is het al rond. we moeten ook meteen muren op laten metselen etc hebben nu van die schroten tegen de muren en dat isoleert nou niet echt goed dus mooi stenen muren word het lekker warm volgende winter :p

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja ideaal!!
    schuco ramen zijn idd erg goed, wij hebben ook pas de laatste 3 ramen gedaan incl de toekomstige babykamer:)
    Ben wel benieuwd hoe jullie de babykamer gaan maken eigenlijk:D

14. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Off topic even dan maar ;)

We hebben de grenen babykamer van ons zoontje nog daar zit nog geen krasje op dus daar hebben we een grenen babyledikantje bij gekocht dat word dus voor de tweeling.
    en voor Mathijs hebben we een mooi wit peuterbed gekocht met commode dus die krijgt een mooie nieuwe kamer.. helaas moet ie nu naar een kleine kamer verhuizen en kan ie dus niet meer kwijt dan een bedje en commode.
    In het peuterbedje kan hij nog zeker slapen tot ie 6 jaar is..nu heeft hij nog hoge kanten maar er zitten ook lage kanten bij voor als ie wat ouder is.
    zo gauw we alles klaar hebben maak ik foto's en zal ik ze ergens plaatsen hier... maar we willen mathijs eerst aan zijn nieuwe bed laten wennen op zijn oude kamertje. dus kan even duren nog:D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @sil: wat een mooie foto!! :)
    en wat een goede offtopicpraat zeg.
    leuk van kamertje! welke couleuren komen erin?
    en wat nynke ook al vroeg, snapt mathijs een beetje dat er straks een dubbele dosis brusje bij komt? :D
    @sil: ha, lekker nieuwe ramen, huisje nestje nog beter bouwen voor alle familie. super!
    @nynke: gets, vroeg op en oto aangezwengeld? gaan jullie rijden of vliegen eigenlijk, volgende week?
    @loesie: hoest met joe? en de spuiterij?
    @alex: zie loesie? ;)
    @sas: deed ook weer mee in de race, toch? :)
    @zora: en joe dan?
    @maartje: bijnaaaaaa dusseltime voor jou! :) oei wat spannend!

@sikki: hoe gaat t met jou?
    hm ik weet t antwoord wel.
    :(
    weet niet wat ik kan zeggen. en kan ook al niets doen!
    al die digiknuffels zijn leuk en aardig maar lossen ook niets op.
    je moet moed houden, en een hoop hoop, maar ja, dan moet je wel eerst weten waar je die moet vinden.
    ik snap dat ie op is :(
    en toch, en toch, en toch: dussel MOET jullie helpen.
    nog 2 yeti's, nog 1 behandeling... ? :(
    hoe ver kan je en wil je gaan?
    het is vreselijk.
    een heel dikke knuffel daarom en een oprechte ikdenkaanjealhebjedaargeendweilaankus. :)

@rest: hardloopzweetsmak

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Een goede vreselijke hoofdpijnmorgen..lang leve lucrin :s

Klingel hoe ishetmet joe en 9,75 duim vanmorgen?Hoe gaat het nu verder? Moet je wachten op ongi? Of is die er al??

Syl klinkt leuk je babykamer en Matthijs zijn kamer!
    Nynke balen vna auto geluk van buurman :D
    Sikki ook hier nogmaals een ikdenkaanje knuf.

Junkie alex geht's gut, behalve hoofdpijn merk ik nog weinig maar meestal komt dat in komende week. Volgende week dinsdag eerste fm in ziekenhuis dus ben benieuwd hoe goed ik dan heb gebroed.

Knuf voor jullie allen hier!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi alex junkielex!
    irri zeg van de hoofdpijn. lucrin, ken ik alleen van naam. wat doet die nu weer???

hier nog geen ongi.
    wel een vraag, weten jullie vast wel:

normaal zou ik nu wel ongi zijn geworden (NOD gisteren/vandaag) maar de progesteron houdt m wat tegen.
    -groeit er nu wel al een eitje dan?? is dat al begonnen???

vorige x had ik op dag 11 al een ei, maar bedacht me later, ik telde vanaf bloed en dat kam 3 dagen later door de uruzgan.
    kortom, zou ei nu al beginnen? dan moet ik daar wel rekening mee houden in planning.
    dat ik niet te laat voor echo afspreek ofzo....

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lucrin doet hetzelfde als decapeptyl en cetrotide oftwel je cylcus plat leggen en voorkomen dat spontane eierjump optreedt.

Je gebruikt dus nog uruzgan?? Wanneer moet je daarmee stoppen?
    Je progesteronwaarde zal wel nog hoog zijn dan omdat je ook nognietongi bent dus dan lijktme dat er ook nog niks gebeurt om folli kel te laten rijpen vanweege die hoge progesteron. Je lijf krijgt pas het seintje om fsh aan te maken als je progesteron onder een bepaalde waarde is onder andere.
    Zou zeker omdat je vorige keer dus al vroeg ei had nu ook niet weer laatplannen,wie weet reageert je lijf wel met kortere cyclussen op al het gebeuren. Dan kun je misschien beter een keer een extra echo hebben.

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Klingel.. helaas geen antwoord op ongi/ei/echo afspraak...
    werd meestal 10 dagen na tp ongesteld ook met bolletjes dus.......
    ging ook nooit dezelfde maand door voor de volgende poging ...

@mathijs...ik denk zelf niet dat ie er ook maar enig besef van heeft... als ik zeg geef de babies een kus dan kust ie mn buik wel maar verder is er eigenlijk totaal geen aanwijzing dat ie weet dat er babies op komst zijn... mischien te jong nog om het te snappen:(

@foto thnx was onze trouwdag... iedereen dacht dat we in spijkerbroek zouden gaan hadden we stiekem toch bruidskleding gekocht...was intieme dag wat eerder dan gepland ivm ernstig zieke schoonvader toen (teminale prostaatkanker) die wou graag erbij zijn dus hebben we het op korte termijn getrouwd met alleen ouders broers zussen en getuigen...
    schoonvader was helemaal happy dus wij ook.
    helaas heeft hij de geboorte van Mathijs niet meer mogen meemaken hij overleed toen ik drie maanden zwanger was.hij was wel samen met schoonmama en mijn ouders de enigste die wisten dat ik zwanger was toen.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    nee vrijdag laatste genomen, prog was donderdag 40.1
    dank voor rest van info! :)
    ik zal eens even goed gaan echooooooooooen deze x.

Deel Deze Pagina